Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 13855 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 20-11-2014, 22:15:13 »
En ook hij nam het verlies sportief op.
Waarom niet een leuke dramatische exit :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #21 Gepost op: 20-11-2014, 22:23:05 »
En ook hij nam het verlies sportief op.
Waarom niet een leuke dramatische exit :(

Het is ook nooit goed he  ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 11
« Reactie #22 Gepost op: 20-11-2014, 22:24:15 »
soms deugt het gewoon niet ;D

maar je moet het met me eens zijn, dat een beetje drama deze aflevering beter had kunnen maken :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #23 Gepost op: 20-11-2014, 22:26:51 »
Ja, dat is absoluut waar.... Maar ik kijk alle afleveringen (op twee na misschien, die 2 afleveringen na de samensmelting geloof ik) terwijl ik andere dingen aan het doen ben, want verder is het niet enorm spannend  ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #24 Gepost op: 20-11-2014, 22:27:28 »
Eens. Ik zat zo te hopen op een twist, maar nee, veel te voorspelbaar... Gelukkig belde mijn moeder net toen de proef was afgelopen, en ik wist op te hangen toen Nicolet de urnen pakte, heb ik het sentimentele gedoe fijn gemist.
Keep calm and eat chocolates!

Online Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #25 Gepost op: 20-11-2014, 23:26:31 »
{sarcasme on} de spanning spatte van het beeldscherm af {sarcasme off}  ::rofl::
Het wordt gewoon echt steeds saaier lijkt wel. Of ligt het gewoon echt aan mij??

Enige waar het vanavond goed voor was, was voor mijn pool hier. Had alleen Lobke staan als winnaar van de immuniteit. Rest had ik wel goed.

Maar hoop toch echt op iets meer vuurwerk komende afleveringen.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #26 Gepost op: 21-11-2014, 01:36:17 »
En ook hij nam het verlies sportief op.
Waarom niet een leuke dramatische exit :(

Volgend jaar toch maar weer kees boot vragen  ::rofl::?

Maar er mag wel wat meer vuurwerk komen. Het is wachten op de onverwachte dolksteek bij Rick in zn rug. En verder is het vrij voorspelbaar.

Als Freddy, Krystl en Kay het slim spelen kan het eigenlijk al niet meer fout gaan, los van immuniteit. Als ze eerst totaal onverwacht Rick offeren, dus zeggen op lobke te stemmen en dan Rick wegstemmen. Dan kunnen ze daarna Ferry en Lobke gemakkelijk wegstemmen met hun extra stemmen en meerderheid.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #27 Gepost op: 21-11-2014, 11:34:40 »
Als Freddy, Krystl en Kay het slim spelen kan het eigenlijk al niet meer fout gaan, los van immuniteit. Als ze eerst totaal onverwacht Rick offeren, dus zeggen op lobke te stemmen en dan Rick wegstemmen. Dan kunnen ze daarna Ferry en Lobke gemakkelijk wegstemmen met hun extra stemmen en meerderheid.

Ik verwacht ook dat het zo zal gaan.... de volgorde Lobke/Ferry/Rick staat nog niet compleet vast maar ze zullen hoe dan ook vertrekken komende 3 afleveringen. Lekker saai.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #28 Gepost op: 21-11-2014, 12:14:15 »
Wat nog roet in het eten kan gooien voor F., K.- en K. is, dat tijdens de laatste proef voor de finale de winnaar van die proef direkt in de finale komt en de overige 3 nog moeten strijden op bijv. de evenwichtsbalk voor de andere 2 plaatsen.
Daarom wellicht eerst Lobke of Rick eruit en dan Ferry, omdat Ferry nog geen proef heeft gewonnen.

Saai, inderdaad. Nauwelijks meer de moeite waard om voor te gaan zitten.