Auteur Topic: musicals en/of theatervoorstellingen  (gelezen 70667 keer)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #160 Gepost op: 26-05-2019, 21:43:12 »
Ik ga 5 juli naar een voorstelling van de musical Rent. IK ben benieuwd  ;)
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #161 Gepost op: 26-05-2019, 22:48:14 »
Jaaaa ::bravo::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #162 Gepost op: 2-08-2019, 00:14:22 »
Vanavond naar Fun home geweest  ::bravo::  Een musical over Alison (hoofdrol van Renée van Wegberg) die je op drie verschillende leeftijden meeneemt naar haar herinneringen over haar unieke disfunctionele familie.
Echt genoten van het verhaal en de zang en muziek en het spel.
In het kader van de pride zijn er maar een aantal voorstellingen nog in het ITA ( v/h Stadsschouwburg).
Tip voor als je wil gaan: kijk eens om 10 uur in de lastminute ticket shop voor fikse korting op 1e rangkaarten  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #163 Gepost op: 2-08-2019, 09:40:57 »
Had dat even van tevoren gezegd, dan konden we een drankje doen ::rofl::

Betere tip voor als je wil gaan, stuur mij even een pb dan kun je voor €15 kaarten bestellen voor alle rangen ;)

Maar we spelen nog maar tot en met zondag dus dan moet je wel heel snel zijn! Het is wel echt heel mooi, zonde om het te missen ::bravo::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #164 Gepost op: 2-08-2019, 12:36:48 »
Als ik dat geweten had....

Was je ook nog even op het podium? Ik dacht dat ik je zag, maar dacht meteen dat dat niet kon ;D
...maar soms even niet :)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #165 Gepost op: 2-08-2019, 13:12:03 »
Als ik dat geweten had....

Was je ook nog even op het podium? Ik dacht dat ik je zag, maar dacht meteen dat dat niet kon ;D

Haha nee ik was niet op het podium. Ik stond wel tijdens het applaus even in de zaal
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #166 Gepost op: 2-08-2019, 15:01:37 »
Doet een olifant mee aan een theatervoorstelling. Wat denk je?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #167 Gepost op: 8-08-2019, 14:01:07 »
Doet een olifant mee aan een theatervoorstelling. Wat denk je?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Die hoort natuurlijk bij de grappen en grollen ;)
...maar soms even niet :)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #168 Gepost op: 8-08-2019, 14:12:35 »
Excuses. Ik dacht even een flauw grapje  ::regenboog::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #169 Gepost op: 8-08-2019, 14:15:48 »
Van mij mag het  :)
...maar soms even niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #170 Gepost op: 8-12-2019, 11:14:05 »
Iemand die nog overweegt naar 'We will rock you' te gaan? Als ik eerlijk ben ... houd je geld op zak. De band speelde goede live muziek, Stanley Burleson en Jeroen Robben waren goed (de enige twee Nederlanders in de productie), Anastacia kan geweldig live zingen, maar verder viel het erg tegen. Ik (en ik denk heel veel mensen met mij) wisten niet dat het een Italiaanse productie was, en tsja, wat krijg je dan, twee Italianen in de hoofdrol, die proberen Engels te zingen en praten. Met zang kan je dat nog wel redelijk verbloemen (de mannelijker zanger was wel ok, maar zij was echt niet goed, andere vrouwelijke zangeressen met kleinere rollen waren véél beter, wel sneu eigenlijk), maar in de dialoog is dat gewoon vreselijk storend.

De show was ook wel flink veranderd van de vorige versie (wat ik me er nog van kan herrineren), het basis verhaal was hetzelfde, maar de personages waren echt nog meer overdreven karikaturen geworden, sloeg soms nergens op, vond ik wel jammer.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #171 Gepost op: 8-12-2019, 17:48:04 »
Ik was al afgehaakt toen ze Anastacia in die rol castten en ze niet eens alle voorstellingen zou gaan spelen :-X

Ik heb de Nederlandse productie gezien en die was ontzettend leuk, dus daar houden we het bij (niemand overtreft sowieso Pia Douwes als Killer Queen ::love:: )
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #172 Gepost op: 5-02-2020, 14:38:19 »
op dit topic zat ik dus heel erg naar uit te kijken aangezien ik onwijs musical freak ben en later ook misschien iets met musicals/theater wil doen.

ben vorig jaar 6 keer naar mamma mia geweest bijvoorbeeld...

aangezien mn pa lid is van de bankgiro loterij heeft hij dus een vip kaart waar je korting heb op musicals en theater. maar in de maand januari waren alle musicals 50 procent korting dus dat kon ik en mn pa niet voorbij laten gaan en dus een hele lading musicals in de agenda.

