Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 318977 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #760 Gepost op: 23-03-2015, 17:30:19 »
Wow, was dit dan het uitstapje van Chris en Rik?

Elk jaar zijn er toch wel giga spoilers he. Dit jaar ook met die stomdronken Erik vd Hoff die alles er maar uit flapte. En Buzzcapture zat aardig goed weer.

Over een kleine 2 maanden gaan ze alweer. Benieuwd wat nu uit zal komen.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #761 Gepost op: 23-03-2015, 18:53:15 »
Dat zou natuurlijk het mooist zijn geweest, maar het bleek te zijn gegaan om het bootje van Viktor en Carolina op het Mandagangameer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #762 Gepost op: 23-03-2015, 19:29:07 »
Zij waren in de zomer op vakantie in Sri Lanka? Het berichtje op twitter dateert van juli.


Dat kan dus twee dingen betekenen: de opnameperiode was dit jaar niet in mei/juni, zoals de laatste jaren, maar in juli.

OF ze beschouwen mei/juni als zomer. Het kan inderdaad best. Maar dan vind ik het opmerkelijk dat die bestuurder details kent over de aard van het programma en de uitzendperiode.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #763 Gepost op: 23-03-2015, 19:36:34 »
Dat vrouwtje was er volgens mij inderdaad begin juli geweest. Ze staat tenminste met een post op facebook van 8 juli.
Kan de foto natuurlijk wel eerder zijn gemaakt en toen pas geplaatst.

Weet dat we daar toen wel naar gekeken hebben maar kan me even niet voor de geest halen hoe het precies zat

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #764 Gepost op: 23-03-2015, 19:39:10 »
Ik twijfel niet aan het verhaal, alleen zit er dan iets niet helemaal goed met de twitter-stiltes van de (traceerbare) kandidaten.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #765 Gepost op: 23-03-2015, 20:28:42 »
En zijn er al mensen die getekend hebben voor de Farao burgerinitiatief van Arjan Lubach?
Ananas

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #766 Gepost op: 23-03-2015, 21:10:27 »
En zijn er al mensen die getekend hebben voor de Farao burgerinitiatief van Arjan Lubach?
Is niet meer strikt noodzakelijk, want hij heeft de benodigde 40.000 handtekeningen inmiddels ruimschoots behaald ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #767 Gepost op: 23-03-2015, 21:22:15 »
Wow, was dit dan het uitstapje van Chris en Rik?

Elk jaar zijn er toch wel giga spoilers he. Dit jaar ook met die stomdronken Erik vd Hoff die alles er maar uit flapte. En Buzzcapture zat aardig goed weer.

Over een kleine 2 maanden gaan ze alweer. Benieuwd wat nu uit zal komen.



Buzzcapture.. zo vermoeiend. En als je goed naar zijn blog kijkt, laat hij zoveel vraagtekens over dat je bijna niet fout KUNT zitten.


@Heinz ja ik zag hem. Was toch wel duidelijk hoor. Hebben kandidaten hier op de mfd van dat jaar nog iets over gezegd? Leek me wel duidelijk, ook voor Hadewych, Liesbeth, Tim.. Best eng ook voor Anne-Marie. ALs er zo'n duidelijke hint in het programma zit. Bij Inge was dat tijdens de opname makkelijker omdat ze toch wist dat de kandidaten die groepsfoto's niet zouden zien. Die Jung-is (jongens) hint is wel duidelijk te merken tijdens een seizoen

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #768 Gepost op: 23-03-2015, 21:34:26 »
Ik twijfel niet aan het verhaal, alleen zit er dan iets niet helemaal goed met de twitter-stiltes van de (traceerbare) kandidaten.

