Auteur Topic: Avonturier Ellen  (gelezen 35563 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #80 Gepost op: 14-11-2003, 16:47:12 »
Dit topic begint een bagger-topic te worden.  ::) Ik denk niet dat het veel zin heeft om 1000 x "Go Ellen Go" te roepen. Dat maakt het topic alleen maar oninteressant en mensen zullen zeker niet vaker op Ellen stemmen.

Ik stel voor dat we het vanaf nu over Ellen zelf hebben en berichtjes schrijven die wat toevoegen aan de discussie. :)

Offline speedykimmetje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #81 Gepost op: 14-11-2003, 16:49:57 »
jullie moeten nu echt op ellen gaan stemmen, ze zit ineens inde gevarenzone!

sorry malcolm

ik dacht dat deze topic voor de fans van ellen was, had de gedachte erachter verkeerd begrepen, wilde alleen de fans van ellen wakker schudden, omdat ze ineens nu in de gevarenzone zit, je mag rustig mijn berchtje weghalen als het niet gepast is in deze topic, wilde er geen nieuwe voor aanmaken, dat leek me helemaal niet gepast
« Laatst bewerkt op: 14-11-2003, 17:10:31 door speedykimmetje »

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #82 Gepost op: 14-11-2003, 16:53:52 »
Vertel er op z'n minst even bij waarom Ellen een stem verdient boven een andere Avonturier. :)

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #83 Gepost op: 14-11-2003, 18:50:44 »
Ach Malcolm,
Maak je niet te druk. Neem nou Citta. Er zijn weinig mensen die zo gefundeerd iets kunnen roepen. Zij was er tenslotte bij. En dat daar dan wat aanmoedigingen bij staan. So what!
Al die go go roepers hebben Ellen persoonlijk ontmoet en die weten dat als Ellen uiteindelijk niet wint dat niet aan haar kwaliteiten heeft gelegen.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #84 Gepost op: 14-11-2003, 22:46:47 »
De hele discussie die hier stond n.a.v. een berichtje van Jeroen, heb ik verplaatst naar het Feedback forum. Het ging niet over Ellen, maar over moderators etc.

Nu weer on-topic. :) Alles over Ellen.
« Laatst bewerkt op: 14-11-2003, 22:49:40 door Malcolm »

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #85 Gepost op: 14-11-2003, 22:50:05 »
Laat ik jullie vertellen dat met ingang van a.s. dinsdag Ellen haar geheime wapen in de strijd gooit. We zoeken nu nog heel veel fans voor Ellen die hetzelfde gaan doen ;D

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #86 Gepost op: 14-11-2003, 23:51:02 »
Vertel er op z'n minst even bij waarom Ellen een stem verdient boven een andere Avonturier. :)


eeehh lees ik dat bij anderen ook dan Malcolm?  ;)

maarre Ellen is toppie en helemaal fit!! Daarom!  ::ok:: ::ok::
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #87 Gepost op: 15-11-2003, 00:06:41 »
YEEHA, ELLEN IS DOOR

Hartstikke gaaf. Ben benieuwd wie er volgende week als laatste twee over blijven nu Ellen nog de enigste vrouw is, lijkt mij dat PR wel weer haar toverstokje te voorschijn zal halen om dat enigzins in evenwicht te laten. Zie vorig jaar Anouk. Bleef ook erg lang, wat zeg ik, tot de finale :)
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline RedFlag

  • Forumlid
  • Een goede slotemaker gezocht
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #88 Gepost op: 15-11-2003, 00:09:27 »
Anouk was the one and only winner Jan!!

Nu alle vrouwen van NL zien dat Ellen de enig overgebleven dame is, gaan 8 miljoen Neder- en Mede- landers voor Ellen stemmen.

Go Ellen Go
Go Ellen Go!  Go Ellen Go!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #89 Gepost op: 15-11-2003, 01:27:39 »
RedFlag you're my man !!!  ::ok::
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #90 Gepost op: 15-11-2003, 02:26:12 »
Ik merk dat ik weinig serieus genomen wordt door sommigen.

Eén koeienletterbericht heb ik zojuist weggehaald. Toekomstige compleet inhoudsloze berichten zullen zonder opgaaf van reden worden verwijderd. Doe ik dit niet, dan staat binnen de kortste keren het forum vol loos geblaat, geroep en geschreeuw wat door niemand meer gelezen zal worden. Dat zou zonde zijn.

Dit forum is voor leuke serieuse discussies. Voor blaaten en (slow)chatten kun je in de chat terecht. Voor serieuse niet PR discussies kun je terecht in de Huiskamer. Voor minder serieuse zaken is de Relaxhoek.


