Auteur Topic: Nieuw (Reality) programma op komst!  (gelezen 2142 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Nieuw (Reality) programma op komst!
« Gepost op: 25-06-2006, 17:41:59 »
Op de site van Net 5 staat een bericht dat er deelnemers worden gezocht voor een nieuw tv-programma. Dat is op zich natuurlijk niet zo bijzonder, maar aan de korte omschrijving te zien ('een reis vol uitdagingen/je moet voor een periode van twee maanden beschikbaar zijn'), lijkt het een soort Amazing Race/Peking Express ( ::ok:: ) te worden, voor koppels die willen gaan trouwen.

Citaat

Nieuw avontuurlijk NET 5 programma

Denken jullie aan trouwen? Maar niet op de normale manier? Zijn jullie avontuurlijk en houden jullie van reizen? Geef je dan snel op voor een nieuw programma op NET 5 waarin je na een reis vol uitdagingen kans maakt op een droomhuwelijk op een exotische locatie.
Let op: je moet in het najaar van 2006 voor een periode van twee maanden beschikbaar zijn!

Klik hier om het deelnameformulier in te vullen!
 

Dit programma is vooralsnog bekend als 'Het programma zonder naam'  :), zoals we aan de link voor het deelnameformulier kunnen zien: http://net5.sbs.nl/images/database/h/hetprogrammazondernaam/downloads/deelnameNET5.doc

Helaas ben ik voorlopig nog niet van plan te gaan trouwen  ;), anders had ik me wel voor een avontuurlijke reis vol uitdagingen op willen geven!  ::jaja::

Wat denken jullie? Wordt dit soms het programma dat Net 5 komend seizoen tegenover Expeditie Robinson gaat zetten? Wordt dit de reality-vervanger van Terra Incognita? Is dit de reden dat de opnames en selectieronden van Peking Express uitgesteld zijn?
« Laatst bewerkt op: 26-06-2006, 13:03:36 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw (Reality) programma op komst!
« Reactie #1 Gepost op: 25-06-2006, 18:24:30 »
Klinkt heel erg naar Wit in Vegas, een programma dat vorig jaar op de Belgische zender één te zien was. (en waar volgens mij dit najaar een tweede deel van komt)

Ik heb de eerste aflevering toen bekeken, maar al dat trouwerig en romantisch gedoe is niets voor mij. De opdrachten waren niet geweldig genoeg om me te overtuigen de rest van de afleveringen ook te kijken.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuw (Reality) programma op komst!
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2006, 15:55:23 »
Fear Factor misschien,de beelden die ze lieten zien waren daar uit.
Op Veronica (toen nog V8) was eerder ook een Nederlandse versie te zien van Fear Factor met Fabien De Vries,maar kon je toen voor € 8,000 spelen. Maar in de Amerikaanse versie speelde duo´s ook wel is voor auto´s,reizen en flink veel geld.

Ik denk dat ze nu voor een Nederlandse versie gewoon voor  bv een trouwerij of een rijs gaan spelen inplaats van geld en mogelijk het op een iets andere manier gaan doen en daarom misschien onder een andere titel en op Net 5. Fear Factor Usa en ook de Nederlandse scoorde erg goed en op Net 5 zou je wel meer kijkers hebben.
« Laatst bewerkt op: 3-09-2006, 16:04:02 door Pierce_Brosnan »