Auteur Topic: Terugblik: de geheime biechten  (gelezen 17368 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #60 Gepost op: 29-05-2014, 21:55:41 »
Pfff wat een gedoe weer deze week. Sinds mijn terugkomst heb ik vooral contact met Fabiann, en daarmee samenhangend ook een beetje met D*N, maar dat neem ik niet al te serieus, ik kom op plek 6 of zo bij hem.

Vorige week op de spelletjesmiddag werd ik ineens benaderd door Ycaris en NextGP dat we deze week D*N eruit zouden kunnen stemmen. Dat idee paste mij wel, en ik kaartte het voorzichtig aan bij Fabiann. Die was natuurlijk helemaal anti-wegstemmen van D*N (dat verbaasde me niet echt), en hij startte weer een igm-uitwisseling tussen ons drieen, waarbij D*N mij onder druk probeerde te zetten om niet op hem te stemmen.
Ik kreeg al het gevoel dat ik nu het beoogde target was, ook omdat Ycaris immuniteit heeft, en Loezel en Molbelg waarschijnlijk geen sterke afspraken met anderen hebben staan. Nieky en Next (via Lucy) zijn door D*N beter te sturen dan ik, dus met mij weg staan hij en Lucy nog sterker.

Ycaris probeert aan de andere kant Loezel en Molbelg mee te krijgen. En dan zouden we het net kunnen redden. Door Fabiann is bevestigd dat D*N hem heeft gevraagd op mij te stemmen. Hij gaat dat niet doen, maar hij stemt ook niet met mij mee op D*N. Ik ben blij met dat bericht van Fabiann, ten eerste omdat hij niet op mij stemt, en ten tweede omdat het de bevestiging is van stemmen op mij.

Op zich zouden we D*N nog net een stem meer kunnen geven dan ik zou krijgen, dacht ik. Tot Next me net meldt dat hij opgeeft...
Hmm, zou Next dan deze ronde de afvaller zijn en gaat de rest door? Best leuk, met een duidelijke strijd vanwege alle stemmen op elkaar...
Of zou Next afvallen, en daarnaast nog iemand weggestemd worden? Dan zal ik wel degene zijn die moet vertrekken, vanwege extra stemmen die door D*N en Lucy eens zijn gekocht...

Nja, het wordt dus alles of niets. Ik stem op D*N en ik kan alleen maar hopen dat er genoeg anderen ook op D*N stemmen.
Zo niet, dan lig ik er weer uit  :\'( :\'( :\'(

En terwijl ik dit stuur staat er op het forum dat degene met de meeste stemmen een tegenstem krijgt en niet afvalt. Dat is lief van jullie, spelleiders!  ::bravo::

Ik hoor dat er overal ruzies en bitchfights zijn ?

Nou bij floater Niek is het :



D*N stemt op die schildpad:

Ik stem met volle overtuiging op Swifty. Heb ik die stomme schildpad geholpen om terug in het spel te komen, wil ze me gelijk wegstemmen ::). Nou mooi niet dus. Het was dat ik niet op Ycaris kon stemmen anders had ik dat sowieso gedaan.

 ::joehoe::

Hallo beste spelleiders,

Mijn stem gaat naar D*N. Waarom? Omdat hij veel te veel vingers in de pap heeft. Ik heb het gevoel dat hij ronde na ronde bepaalt wie er uit gaat. Zijn dolksteek aan Lukie was voor mij de druppel.

Nu er niemand weggestemd gaat worden is mijn immuniteit vrij waardeloos. Zou dat nog op de één of andere manier gecompenseerd kunnen worden? Liefst natuurlijk door de immuniteit mee te mogen nemen naar de volgende ronde, maar met bijvoorbeeld twee neutraliserende stemmen zouden jullie me ook best blij maken (de brutalen hebben de halve wereld en wie niet vraagt die niet krijgt en wie niet waagt die niet wint  :P)

 ::joehoe::
Ycaris

Niet geschoten is altijd mis.

Ik stem op Swifty

Klopt het dat jij nog moet stemmen Fabiann?

Ja klopt. ;D

Ik stem voor de verandering weer eens op:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Swifty krijgt een tegenstem voor de volgende stemming.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #61 Gepost op: 29-05-2014, 22:02:17 »
En die volgende stemming komt meteen daarna.

Ach waarom ook niet? ;D
Ik stem voor de zoveelste keer op:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nog maar eens Swifty dan ::jaja::
Ze schijnen mij weg te willen stemmen :o Maar gelukkig heeft Swifty al een tegenstem ;D
Dus dan wordt het 5 tegen 4, want Niek, Loezel en D*N gaan ook op Swifty als het goed is.. En anders ben ik screwed  ::hypocriet::

Lieve help, zo krijg je nooit een pb, zo stroomt je hele mailbox vol.  ::oink:: Het begon al donderdagavond met een pb van Ycaris of ik alsjeblieft op D*N wilde stemmen. Helaas had ik al zo'n 5 uur eerder mijn stem uitgebracht. Daarna kwam vervolgens Swifty, die dus dacht dat ik immuniteit had (misschien had ik haar in de waan moeten laten) en die aan mij vroeg of ik alsjeblieft niet weer op haar wilde stemmen. Later zei ze nog dat samenwerken wel leuk zou zijn en nogal onverwacht omdat ik tot nu toe allebei de keren op haar gestemd heb.  ;D Heb ik ook over na zitten denken, maar ze was nu eigenlijk gewoon te laat. Daarna kwam Ycaris nog een keer met de mededeling dat zij ook tussen twee groepen in zit. Hmm daar twijfel ik een beetje aan. Het is nogal lastig enzo. Ik geloof nog steeds niet helemaal in die final 2 van D*N, dat heeft ie geloof ik aan iedereen beloofd. Aan de andere kant word ik waarschijnlijk wel als minder sterke speler gezien dan bijvoorbeeld een Fabiann of een Nieky, dus ben ik misschien interessanter op er bij te horen.

Pff weer 4e worden, wordt alweer lastig genoeg vrees ik. Ik heb nu maar besloten dat mijn tactiek dan maar wordt, om zo eerlijk mogelijk te spelen. Misschien vlieg ik er daardoor sneller uit, maar ik maak misschien ook juist minder snel vijanden. En ik voel me er ook niet zo gemakkelijk bij om te liegen. Daarmee wil ik de anderen die af en toe wel een leugentje om bestwil vertellen niet diskwalificeren, want ik snap dat het bij het spel hoort. Maar ik voel me er zelf gewoon niet zo goed bij. Ook al is het maar een spelletje.  ;) Het minst leuke moment tot nu toe in het spel, was wel het halve leugentje dat ik tot nu toe aan molcrazy heb verteld.

We zullen zien hoe het afloopt.

 ::zwaai::

hoi Swifty, doei Swifty ::zwaai::

De extra tegenstem zorgt voor een meerderheid van 5 stemmen en die kunnen we nu niet weggeven. Ik vertrouw Faab ook niet 100% meer, hij werkt nu samen met de andere drie om Lucy weg te krijgen, wat wel eigen belang is. Maar als Lucy weg is, dan ben ik toast. And I don't like toast ::ohno::. Dus ik stem alweer/nog steeds op Swifty.