vanvavond ga ik naar de musical kinky boots alleen dan de london versie in de bioscoop.
zondag 9 februari: ga ik naar de musical lazarus van david bowie. ik heb niks met bowie en het lijkt me ook redelijk niet mijn smaak maar ik dacht moet het toch een kansje geven.
woensdag 12 februari: annastasia. ja deze musical met korting kan ik niet laten lopen ik zag dat de hoofdrolspeelster dan niet speelt, maar dan kan ik nog een keer als mn zus wel kan want die kan niet maar is er hellemaal gek van.
25 februari: naar kinky boots. nu wel de nederlandse versie ik ben erg benieuwd naar deze show en kan echt niet wachten.
26 februari: doe ik mee aan een soort opera show  in alkmaar maar ga ik ook kijken natuurlijk.
13 maart: verliefd op ibiza de musical. ja hier is een musical van ::rofl:: en is waarschijnlijk gewoon een lekker wegkijk musical. is ook wel eens lekker.
22 maart: nog een keer naar kinky boots. deze had ik ervoor geboekt en ga ik met mn ouders was 10 euro per stuk ja dat moet je meenemen natuurlijk.
26 maart: ja alweer kinky boots. nog niet zeker maar is nu eindelijk toch in de buurt dus wie weet.
31 maart: kinky boots. alleen nu speelt iemand anders de rol van lola en die wil ik heel graag zien spelen.

voor de rest zat musicals waar ik nog heen wil die komen of er al zijn en waar ik nog heen wil (ja ik ben zon iemand die na 10 jaar nog steeds niet naar soldaat van oranje is geweest)  ::rofl::

chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #173 Gepost op: 5-02-2020, 15:09:36 »
Oh God je bent nog erger dan ik hoe dan ::oink::

Ik was vorige week woensdag bij het musical awards gala met Fun Home waar ik aan meegewerkt heb ;D

Lazarus wil ik ook nog heen. Al was het maar omdat het schijnbaar de beste grote musical is van dit jaar. Anastasia gaan D*N en ik ook nog heen, maar dat moeten we nog even regelen ::hypocriet::

Robbie en ik gaan deze zomer ook nog naar Everybody’s Talking about Jamie in Carré (West End Cast)!

Hoe is je kennis van buitenlandse musicals? ;D Ik ga vanavond hier in Hamburg naar Pretty Woman en oh ja ik ga eind mei naar New York om zoveel mogelijk shows te zien ::hyper::
Ik heb tot nu toe al tickets voor Hamilton ( ::love:: ::love:: ::love:: ), Dear Evan Hansen, Mean Girls en Come From Away en ik wil ook nog naar Hadestown, Frozen, Wicked en Beetlejuice en off broadway naar Little Shop of Horrors ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #174 Gepost op: 5-02-2020, 16:17:24 »

Nou sinds mamma mia ben ik er hellemaal gek van alleen de korting was alleen in januari dus moest het gelijk gebeuren. ik zie dat ik een musical buddy heb gevonden ::hug::

wooow super vet dat je bij het gala was. fun home kende ik eerst niet maar leek me een leuke show. en gefeliciteerd natuurlijk met jullie awards ::confettie::

indd lazarus lijkt me niet echt de beste musical dus daarom ben ik nieuwsgierig en was niet zo duur met die korting dusja.

ik zou nog wel een keertje naar Anastasia willen hoor  :-*

ik weet redelijk wat van de musicals in het buitenland. alleen het probleem is meer ik kan geen duits ::rofl:: wel engels dus dat is goed ::ok::  zou ook erg super graag heel veel musicals willen bezoeken op een west end of broadway alleen er is niet echt iemand van mijn vrienden die echt die hard musical fan is (ook niet van mijn theater vrienden) en met mn ouders gaan wordt een beetje duur denk ik. dus dat wil ooit nog eens doen. vooral hamilton en dear evan hanssen zou ik zo graag heen willen. en bekende musicals als wicked die ik hier spijtig genoeg niet gezien heb.


Ik wil ook heel graag hier naar everybodys talking about jamie kende het niet maar was bij de musica sing along  en heb echt genoten van hun act. misschien dat ik met jullie mee kan (als jullie dat gezellig vinden uiteraard)

Ook echt heel stom van mij is dat ik niet naar the book of mormon ben geweest.
 :\'(

voor de rest staat nog op mn lijstje van musicals die komen waar ik heen wil.
tina, hello dolly, Waitress, ALADDIN!!!!
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #175 Gepost op: 5-02-2020, 17:01:40 »
Oh ja ik ga in april naar Tina. Hello Dolly vond ik niet zo boeiend tijdens het Awards gala. Waitress ga ik sowieso ook heen ::love::

Van mij mag je best mee naar Jamie maar we hebben al wel tickets. Kijken we andere bij t molweekend wel even naar.

Ooh Book of Mormon was zooo vet 🙈🙈 Sorry haha

Overigens heb ik ook geen vrienden die 12 musicals in 9 dagen willen zien in New York hoor ;D daarom ga ik alleen :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #176 Gepost op: 5-02-2020, 18:01:54 »
is goed waarschijnlijk gaan we alleen maar over musicals praten daae zo te zien ::rofl::

ben net 18 dus alleen naar amerika is nog beetje teveel van het goede voor mij en gezelschap is altijd leuk ::trots::
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #177 Gepost op: 5-02-2020, 18:11:11 »
Ik bedoelde ook niet dat je nu meteen in je eentje naar Amerika moest gaan lol
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #178 Gepost op: 9-02-2020, 20:35:06 »
Helaas niet naar lazarus kunnen gaan door de storm vandaag  dus we gaan volgende week als het goed is.

en de kaartjes van Anastasia, en Amsterdam kinky boots zijn binnen ::tandpastasmiley::
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: musicals en/of theatervoorstellingen
« Reactie #179 Gepost op: 10-02-2020, 14:03:17 »
Ugh, ik wil ook nog naar Tina, maar weet nog niet wanneer. De premiere zag er ook echt heel goed uit.