Auteur Topic: Aflevering 4 - 24 september  (gelezen 17595 keer)

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - 24 september
« Reactie #40 Gepost op: 25-09-2015, 12:29:27 »
En m.b.t. haantjes en pijn, lees dit maar eens:
http://relatie.blog.nl/mars-venus/2012/11/01/mannen-in-een-macho-cultuur-hebben-een-hogere-pijngrens

Diverse onderzoeken hebben steeds weer uitgewezen, dat mannen gemiddeld 10 % langer/heftiger pijn kunnen verdragen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - 24 september
« Reactie #41 Gepost op: 25-09-2015, 12:41:40 »
ja hoor... dat heeft net zoveel met ER te maken als de rol van vrouwen in de ontwikkeling van de menselijke beschaving met ER te maken heeft.
Ergo, helemaal niets! Een loze generaliserende kreet als antwoord op een andere loze generaliserende kreet.


Dus wat mij betreft terug naar het onderwerp. Laten we eens kijken naar de bijdrage van Ronnie aan het Robinson gebeuren.
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - 24 september
« Reactie #42 Gepost op: 25-09-2015, 12:50:44 »
Ik vroeg me af, hoe serieus deed het team waar Teske in zat de proef? Het was wel duidelijk dat zij weggestemd zou worden, dus deze ronde kon je het veilig rustig aan doen als je niet Teske was zeg maar...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - 24 september
« Reactie #43 Gepost op: 25-09-2015, 13:01:44 »
heb de proef nu voor de tweede keer bekeken.. Hij is inderdaad minder spectaculair dat de eerste twee proeven. Toch vind ik het een schitterende proef waarbij je kan zien hoe hitte en toch minder eten en een mindere conditie (ze hebben geen honger, dat niet, maar het is geen vetpot) het coördinatievermogen beïnvloedt. Dit is een proef waarbij je moet afzien. Leuk!

haha Swifty, daar kon je wel eens gelijk in hebben!! Zou team Teske zich echt ingehouden hebben?? ::oink::
er was eens......

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 4 - 24 september
« Reactie #44 Gepost op: 25-09-2015, 15:53:16 »
De proef was inderdaad een schitterende proef. Geen spectaculaire, maar wel een schitterende.
Overigens, ik had af en toe ook het idee dat het team van Teske zich niet altijd even veel inspande. Maar ja, de schijn kan bedriegen natuurlijk.

De rest van de aflevering was zoals sommigen al zeiden een stuk minder. Misschien wel op het saaie af. Zeker omdat het al bijna vanaf minuut 1 van de aflevering duidelijk was dat Teske het slachoffer zou gaan worden bij de volgende executie.

En dan Tayak: die Marian valt me ook zwaar tegen. Ik krijg steeds meer het idee dat ze een soort van luxeresort had verwacht, waar je zelf niks of bijna niks hoefde te doen. Enige wat wel wat voor haar pleit dat zij na de uitval van Klaas leek in te zien dat Klaas wel gelijk had; dit in tegenstelling tot Sandra...
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4 - 24 september
« Reactie #45 Gepost op: 25-09-2015, 16:52:41 »
Erg mooie proef maar redelijk voorspelbare aflevering. De Tayak dynamiek was dan weer wel geweldig ::bravo::. Ja Marian kan niets en is gewoon niet goed voorbereid en dat is geen goeie zaak. Aan de andere kant levert het wel weer erg vermakelijke tv op. Sandra was volgens mij gewoon nog een beetje verloren. Ze komt daar net aan en dan heb je gelijk een zeikende man. Klaas had iets tactvoller mogen handelen, maar again...erg leuke tv ;D.

Een goed voorbeeld waarom Dennis een slechte presentator is:
Net voor de proef verteld Dennis ons "Als het team van Teske verliest dan ligt ze eruit". Goed gedaan Dennis, alle spanning weg. Vooral toen het ook nog eens echt gebeurde. Als presentator en montage kan je toch nog een beetje je best doen om het spannend te maken, lijkt mij.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 4 - 24 september
« Reactie #46 Gepost op: 25-09-2015, 22:22:58 »
Dat probeerden ze ook door voor de reclame dat shot van die ene stem op Tim te laten zien, waarvan iedereen meteen kon raden dat die opnieuw van Teske was.  ::rofl::

Daar  trappen we dus niet in.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 4 - 24 september
« Reactie #47 Gepost op: 25-09-2015, 22:43:45 »
ohja ik kijk zonder reclame, dus ik heb dat niet eens gezien  :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human