Auteur Topic: Heel Holland Bakt  (gelezen 120080 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #260 Gepost op: 31-12-2018, 13:05:36 »
Jaaaa leuke aflevering. Ik hoopte stiekem dat ze zouden zeggen van "degene die ons gaat verlaten is Kim"  ...."Welke?"  "Beide!" ::zwaai::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #261 Gepost op: 31-12-2018, 16:35:30 »
Jaa leuk weer. Hanneke is ook een favorietje hoor :D
Ik had zo te doen met Kim, toen ze moest huilen. Ik hoopte eigenlijk dat andere Kim weg zou gaan, die bungelt elke aflevering al onderaan

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #262 Gepost op: 1-01-2019, 12:20:52 »
Ik gok dat andere Kim volgende week alsnog gaat, of één van de rest moet echt een offday hebben (zoals de afgevallen Kim nu had). Heb haar nog geen spectaculair baksel zien maken. Daarna wordt het interessant. ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #263 Gepost op: 1-01-2019, 15:16:26 »
 ::jaja:: Daarom hadden ze beide Kim's eruit moeten gooien ;D. Veel spannender, doen ze ergens een non-elimination als.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maxwest

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #264 Gepost op: 1-01-2019, 16:07:59 »
12 deelnemers lijkt me nog steeds leuk  ::jaja:: Heb je ook iets meer tijd voor de mensen zelf

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #265 Gepost op: 6-01-2019, 21:17:20 »
En daar ging Kim. Optelsom van vier afleveringen.

Heb zin in broodje hamburger na deze aflevering. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #266 Gepost op: 6-01-2019, 21:20:35 »
nou zeker wel.
en Maroeska vind ik nog steeds niet leuk.
#teamhanneke
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #267 Gepost op: 6-01-2019, 21:33:05 »
Ook #teamhanneke nu, maar ook nog #teamnicole
Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #268 Gepost op: 6-01-2019, 21:34:11 »
oja die is ook leuk
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #269 Gepost op: 6-01-2019, 22:50:43 »
Hmmm... "opvallend" dat Cas niet eens bij de slechtsten werd genoemd op het laatst. Terwijl hij 2 van de 3 opdrachten grandioos liet mislukken. Nou ja, ik denk dat niemand verbaasd was.

Over die Maroeska is al veel gezegd. Zo'n eigenwijze, elitaire rijke vrouw uit Amsterdam doet het normaal niet goed in de provincie. Of buiten de grachtengordel en Amsterdam-Zuid in het algemeen. Ondanks dat ze erg getalenteerd is, op meerdere vlakken.

Ik denk dat het een enorme misrekening is van MAX om haar mee te laten doen, want het begint er toch wel heel erg op te lijken dat ze gaat winnen.

Niet alleen vanwege het feit dat ze al 3 keer bakker van de week is geweest, maar ook vanwege de damage control (schadebeperking?) bij Smaakt naar Meer.

Ik neig er lichtjes naar dat ze via Janny is binnengekomen bij HHB. Ik denk ook te zien dat Janny enthousiaster is dan Robčrt. Janny zat vorig jaar nog een jury voor waar Maroeska's kookboek aan meedeed. Maroeska won daar overigens niet (Janny stemde natuurlijk niet mee), maar ik gok dat ze Janny wel kende, niet alleen van HHB, maar ook professioneel.  :-\\

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #270 Gepost op: 6-01-2019, 23:04:03 »
Ja vond ik ook raar dat Cas niet bij de slechtsten zat, maarja Kim zou er toch wel uitgaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #271 Gepost op: 7-01-2019, 03:06:59 »
Hmmm... "opvallend" dat Cas niet eens bij de slechtsten werd genoemd op het laatst. Terwijl hij 2 van de 3 opdrachten grandioos liet mislukken. Nou ja, ik denk dat niemand verbaasd was.

Over die Maroeska is al veel gezegd. Zo'n eigenwijze, elitaire rijke vrouw uit Amsterdam doet het normaal niet goed in de provincie. Of buiten de grachtengordel en Amsterdam-Zuid in het algemeen. Ondanks dat ze erg getalenteerd is, op meerdere vlakken.

Ik denk dat het een enorme misrekening is van MAX om haar mee te laten doen, want het begint er toch wel heel erg op te lijken dat ze gaat winnen.

Niet alleen vanwege het feit dat ze al 3 keer bakker van de week is geweest, maar ook vanwege de damage control (schadebeperking?) bij Smaakt naar Meer.

Ik neig er lichtjes naar dat ze via Janny is binnengekomen bij HHB. Ik denk ook te zien dat Janny enthousiaster is dan Robčrt. Janny zat vorig jaar nog een jury voor waar Maroeska's kookboek aan meedeed. Maroeska won daar overigens niet (Janny stemde natuurlijk niet mee), maar ik gok dat ze Janny wel kende, niet alleen van HHB, maar ook professioneel.  :-\\

Welkom bij de tv!  ;)  Je hebt gelijk hoor, je merkt het ook bij b.v. The Voice, dat ze elkaar al kennen.
...maar soms even niet :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #272 Gepost op: 7-01-2019, 09:15:43 »
Welkom bij de tv!  ;)  Je hebt gelijk hoor, je merkt het ook bij b.v. The Voice, dat ze elkaar al kennen.
Ja, ik weet het. :) Ik vind het leuk om te weten hoe het er achter de schermen echt aan toegaat bij dat soort programma's. Bij HHB bijvoorbeeld hoe ze de selectie van 15 ...en uiteindelijk 10 voornamelijk mediagenieke deelnemers hebben gemaakt. De details... de sappige roddels.

