Auteur Topic: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie  (gelezen 15108 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2015, 16:52:33 »
Ik vond de promo voor het nieuwe seizoen (aan het einde van de aflevering) echt veelbelovend!  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie
« Reactie #21 Gepost op: 4-09-2015, 18:13:37 »
En ik weet niet of het slim is van die Danny om zijn eten te verstoppen. De rest kan toch tellen? Neem aan dat iemand vast wel gezien heeft dat er een set eten ontbrak.
Waarschijnlijk nog minder slim was het van hem om het eventjes tegen iemand anders te vermelden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie
« Reactie #22 Gepost op: 4-09-2015, 22:27:08 »
Betere voorstelronde dan voorgaande jaren ::ok::. De twist ken ik denk ik wel van online spellen. Ze gaan denk ik anarchy doen. Oftewel dat ze elke keer bij proef van team wisselen en je dus elke keer een andere samenstelling hebt bij de eilandraden. Of dat ze een individuele proef doen en ene helft immuniteit wint en de andere helft naar de eilandraad moet etc.

Ik vind het wel een leuke twist omdat er veel onvoorspelbaarheid inzit en er veel mogelijk is. En ook goede strategieën....hoewel ik bang ben dat die niet veel gebruikt gaan worden als ik zo naar het deelnemersveld kijk ::).

Favoriet op het moment is Elle, lekker opvallend en leuke humor. Sandra en Sharon ken ik beide van de voice en vindt ik beide sympathiek. Ook beide erg goeie stem ::jaja::.

Ben benieuwd dit seizoen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie
« Reactie #23 Gepost op: 4-09-2015, 23:32:34 »
Leuk, een normale 1e aflevering en niet alleen info over de kandidaten  ::bravo:: Leuke groep. Wel goed divers ook. Ik zie nog wel wat botsinkjes komen  ;D

Ik vermoed dat ze idd steeds bij elke proef een wisselend team hebben. Ik ben zeer benieuwd. Gelukkig ook weinig spoilers in de vooruitblik. Misschien hebben ze wat opgestoken van de afgelopen jaren.  :P

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie
« Reactie #24 Gepost op: 5-09-2015, 00:17:50 »
Een beetje vreemd om het bekende ER deuntje ("Hummel gets the rockets") niet te horen.
 Mischien de volgende keer.. ;)
« Laatst bewerkt op: 5-09-2015, 01:43:31 door willy »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie
« Reactie #25 Gepost op: 5-09-2015, 00:49:31 »
Ik begin dit seizoen zonder veel verwachtingen en met veel hoop. De eerste aflevering was beter dan voorgaande jaren, er wordt helaas nog steeds teveel tijd besteed aan het ‘voorstellen’ van de personages. Een buitengewoon begin van de Expeditie, zoals de kruisiging in 2005, spreekt toch meer tot de verbeelding dan een dweperige samenscholing. De diversiteit van de kandidaten is echter veelbelovend. De uitschieters waren voor mij: Jaap Jongbloed, Kees van der Spek, Elle Bandita, Danny Ghosen  en Kim Lammers. Jaap Jongbloed kwam over als een typische zedenprediker, Kees van der Spek toonde veel zelfreflectie, Elle Bandita is heerlijk ‘anders’, Danny Ghosen lijkt te varen op zijn temperament en Kim Lammers heeft op het eerste oog de vaardigheden en karaktereigenschappen om ver te komen in een doorsnee Robinson-seizoen. Het ongebruikelijke concept van dit seizoen wekt mijn fascinatie, start het spel zonder teamfase sneller dan ooit te voren of volgen de kandidaten in beginsel nog steeds een halfzachte romantische projectie van Expeditie Robinson?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline sylvana81

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie
« Reactie #26 Gepost op: 5-09-2015, 18:28:34 »
Door omstandigheden ga ik de aflevering nu kijken

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2015, 23:27:59 »
Toffe aflevering.  ::ok:: Vraag me af wat voor twists er verder nog zullen komen, omdat er nu niet echt een samensmelting kan zijn. Maar kandidaten zagen er veel belovend uit. Hopelijk blijven de unieke typisch er wat langer in, dat zou mooi zijn. Ben benieuwd naar volgende week!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #28 Gepost op: 7-09-2015, 21:07:19 »
Ik vond die van PowNed al direct tactisch bezig. Ik denk dat hij nog wel eens gelijk kan hebben dat het slim was om de rijst en meel te bewaren. Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen gaat nog leuk worden denk ik.

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 De start van een nieuwe expeditie
« Reactie #29 Gepost op: 7-09-2015, 21:44:42 »
Ik vond het slim van hem om dat te bedenken. Je kunt toch zomaar ineens je rugzak moeten pakken om te vertrekken naar een ander eiland ofzo.
Vond het daarentegen niet zo slim om dat niet tegen de rest te zeggen, maar dan wel aan Tim (geloof ik). In deze fase lijkt mij sociaal bezig zijn nog erg belangrijk.

Als Tim hem wil naaien vertelt hij het door en zal de rest hem weg willen stemmen.