Auteur Topic: Pitstop  (gelezen 40809 keer)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Pitstop
« Reactie #200 Gepost op: 17-11-2015, 00:26:57 »
en was echt niet blij met die no uturn deals en zo steeds

Oeh waren er deals  :D
You'll never walk alone

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Pitstop
« Reactie #201 Gepost op: 17-11-2015, 00:28:30 »
Ja voor ons alleen dat :P

Verder wilden wij ons echt niet bezig houden met gekonkel enz dit was al genoeg
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Pitstop
« Reactie #202 Gepost op: 17-11-2015, 00:32:43 »
Oké speech time, denk ik...geen addertjes meer onder het gras?  :o

Wat een super en tegelijkertijd stressvol spel was dit ::bravo::. Super format, waarbij je veel bezig bent met samenwerken en dan niet in de zin van complotten en leugens, maar echte samenwerking. Sowieso leuk om het samen met mijn lieve heethoofdige vriendje te doen :-*. Want je leert elkaar toch, ondanks dat het online is, toch weer wat beter kennen. Ik was eerst echt wel verdrietig dat we verloren hadden, omdat we super veel tijd en energie in het spel hebben gestoken en het pijnlijk voelde om in de finale te verliezen, uiteindelijk toch dan door het foutje wel gewonnen.

Robbie en Hillo, super gespeeld, waardige tegenstanders. Het zat dus echt heel erg dicht bij elkaar! We waren al vanaf het begin het meest bang voor jullie team en dat hebben jullie ook waargemaakt. Wouter en Molbelg, super volgehouden. Jullie zijn zo vaak door het oog van de naald gekropen en hebben bewezen dat je nooit moet opgeven. Tim en Pjotr, oh wat hadden we jullie onderschat! Vooral met de vluchten leken jullie erg snel te gaan en daardoor werden jullie langzaam maar zeker grote concurrenten. Sorry voor de Uturn, maar dat was omdat we jullie op dat moment niet meer onderschatte. Roy en Ldhmolletje, ook jullie zijn verder gekomen dan wij dachten, goed gedaan. Molcrazy en de witte, onverwachte exit, had jullie graag nog wat langer zien racen. Mollenvanger en Starlight, oh dat was zuur. Jullie waren zeker geduchte concurrenten voor de rest van de race en het is dan toch jammer dat die ene opdracht jullie nekt. Bjorrn en Max, get yo shit together bro's ;D.

Dit was mijn laatste spel hier voorlopig. Goed spel om mee te eindigen. Super bedankt Loezel en Lucy  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::. *emotional*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pitstop
« Reactie #203 Gepost op: 17-11-2015, 00:36:10 »
Dankjewel jullie ook supergoed gedaan ik vond jullie echt eng en was echt niet blij met die no uturn deals en zo steeds
Haha, I know! Ik was dan ook net aan het typen iedere keer naar hillo van 'zullen we deze keer rainbow warrioirs uturnen?' En terwijl ik dan nog aan het typen was, kreeg ik een bericht van hem 'ik heb een deal met rainbow warriors dat we elkaar niet uturnen!'  ::rofl::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Pitstop
« Reactie #204 Gepost op: 17-11-2015, 00:38:02 »
Behalve dat durfden wij jullie ook niet te uturnen hoor, jullie waren steeds heel snel als er zoiets kwam en we wilden hem niet verspillen

Die express pass baal ik nog steeds van, had ons superveel kunnen schelen bij die creatieve opdrachten
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Pitstop
« Reactie #205 Gepost op: 17-11-2015, 00:52:20 »
Haha ja jullie U-turnen had echt totaal geen zin door jullie routes, maar ik wilde die favor wel terug natuurlijk >:D

Gefeliciteerd D*N en HIDM, verdiend gewonnen ::bravo::
Nieky grab a life vest!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Pitstop
« Reactie #206 Gepost op: 17-11-2015, 00:53:20 »
Haha denk dat we het uiteindelijk toch nooit gedaan hadden, te groot risico om hem kwijt te raken :P

En thanks jullie ook super gedaan!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pitstop
« Reactie #207 Gepost op: 17-11-2015, 07:40:07 »
Gefeliciteerd D*N en HIDM ::bravo::

Ook heel goed gespeeld Robbie en Hillo ::ok::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Pitstop
« Reactie #208 Gepost op: 17-11-2015, 08:50:14 »
Gefeliciteerd D*N & HIDM. En een verdiende 2de plaats voor Robbie en Hillo. ::bravo::

Over de U-turn gesproken. Wijzelf waren bij de betreffende U-turn van plan om op jullie de U-turn in te gaan zetten. En toen we te horen kregen dat de U-turn op ons was ingezet, wisten we bijna gelijk dat jullie het waren. En ik vind het een mooie waardering dat jullie hem op ons hadden ingezet omdat jullie ons als concurrenten zagen. Dat zagen wij namelijk ook in jullie.