Jammer dat er in Nederland geen site is die dat echt blootlegt.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #273 Gepost op: 7-01-2019, 13:05:58 »
Bij HHB bijvoorbeeld hoe ze de selectie van 15 ...en uiteindelijk 10 voornamelijk mediagenieke deelnemers hebben gemaakt. De details... de sappige roddels.

Soms zit familie te porren dat ik met HHB mee moet doen.
Daar ben ik het ook inhoudelijk mee oneens - maar thanks, nu heb ik nog een extra argument! Niet mediageniek genoeg en te weinig mogelijkheden voor roddels ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #274 Gepost op: 7-01-2019, 14:10:34 »
Soms zit familie te porren dat ik met HHB mee moet doen.
Daar ben ik het ook inhoudelijk mee oneens - maar thanks, nu heb ik nog een extra argument! Niet mediageniek genoeg en te weinig mogelijkheden voor roddels ;D
::rofl::  sorry!

Ik zag deze tweet trouwens net onder het nieuwste Maroeska bash fest staan op Ad.nl

Geen idee waar deze Eileen dat vandaan heeft gehaald:


Eileen
🌈
‏ @eileendrums
 Replying to @JakeR61NL

Maroeska heeft toegegeven Janny persoonlijk te kennen! Doorgestoken kaart dus.
3:02 PM - 6 Jan 2019


https://www.ad.nl/show/professional-maroeska-metz-verpest-kijkplezier-heel-holland-bakt~ac42438f/

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #275 Gepost op: 7-01-2019, 15:17:59 »
Of Maroeska nu wel of niet een professional is, maakt me nog niet eens zoveel uit. Waar ik moeite mee heb is dat ze haar deelname nu meteen zo uitbuit. Opeens is Maroeska overal: is ze expert op kookgebied, kookt ze voor daklozen etc. Dat haalt wat mij betreft echt de magie van het programma Heel Holland Bakt af. Ik vind haar geen leuke kandidaat, omdat ze zichzelf zo verheven boven alles presenteert. Heel Holland Bakt was voor mij altijd het programma van leuke, ploeterende kandidaten die de ene keer een fantastische taart neerzetten en de andere keer totale mislukkingen. Tot nu toe heeft elke winnaar wat mij betreft verdiend gewonnen; dat gevoel heb ik helemaal niet bij Maroeska (stel dat ze zou winnen, wat natuurlijk nog helemaal niet zeker is!).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #276 Gepost op: 7-01-2019, 15:59:14 »
Soms zit familie te porren dat ik met HHB mee moet doen.
Daar ben ik het ook inhoudelijk mee oneens - maar thanks, nu heb ik nog een extra argument! Niet mediageniek genoeg en te weinig mogelijkheden voor roddels ;D
Oh gewoon zeggen dat je een keer lingerie hebt gemaakt van unox worsten ::jaja::. Ik kan me niet voorstellen dat Nederland je geen leuke kandidaat zou vinden ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #277 Gepost op: 7-01-2019, 16:06:30 »
Of Maroeska nu wel of niet een professional is, maakt me nog niet eens zoveel uit. Waar ik moeite mee heb is dat ze haar deelname nu meteen zo uitbuit. Opeens is Maroeska overal: is ze expert op kookgebied, kookt ze voor daklozen etc. Dat haalt wat mij betreft echt de magie van het programma Heel Holland Bakt af. Ik vind haar geen leuke kandidaat, omdat ze zichzelf zo verheven boven alles presenteert. Heel Holland Bakt was voor mij altijd het programma van leuke, ploeterende kandidaten die de ene keer een fantastische taart neerzetten en de andere keer totale mislukkingen. Tot nu toe heeft elke winnaar wat mij betreft verdiend gewonnen; dat gevoel heb ik helemaal niet bij Maroeska (stel dat ze zou winnen, wat natuurlijk nog helemaal niet zeker is!).
Klopt, je hebt helemaal gelijk. André maakte er in de eerste uitzending zelfs een opmerking over toen ze met zo veel 'zelfvertrouwen' naar Robčrt en Janny kwam toe gelopen.

Ik kreeg ook een raar gevoel toen ik nog voor de eerste uitzending van HHB een bijna levensgroot stuk karton met poster van Maroeska in een plaatselijke boekhandel zag. ::ohno::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #278 Gepost op: 7-01-2019, 19:05:27 »
Oh gewoon zeggen dat je een keer lingerie hebt gemaakt van unox worsten ::jaja::. Ik kan me niet voorstellen dat Nederland je geen leuke kandidaat zou vinden ;D.

Oehhhh, goed punt.

Man dat was ik alweer bijna vergeten ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Holland Bakt
« Reactie #279 Gepost op: 7-01-2019, 19:13:00 »
Jij hebt straks al hele fanbase hier  ::)

Gewoon proberen HDD ::bravo::