Molbelg stemt vooruit omdat hij naar Barcelona gaat:

nu: lucy
Volgende week:
1. Dn
2. Lucy
3. Nieky
4. Fabiann

Normaal ben ik vrijdag optijd thuis om te stemmen

Ondanks alle pb's van Ycaris en Swifty, blijft mijn stem voor Swifty helaas staan.  ::zwaai::

Pfff was ik zo blij dat ik door het opgeven van Next toch nog een ronde door mocht, komt er direct een stemming achteraan! En bedankt he, spelleiders  :P

Ik heb gelobbied als een gek, heb Loezel, Ycaris, Molbelg en Nieky beloofd niet op hen te stemmen de komende rondes als ze nu niet op mij stemmen, en buiten Molbelg ben ik van hen niet zeker dat ze niet op me stemmen dus het wordt spannend. Gezien de stem op Lucy van Fabiann ga ik ook op Lucy stemmen en ik hoop maar dat er genoeg ook op haar stemmen, en in ieder geval niet op mij... Het is weer spannend!

Als we D*N dan niet weg kunnen krijgen, dan maar Lucy proberen. Als dit mislukt, dan is nu Swifty weg en de volgende ronde ik, zo vrees ik.

 ::joehoe::
Ycaris

En zo wordt Cobra Swifty meteen na terugkomst weer weggestemd ::zwaaisip::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #62 Gepost op: 29-05-2014, 22:13:05 »
Gandhi laat zijn evil kant zien:

Nou iedereen heeft braaf meegestemd
Nieky ziet zijn kansen nu opeens positief in :D
Ycaris en Molbelg gaan er denk ik uit, dat gaat geen probleem worden
Daarna is het de vraag of D*N loyaler is aan appcomplot. Denk het wel dus dan gaat Fabiann/Mloesje

Ik zie dus opeens heel veel mogelijkheden om na survivor weer een finale te spelen, nu met D*N en Lucy

*Ga ik toch nog heel even evil denken*

Wil ik wel met D*N ? Naar de halve finale. Hij heeft zoveel geld...
En hij is retegoed in de finale wss
Ik heb nooit illusies gehad dat ik ging winnen en een finaleplaats is al ver boven verwachting, maar de kriebels komen nu toch

Misschien toch iets meer met Loezel gaan praten, je weet maar nooit waar het goed voor is  ;)

Maar het wordt wss gewoon doorgaan met D*N en Lucy omdat ik dit spel ook mijn niet-evil kant wilde laten zien...

In Maleisië en Ecuador volgen vier nieuwe opdrachten. Lucy en Fabiann gaan met immuniteit de volgende stemming in.

::zwaai::

Ik kan helaas niet stemmen op Lucy. Dus gaat mijn stem deze keer naar:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ycaris is ten einde raad en gaat het proberen door mensen om te kopen:

Hoi Hidm!

Sinds Japan mogen we niemand meer geld geven. Hoe zit het met fiches? Mag ik proberen daarmee iemand om te kopen  8)?

 ::joehoe::
Ycaris

Maar dat mag helaas niet.

Ik stem natuurlijk voor Ycaris. No explanation needed. ::)

 ::zwaai::

Ik stem Ycaris


Molbelg, wil je nog meedoen met de opdracht?

Ga ik niet doen, heb geen tijd in verband met eindwerk. Ik ga wel al stemmen op Nieky. Volgende week ga ik er weer voor.

Ik stem op Nieky

Jammer dat je al op D*N had gestemd ::zwaai::

Oja ik stem op Ycaris dat mocht wel duidelijk zijn

En Loezel gaat raar doen en op Molbelg stemmen, maar Fabiann heeft wss ook Ycaris gestemd dus komt vast goed

En als ie dat niet heeft gedaan en samen met Faab en Molbelg op D*N stemt, dan heeft ie minder tegenstemmen geloof ik

En anders heeft ie tacktisch gefaald en lig ik dubbel en vind ik het ook leuk

En mochten ze met 3 op mij gaan heb ik ook minder tegenstemmen dus komt denk ik wel goed

Ow, ik ben zo erg aan het twijfelen, molbelg of Ycaris, molbelg of Ycaris, molbelg of Ycaris. Tactisch is natuurlijk gaan voor Ycaris, maar ik vind het echt niet oké dat molbelg deze ronde doorkomt zonder er iets voor te hebben gedaan, terwijl Ycaris zo haar best heeft gedaan.  ::hug:: Ik heb Ycaris beloofd dat ik voor molbelg zou gaan. Maar we weten toch niet 100% zeker of Fabiann te vertrouwen is. En als Ycaris misbruik maakt van mijn vertrouwen en tegen Fabiann en molbelg heeft gezegd dat ik op molbelg zou gaan stemmen en zij samen op D*N gaan, dan ligt D*N eruit.
En op zich is dat op termijn niet zo erg  ;D maar nu is D*N nog even mijn veiligste optie.

Dus het spijt me zo erg voor Ycaris, vooral omdat ik iets anders tegen haar heb gezegd, maar ik stem toch op Ycaris.  ::hug::

Ik stuur haar vlak voor 20.00 wel even een 'het spijt me' berichtje met uitleg. Niet dat het veel uitmaakt, want als zij eerlijk is tegen mij dan ligt ze er met 4 (Fabiann, D*nn, Nieky, Lucy) toch uit, als ze tegen me heeft gelogen en zij werkt samen met molbelg en Fabiann, dan vind ik het stukken minder erg.

Hoe speelt KD dit soort spelletjes toch altijd, met zoveel mogelijk eerlijk zijn en zonder mensen voor het hoofd te stoten. Ik haat dit gedeelte van het spel. En ben voortaan voor een complotjes verbod in alle spellen.  ;D

Nee hoor; ik doe gewoon een Ycarisje  ;D
Of eigenlijk zat ik te wachten op nog een reactie van Molbelg. Maar omdat hij niets meer van zich laat horen, stem ik toch maar op hem. Als het goed is doet Loezel dat ook en dan hoop ik maar dat er meer mensen zijn die dat doen en dat ik deze ronde weer overleef.

Zo niet: bedankt voor de organisatie en ik blijf het volgen. Zorg je dan dat je er nog een paar leuke twists ten nadele van D*N ingooit  :-X ;) ::hypocriet::

 ::joehoe::
Ycaris

En daarmee houdt het spel helaas op voor Ycaris.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #63 Gepost op: 29-05-2014, 22:16:38 »
Er volgt een ingelaste stemming, waarbij iedereen stemt en die Fabiann fataal wordt.

Halloo,

Niet stemmen is als mezelf wegstemmen aangezien Molbelg standaard tegen mij stemt ::). Dus ik moet stemmen en ik stem op Fabiann. Met nog één stemming te gaan en 1 of 2 immuniteitsproeven is het te gevaarlijk om hem er nog in te laten. Hij vliegt zo de finale in en dan is de kans dat hij wint ook vrij groot.

