Auteur Topic: [Canada] - Een nieuw begin  (gelezen 28137 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #60 Gepost op: 7-06-2015, 14:48:26 »
Ik dacht vooral : Die kunnen snel typen. Ik heb met 12 minuten non-stop typen 161 gehaald ( en wist nog wel meer landen maar het was een tijds/taal dingetje). Ik denk niet dat als je alles opzoekt je genoeg tijd hebt om ook nog alles te typen.
You'll never walk alone

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #61 Gepost op: 7-06-2015, 14:49:14 »
Ik dacht vooral : Die kunnen snel typen. Ik heb met 12 minuten non-stop typen 161 gehaald ( en wist nog wel meer landen maar het was een tijds/taal dingetje). Ik denk niet dat als je alles opzoekt je genoeg tijd hebt om ook nog alles te typen.
+1
#teamamaimiljaarde

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #62 Gepost op: 7-06-2015, 14:50:07 »
Ik dacht vooral : Die kunnen snel typen. Ik heb met 12 minuten non-stop typen 161 gehaald ( en wist nog wel meer landen maar het was een tijds/taal dingetje). Ik denk niet dat als je alles opzoekt je genoeg tijd hebt om ook nog alles te typen.


Kan zijn, maar jij hebt ook al non stop getypt, net zoals Ldh. En als Ldh als meester van de aardrijkskunde maar 176 er weet, tja..
Lomperik..

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #63 Gepost op: 7-06-2015, 14:50:37 »
Wat me wel zorgen baart is dat LdHmolletje blijkbaar sneller typt dan ik  ;D

Ik had achteraf gewoon korte landen moeten doen ipv gestructureerd. Het duurde te lang voor ik sommige Engelse namen had....
Litouwen bijvoorbeeld heb ik wel 5x getypt  :P
You'll never walk alone

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #64 Gepost op: 7-06-2015, 14:52:08 »
Wat me wel zorgen baart is dat LdHmolletje blijkbaar sneller typt dan ik  ;D

Ik had achteraf gewoon korte landen moeten doen ipv gestructureerd. Het duurde te lang voor ik sommige Engelse namen had....
Litouwen bijvoorbeeld heb ik wel 5x getypt  :P

Dat laatste had ik ook wel, Kenia is mij doodgewoon niet gelukt, werd altijd fout gerekend :P
Lomperik..

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #65 Gepost op: 7-06-2015, 14:52:47 »
Ik had heel vaak dubbel, fout getypt of idd te lange namen.
Ow en ik enterde ook altijd maar blijkbaar hoefde da niet.
#teamamaimiljaarde

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #66 Gepost op: 7-06-2015, 14:53:43 »
Dat laatste had ik ook wel, Kenia is mij doodgewoon niet gelukt, werd altijd fout gerekend :P

Dat is toch gewoon Kenya ?
Ik was vaticaanstad vergeten, want ik had niet gezien dat je puntjes aan kon zetten op de kaart  ::schaam::
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #67 Gepost op: 7-06-2015, 14:57:14 »
Ik dacht vooral : Die kunnen snel typen. Ik heb met 12 minuten non-stop typen 161 gehaald ( en wist nog wel meer landen maar het was een tijds/taal dingetje). Ik denk niet dat als je alles opzoekt je genoeg tijd hebt om ook nog alles te typen.
Dat had ik ook... Libya heb ik op wel zoveel manieren geprobeerd, behalve op deze... Lebanon duurde bij mij ook meerdere pogingen. Kenya had ik wel meteen goed, omdat ik het in het Nederlands eigenlijk altijd al zo schrijf. Azerbaijan en Mozambique heb ik na een paar pogingen ook maar over geslagen. Palau pakte hij blijkbaar net niet meer. Ik hoopte die nog in de laatste 2 seconden erin te krijgen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #68 Gepost op: 7-06-2015, 14:59:08 »
Jammer..

PS: wel mooi opgezocht DN en Lucy (ik zeg wat iedereen denkt) ;)
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Als je niet kan winnen moet je iets bedenken hé  ::). Maar even serieus als je dingen gaat opzoeken dan haal je het echt niet binnen 12 minuten. Daarnaast heb ik het gedaan in minder dan tien minuten (heb screenshot).


Kan zijn, maar jij hebt ook al non stop getypt, net zoals Ldh. En als Ldh als meester van de aardrijkskunde maar 176 er weet, tja..
Aardrijkskunde was ook mijn beste vak en ik vond topografie ook erg leuk (nog steeds). Daarnaast heb ik dit spel al vaker gespeeld.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #69 Gepost op: 7-06-2015, 15:01:26 »
Puntjes aan kon zetten?

En idd het is gewoon dat, maar gaf toch aan dat het fout was.

En wat je zei over dat typen, het kan zijn dat je er veel weet en dat je sneller kan typen, maar dat je er niet 1 NIET weet + ze dan nog eens op 10 minuten kan typen? Alleen de schrijfwijze van sommige landen in het Engels weet je niet uit jezelf, en als je ze dan allemaal al zou weten moet je ze nog binnen de 12min getypt krijgen, en dan heb je geen tijd voor schrijffouten.

Sorry guys, maar het lijkt mij niet koosjer ;) Als ik zie wat Ldh 'maar' haalt in vergelijking met Lucy en DN die toch veel minder op dat gebied zijn normaal, trek ik mijn ogen toch open..

