Auteur Topic: Avonturier Vincent  (gelezen 12984 keer)

Offline kimnanet

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #20 Gepost op: 5-11-2003, 13:47:32 »
Yes.... Vincent op nummer 1..

zo gaattie goed!!! :D :P

HOU HEM OP 1...STEM OP VINCENT!!

Offline moniquet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #21 Gepost op: 5-11-2003, 20:18:17 »
http://www.planetracevincent.nl/nieuwsbrief/nieuwsbrief.html moet ie ze stemmen wel op eerlijke manier krijgen en niet op de manier die in bovenstaande link naar boven komt
« Laatst bewerkt op: 5-11-2003, 20:23:08 door moniquet »

Offline Maurice

  • Forumlid
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #22 Gepost op: 5-11-2003, 21:21:19 »
correctie:
deze mailadressen zijn allemaal stemmers, die door middel van relaties, vrienden, kennisen en andere fans zijn vergaart.

Dus allemaal unieke mailadressen. Geen dubbele (dat kan niet eens)

En zoals in de nieuwsbrief staat KAN het op deze manier, maar er is nog geen sprake van.

En vincent kennende zou dit ook de laatste manier zijn waarop hij zou willen winnen en dat houden we in ons achterhoofd.

maurice
vincent nr 3 !!!

Offline moniquet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #23 Gepost op: 5-11-2003, 21:31:07 »
correctie:
deze mailadressen zijn allemaal stemmers, die door middel van relaties, vrienden, kennisen en andere fans zijn vergaart.

Dus allemaal unieke mailadressen. Geen dubbele (dat kan niet eens)

En zoals in de nieuwsbrief staat KAN het op deze manier, maar er is nog geen sprake van.

En vincent kennende zou dit ook de laatste manier zijn waarop hij zou willen winnen en dat houden we in ons achterhoofd.

maurice


mmmmm heb je de tip niet gelezen denk ik
TIP!
Heb je meerdere e-mail adressen? Dan kun je meerdere keren per checkpoint stemmen. Verwijder na elke uitgebrachte stem wel even de coockies van je computer. Hoe? Klik met je rechter muisknop op het icoon van internet explorer, kies halverwege het tabblad “algemeen” voor “coockies verwijderen”. Hierna kun je met je overige e-mail accounts een stem uitbrengen. Succes

Offline Maurice

  • Forumlid
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #24 Gepost op: 5-11-2003, 21:40:49 »
Maar goed
« Laatst bewerkt op: 6-11-2003, 09:11:39 door Maurice »
vincent nr 3 !!!

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #25 Gepost op: 6-11-2003, 07:57:09 »
Automatisch stemmen
Mocht je geen tijd hebben om te stemmen dan kun je je e-mail adressen ook naar info@planetracevincent of carolien@integrate.nl mailen. Wij zorgen er dan voor dat jouw stem dagelijks wordt ingevoerd!


dit wordt meer bedoeld met dat men vindt dat niet kan

maar de makers hebben dit zelf laten toestaan door je niet de pincode toe temailen maar die gelijk op het formulier al tezetten

en geen mogenlijkheid tegeven aan mensen die werken (de meerderheid van de nederlanders en dus de fans) op gemiste cp's testemmen
het emailadress is dus niet van belang voor het uitbrengen van je stem
want wordt niks meegedaan verder

« Laatst bewerkt op: 6-11-2003, 08:02:41 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #26 Gepost op: 12-11-2003, 19:28:55 »
Wanneer komen de gidsen voor vincent eens op de chat, zodat we gezellig en gezamelijk vincent kunnen steunen?
typ op de algemene site /join #vincent en je komt in de chatbox.

doen he !!!!!!!!!!!!!!!!!

tot zien fans van VINCENT
 ::ok::

Offline Carolien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stem op Vincent!
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #27 Gepost op: 12-11-2003, 21:06:45 »
Hallo daar,

Tuurlijk wil ik naar de chat komen, beetje lastig alleen met deze melding: (Sorry, server is full - try later)
volgende keer beter...

