Auteur Topic: Televizierring  (gelezen 115874 keer)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Televizierring
« Reactie #280 Gepost op: Gisteren om 22:45:58 »
Ik had het wel geinig gevonden als de Ring zou worden uitgereikt door de 10 deelnemers aan het jubileumseizoen.

Ik vind het jammer dat VI gewonnen heeft. Maar als nummer 2 en 3 samen slechts 26% hebben gekregen, tja.......

De speeches van Emma en Martijn vond ik erg mooi.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #281 Gepost op: Gisteren om 22:51:12 »
Zat eraan te komen natuurlijk, mooi nummer van Chantal dat ons er alvast op voorbereidde ;D ::love::

Veel ontroerende momenten inderdaad, daardoor wel behoorlijk zwaar af en toe maar zo is het leven soms.

Heel leuk om Angela, Pieter-Jan, Art en Rik weer samen te zien ::bravo:: Misschien niet de laatste keer dit jaar?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #282 Gepost op: Gisteren om 23:03:09 »
Ik vind het jammer dat VI gewonnen heeft. Maar als nummer 2 en 3 samen slechts 26% hebben gekregen, tja.......

Tja, hoe kan het ook anders als je een soort van "mobiele" eenheid opzet om te gaan stemmen. (Iets met Israël en het songfestival, maar ik denk dat je dat gesprek hier niet moet beginnen...)
En dan achteraf bij Pauw en De Wit nog leuk gaan zeggen dat de 74% komt van het spontane... ::hypocriet::

Denk dat in elk ander jaar de verhoudingen een stuk dichter bij elkaar hadden gelegen. Maar het is gewoon jammer dat sinds vorig jaar toen ze deze "tweede kans" onthulde al bekend was dat VI die ring ging winnen... ::niet-ok::

Maar goed het is een publieksprijs en gelukkig is de ring enkel van de avond zelf...
Want de rest van de prijzen zijn in ieder geval wel eerlijk weggegeven volgens het bredere publiek.

Ik had het wel geinig gevonden als de Ring zou worden uitgereikt door de 10 deelnemers aan het jubileumseizoen.

Hadden ze beter kunnen doen, dan had dat de winst van VI overschaduwt... :P
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:14:34 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #283 Gepost op: Gisteren om 23:26:15 »
Geen verrassende winnaars imo.

Vooral blij dat Martijn Krabbé gewonnen heeft ::jaja::

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #284 Gepost op: Gisteren om 23:38:22 »
Ja ik was bij Martijn ook nog bang dat ie naar Wilfred zou gaan.

VI viel te verwachten. Maar de laatste paar jaar schiet de televisierring gevoelsmatig alle kanten op qua nominaties.

Of ik ben totaal niet meer de doorsnee tv kijker. Terwijl ik toch hits als De Slimste mens, The masked singer etc. volg.
Alleen B&B sla ik over  ;D
You'll never walk alone