Het was wel lastig want eigenlijk is iedereen het er over eens dat Molbelg eruit moet, verdiend om eruit te gaan en het niet verdiend om de top 5 te halen. Maar ik wil niet mijn eigen kansen verpesten dus whatever, Molbelg gaat nog een ronde mee. Maar wel echt de laatste keer, want anders ben ik bang dat ze hem graag meenemen naar de finale aangezien je dan een concurrent minder hebt ::).

 ::zwaai::

Oké, makkie deze keer. Ik stem op Fabiann.  ::zwaai::

::zwaai::

Omdat het mogelijk gelijkspel wordt tussen mij en hem, gaat mijn stem naar:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik stem Fabiann

Ik ga nu vervelend doen tegen iemand met stemmen

Maar Fabiann mag er wel uit

Doei Fabiann , ik stem op jou  ::zwaai::

Molbelg geeft Loezel nog even haar enige tegenstem:

Mijn stem gaat naar LOEZEL

Maar het mag niet baten, Fabiann ligt uit het spel.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #64 Gepost op: 29-05-2014, 22:23:37 »
In Azerbeidzjan is de stemming veel interessanter. Loezel wint immuniteit en kan dus niet weggestemd worden. Nieky, D*N en Molbelg wel en die maken zich alle drie dan ook zorgen.

oeeef Fabiann is weg

Nu begint de zege te kriebelen
En wat heb ik het slim gespeeld  :o

Kijk het zit zo : Molbelg denkt nu dat ik degene ben die ervoor heeft gezorgd dat niet hij maar Fabiann eruit is gevlogen ;)en ik heb hem op Loezel laten stemmen zodat die in ieder geval even veel stemmen heeft als ik. Kan altijd handig zijn ;)

Dus molbelg vind me nu lief

Stel molbelg heeft ook heel veel extra stemmen ( geen idee, maar zou kunnen )
Dan zouden we samen een coupe kunnen plegen door een gevaarlijk iemand ( lees Dennis ) eruit te kunnen mikken :D

Natuurlijk is dit top secret en als je dit aan hem verteld ben je de slechtste spelleider ooit ::)

Maar het zou kunnen

Als het niet mogelijk blijkt, blijf ik braaf achter hem aanlopen en Molbelg/Loezel wegstemmen, maar ik heb beetje bij beetje steeds meer macht. Misschien komt de tijd dat ik een grote move maak dichterbij



Nou dat was het dan. Ik denk niet dat de winst er nog in zit. Wat de kijkers ook mogen denken.  ::ohno:: Het plan was dus om deze ronde D*N eruit te wieberen, vandaar dat ik voor immuniteit speelde, voor als ie daar achter zou komen en wraak zou willen. Maar ik vroeg aan D*N hoeveel stemmen hij heeft voor deze ronde (hij wil nml Nieky eruit)en hij zegt dat hij 14 stemmen heeft  :o Ik heb er maar 1, omdat ik dat van die extra stemmen toen een beetje gemist had.  :\'(

Nu ja, ik kan nog polsen hoeveel stemmen molbelg en Nieky hebben, maar die hebben er vast niet zoveel als D*N. Nu maar hopen dat D*N een opdracht verpest of iets... en anders moeten we maar voor een 2e plek gaan. Da's nog altijd 2 plekken verder dan dat ik normaal kom.  :P

Hoi Jespertje

Even een biechtje. Dennis eruit stemmen gaat niet lukken denk ik  ;D
Molbelg heeft bijna geen stemmen en Dennis superveel ben ik achter gekomen..

En vind het ook niet zo erg. Wilde loyaal blijven, en dat gaat nu wel lukken :D. De finale lonkte alleen zo dus vandaar even de verleiding en de gedachtekronkel ;)

Nu ga ik denk i kal mijn stemmen terugverkopen zodat ik ook richting finale kan :D
Gewoon risicootje nemen ;)

Moet Dennis me er alleen niet eruitstemmen
Maar daarvoor heb ik ook iets bedacht
Ik heb een klein leugentje verteld dat ik maximaal aantal stemmen heb gekocht en ze niet terug ga verkopen omdat dat zo wat gelijk staat aan immuniteit.

Dus dan denkt ie hopelijk dat ie mij er niet kan uitstemmen omdat ik ook zoveel stemmen heb

Slim he ;)

Ons geheimpje he :D



Hoi hoi,

Nog geen stemmen van mij. Ik ga toch eerst even heel subtiel overleggen met Nieky. Maar ik had wel even een verzoekje... Zou misschien de deadline van het stemmen de volgende keer (nou ja bij een volgende editie van het spel dus) pas bekend gemaakt kunnen worden, nadat de uitslag van de opdracht bekend is. Nu ligt mijn hele strategie overhoop.  :\'( Ik ging namelijk niet per se voor immuniteit omdat ik dacht dat ik het nodig had, maar omdat ik dan veilig kon proberen om D*N er nog op het laatst uit te werken. Het werkt nml zo als ik iets tegen Nieky zegt, dan gaat hij dat gelijk navragen bij D*N. Dus als ik met Nieky ga onderhandelen, zonder dat ik immuniteit heb, is de kans groot dat ik eruit lig. En als D*N immuniteit zou krijgen is het natuurlijk helemaal zinloos om onnodige risico's te lopen. Maar goed, nu heeft wrs iedereen toch al gestemd en is het te laat om nog iets te doen. Ik ga nog even overleggen met Nieky en dan toch maar stemmen. Sorry Nieky  ::sorry:: Maar goed, dan moest ie ook maar beter te vertrouwen zijn, dan had ik geen immuniteit nodig voor 'operatie D*N weg' die nu kansloos is.

Maar eh verder vind ik het een super leuk spel hoor. Misschien wel het leukste spel waar ik hier aan mee heb gedaan.  ;) ::ok::

 ::joehoe::

Nieky's bezorgdheid is een keer terecht.

Zoals ik al verwachtten gaan Dennis en Lucy op mij

En aangezien Dennis ontelbaar veel stemmen heeft ben ik genaaid.

Ik ga nog 1 ultieme blufpoging doen

Ik ga aan Molbelg vragen hoeveel stemmen hij heeft.
Als hij er niet veel heeft zit er maar 1 ding op.
Ik ga keihard bluffen tegen Dennis en Luus dat zowel ik als molbelg maximaal aantal stemmen heeft ;). Zodat ze misschien niet op mij durven te stemmen  ::tandpastasmiley::

Maar dat gaat vast mis  ::niet-ok::

 ::zwaai::

Was leuk spel, en ben al verder gekomen dan ik dacht ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #65 Gepost op: 29-05-2014, 22:29:38 »
Maar door zijn bluf stemmen D*N en Lucy (op whatsapp vanwege omstandigheden) alsnog op Molbelg:

Ik stem met mijn 14 extra stemmen (en normale stem dus) op Molbelg. Het heeft nu echt lang genoeg geduurd. Volgens mij is dit nu de vierde keer dat ik op hem stem en deze keer doe ik het goed >:D.

 ::joehoe::


Ik stem met al mijn stemmen op D*n.



Je hebt er maar 1.

Ja, belgenhumor  ;)



Goed hier komen de opties

1. Mijn bluf heeft gewerkt. En Dennis en Lucy stemmen 'gewoon' op Molbelg. Ik verkoop al mijn extra stemmen, en doe dat ook.