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #28 Gepost op: 12-11-2003, 21:28:34 »
SERVER!!!!!!
Dat kan nog wat worden, als de server nu al overbelast, is pas tweede week.
Hoop dat er nagekeken kan worden, zodat fans niet teleurgesteld worden om met elkaar te praten en cp`s te vinden ;D


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #29 Gepost op: 12-11-2003, 21:36:51 »
Hallo daar,

Tuurlijk wil ik naar de chat komen, beetje lastig alleen met deze melding: (Sorry, server is full - try later)
volgende keer beter...


Als dat gisteren was, dan zou het nu wel eens opgelost kunnen zijn, want we hebben een nieuwe server. Maar wellicht kan Compuart er even weer naar kijken. Ik meld het wel
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #30 Gepost op: 12-11-2003, 21:45:48 »
dit gaat over de chatserver mapel
en ik denk dat het probleem is dat de chat is ingesteld op bv 35 mensen
ben jij nummer 36 dan is het helaas geen toegang
kan je wachten tot er 1 uit gaat en het dan nog eens proberen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #31 Gepost op: 12-11-2003, 21:49:02 »
server,
lijkt me wel een beetje weinig dat er maar bv 35 mensen toegang hebben. we hopen dat er toch meer komen op de chat?

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #32 Gepost op: 13-11-2003, 12:39:03 »
Vincent gewond....   :(

(in stuk glas gestapt, wond moest worden gehecht..)

Sterkte!!!!
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #33 Gepost op: 13-11-2003, 12:59:53 »
Dokter maakt overuren
 
Gepubliceerd op donderdag 13 november 2003
 
De ziekenboeg van Planet Race blijft gestaag groeien. Na de sneeuwblindheid van Peter-Paul en de verstuikte enkel van Henk-Jan, was het nu Vincents beurt om geblesseerd te raken. Na aankomst op het checkpoint in Futrono dook de groep met z’n allen het meer in voor een verkoelende duik. Ze deden dat zonder slippers en prompt stapte Vincent in een stuk glas dat op de bodem lag. Het gevolg was een gapende snee net onder zijn kleine teen.{.
b]Oliedom[/b]Vincent vervloekte zichzelf: ,,Oliedom om zonder Tevas een meer in te springen. Hier baal ik echt van.” Strompelend en met een handdoek om zijn gewonde voet zocht hij de dokter op. Die bekeek de wond en concludeerde dat een pleister niet genoeg was. Dit moest gehecht worden. Na een verdovende injectie werd de flinke jaap dichtgenaaid. Zijn medereizigers spraken hem bemoedigend toe. Peter-Paul bleef tijdens de ‘operatie’ wat op afstand, maar Ellen had juist duidelijke belangstelling voor het werk van de VGZ-arts. Ze zat er met haar neus bovenop.


Wijn en sigaretten
Het boodschappen doen moest Vincent aan zich voorbij laten gaan, want met een net gehechte voet mag je niet lopen. Terwijl hij achter bleef, ging de rest naar de winkel en kocht vrije luxe artikelen. Na de fles wijn die ze gisteren van Tim haden gekregen, besloten ze dat er vanavond weer een goed glas gedronken moest worden. Daarnaast werden er voor het eerst sinds dagen weer sigaretten gekocht.
 
Sterkte Vincent
« Laatst bewerkt op: 14-11-2003, 00:36:41 door mapel »

Offline Buzzy

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #34 Gepost op: 13-11-2003, 20:04:19 »
Heej Vincent, ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt!!!
To bee or not to bee...........

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #35 Gepost op: 14-11-2003, 10:15:27 »
Ok Vincent de tweede week zit er bijna op.
Ik hoop dat je niet teveel last van je voet hebt.

En voor de nieuwe fans hier nog even de website van Vincent.
http://www.planetracevincent.nl/

Op de site staan ook de laatste nieuwsbrieven.

