Auteur Topic: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt  (gelezen 71906 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Gepost op: 30-11-2015, 14:28:00 »


Naam: Annemieke Schollaardt
Geboortedatum: 3 mei 1979
Beroep: Radio DJ

Meer info over Annemieke kun je HIER vinden.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2016, 21:34:52 door Lukie4 »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2016, 13:54:50 »
Laat ik voor de 1ste aflevering even leuke theorie op gooien als zij vanavond vertrekt, De Winnaar of de mol blijkt te zijn.


Na Robin krijgt je het getal 876 in de leader.. Als je door aftelt, is Annemiek nummer 1.

5 Celine
4 Teake
3 Ellie
2 Klaas
1 Annemiek

Van rechts naar links is ze ook nummer 1.

 :o
« Laatst bewerkt op: 2-01-2016, 13:57:29 door Pierce_Brosnan »

Offline Sylvester

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2016, 19:15:04 »
Zij is mijn schot voor de boeg mol (dus een behoorlijke kans dat zij er vanavond uit gaat ::))

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2016, 19:39:53 »
Was de grap Annemieke Mollaardt al gemaakt? Annemieke Mollaardt.
...óf niet!

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #4 Gepost op: 2-01-2016, 22:01:57 »
In het molboekje van Annemieke heeft ze eerst Rob genoteerd i.p.v Rop. Dit doorgestreept en gecorrigeerd. De mol weet van te voren de namen.

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #5 Gepost op: 2-01-2016, 22:09:12 »
In het molboekje van Annemieke heeft ze eerst Rob genoteerd i.p.v Rop. Dit doorgestreept en gecorrigeerd. De mol weet van te voren de namen.

Tim schrijft anders ook een naam fout  ::rofl::.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2016, 00:41:08 »
In het molboekje van Annemieke heeft ze eerst Rob genoteerd i.p.v Rop. Dit doorgestreept en gecorrigeerd. De mol weet van te voren de namen.
Ja maar de mol weet ook gewoon dat Rop eigenlijk Rob heet.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2016, 04:11:54 »
4 x Zien we bij invullen v.d. test vraag 20 in beeld.

En het lijkt of de pijl steeds via "Annemieke" naar een andere naam gaat.



Omnia vincit amor

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2016, 08:33:50 »
Twee 36-jarigen niet kunnen vinden in een volle metro terwijl ze Spaans spreekt én de opdracht juist moest lukken voor de Mol: daarmee heeft ze zich erg onverdacht gemaakt. (Maar het is natuurlijk nog te vroeg om te gaan schrappen.)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #9 Gepost op: 3-01-2016, 10:09:31 »
Ze is voor mij een Lottie/Liesbeth/Regina type. Het niet kunnen vinden van twee 36-jarigen, aangenomen dat ze de Mol is maakt haar tot een onverdachte Mol. Want de Mol weet ongetwijfeld welke keuze Klaas gemaakt heeft (zoals Anne-Marie kon meeluisteren bij het Hofti huis) en zal dan juist haar opdracht doen slagen om zich voor te doen als fanatieke kandidaat. Ze deed wat dat betreft een Nyomannetje ala Yvon Jaspers.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #10 Gepost op: 3-01-2016, 22:39:22 »
Het enige wat ik wel verdacht vind is haar arm op de rug, terwijl dat 'achter je rug' zowel terug komt in de leader als in een praatje van Art.

Maar tegelijk ook wel erg obvious...



Even afwachten of het de volgende groepsfoto weer zo is...
« Laatst bewerkt op: 3-01-2016, 23:05:09 door annebeth »

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #11 Gepost op: 3-01-2016, 23:28:17 »
Twee 36-jarigen niet kunnen vinden in een volle metro terwijl ze Spaans spreekt én de opdracht juist moest lukken voor de Mol: daarmee heeft ze zich erg onverdacht gemaakt. (Maar het is natuurlijk nog te vroeg om te gaan schrappen.)

Ik vraag me af hoe makkelijk het is om twee personen van 36 jaar te vinden. Volgens Art duurde de metrorit ongeveer 20 minuten. Stel dat je per minuut aan 10 mensen de leeftijd kunt vragen, dan kom je in totaal aan 200 mensen. Volgens de site http://populationpyramid.net/nl/dominicaanse-republiek/ is 6,6% van de inwoners van de Dominicaanse Republiek 35 tot 39 jaar oud, dus ongeveer 1,32% zal 36 jaar oud zijn. Volgens een binomiale verdeling is de kans dat er dan onder 200 personen minder dan 2 personen van 36 jaar zitten 25,8%. De kans wordt pas kleiner bij 358 personen; dat is 18 per minuut, 1 persoon voor iedere 3,4 seconde. Niet onhaalbaar, zeker niet als je bedenkt dat sommige mensen dusdanig veel ouder of jonger dan 36 zullen zijn dat je het niet eens hoeft te vragen, maar volgens mij is het best mogelijk dat je in deze opdracht niet slaagt ondanks dat je wel je best doet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #12 Gepost op: 4-01-2016, 09:11:10 »
OK, maar zou de Mol dan niet eerder een opdracht krijgen die wat makkelijker zou kunnen lukken? Dan kan de best voorbereide Mol ooit tenminste meteen saboteren door zijn opdracht goed te doen.