2. Dennis en lucy stemmen op mij. Dat zijn in totaal 16 stemmen. Ik heb Loezel en Molbelg zo ver gekregen dat ze op D*N gaan. Molbelg heeft 1 stem, Loezel 2, ik 12. Dus dat is helaas 1 stem tekort :(

3. Mijn bluf was nergens voor nodig, en ik heb D*N voor niks heel de middag laten stressen ::).

Ben benieuwd achteraf welke optie het was :P

Loezel heeft geen idee dat Nieky tegen haar liegt:

::zwaai::

 ::oink:: Mijn plannetje zou zomaar eens kunnen werken. Ik moest Nieky wel eerst een screenshot laten zien van het feit dat D*N 'm echt weg wilde hebben, maar nu is ie on board. En mollende belg wilde sowieso al op D*N stemmen.

Dus eh mijn ene armoedige stemmetje gaat naar D*N. Ik hou nog steeds niet van al dat tactische gebeuren, dus ik troost me maar dat mijn ene stem niet zoveel uitmaakt op de hele lading stemmen van Nieky en molbelg. Ik heb alleen misschien Nieky wel enigzins richting D*N gestuurd.  ::) Maar goed D*N wilde zelf op Nieky gaan en da's ook zielig voor Nieky  ::hug::

En nou ja, misschien had D*N ook gewoon niet tegen mij moeten zeggen dat ie mij en Lucy meeneemt naar de finale omdat zijn kans om te winnen dan groter is.  ::)

 ::zwaai::

Dankzij zijn bluf kan Nieky ook zijn stemmen verkopen waardoor de finale wel heel dichtbij komt:

Misschien is het heel dom wat ik ga doen en ga ik af. Maar ik ga nu alles of niets, en volgens mijn gebiechte scenario's . Heeft op D*N stemmen geen nut ;)

Ik verkoop dus al mijn 11 extra stemmen  ::)

En stem met mijn reguliere stem op Molbelg

En daarmee ligt Molbelg met een overmacht aan stemmen helaas uit het spel.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #66 Gepost op: 29-05-2014, 22:33:43 »
Beste biechtstoel,

Ik heb je te weinig gebruikt maar ik moet even biechten na deze paranoia dag. Ik dacht echt even dat ik eruit lag. En het leek ook best logisch want ik ben nog steeds het grootste target in het spel (as always ::)).

Nu dachten Lucy en ik wel echt na om Nieky weg te stemmen al een tijdje. Dit heb ik ook gedeeld met Loezel, want ja Loezel had ik een final 2 deal gegeven. Wat gebeurt er? Loezel stuurt de pm door van mij naar haar waarin ik zeg dat we misschien nieky moeten weg stemmen. Nieky liegt tegen Luus en mij dat hij en Molbelg een maximaal aantal stemmen hebben en dat ze makkelijk mij of luus kunnen weg stemmen. Luus en ik switchen onze stem definitief en Bam alleen ik heb extra stemmen en Molbelg gaat er met een landslide uit.

Maar damm dit voelt zoveel beter dan Nieky eruit stemmen. Vanaf de laatst de laatste negen heb ik gezegd dat ik Nieky liever niet in de finale zag, maar ik wou eigenlijk altijd Molbelg er eerst uit hebben. De twijfel kwam pas toen er geen stemming meer was in de halve finale. En nu hebben we uiteindelijk toch het juiste gedaan. ::jaja::.

Nu moet Loezel eruit, want ze heeft me big time verraden, meegelift tot ze me niet meer nodig had en misschien wel een hele domme tactische move gemaakt nu. Want ik had wel m'n zinnen gezet op een Loezel-Lucy-D*N finale, maar dat hoeft niet meer wat mij betreft ::). Nu vooral hopen dat er geen stemming komt aan het einde..


See how it goes ::bravo::

Loezel voelt de bui hangen en bitcht op Nieky:

Kan iemand mij misschien uitleggen wat de tactiek van Nieky is? Hij is wel schattig dat moet ik toegeven. Hij denkt echt serieus dat D*N en Lucy 'm er niet uit wilden hebben. Aaaaah  ::hug:: Blijkbaar denkt ie dat ik een zeldzaam talent heb voor het faken van printscreens.

Nou ja, ik weet nu voortaan dat ik geen mensen moet helpen. Zeker niet als ze Nieky heten. Maar ja, je denkt toch: Och die jongen heeft survivor gewonnen, die zal wel iets van spelletjes snappen. Nou ja, we zijn weer uit bij het punt dat we nog steeds niet snappen hoe die jongen survivor heeft gewonnen.

Pff de volgende ronde wordt natuurlijk een drama, want dat wordt 3 tegen 1 en die gaan elkaar allemaal helpen. En ik eindig weer waar ik altijd eindig. Op mijn oude vertrouwde 4e plek.

 ::joehoe::

De kandidaten kiezen de persoon die ze gaan helpen en het voordeel waarvoor ze gaan spelen:

Haai

Ik wil Dennis wel helpen want dat heeft toch geen zin ;D

En mijn top 3:
- aanwijzing
- voorsprong
- dubbele punten

Top 3 prijzen:
1. Jury verdubbeling want de jury haat mij
2. Voordeel laatste onderdeel want daar faal ik meestal
3. Extra aanwijzing land waar we heen gaan, want voor die opdracht heb ik al een voordeel van een eerdere opdracht

Kandidaat die ik ga helpen: Luus :-*

 ::joehoe::

Eigenlijk wil ik niemands naam doorgeven, want ze gaan mij ook niet helpen.  ::ohno:: Van Lucy en D*N snap ik dat ergens nog wel  ::fluit:: Maar ik heb Nieky benaderd (je weet wel diegene die ik gered heb van eliminatie vorige keer, waardoor ik nu laatste sta in de pikorde), maar die wil Lucy niet boos maken (je weet wel, diegene die hem de vorige keer wilde wegstemmen). Geef mij ook zo'n puppy. Lijkt me geweldig.  ::bravo::

Maar goed, mocht ik ooit finishen  ::rofl:: en dat doen voor minstens 2 andere mensen  ::rofl:: ::rofl:: dan ga ik D*n helpen. Die is dan toch al lang en breed binnen en daarnaast is dat degene die de overwinning het meest verdient (na ondergetekende natuurlijk).

Enneh de volgorde van prijzen:

- een voorsprong in het laatste onderdeel
- verdubbeling van het aantal punten dat je krijgt van de jury
- een extra aanwijzing over het finaleland


Maar ik ben al blij als ik uberhaupt iets krijg en dus de finale haal.

 ::bravo::

Ik wil deze volgorde

1. Dubbele punten jury
2. Voorsprong bij laatste onderdeel
3. Info over land

En als ik binnen ben help ik Lucy  ::ok::

De opdracht begint en D*N is de eerste dag al meteen door naar de finale:

Hooi,

Graag een enkele reis naar Nieuw-Zeeland de finale ;D. Business class, rechterzijde van het vliegtuig, chocolade koekjes en peach juice erbij graag ::ok::. Wat een service

Als je me nu wilt excuseren, ik ga een overwinningsdansje doen



 ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #67 Gepost op: 29-05-2014, 22:37:49 »
oeeh loezel heeft eindelijk door dat ze blackjack moet spelen. kan ook gruwelijk foutgaan maar in haar positie kan ze nuet veel anders.

