Auteur Topic: Kopspijkers  (gelezen 30866 keer)

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Kopspijkers
« Reactie #100 Gepost op: 1-10-2004, 15:30:19 »
hmmja, maar hAgar, hoelang is kopspijkers al wel niet in de running? Niet ècht na één aflevering hè?
Maar KOEFNOEN is wél gepresenteerd als TV-programma met de typetjes uit Kopspijkers.
De afgelopen twee afleveringen KOEFNOEN duurden m.i. te lang, waren te eenzijdig en te flauw.
Aflevering 1 van Kopspijkers gaf meer amusement dan KOEFNOEN.

Als je een nieuw programma wilt neerzetten, zorg dan dat je direct vlamt en niet pas na een stuk of vijf afleveringen. Zo verlies je kijkers !

Offline Yvje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
« Reactie #101 Gepost op: 2-10-2004, 10:53:01 »
De afgelopen twee afleveringen KOEFNOEN duurden m.i. te lang, waren te eenzijdig en te flauw.
Aflevering 1 van Kopspijkers gaf meer amusement dan KOEFNOEN.

Vind ik ook, ik kijk nu liever naar Kopspijkers dan naar KOEFNOEN. Op een of andere manier komt KOEFNOEN te gemaakt over. En dat heb ik bij Kopspijkers niet.
Smiling isn't a crime..

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #102 Gepost op: 2-10-2004, 11:54:03 »
Kopsijkers roelt gewoon 8)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #103 Gepost op: 3-10-2004, 10:24:59 »
Kopspijkers is gewoon weer heel goed bezig!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #104 Gepost op: 4-10-2004, 19:54:18 »
Kopspijkers is zoooo goed: *gaat op een ladder staan en wijst een hoogte van 3m aan ::) ::trots::
Smiling isn't a crime..

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #105 Gepost op: 28-02-2005, 21:30:47 »
'De Bar' van kopspijkers deze zaterdag kwamen er een paar "Wie Is De..." grapjes voorbij... moest meteen aan jullie denken ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 2-03-2005, 13:30:10 »
Kopspijkers (VARA, Ned3, 20:06) - De eerste nieuwe aflevering van het nieuwe seizoen Kopspijkers scoorde gisteren 2.750.000 kijkers (madl: 38.4%). De compilatieaflevering behaalde vorige week 1,8 miljoen kijkers.

De kijkers werd gisteren onder andere verrast met een bezoek van George Bush en Paul Witteman en Marcel van Dam speelden het Kopspijkers- spel. In 'De bar' waren o.a. Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders te gast.

http://mediakrant.web-log.nl/log/1948090
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #107 Gepost op: 2-03-2005, 15:02:20 »
Goede grappen:

Ciska Dresselhuis: 'Typisch mannen, altijd generaliseren.'

Peter Heerschop: 'Maar zo zijn vrouwen, vraagt ze 'Waar heb je over gedroomd?' vertel je dat eerlijk heb je 3 weken ruzie.'

Ria Lubbers: 'Nou ligt ook al op straat dat hij zijn dinges 'Hoge commissaris' wordt genoemd.'
John de Mol: 'Ik noem de mijne altijd mijn kijkcijferkanon.'
Peter Heerschop: 'Ik noem de mijne lul.' 

John de Mol: 'Zit wel een leuk spelletje in 'Wie is de dekhengst?' met Ron Brandsteder, Bonfire en Sugar Lee Hooper.'

Geert Wilders: 'Ik zet 3 jokers in, waarvan 1 ikzelf.'

Jack Spijkerman: 'Meneer Wilders'
Geert Wilders: 'Zeg maar Lijst'
Jack Spijkerman: 'Huh?'
Geert Wilders: 'Ja, Lijst Wilders...'

Geert Wilders: 'Ja, maar ik heb per ongeluk ermee ingestemd. Ik kreeg een brief vanuit Zeist en ik dacht; Marco van Basten heeft wel vreemdere dingen gedaan. Ik zit bij de laatste 16.'

Geert Wilders: 'Dat brengt me op die kwestie van de gekozen burgemeester. Als in de tijd van Swiebertje de burgemeester moest gekozen worden, dan zat die burgemeester er niet. (en dan op zijn Brabants): Dat was een saaie kutburgemeester, was dat man.'

(Ciska Dresselhuis heeft een ring gegeven aan Ayaan Hirsi-Ali)
Geert Wilders: 'Dat brengt me op een oud gezegde. Al draagt een aap een ring...'

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 2-03-2005, 19:25:57 »
Leuk Chriz! ::jaja::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #109 Gepost op: 4-03-2005, 09:40:11 »
leuk Kopspijkers, moet je dan zeggen.  ::)

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 4-03-2005, 17:45:22 »
leuk Kopspijkers, moet je dan zeggen.  ::)
Nee, naja, ook wel..., maar leuk Chriz, dat je het online hebt gezet! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 5-03-2005, 15:01:41 »
Deze week in Kopspijkers
Zaterdagavond presenteert Jack Spijkerman Kopspijkers samen met Bert Visscher. Vader Jan Mulder en zoon Youri Mulder spelen het Kopspijkersspel. Verder de nieuwe tronen van Beatrix. Naar aanleiding van het jubileum van Beatrix zullen een aantal kunstenaars hun ontwerp laten zien van een alternatieve troon. Meer tronen zijn te zien op de speciale website.  Wat gebeurt er met je ledematen als je ze kwijt raakt? Verder natuurlijk wat u en ons opviel in de media, De Gouden Zwatelaar, de muzikale parodie en de hoofdpersonen uit het nieuws in De Bar. Dit en nog veel meer geperst in slechts 50 minuten Kopspijkers, zaterdagavond 20.05 uur bij de VARA op Nederland 3. 

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 15-03-2005, 17:13:30 »
Ik heb een tip ingestuurd, ben heel benieuwd of ie in de uitzending komt.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 15-03-2005, 20:53:54 »
Aan het einde van het Kopspijkers spel riep Jack Angelieke Groothuizen ipv. Angela Groothuizen!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 25-03-2005, 10:17:41 »
Ik heb een tip ingestuurd, ben heel benieuwd of ie in de uitzending komt.

ik duim voor je!

Offline simonee.

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 26-03-2005, 17:43:21 »
leuk programma, ik kijk het niet zo vaak maar de eindejaars uitzending vond ik helemaal leuk.. vooral dat lied op het einde  ::ok::
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 29-03-2005, 14:47:44 »
Gisteren, maandag 28 maart, is VARA-presentator Jack Spijkerman opgenomen in het ziekenhuis ten gevolge van een klaplong. De voor zaterdag 2 april geplande (reguliere) uitzending van ‘Kopspijkers’ komt hierdoor te vervallen.

Op dit moment is nog niet precies duidelijk wanneer Jack Spijkerman het ziekenhuis weer mag verlaten. Wat aanstaande zaterdag uitgezonden wordt is nog onbekend.

Waarschijnlijk wordt op aanstaande zaterdag 2 april een ‘Kopspijkers’-compilatie met bijzondere fragmenten uit afgelopen afleveringen uitgezonden.

http://mediakrant.web-log.nl/

Offline Sander2602

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 30-03-2005, 22:55:51 »
wel jammer kunnen ze niet evne iemand anders laten presenteren ofzo achja compilatie is ook wel leuk misschien NOu ik wens Jack beterschap

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 31-03-2005, 20:15:26 »
Ik wens hem ook veel beterschap!!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 1-04-2005, 14:10:11 »
Ik ook. Hopelijk is ie snel weer beter.