En vergeet niet te stemmen


Offline Maurice

  • Forumlid
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #36 Gepost op: 14-11-2003, 17:17:27 »
YES! 5 sterren!

dat heeft nog niemand gehad geloof ik?!

MANPOWER! (zonder hierbij reclame te maken voor dat uitzendbureau)
vincent nr 3 !!!

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Re:Avonturier Vincent
« Reactie #37 Gepost op: 14-11-2003, 18:08:06 »
Chili, 13 november,

Ja hallo allemaal weer!
Wat een land dat Chili, ik wilde er altijd al erg graag heen, maar mijn verwachtingen zijn echt overtroffen (en dan hebben we nog maar een relatief klein deel gezien). Wat hebben we hier mooie dingen meegemaakt: maandag een vulkaan beklommen, god wat was dat gaaf (en koud op de top), dinsdag heb ik voor het eerst in mijn leven op een paard gezeten, en wat een tocht...
Steeds weer realiseer ik me wat een onwaarschijnlijk grote bofkont ik ben dat ik hier bij mag zijn. Zoveel moois, zoveel gedaan. Dit had ik niet voor mogelijk gehouden. Afgelopen dinsdag was de eerste uitzending op TV. Iedereen was wel benieuwd naar het effect hiervan, vandaag de gevarenzone. Altijd spannend! Nu zijn Michele en PP genomineerd, we zullen zien of dat nog verandert. Waar ik zelf momenteel het meest mee zit is mijn voet. Gisteren wilde ik nog even een lekkere duik nemen in het Lagos Franco (meer bij Futrono). Ik liep er een paar meter in en stond met mijn blote voet in een kapotte fles. SHIT, dacht ik meteen, dit voelde niet heel lekker. Het bloed gutste eruit. De dokter heeft er 2 hechtingen ingezet, omdat het een beste snee was. Eerlijk gezegd dacht ik er met een nacht wel vanaf te zijn maar donderdagochtend voelde het echt niet goed. Lopen ging niet goed. Strompelen is een beter woord. Godzijdank de hele dag in de auto. Eerst de “eigen” pick-up. Daarna liften met allerlei Chilenen mee,hup met zijn allen die pick-ups in... Maak me zorgen om morgen (vrijdag)... Zoals het nu gaat kan ik niks betekenen, dan zal de groep steeds moeten wachten, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hopen dat er vannacht een “wondertje” gebeurt en dat het morgen gaat. Vandaag werd ik moedeloos van mijn gestumper. Nou goed, we zullen er gewoon voor gaan en dan hoop ik dat het volgende week weer top gaat! Momenteel zitten we op een SCHITTERENDE plek aan een ander meer. Dat hebben ze mooi geregeld, de slaapplekken zijn echt super. Dat weegt op tegen het niet kunnen douchen en de natte tenten! Grappig hoe makkelijk je dat “gewoon” vindt. In de groep gaat ook alles nog steeds erg goed! Na het beklimmen van de vulkaan en het paardenongeluk zijn we echt hechter geworden. Gewoon erg gezellige en grappige mensen, met wie het heel leuk is dit avontuur te beleven. De week in Chili heb ik een aantal keren de telefoon mogen krijgen. Nog altijd veel steun uit Nederland. Jullie begrijpen dat ik daar ontzettend blij over ben! Omdat ik nog heel graag door wil hoop ik dan ook dat dit zo blijft. Als het aan mij ligt stemmen jullie me de hele wereld over! In ieder geval super bedankt voor jullie hulp tot dusver al. Ik kan jullie zeggen Brazilië en Chili zijn zo ontzettend mooi, naar beiden wil ik graag nog eens uitgebreid terug! Heel benieuwd of ik er volgende week bijzit en waar we dan weer zijn! Vast staat dat het een superavontuur is! Heel veel liefs aan iedereen in Nederland. Een hele dikke smakkerd voor Janneke!! Enne, madrie, maak je over mijn voet maar geen zorgen, dat komt goed!!