Ik ben blij dat ik saai fiches ben gaan rapen. Gister zat ik te twijfelen maar dit js veel verstandiger. Heb er gelukkig maar 2 gemist. Dus als ik vandaag gewoon de rest pak heb ik mijn ticket ::ok::

moet ik er wel geen een missen. maar denk dat dat wel moet lukken :)

Nieky is de tweede finalist:

en ik koop mijn vliegticket  ::bravo::

Loezel mist op een haar na de finale en wordt helaas weeeer vierde.

Ik wil een ticket  :D ::joehoe::

De kandidaten moeten kiezen wie de winst het meest verdient:

mag je jezelf kiezen? ;D

En dan Dennis arrogant noemen.

Lucy geniet van de finale:

Hooii  ::zwaai::

IK ZIT IN DE FINALE  ::bravo:: ::oink:: ;D :D
Nu was dat op zich best te verwachten sinds Swifty eruit vloog, maar het was toch nog even spannend.
Na Swifty hadden Niek, Dennis en ik de bedoeling om Fabiann, Ycaris en Molbelg er achter elkaar uit te stemmen en Dennis had gefixt dat Loezel meestemde. Dus dat ging allemaal zoals gepland. Bijna dan.
Fabiann en Ycaris vlogen er inderdaad achter elkaar uit en toen was Molbelg de bedoeling. Althans, dat dacht Niek. Dennis en ik wilden eigenlijk Niek wegstemmen omdat het de laatste stemming was, Molbelg de volgende aflevering toch wel zou afvallen, en Niek in de finale natuurlijk veel gevaarlijker is. Alleen Loezel verpestte dit een beetje want die ging naar Niek toe ::)
Gelukkig is Niek heel goed van vertrouwen ( ::sorry:: ) en konden we hem makkelijk overtuigen dat ie gewoon Molbelg moest stemmen.. En toen waren we nog met zijn vieren. Niek en Dennis zaten al zo goed als in de finale met hun hoeveelheid geld, dus het plan was om zo snel mogelijk binnen te komen en mij te helpen. Dat zag Loezel ook wel in, dus die had geloof ik al het idee dat het hier voor haar op zou houden. Maar dat was echt nog spannend! Ik kreeg bijna een hartstilstand toen ze all in ging met blackjack en nog bijna van me won ook! Maar gelukkig deed ze dat niet, dus kon ik rustig mn ticket verdienen en naar de finale gaan :D

Mijn extra prijs is een aanwijzing over waar we zijn. Ik vind het nu wel heel ingewikkeld worden, want eigenlijk zou de finale nu ieder voor zich moeten zijn maar aan de andere kant kunnen Den ik Niek samen beter uitschakelen. Dennis wil mijn aanwijzing weten en ik heb gezegd dat ik hem wel ga delen. Maar ik denk dat ik wel eerst zorg dat ik weet waar we zijn en dat ingestuurd heb. Dan kan Dennis daarna insturen en is Niek iig derde. Ik hoop dat het lukt, maar goed ik ben niet heel goed in opdrachten dus we'll see  ;D

Ik ben iig al superblij met deze plek in de finale, en natuurlijk win ik niet want Dennis gaat winnen, maar mss heeeel mss kan ik nog tweede worden ^^

Doeidoei xx
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #68 Gepost op: 29-05-2014, 22:39:56 »
Loezel pleit voor de uiteindelijke winnaar:

Hallo mede-juryleden

Zo, ik heb Hidm ook maar even toegevoegd, dat wil ie zo graag  :P


Oké hier dan mijn mening als oud-kandidaat:

Allereerst Nieky (zie mijn vraag aan hem in het forum) ik had bij hem heel erg het gevoel dat ie het grootste deel van het spel geen flauw idee had wat er allemaal om 'm heen gebeurde. Dat geeft niet, dat had ik zelf ook, maar bij hem was het wel heel erg. 
Daarbij en dat is misschien wel belangrijker, heeft ie zijn finaleplek enkel en alleen aan mij te danken. Eerlijk is eerlijk, als ik met mijn complot had meegestemd, had Nieky de halve finale niet eens gehaald (zie pleidooi D*N en enkele van zijn reacties in het forum).

Voor zowel Lucy als Nieky geldt dat ik ze allebei niet heel sterk vond in proeven. Nieky's bijna winst in de eerste opdracht was geloof ik het hoogtepunt. En Lucy heeft wel twee keer immuniteit gewonnen, maar de eerste keer werd haar dat gegund, de tweede keer had ze wel een beetje mazzel met de opdracht en werd ze ook geholpen. Dat is ook een kwaliteit, want mensen gunden het haar natuurlijk ook wel. En dat is waar ze nu natuurlijk ook een punt van maakt bij de pleidooien. Maar voor beiden geldt dat een Fabiann en een Ycaris bijvoorbeeld veel fanatieker en beter waren in de spellen.

Vooral Lucy vond ik zelf niet heel erg opvallend, blijkbaar heeft ze wel een en ander achter de schermen gedaan, maar niet zo heel opvallend als D*N bijvoorbeeld. Hoewel schijnbaar het idee om Nieky weg te stemmen uiteindelijk van Lucy kwam, maar ja, dat ging dus niet helemaal door.  ;D

D*N heeft het hele spel door fanatiek gespeeld, heeft meerdere spelletjes gewonnen en liep door zijn nadrukkelijke spel, wel constant de kans om weggestemd te worden. Dat is niet gebeurd en dat zegt genoeg over zijn strategische kwaliteiten denk ik.
Hij had wel de mazzel dat ie opdracht 1 al gewonnen had, dat bleek later in het spel een enorm voordeel, maar ook daardoor werd hij juist later in het spel weer een target. Maar hij is nooit weggestemd.

Goed, hij was ook niet even lief voor iedereen, maar goed schijnbaar horen dat soort tactieken erbij bij spelletjes op realitynet. En jullie zaten niet in het spel, dus jullie kunnen dat waarschijnlijk ook beter relativeren/.

Mijn stemadvies is dus voor D*N. Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken.

 ::zwaai:: ::bravo::

Stormpie houdt van fair play:

dank je wel Loezel :)

hoihoi medejuryleden,

voor mij is 'Fair Play' in sport en spel heel erg belangrijk. Daarom heb ik de 3 overgebleven kandidaten dan ook de volgende vraag gesteld:Ik hoop dat ik uit de antwoorden kan opmaken wie het begrip 'Fair Play' naar mijn idee het beste heeft toegepast en de uitslag hiervan weegt zwaar mee bij mijn uiteindelijke stem.

groetjes, Stormpie

(ps.. denken jullie er wel aan om een vraag te stellen??)

Uiteindelijk krijgt D*N dus alle stemmen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #69 Gepost op: 29-05-2014, 22:42:15 »
Ycaris stuurt aan het eind nog even de helft van haar biechten omdat ze mij niet vertrouwde zonder daarbij uit te leggen waarom (en kreeg misschien een net wat te felle reactie terug):

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het zielig vind voor Ldhm dat hij aan de cobra gevoerd gaat worden. Is dit een wraakoefening?

