Auteur Topic: Maestro  (gelezen 24519 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Maestro
« Reactie #40 Gepost op: 4-12-2017, 18:47:24 »
Lijkt me ook leuk om te zien, hoe het hele orkest in de orkestbak dondert.

Om maar te zwijgen van het in brand vliegen van de jury-tafel.....

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Maestro
« Reactie #41 Gepost op: 4-12-2017, 18:50:15 »
ik heb hier 3 mogelijke antwoorden op.
Geen enkele is toegestaan
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Maestro
« Reactie #42 Gepost op: 4-12-2017, 18:56:28 »
Haha hier hetzelfde  ::zwaai:: ;D



Ik ook ::vlagrechts::, alleen ik ben na aflevering 1 al afgehaakt omdat ik er véél te weinig vanaf weet om er ook maar iets van een mening over te kunnen vormen ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Maestro
« Reactie #43 Gepost op: 4-12-2017, 19:02:22 »
Inderdaad leuk om te zien als het mis gaat maar ik vind het ook wel mooi om te zien als ze het goed doen. Ik heb er ook 0 verstand van maar je ziet toch wel het verschil tussen goed en slecht dirigeren :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Maestro
« Reactie #44 Gepost op: 8-12-2017, 16:47:35 »
Ik heb Janny, Patricia gemist en blij toe  :-X
Daarna pas door gekregen dat het op tv was in hetzelfde tijdslot als HHB  ::rofl::

Als het helemaal in het honderd loopt is natuurlijk het leukste, maar kom maar door met de Hadewych vs Maartje show-off in de finale  ::bravo::
Dave zit er nog enkel bij voor de vrolijke noot  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Maestro
« Reactie #45 Gepost op: 29-08-2019, 12:58:25 »
Kreeg een berichtje van Bodejos, met de vraag of ik dit wilde plaatsen (omdat hij dat nu even niet kon) dus bij dezen namens hem. De kandidaten voor het nieuwe seizoen Maestro zijn bekend:

Natasja Froger, Lucas Hamming, Stefano Keizers, Tatum Dagelet, Ria Bremer, Monic Hendricks, Lange Frans en Jurgen Raymann.

« Laatst bewerkt op: 29-08-2019, 13:00:47 door MollenvangR-Art »

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Maestro
« Reactie #46 Gepost op: 29-08-2019, 13:01:00 »
Ja ik wilde het ook net posten! Heb er weer zin in :D
Lucas, Jörgen en Monic vind ik leuke namen

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Maestro
« Reactie #47 Gepost op: 29-08-2019, 21:40:02 »
Ik kan nu wel reageren.

Ik vind het een gevarieerd stel.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maestro
« Reactie #48 Gepost op: 3-09-2019, 22:14:47 »
Stefano Keizers en Lange Frans, ik sla deze reeks over geloof ik.
Keep calm and eat chocolates!

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Maestro
« Reactie #49 Gepost op: 25-10-2019, 23:03:46 »
Ik vind dit altijd wel leuk! Ik kan best van een of twee nummers klassiek genieten, en het talentenjacht aspect houdt het een beetje leuk. Best goed om te bingen ook!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Maestro
« Reactie #50 Gepost op: 1-11-2019, 15:16:46 »
Gisteren de eerste aflevering teruggekeken, hij was geweldig! Echt de moeite waard om terug te kijken als je 'm nog niet hebt gezien, het trok weer op niets hoe die mensjes daar stonden te dirigeren. ;D

Mijn favorieten zijn Lucas en Ria :D

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maestro
« Reactie #51 Gepost op: 1-11-2019, 16:51:15 »
Wat ik jammer blijf vinden aan Maestro is dat het klassieke muziek tot speeltje / grapje maakt, als je maar grappig genoeg zwaait dan kom je er wel. Het gaat niet meer om de mooie muziek of de inspanningen van de muzikanten, maar om hoe leuk het ook alweer is. Door mensen zonder enige voorbereiding op de bok te zetten, weet je zeker dat er grote ongelukken gebeurden. Niemand kan dirigeren zonder enige oefening, dus ook deze BN-ers niet. Hoeveel mooier zou het zijn als de BN-ers eerst een paar weken dirigeerlessen krijgen voordat de eerste aflevering opgenomen wordt? Dan zie je pas echt hoeveel inspanning het kost om zo'n stuk te dirigeren en wat daar allemaal bij komt kijken. Ook krijgen alle deelnemers dan een eerlijke kans. Nu ligt de eerste afvaller al uit de competitie zonder dat hij ook maar iets heeft geleerd. Klassieke muziek hoeft echt niet altijd serieus te zijn, dat hoor je mij ook niet zeggen, maar er mag wat mij betreft wel wat serieuzer mee omgegaan worden dan in Maestro gebeurt (ik kijk het wel nog steeds overigens!).

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Maestro
« Reactie #52 Gepost op: 11-11-2019, 10:41:29 »
Iedereen heeft grote stappen gemaakt zeg, in de aflevering gisteravond! Coach Henrik is ook geweldig. Ik vind het een toffe reeks tot nu toe. Spannend ook, er heeft in die drie afleveringen nog nooit iemand twee keer in de gevarenzone gestaan. En volgende week Eurosong met live zingen! :D

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maestro
« Reactie #53 Gepost op: 11-11-2019, 21:44:51 »
Iedereen heeft grote stappen gemaakt zeg, in de aflevering gisteravond! Coach Henrik is ook geweldig. Ik vind het een toffe reeks tot nu toe. Spannend ook, er heeft in die drie afleveringen nog nooit iemand twee keer in de gevarenzone gestaan. En volgende week Eurosong met live zingen! :D

Verheug ik me op!

Stefano verrassend deze keer  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Maestro
« Reactie #54 Gepost op: 12-11-2019, 08:03:25 »
Monic was zondag echt sterk! Haar leiding bij een van mijn favoriete klassieke nummers (Air van Bach blijft gewoon een fantastisch mooi stuk) was echt heel sterk. Benieuwd ook of zij dat kan voortzetten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Maestro
« Reactie #55 Gepost op: 18-11-2019, 23:48:35 »
De aflevering van zondag was leuk! De jury was wel heel gul met de punten, maar ik heb er iig van genoten. Wat hebben we toch sterke songfestivalliedjes gehad, en wat klinken ze nog mooier met live orkest ::jaja::

Oh en Ria was een geweldige kandidaat ::bravo::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maestro
« Reactie #56 Gepost op: 19-11-2019, 00:43:34 »
Ja, het was leuk met die zangers en zangeressen! Maar van het jurycommentaar en de bijbehorende punten daar snapte ik niks van ::ohno::
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Maestro
« Reactie #57 Gepost op: 19-11-2019, 08:50:29 »
Dit was echt de beste aflevering tot heden. Qua punten kon ik het nog wel volgen, op Ria Breemer na. Maar goed, ik vind dat zij vanaf het begin eigenlijk al te hoog werd beoordeeld.
Ich bin ein Bärliner!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Maestro
« Reactie #58 Gepost op: 17-12-2019, 13:17:02 »
We hebben een winnaar! Lucas is Maestro 2019. Knap gedaan man, proficiat! ::bravo::

Ik had gehoopt op een finalestrijd tussen Lucas en Tatum, maar Monic was ook een leuke finaliste.

Leuk seizoen, ik heb genoten :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Maestro
« Reactie #59 Gepost op: 18-12-2019, 08:35:55 »
Het was inderdaad een leuk seizoen! En een terechte winnaar. Vooral zijn interpretatie van Floris, fantastisch ::love:: , wat mij betreft het beste van dit seizoen!
Ich bin ein Bärliner!