Weet jij waar je de fout in bent gegaan, Bubbles?
Ik wist zeker dat ik 35 antwoorden goed had. Ik had helemaal aan het begin aan Lukie4 zijn inschrijfformulier gevraagd maar hij wou het niet geven. Later heb ik zijn inschrijfformulier toch nog vast gekregen met behulp van NextGP.

Maar dat was zonder de vragen over positieve/negatieve eigenschappen etc. die vragen heb ik gegokt en ik denk dat daar foutjes in zaten. Verder vond ik ook niet onmiddellijk wanneer Lukie4 zich had ingeschreven, dus dat is waarschijnlijk ook fout. (Waar was dat terug te vinden trouwens?) Ik wilde niet te lang achter dingen zoeken omdat ik ook nog een goeie tijd wilde neerzetten voor moest het op tijd gaan. Ik hoopte aangezien ik dus niet alles wist, dat dat bij jouw ook het geval zou zijn, en je dus waarschijnlijk ook een paar foutjes ging maken, maar dat was dus blijkbaar niet zo. Ik ga ervan uit dat jij het hele inschrijfformulier van Lukie4 had?
Misschien als LdH of MV onze finale testen plaatsen kunnen we zien waar we exact in de fout gegaan zijn? Mag van mij gerust.

Anyway, je was in de 3 onderdelen net iets beter dan mij dus verdient gewonnen.