Maar eigenlijk pb ik je om mijn biechten naar je op te sturen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het een tijd tussendoor niet gedaan heb, omdat ik toch het gevoel had dat informatie onbewust doorlekte naar D*N. Maar nu blijkt dat D*N werkelijk overal zijn voelsprieten had uitstaan en dat bijna niemand van mijn bondgenoten maar een greintje te vertrouwen was  :-[. Sorry voor mijn wantrouwen  ::sorry::

Maar goed: de geheime biechten dus.

20 maart
Hmmm, niet alles loopt helemaal zoals ik het gepland had. We zitten voor de vijfde stemming en het was duidelijk dat Molcrazy weer door (bijna) iedereen genomineerd zou worden. Ik denk dat het een soort wanhoopsoffensief is waar Molcrazy zich toen aan waagde: hij is heel veel pm’s gaan rondsturen waarin hij eens ging kijken wie aan wie loyaal was etcetera. Niks mis mee. Maar op de één of ander manier is Molcrazy achter het hele Tequilla-complot gekomen. Iemand heeft dus gepraat. En bovendien heeft hij blijkbaar een sterk vermoeden (of de kennis) dat Jann, Starlight, NextGP en ik nog altijd samenwerken. Hij wist geen complotnaam te noemen, maar toch kwam hij wel als heel zeker van zijn zaak over. En toen is hij dus aan Jann gaan vertellen dat ik in het Tequilla-complot zat en ik vermoed dat hij aan het Tequilla-complot heeft verteld dat ik nog in een ander complot zit. Dit alles in een poging iedereen tegen mij op te zetten. Als klap op de vuurpijl kreeg ik alvast zijn ‘cadeau’ uit het 7-prijzen spel: een tegenstem voor de komende stemming  :\'(.
Ik moet toegeven dat ik toen het wel even benauwd kreeg. Natuurlijk heb ik alles meteen opgebiecht bij de betrouwbare 4 (Next wist alles al, maar die heeft daarover netjes zijn mond gehouden). Ik geloof dat ze me wel vergeven hebben en me nog steeds vertrouwen. Gelukkig maar.
Nu nog even afwachten hoe het verder in het Tequilla-complot loopt….. Voor alle duidelijkheid: mijn loyaliteit ligt nog altijd bij de Betrouwbare 4 en ik hoop maar dat de Tequilla’s zich tijdig opblazen, zodat ik geen messen hoef te steken.

20 maart
De vorige biecht net afgerond en toen beging ik een legendarische blunder: ik stuurde een pb bedoeld voor de betrouwbare 4 naar de Tequila’s  ::schaam::. Op zich verraadde ik daar niet eens zo veel in. Maar binnen de minuut maakte ik nog een keer dezelfde fout en toen kwam alles uit  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::.
Ik heb mezelf dus uit het Tequilla-complot gezet en alles opgebiecht bij de betrouwbare 4. Verder weinig schade volgens mij.
Alleen biechtte Jann vervolgens iets op over een stem op Starlight en zijn argumentatie snap ik niet. Het lijkt er op dat hij ook meerdere contacten heeft lopen. Ik heb er geen goed gevoel bij  ::ohno::.

25 maart
Ergens in een ver verleden hebben we vragen moeten inleveren over de landen waar we geweest waren. Ik had de opdracht fout gelezen, leverde daardoor verkeerd en werd gemaand alsnog juist in te leveren. Vandaag moest ik me ineens bij Hidm melden om me te verantwoorden voor te laat inleveren. Op zich wel grappig hoor, maar ik heb geen idee wat er met de vragen gaat gebeuren en of mijn fout nog consequenties gaat hebben. Het was echt een heel wazig gebeuren  ???

29 maart
Het is ons in Zimbabwe gelukt met zijn vieren in een team te komen. Sowieso leuk om weer even helemaal met spellen bezig te zijn ipv met complotten  ::ok::. We werken echt samen om de spellen goed te verdelen en ik heb lol in mijn giraf-spel.  En we winnen!!!!  Nu hoeven we ons geen zorgen te maken dat we weggestemd kunnen worden. Unaniem besluiten we Fabiann  te nomineren en zo geschiedde. Niet echt spannend verder.

 ::joehoe::
Ycaris

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #70 Gepost op: 29-05-2014, 22:42:44 »
Het bericht werd te groot, dus de boel maar in drieen gesplitst.


5 april
Ik kwam bij de karaokebaropdracht met Molbelg in een team. Daar baalde ik eerst wel van, omdat hij bij veel opdrachten nogal inactief is geweest. Maar deze keer heeft hij zich vol ingezet en we hebben een mooie bar neergezet. Jammer dat ik de opdracht weer slecht gelezen had, want ik had niet in de gaten dat er ook nog een jury was  :-[. Als ik dat had geweten, dan had ik me daar wel meer op gericht.
Starlight en Mieke hadden de opdracht denk ook niet zo door en nu ligt Starlight er dus uit.
Wat trouwens wel raar is: we mochten deze ronde ook een positieve stem uitdelen en hadden afgesproken die aan Starlight te geven. Toch had ze er maar twee gekregen. Of Next of Jann heeft dus zijn woord niet gehouden. Ik denk Jann, omdat hij ook een stem gekregen heeft.  Bondje met Loezel?

Vervolgens kwam er een stemronde en was Jann de klos. Zoals gezegd vertrouwde ik hem toch al niet meer echt en heb daarom niet, zoals hij voorstelde, op Molbelg gestemd. Ik denk dat Molbelg juist nog wel eens een maatje van me kan worden nu alle anderen wegvallen.  Hij neemt me dat nu kwalijk, maar ik snap niet waarom hij niet is ingegaan op mijn voorstel om te proberen genoeg stemmers voor Nieky te vinden. Nieky die open zou staan voor samenwerking met ons, laat me niet lachen  ::rofl::!
Ook had ik Lukie geholpen om terug in het spel te komen door een puzzel voor hem op te lossen. Maar hij is meteen weer onthoofd door D*N.  Het wordt eenzaam in het spel. Gelukkig heb ik mijn maatje Next nog. Denk ik  :-\\


13 april
Het was een gezellige spelletjesdag bij Swifty en het heeft me twee afspraken opgeleverd.
1.   Bij de komende opdracht helpen Swifty, Lucy, D*N, Next en ik elkaar om ‘Het traagste woord’ te winnen. Degene die wint, deelt de finale-info met de anderen.
2.   Swifty, Next en ik zullen ons uiterste best doen D*N er de volgende stemronde uit te werken.


