Auteur Topic: Tabletop - Gezelschapsspellen  (gelezen 102996 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Tabletop - Gezelschapsspellen
« Reactie #380 Gepost op: 26-01-2022, 16:44:32 »
Ik had 450 en Description nodig oeps. En toen had ik hem alsnog past toen ik in m地 kast ging kijken ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tabletop - Gezelschapsspellen
« Reactie #381 Gepost op: 27-01-2022, 18:01:54 »
700 vandaag. Ik twijfelde tussen 2... Had natuurlijk toen al de eerste letter moeten doen ipv te gokken. :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I知 here to stay
Re: Tabletop - Gezelschapsspellen
« Reactie #382 Gepost op: 5-02-2022, 15:33:40 »
Zo 1 e keer guess the boardgame gespeeld 950 punten.  Enkel eerste letter en designer gekocht . Hij was te bekend .  F was de eerste letter en het is een Nederlandse designer. 
Als ze dan nog ook nog zo地 culthitspel zoeken tja dan was het een lucky keuze.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tabletop - Gezelschapsspellen
« Reactie #383 Gepost op: 5-02-2022, 17:54:05 »
Wij kennen de laatste paar dagen steeds de spellen niet, maar op basis van de omschrijving en de eerste letter een naam bedenken is ook leuk ;D

Edit: we hebben inmiddels al 2 keer de naam goed gehad door op deze manier iets te gokken ::rofl:: (hoewel we een van die keren wel al aan het juiste spel bleken te denken, maar niet meer wisten hoe het heette).
« Laatst bewerkt op: 15-02-2022, 13:50:55 door Starlight »
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I知 here to stay
Re: Tabletop - Gezelschapsspellen
« Reactie #384 Gepost op: 22-02-2022, 00:32:04 »
Over exact twee maanden gaat m地 spellenpartner in crime verhuizen naar een luxer , maar kleiner , optrekje en dus zijn zij,en ik help soms mee, al tijdje hun verzameling aan het proberen te verkleinen.  Sommige spellen nog een keer op tafel brengen om te kijken of ze toch moeten blijven , andere spelen die toch bij mij in de kast komen en vooral solo vaker gespeeld zullen worden.  Maar ook gaan er gewoon spellen weg

Dus wat wijzigingen de laatste weken in de kast, nieuw bij mij
Meadow, great western trail 2.0. , Boonlake en dominations.
3 hiervan stonden in de multiplayer dependance en kwamen eigenlijk weinig op tafel. Nu heb ik ze dus in mijn kast en moet zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van meadow en dominations. Boonlake is solo minder leuk dan als multiplayer en Gwt moet ik solo nog proberen .

Het valt wel  erg lastig om echt afscheid te nemen van spellen en het feit dat er al 8 tassen met boeken naar het goede doel zijn gegaan en pas 2 kartons spellen zegt veel.