Offline mb10

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #13 Gepost op: 4-01-2016, 16:10:55 »
Opvallend

Aan het begin van de eerste opdracht van de metro, word elke kandidaat even kort in beeld gebracht, behalve Annemieke, teminste niet zo herkenbaar als bij de rest. Bij Annemieke zie je alleen haar shirt met in haar handen het opdrachten kaartje met "de mol" ...........

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #14 Gepost op: 5-01-2016, 02:23:13 »
Cijfer 2 werd gekoppeld aan Annemieke, kan het alleen niet zo snel terugvinden.
Maar bv. als 2e bij dossiers, als 2e in metro, al die "V" -tekens.
En dat ze zelf als ze "Twee" zegt (in biecht) 3 vingers opsteekt (is dat "wijsmaken"?).

Nog een V teken gevonden waar ze zelfs naast staat...



Omnia vincit amor

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #15 Gepost op: 5-01-2016, 18:53:37 »
Denk niet dat de redactie naar dat soort foto's gaat zoeken

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #16 Gepost op: 6-01-2016, 20:50:39 »
Ik vraag me af hoe makkelijk het is om twee personen van 36 jaar te vinden. Volgens Art duurde de metrorit ongeveer 20 minuten. Stel dat je per minuut aan 10 mensen de leeftijd kunt vragen, dan kom je in totaal aan 200 mensen. Volgens de site http://populationpyramid.net/nl/dominicaanse-republiek/ is 6,6% van de inwoners van de Dominicaanse Republiek 35 tot 39 jaar oud, dus ongeveer 1,32% zal 36 jaar oud zijn. Volgens een binomiale verdeling is de kans dat er dan onder 200 personen minder dan 2 personen van 36 jaar zitten 25,8%. De kans wordt pas kleiner bij 358 personen; dat is 18 per minuut, 1 persoon voor iedere 3,4 seconde. Niet onhaalbaar, zeker niet als je bedenkt dat sommige mensen dusdanig veel ouder of jonger dan 36 zullen zijn dat je het niet eens hoeft te vragen, maar volgens mij is het best mogelijk dat je in deze opdracht niet slaagt ondanks dat je wel je best doet.

Ik zie nu pas bij terugkijken dat Annemieke (rond 16:45 in de aflevering) toch wel een 36-jarige gevonden heeft, alleen wilde die niet mee naar Mama Tingo. Tja, die pech kun je ook nog hebben. (En dus misschien ook pech voor de Mol die hier toch wel zijn best deed om de opdracht te doen slagen.)

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2016, 00:30:30 »
Ik zie nu pas bij terugkijken dat Annemieke (rond 16:45 in de aflevering) toch wel een 36-jarige gevonden heeft, alleen wilde die niet mee naar Mama Tingo. Tja, die pech kun je ook nog hebben. (En dus misschien ook pech voor de Mol die hier toch wel zijn best deed om de opdracht te doen slagen.)

Dit en dan tijdens opdracht 2 hoor je haar ook nog roepen om verder te trekken.

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2016, 11:25:52 »
Ik zie nu pas bij terugkijken dat Annemieke (rond 16:45 in de aflevering) toch wel een 36-jarige gevonden heeft, alleen wilde die niet mee naar Mama Tingo. Tja, die pech kun je ook nog hebben. (En dus misschien ook pech voor de Mol die hier toch wel zijn best deed om de opdracht te doen slagen.)

Ja, ik denk op dit moment niet dat Annemieke de mol is, maar ik denk niet dat we heel veel kunnen afleiden uit het wel of niet slagen van de opdracht. Voor een belangrijk deel is dat ook een kwestie van pech of geluk, en zowel de mol als een fanatieke kandidaat (die Annemieke zei te zijn) zal hier proberen de opdracht te doen slagen.

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #19 Gepost op: 7-01-2016, 23:39:18 »
Ik nestel mij hier. Heb mijn motivaties uitgeschreven in het topic Wijsmaken


Dan ook nog de afleveingstitel... Wijsmaken... Luister voor de grap eens niet naar Art maar naar de biecht van AM onder de telling...

Bij de tweede opdracht "we hebben maar 10 minuten hoor dus we gaan het gewoon doen." en dan die meesterlijke opmerking " Taeke is het sterkst, dus die moet de bevelen geven" uuh hoezo? Moesten de bevelen niet juist bewaard blijven voor de slimste?! ;) 
« Laatst bewerkt op: 8-01-2016, 11:30:20 door Stormpie, Reden: eigen quotes verwijderd - crossposten »
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!