18 april
Nou, dat is lekker gelopen met die afspraken. Not!
Bij het traagste woord zette ik meteen de eerste nacht  een goede tijd neer. De tweede nacht heb ik die verdedigd, maar voor de derde nacht leek het me wel relaxed als een ander het kon overnemen. Ik hoopte op Next of Swifty, maar die wilden slapen ofzo  :P en D*N bood zich aan.
Mijn alarmbellen gingen al rinkelen, maar nadat ik zijn aanbod geaccepteerd had, vond ik het niet netjes om toch alsnog ’s nachts te posten. Toch heb ik het nog wel serieus overwogen, en ik ben 's nacht nog lang genoeg op geweest om het gewoon te doen, maar het leek me zo raar voor D*N als hij dit zou zien nadat hij zich er speciaal zijn wekker voor had gezet. Had ik het nou maar wel gedaan, want D*N nam de beste tijd over en was niet van plan hem terug te geven. En waar ik al bang voor was: hij was er achter gekomen dat we hem weg wilden stemmen en vond dat voldoende reden om de finale-informatie niet te delen. Ik moet bekennen dat ik daar echt pissig over ben  >:(. Ik ben te lief en hij is een onbetrouwbare bastard  :-X en vooruit: een kleine  ;)
Komt nog eens bovenop dat het wegstemmen niet gelukt is. Tijdens de overleggen over het stemmen heb ik sterk het vermoeden gekregen dat D*N en Fabiann niet de vijanden zijn die ze zeggen te zijn, maar dat ze eigenlijk heel sterk samenwerken. Elke keer weer weten ze het zo te draaien dat ze misschien aanvankelijk wel, maar uiteindelijk toch niet op elkaar willen stemmen. Met de meest rare argumentaties. Hier klopt iets niet  ::ohno::

Wat ook bepaald niet leuk is, is dat Next zich niet meer lekker voelde bij het spel en daarom heeft opgegeven. Blijkbaar deed ook hij aan dubbelcomplotjes. Daar baal ik wel echt van. Hij heeft mij gevraagd voor final two en ik ben altijd eerlijk geweest tegen hem. Enerzijds vind ik het wel lief dat hij nu blijkbaar wroeging kreeg, maar toch voelt het wel behoorlijk als een mes in de rug.
Als ik zo eens terugkijk heb ik de indruk dat alleen Starlight en ik echt trouw zijn geweest aan het afvallerscomplot. 
In het huidige speelveld lijkt het me vrij onmogelijk nog de finale te halen. Alleen meerdere malen immuniteit of twists in de spelregels van het stemmen zouden nog een doorgang kunnen bieden. Zucht.


wordt vervolgd


Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #71 Gepost op: 29-05-2014, 22:43:11 »
7 mei
Ik lig er uit. Best balen, maar ik merk dat het wel heel goed is voor mijn nachtrust. Het spelletje nam me geestelijk meer in beslag dan goed voor me was.

Ik heb het spel naar beste kunnen gespeeld. Nog voor het spel begon heb ik een complot opgezet en gedacht dat we met deze zes ver zouden moeten kunnen komen.  Helaas is er van dit complot vrijwel niets terecht gekomen en dat snap ik nog steeds niet.  Ik weet nu echt niet goed hoe ik het een volgende keer zou aanpakken. Ik weet zeker dat ik geen dubbelcomplotten meer wil, ik weet ook dat je zonder complotten niet ver komt. Maar ik vrees dat ik na deze tragedie niemand meer vertrouw. Het is dat de opdrachten vaak zo super leuk zijn, maar anders denk ik niet dat ik nog eens mee zou doen.

25 mei
De finalisten zijn druk bezig geweest elkaar de tent uit te vechten. Ik ben oprecht blij dat ik er niet bij hoor. Doordat ik net begonnen ben in een nieuwe baan, zou ik echt de tijd en de energie niet gehad hebben voor de laatste opdrachten en voor de eindstrijd.

De afvallers lijken geen rol te spelen bij het bepalen van de winnaar.  Dat haalt wel een beetje een last van mijn schouders, want ik zou echt niet weten op wie ik moest stemmen. D*N zeker niet. Ik ben nog steeds boos op hem vanwege zijn spelletje rondom de finale-informatie. Bovendien heb ik echt de indruk dat hij teveel mensen bedonderd heeft en vond ik hem lichtelijk arrogant overkomen bij verschillende spellen en stemrondes. Overigens moet ik hem wel een compliment geven voor zijn grote inzet bij de spellen.  En hij was er nog goed in ook (al blijf ik er bij dat zijn sollicitatiebrief veel te veel fouten bevatte om te mogen winnen).

Ik denk dat mijn stem naar Nieky zou gaan, alhoewel ik het jammer vind dat hij zich niet van zijn beste kant heeft laten zien bij de spellen. Ik snap zijn argumentatie wel, maar ben het er niet mee eens.
 Jammer dat Loezel net de eindstreep niet heeft gehaald, want zij had wat mij betreft een terechte winnares geweest!

26 mei
Dit waren mijn geheime biechten. Ik zie dat er al volop vrijuit gesproken wordt op het forum en ga me er binnenkort denk ook maar eens in mengen.

Nogmaals bedankt  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ycaris

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #72 Gepost op: 29-05-2014, 22:43:55 »
Laatste biechten van de finalisten:

Hoihoi  ::zwaai::

Het zit erop! Alle opdrachten zijn gespeeld en het wachten is nu alleen nog op de uitslag. Niet dat die zo spannend is, want het is wel duidelijk dat D*N gaat winnen, Nieky tweede wordt en ik derde. Desondanks ben ik benieuwd naar het einde, de stemmen van de jury en de uitslag van de laatste opdracht. Maar toch vooral naar de biechten!
Over de jury gesproken, ik hoop oprecht dat ze vanuit hun verstand stemmen en dat ik dus geen stemmen krijg. Niet dat ik het niet leuk zou vinden om te winnen, maar het is gewoon niet okee. Ik heb geen slotpleidooi ingeleverd en de laatste vragen niet beantwoord dus het zou niet fair zijn tegenover de andere twee als ik stemmen zou krijgen. Mocht blijken dat ik wel stemmen gehad heb, dan wil ik bij deze zeggen dat ik het daar niet mee eens ben.
Ik vond de opdracht ook gewoon echt niet leuk. Dat is ook een reden waarom ik niet genoeg tijd vrijgemaakt had voor de laatste berichten, want ik stelde het steeds uit. Ik merkte dat ik veel te fel ging reageren, omdat mijn neiging om gelijk te halen dan toch hardnekkiger was dan de drang om aardig te zijn en tactisch te spelen. Daarnaast werden er af en toe gewoon dingen gezegd die echt niet waar waren en dan speelt mijn rechtvaardigheidsgevoel op. Bij dezen dus mijn excuses aan iedereen die ik gekwetst, beledigd etc. heb, dat was niet de bedoeling  ;D

De eerste opdracht was wel leuk. De quiz was leuk om te doen, heb ik natuurlijk wel hard verloren maar dat maakte niet uit want ik had D*N. Dat die eerste zou worden was namelijk vrij duidelijk, aangezien hij alles bijgehouden had, maar zodra hij binnen was, stuurde hij mij het antwoord dus kon ik voor Nieky binnenkomen. Blijkt wel weer uit dat ik in mijn eentje nooit zo ver gekomen was, maar dat wisten we toch allemaal al :P
De laatste opdracht vond ik ook erg leuk om te doen. Geen idee hoe snel D*N en Nieky waren, maar ja, Nieky had natuurlijk wel het voordeel dat hij de eerste opdracht niet hoefde te doen dus dat scheelt al veel. Ik vermoed dat ik hier ook de derde plek heb gehaald, maar dat maakt niet uit want het was leuk! Moordspel vond ik vooral leuk, als Nieky en D*N de waarheid spreken heb ik wel de meeste vragen nodig gehad maar ik vond het al heel goed van mezelf dat ik überhaupt zo snel in de goede richting zat ::hypocriet::

