Auteur Topic: Kijkers-discussietopic  (gelezen 67152 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Kijkers-discussietopic
« Reactie #440 Gepost op: 30-03-2015, 23:19:04 »


Voor de spelleiders, de mol, de winnaar, de "verliezer" en de andere deelnemers.

Wat een tijd en energie hebben jullie in dit spel gestoken  ::ok:: ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kijkers-discussietopic
« Reactie #441 Gepost op: 31-03-2015, 07:54:46 »
Zou zelf alleen het kijkerstopic niet afschaffen voor volgend jaar. Vond het op deze manier erg leuk om te volgen en dat ik ergens had waar ik zonder lastig te zijn mocht posten.

Misschien moeten we wel iets bedenken om het volgend jaar iets makkelijker voor de mol te maken. We deden nu al niet theorieën posten ( alleen in pm ) maar misschien moeten we iets als follow the money ook daar doen  ::jaja::

Dat zou ik doen. Je moet het de kandidaten niet te makkelijk maken.
Maar een topic als dit moet er zeker zijn. Je zou alleen als je uitgebreid aanwijzingen wil bespreken het via pm kunnen doen!

Maar toch ook alle kijkers bedankt voor het volgen van deze serie! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Hopelijk komt er een vervolg! (de ideeën zijn er in ieder geval)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkers-discussietopic
« Reactie #442 Gepost op: 31-03-2015, 13:19:13 »
Ik vond het wel een lastige, het kijkerstopic. Het is superleuk om het met elkaar na te bespreken, maar het is zo gevaarlijk. Ik wou er gewoon niet aan dat Lukie de mol was, vond het too obvious, maar ik vond het ook eigenlijk voor het spel jammer dat de kijkers al zo snel op zijn spoor zaten in dit topic. Vandaar mijn tegenwicht met Nys-fan en Bubbles, al waren de hints op een gegeven moment wel duidelijk (dank daarvoor Daisy ;)) We hadden misschien eerder die kijkers-pm-groep moeten maken of zo. Of technische hulp moeten inschakelen, dat deelnemers dat topic niet kunnen inzien of zo (geen idee of dat mogelijk is).
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Kijkers-discussietopic
« Reactie #443 Gepost op: 31-03-2015, 17:53:44 »
Jaaaa.. ik ben doorgaans niet specifiek van de meest relevante serieuze opmerkingen tijdens spellen  ;D maar vond het hier ook tricky om niet te veel te gaan bespreken. :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Kijkers-discussietopic
« Reactie #444 Gepost op: 31-03-2015, 18:07:53 »
een volgende keer kunnen we de kijkers-groepspm eerder aanmaken voor de serieuze gesprekken en dan in het kijkerstopic wat oppervlakkiger blijven (of lekker mollen  >:D )
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkers-discussietopic
« Reactie #445 Gepost op: 31-03-2015, 18:16:52 »
Lijkt me een goed plan. ::ok::