En over dat opzoeken, als je pagina hebt waar ze allemaal opgesomd staan ben je op een minuut of 6-7 klaar hoor, dus dat is zever in pakjes ;)

Edit: als je het al vaker hebt gespeeld is het natuurlijk anders.
« Laatst bewerkt op: 7-06-2015, 15:03:22 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #70 Gepost op: 7-06-2015, 15:02:39 »
Bij mij begin mijn pc heel raar en traag te doen. Elke letter die ikt ypte duurde 2 seconden voor ie verscheen, de kaart kleurde maar half in En omdat het allemaal zo traag ging besloot ik na 8 minuten om al maar een printscreen op te laden, omdat dat ook nog eeuwen zou duren.
Maar het opladen duurde en bleef duren en ik probeerde een paar andere sites. Na een uur was het nog steeds maar 43 % opgeladen. Gelukkig had ik binnen de tijd snel een foto met een iphone gemaakt en die doorgestuurd via whasapp wat godzijdank goedgekeurd werd. De foto is nooit opgeladen geweest trouwens. Hij bleef gewoon vas hangen op 43 %.

Het was dikke kul allemaal in ieder geval.  :-X

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #71 Gepost op: 7-06-2015, 15:04:09 »
Bij mij begin mijn pc heel raar en traag te doen. Elke letter die ikt ypte duurde 2 seconden voor ie verscheen, de kaart kleurde maar half in En omdat het allemaal zo traag ging besloot ik na 8 minuten om al maar een printscreen op te laden, omdat dat ook nog eeuwen zou duren.
Maar het opladen duurde en bleef duren en ik probeerde een paar andere sites. Na een uur was het nog steeds maar 43 % opgeladen. Gelukkig had ik binnen de tijd snel een foto met een iphone gemaakt en die doorgestuurd via whasapp wat godzijdank goedgekeurd werd. De foto is nooit opgeladen geweest trouwens. Hij bleef gewoon vas hangen op 43 %.

Het was dikke kul allemaal in ieder geval.  :-X

Kreeg je geen nieuwe kans dan? Zou je wel verdiend hebben..
Lomperik..

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #72 Gepost op: 7-06-2015, 15:04:10 »
Dan moet je altijd switchen van de ene pagina naar de andere. Dat kan gewoon niet sneller zijn dan dat je gewoon alle landen typt die je kent.
#teamamaimiljaarde

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #73 Gepost op: 7-06-2015, 15:08:09 »
Kreeg je geen nieuwe kans dan? Zou je wel verdiend hebben..
Nee, ik was al blij dat mijn whatsapp geaccepteerd werd. En tja, HIDM en Next kunnen ook niet weten of ik de waarheid spreek. Plus weet je dan al wat het spel is en kan je vantevoren een atlas naast je leggen om alles mooi over te typen.

Neenee, het was goed opgelost zo!  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #74 Gepost op: 7-06-2015, 15:10:59 »
Puntjes aan kon zetten?
Je kan puntjes aanzetten zodat de landen die zo klein zijn dat je ze niet goed kan zien met een punt worden aangegeven.


Citaat
En wat je zei over dat typen, het kan zijn dat je er veel weet en dat je sneller kan typen, maar dat je er niet 1 NIET weet + ze dan nog eens op 10 minuten kan typen? Alleen de schrijfwijze van sommige landen in het Engels weet je niet uit jezelf, en als je ze dan allemaal al zou weten moet je ze nog binnen de 12min getypt krijgen, en dan heb je geen tijd voor schrijffouten.
Zo lastig zijn de meeste landen niet in het Engels. Op z'n hoogst Kyrgyzstan en Lithuania.

Citaat
Sorry guys, maar het lijkt mij niet koosjer ;) Als ik zie wat Ldh 'maar' haalt in vergelijking met Lucy en DN die toch veel minder op dat gebied zijn normaal, trek ik mijn ogen toch open..
Hier onderschat je ook gewoon de intelligentie van Lucy en van mij ::).

Citaat
En over dat opzoeken, als je pagina hebt waar ze allemaal opgesomd staan ben je op een minuut of 6-7 klaar hoor, dus dat is zever in pakjes ;)
Dan zou je tussen tabbladen moeten wisselen en dat kost zoveel meer tijd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #75 Gepost op: 7-06-2015, 15:12:42 »
Iets anders: zouden we de drie filmpjes mogen bekijken? Ben benieuwd hoe knap de anderen wel zijn, want onze was ook al mooi vond ik zelf en kreeg toch minste punten.

@DN ik onderschat jullie niet, maar ik ken jullie karakters in dit spel vooral + ik weet hoe goed LdH wel niet is en jullie zijn echt niet beter dan hem in dit soort werk ;)

En ooit gehoord van twee tabbladen naast mekaar te zetten (scherm in twee delen), moet je maar aflezen zonder te switchen ;)
Lomperik..

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #76 Gepost op: 7-06-2015, 15:14:19 »
En ooit gehoord van twee tabbladen naast mekaar te zetten (scherm in twee delen), moet je maar aflezen zonder te switchen ;)
Nee... Kan dat? Zo leer je weer iedere keer wat bij!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #77 Gepost op: 7-06-2015, 15:14:34 »
 ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #78 Gepost op: 7-06-2015, 15:15:22 »
Nee... Kan dat? Zo leer je weer iedere keer wat bij!
Wou ik ook net zeggen  ::rofl::
En idd die filmpjes wil ik ook wel eens zien
#teamamaimiljaarde

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Canada] - Een nieuw begin
« Reactie #79 Gepost op: 7-06-2015, 15:17:36 »
Kan me niet inbeelden dat D*N of Lucy vals zouden spelen aangezien ze goede vrienden zijn met beide spelleiders. Wetende hoeveel tijd er in kruipt om als spelleider opdrachten en dingen te verzinnen, denk ik niet dat zij al die moeite van HIDM en NextGP om er iets leuks van te maken, het dan gaan verkr8-en door vals te spelen.