De opnameperiode was gewoon mei-juni, maar die vrouw was in juli de man tegengekomen die de boot had bestuurd, en die vertelde dat hij te zien zou zijn in een Nederlands tv-programma.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #769 Gepost op: 24-03-2015, 17:40:21 »
Zaterdag heb ik in Brugge een kandidaat uit het allereerste seizoen van De Mol (BE) gespot: Guy Peers. Hij zat te eten in een snackbar. Hij zag er wel anders uit dan toen, zijn haar zat in een kleine paardenstaart. ::rofl::

Dit is eigenlijk nog maar de tweede kandidaat die ik ooit tegen gekomen ben. Een dikke tien jaar geleden, toen ik nog studeerde, ben ik ooit eens Eef uit seizoen twee (BE) tegengekomen. Ze werkte toen in een wetenschappelijke boekhandel in Gent.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #770 Gepost op: 24-03-2015, 19:07:19 »
De opnameperiode was gewoon mei-juni, maar die vrouw was in juli de man tegengekomen die de boot had bestuurd, en die vertelde dat hij te zien zou zijn in een Nederlands tv-programma.
Dat zette me dus even aan het denken, omdat de produktie erg voorzichtig is met het verspreiden van details. Hoe minder ze loslaten, hoe kleiner de kans immer dat er dingen voortijdig uitlekken.



Overigens, over Farao Lubach gesproken: wie zou hij aan zijn zijde hebben als zijn partner? Janine?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #771 Gepost op: 24-03-2015, 22:44:18 »
Een tijdelijke kleine naamswijziging ter ere van de afgelopen mollen :) (Patrick, Anne-Marie, Case, Susan, Margriet...)
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #772 Gepost op: 24-03-2015, 23:29:21 »
Overigens, over Farao Lubach gesproken: wie zou hij aan zijn zijde hebben als zijn partner? Janine?

Doe maar, perfect koppel die twee  :D

Een tijdelijke kleine naamswijziging ter ere van de afgelopen mollen :) (Patrick, Anne-Marie, Case, Susan, Margriet...)

Leuk gedaan  :)

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #773 Gepost op: 25-03-2015, 14:27:06 »
Een tijdelijke kleine naamswijziging ter ere van de afgelopen mollen :) (Patrick, Anne-Marie, Case, Susan, Margriet...)

 ::rofl:: Ik vroeg me al af waar het op sloeg.
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #774 Gepost op: 25-03-2015, 16:49:41 »
Ik moest ook een keer of wat lezen, om te zien wat er nou stond

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #775 Gepost op: 27-03-2015, 21:58:22 »
Morgen naar de Avrotros-ledendag in de Efteling ::boogie::
...óf niet!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #776 Gepost op: 28-03-2015, 23:15:51 »
Morgen naar de Avrotros-ledendag in de Efteling ::boogie::

Inmiddels is-ie geweest hoor!

En... er was Wie is de Mol!

...ze verkochten het bordspel. :P

Nou ja, niet de WIDM-experience waar ik op had gehoopt, Art was er niet, er werd geen Wie is de Mol?-spel georganiseerd... (De Efteling is overigens wel een ultieme Mol-locatie! Volgens mij zouden ze er zo een seizoen van Wie is de Mol? Junior kunnen opnemen. :D Ik zie het al voor me, opdrachten in de achtbaan ::love::)

Er waren  verder wel aardig wat Avrotros-programma's aanwezig. Er was een heel Sterren.nl-plein (waar volgens mij menigeen voor naar de Efteling kwam) en Junior Songfestival-optredens. Er was ook een 1Vandaag-quiz, zonder Pieter-Jan helaas maar de andere presentator en de statistiekenman waren er wel. Hetgeen Zappsport heet was ook op de een of andere manier aanwezig.

Ondanks dat er niet bepaald een WIDM-aspect was, heb ik natuurlijk wel een onwijs leuke dag gehad :D De achtbanen bleken echt totaal niet eng maar gewoon superleuk! :D
« Laatst bewerkt op: 28-03-2015, 23:30:07 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #777 Gepost op: 28-03-2015, 23:17:11 »
klinkt leuk widm in de Efteling ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #778 Gepost op: 28-03-2015, 23:40:47 »
Mooi dat je het zo naar je zin gehad hebt :D

Ben echt al lang niet meer in de Efteling geweest.

En Art is laatste dagen op twitter ook erg rustig.............. het zal toch niet  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #779 Gepost op: 29-03-2015, 09:45:57 »
Ondanks dat er niet bepaald een WIDM-aspect was, heb ik natuurlijk wel een onwijs leuke dag gehad :D De achtbanen bleken echt totaal niet eng maar gewoon superleuk! :D

Durf je straks ook in de nieuwe divecoaster Baron 1898? En de dubbele houten achtbaan is natuurlijke uitermate geschikt voor een "vochtige schimmels"-opdracht 2.0. ::rofl::