Bijkomend feitje. Pjotr en ik hadden de tijdens de aflevering voordat wij eruit gingen, en Robbie en Hillo het geluk hadden dst ze de Safe nog hadden, verwacht dat zij 4de zouden worden, aaan de hand van de vorige etappes Molbelg en Wouter op de 3de plek zouden eindigen en wij alles op alles zouden zetten om in de finale jullie te verslaan. Het is iets anders gelopen dan verwacht. In het begin van onze laatste etappe had ik nog niet zien aankomen dat wij er uit zouden vliegen, naar door de U-turn en onze slechte muziekkennis ging ik twijfelen. En helaas bleek het ook nog waar te zijn. Al had ik eerlijk gezegd verwacht dat we in de Nieuw-Zeeland opdracht al zouden zijn afgevallen omdat wij naar de verkeerde studio gereisd waren ::schaam:: ::schaam::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Pitstop
« Reactie #209 Gepost op: 17-11-2015, 10:22:53 »
Gefeliciteerd HIDM en D*N  ::bravo:: en Robbie/Hillo ook ::ok:: gespeeld

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Pitstop
« Reactie #210 Gepost op: 17-11-2015, 10:27:06 »
Mollenvanger en Starlight, oh dat was zuur. Jullie waren zeker geduchte concurrenten voor de rest van de race en het is dan toch jammer dat die ene opdracht jullie nekt.
::jaja:: ik denk oprecht dat wij minimaal bij de laatste 4 duo's hadden kunnen eindigen. Hoop dat als er een tweede seizoen komt met name ik me weer kan revancheren ;D Maar dat is ook de kracht van dit spel. Je hebt voor een groot deel zelf in de hand hoe het eindigt. Een opdracht slecht maken, 1 verkeerde route kiezen e.d en je hebt een achterstand op de rest. Ik moet wel zeggen, hoe irritant die opdracht was, ik het wel geweldig vond de stappen-opdracht meegemaakt te hebben :P
« Laatst bewerkt op: 17-11-2015, 10:28:37 door Mollenvanger-MV »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pitstop
« Reactie #211 Gepost op: 17-11-2015, 11:54:30 »
Gefeliciteerd D*N en HIDM ::bravo:: En Robbie en Hillo met de 2e plek ::ok::

Ik heb het spel eigenlijk niet meer echt gevolgd nadat MV en ik eruit lagen (geen tijd voor gehad, dus daarom was ik achteraf ook wel blij dat we eruit lagen ;D), maar ik vind het concept nog steeds heel leuk dus wie weet doe ik een eventuele volgende keer gewoon weer mee :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Pitstop
« Reactie #212 Gepost op: 17-11-2015, 12:41:31 »
Gefeliciteerd mannen!!  ::joehoe::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Pitstop
« Reactie #213 Gepost op: 17-11-2015, 12:42:37 »
Gefeliciteerd D*N en HIDM! ::bravo:: D*N schrijft wel iets over zijn lieve explosieve vriend, maar andersom kan ik me ook wel wat voorstellen bij de uitbundige en wellicht chaotische partner van HIDM. Dat jullie dit samen zo goed hebben volbracht zegt wel iets over jullie relatie ;)


En sterkte met het verwerken van de emoties van gisteravond Robbie en Hillo :P Ook super gespeeld! Heel knap om zo ver te komen met jullie volle agenda's.

Ben erg benieuwd naar alle achtergrondverhalen. Vind de post van Tim al heel leuk om te lezen, er heeft zoveel meer gespeeld dan wij als kijkers hebben kunnen meemaken.
Aan de andere kant is dat zo te lezen wel de kracht van het spel, korte opdrachten die op je eigen tijd, binnen een bepaalde tijdsspanne, gespeeld kunnen worden. Vrijwel geen ruimte voor verbonden en zo, tactische elementen waarbij je goed moet nadenken of en wanneer je ze inzet, klinkt echt supergoed.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Pitstop
« Reactie #214 Gepost op: 17-11-2015, 12:55:34 »
Ik zou eigelijk wel een uitslag willen weten puur op opdrachten van sommige aflevering om te zien of dat veel verschil zou maken...
Als dat niet te veel werk is natuurlijk :p
#teamamaimiljaarde

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Pitstop
« Reactie #215 Gepost op: 17-11-2015, 13:03:10 »
Ik heb nu al zin in de biechten.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Pitstop
« Reactie #216 Gepost op: 17-11-2015, 14:52:59 »
Gefeliciteerd Robbie en hillo !
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Pitstop
« Reactie #217 Gepost op: 17-11-2015, 14:54:18 »
Gefeliciteerd Robbie en hillo !
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Robbie en Hillo zijn uiteindelijk 2de geworden. D*N en HIDM hebben gewonnen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Pitstop
« Reactie #218 Gepost op: 17-11-2015, 14:55:34 »
Robbie en Hillo zijn uiteindelijk 2de geworden. D*N en HIDM hebben gewonnen.
Ik las het... Maar tweede is natuurlijk ook mooi, dus verbetering:

gefeliciteerd HIDM en D*N!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Pitstop
« Reactie #219 Gepost op: 17-11-2015, 15:09:28 »
Gefeliciteerd HIDM en D*N!!!

En ook geweldig gedaan door Robbie en hillo! Jullie waren een ijzersterk team ::jaja::
2024: wie is de Mol?