Anyway, het is nu afgelopen en ik ben heel trots dat ik de finale heb gehaald ondanks het feit dat ik weggestemd was en veel tegenstemmen gehad heb. En jullie mogen best vinden dat ik niet finalewaardig ben, of dat ik alleen maar meegelift heb bij D*N, dat is dan jullie mening en daar kan ik toch weinig aan veranderen, maar ik ben blij met wat ik bereikt heb en ook hoe. Whatever you guys think ;D En ik vind jullie allemaal nog steeds heel aardig hoor ::hug::

Ohja, en sorry Molbelg, Fabiann en Lukie. Jullie zijn de enigen die ik echt verraden heb dit spel door Jann te redden en op Molbelg te stemmen, maar ik zat echt met een dilemma toen :-/

Goed, het is nu in ieder geval afgelopen en dat komt mooi uit met mijn vakantie ;D
En vergeet alsjeblieft niet dat het allemaal maar een spelletje is en dat iedereen nog steeds evenlief is als eerst en dat niets persoonlijk is want anders trek ik nog zo'n spel niet (A)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #73 Gepost op: 29-05-2014, 22:44:26 »
Ik heb nog al eens de neiging om langdradig te zijn, ik zal het dit keer kort houden :D

Bedankt voor het toffe spel Jesper :D
Echt heel goed gedaan voor je eerste spel, complimentos !!!

Maar nu naar de kern. D*N zal de finale wel gaan winnen. Terecht overigens, ik wilde bij de jury nog net niet voor hem gaan pleiten, maar hij verdiend het gewoon het meest als ik eerlijk kijk. Had gehoopt hem met opdrachten of eventueel een afvallersstemming nog deels te kunnen hebben. Maar niet gelukt

Hoop stiekem nog lucy te hebben verslagen, maar ook die achterstand was vrij groot. Maar al met al ben ik toch tevreden met plek 2 of 3. Het is namelijk wel mijn 3e forumspelfinale op rij..

Nu nog even een goed songfestivalliedje zoeken.

Het is wel weer even genoeg geweest voor de spelletjes. Ik moet eigenlijk niet meedoen om het meedoen ( Ik kon het niet laten ) maar ik moet bloedfanatiek zijn, en dus soms een beetje irritant. Maar dan kan ik er voor de 100 procent voor gaan

Niet dat ik er nu niet 100 procent voor ging, maar door mijn terughoudende tactiek na survivor ( ook al sta ik er nog steeds achter ) voel je je toch soms minder fanatiek.

Ik kijk wel wanneer ik weer mee doe aan een spel. Het is ook wel even mooi geweest en qua studie komen er drukke afstudeerjaren aan. Maar er komt ongetwijfeld een moment dat het begint te kriebelen

Is het toch nog een lang verhaal geworden

Bedankt allemaal

And cheers to the freaking weekend  ::wijn::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #74 Gepost op: 29-05-2014, 22:45:17 »
Helloo inhaalbiechtstoel,

Dus Molbelg is weg finally


Wel dankzij Loezel, die nu zelf in de problemen zit :). Ben benieuwd hoe de halve finale gespeeld word, maar ik wil in ieder geval Lucy mee naar de finale. Waarschijnlijk haalt Niek het wel en dan tadaa komt die final 3 toch nog uit ::hypocriet::.

-------

Het eerste onderdeel van de finale ging prima. Ik snap niet dat Lucy niet haar dingen op orde had terwijl ze net als mij wist van het voordeel dat er vragen gingen komen ???. Wel mooi dat ik eindelijk een keer geluk heb dat ik alles bijhoudt  ;D.

Het tweede onderdeel is toch wel erg leuk hoor...stiekem >:D. Elkaar afbranden enz. En het is vrij makkelijk aangezien zowel Nieky als Lucy hebben aangegeven dat ze dit niet kunnen winnen van me ;D. Ik vertrouw de jury niet 100% dus maar afwachten. Maar als er zielige motivaties komen zoals bij het laatste spel dan gaan er koppen rollen ::hypocriet::.


Hopelijk tot de winst biecht ::zwaai::


I'm so happy :\'(

Finale eindbiecht,

Dat was het dan, mijn eerste grote winst op Realitynet. Het heeft een tijdje geduurd, veel complotten, veel kansloze finales, maar uiteindelijk heb ik de winst waar ik altijd voor heb gespeeld. En nog wel in het spel van mijn vriendje ::love::. Met 410 punten, het kon niet perfecter. Ik had nooit verwacht alle opdrachten te winnen en alle stemmen te krijgen van de jury ::bravo::.
Helemaal niet als villain, zoals hillo zei ;D


Ik wil graag iedereen bedanken, mijn fanatieke mede kandidaten die zich lieten misleiden door mij ;D. Lulu en MiekeG, leuk dat jullie meededen en hopelijk tot in een volgend spel. Fabiann, ik weet zeker dat je in de toekomst hier nog spel gaat winnen ::ok::, Loezel weer erg goed gespeeld, zo ver komen elke keer is ook een talent. Ycaris, je bent nog steeds een topvrouw, niet boos meer zijn :D. Bjorrn, ooit kom je verder dan de 'samensmelting' ::hug::, Jann onze final 2 zou in een ander universum hebben gewerkt, Molbelg... je bent een echte doorzetter, uiteindelijk toch verdiend vijfde geworden ::bravo::. En als laatste mijn mede-finalisten Nieky en Lucy, goed gespeeld en bedankt voor de samenwerking :-*. Oh, vergeet ik bijna lukie4, ik heb één woord: WINNING!

Juryleden bedankt, Ldhmolletje bedankt voor het opofferen van jezelf in land 13 ;D en bedankt mijn lieve vriendje, Jesper ::love::. Super goed gedaan, vooral voor een eerste keer. Volgend seizoen wordt nog beter ::bravo::.

Ik ga nu een tijdje niet meer meedoen aan grotere spellen is het voornemen, maar het zou kunnen dat.... Veel plezier iedereen en tot bij Survivor!



Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #75 Gepost op: 29-05-2014, 22:46:07 »
Dat waren de biechten. Allemaal nogmaals heel erg bedankt en hopelijk tot volgend jaar! ::bravo::

Jullie mogen vanaf nu hier reageren.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #76 Gepost op: 29-05-2014, 22:46:32 »
neem een biertje hidm.

tof spel ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #77 Gepost op: 29-05-2014, 22:48:44 »
D*N :

Welke grote finales ?
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #78 Gepost op: 29-05-2014, 23:20:07 »
Mooi hoe Ycaris D*N om de tuin leidde met haar paint-skills ;D (moet nog een hoop lezen)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #79 Gepost op: 29-05-2014, 23:23:04 »
Het losercomplot had echt ver kunnen komen eigenlijk ::)
You'll never walk alone