Nu on-topic. Terug naar Ellen: Alles wat we nog niet over haar weten, waarom ze zo geweldig is (of minder geweldig dan de anderen) en waarom we op haar moeten stemmen. :)
« Laatst bewerkt op: 15-11-2003, 02:30:04 door Malcolm »

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #91 Gepost op: 15-11-2003, 05:55:51 »
Malcolm,

We zitten midden in een koekhapwedstrijd. Jij hebt honger en probeert steeds een stukje ontbijtkoek weg te happen, iets wat je niet lukt omdat wij de touwtjes net iets te kort hebben gemaakt, waardoor je er niet bij kan.

Neem a.u.b. niet alles zo serieus op. Natuurlijk nemen we je serieus, maar ook dolletjes horen op een forum thuis.
Gun ons als gidsen ons pleziertje, door ons te laten gaan wanneer we onze favoriete avonturier willen aanmoedigen, een hart onder de riem willen steken, of wanneer we blij zijn wanneer ze een zenuwslopende stemronde tot successie heeft volbracht.

Wat is er nou op tegen dat er tussen de normale berichten door berichten staan waarin wij Ellen aanmoedigen ?
Je leest er namelijk zo voorbij, het zijn doorgaans hele korte stukjes tekst, waarin even een aanmoedigingskreet staat.
Je scrollt dus vrij snel door de berichten heen, zonder dat je last hebt van irritaties of wat dan ook.
Ik denk dat er niemand is die zich aan dergelijke opbeurende berichten stoort behalve jij zelf dan.
Sterker nog, ik durf te beweren dat het voor Ellen leuker is wanneer ze thuiskomt en ze leest deze thread, dat er volop veel positieve en opbeurende berichtjes in staan van mensen die al die weken hebben gesteund, mensen die haar persoonlijk kennen en mensen die ze nog nooit van haar leven heeft gezien.
Wat zou het Ellen uitmaken dat die opbeurende berichtjes maar heel kort zijn en alleen de tekst "Go Ellen Go" bevatten ?
Geloof mij nou maar dat Ellen ieder berichtje ziet als een geweldige bijdrage aan deze thread en dat ze ze allemaal met plezier en een glimlach op haar gezicht zal lezen, ook al staat er 300 keer "Go Ellen Go".

Dat wilde ik toch even gezegd hebben, en dat om 5.51 uur... ik ga naar bed  ;)
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #92 Gepost op: 15-11-2003, 07:30:52 »
hear,hear.applaus sec!

Hier ben ik het als niet -ellenfan,maar wel PP-fan helemaal mee eens. :D


Offline RedFlag

  • Forumlid
  • Een goede slotemaker gezocht
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #93 Gepost op: 15-11-2003, 12:24:17 »
Ik merk dat ik weinig serieus genomen wordt door sommigen.

Eén koeienletterbericht heb ik zojuist weggehaald. <knip>

Dit forum is voor leuke serieuse discussies. <knip>

ad1. Respect en serieus genomen worden zijn dingen die je moet verdienen.

ad2. Dat is je goed recht als moderator

ad3. Let eens op je spelling, dan komt ad1 vanzelf

En achteraf je teksten aanpassen zodat de essentie van de reakties volledig de plank misslaan is uit den boze.
(Laatste verandering: Vandaag om 02:30:04 door Malcolm )
Een GOEDE forumapplikatie laat veranderingen na een reaktie niet meer toe.

Maar ik zie dat Ellen in de gevarenzone zit,
en dat zijn serieuZe problemen voor haar.

Daarom stemmen stemmen stemmen

Go Ellen Go
Go Ellen Go!  Go Ellen Go!

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #94 Gepost op: 15-11-2003, 12:29:10 »
Oke allemaal,

voor reacties op Malcolm.. maak een nieuwe topic aan  ;)


dan gaan we hier weer ontopic... voor.. ELLEN

Meid, je mag weer een week!!! Geniet zoveel je kan, dit pakken ze je niet meer af!

 ::ok::
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Avonturier Ellen
« Reactie #95 Gepost op: 15-11-2003, 16:05:53 »
ad1. Respect en serieus genomen worden zijn dingen die je moet verdienen.

Laat een ding heel duidelijk zijn RedFlag: Alle moderators op reality staan ervoor de kwaliteit van de fora hoog te houden. Ze doen erg hun best en steken er hun vrije tijd in om het voor zoveel mogelijk mensen een leuk en interessant forum te maken. Niet alleen voor jou. Je wordt dus geacht hen serieus te nemen en niet opmerkingen in de wind te slaan onder het mom van "ach ze moeten eerst maar mijn respect verdienen".

Aanmoedigen mag best. Geen enkel probleem. Maar een topic is voor iedereen en niet voor een klein kliekje die alleen maar wil blaten.

Vragen, kritiek en opmerken over de site, het forum, of over moderaten horen thuis in "Feedback en beginnersvragen. Niet hier.

Omdat de boel hier maar off-topic blijft gaan en ik er weinig vertrouwen in heb dat dit topic nog leuk gaat worden, zet ik er een slotje op.