Auteur Topic: [WINNAAR] Tim Hofman  (gelezen 118415 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[WINNAAR] Tim Hofman
« Gepost op: 30-11-2015, 14:38:38 »


Naam: Tim Hofman
Geboortedatum: 9 juli 1988
Beroep: Presentator, blogger, dichter en columnist

Meer info over Tim kun je HIER vinden.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2016, 21:33:38 door Lukie4 »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #1 Gepost op: 9-12-2015, 17:48:09 »
Mijn schot voor de boeg  ::)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #2 Gepost op: 10-12-2015, 10:53:26 »
Tim was niet aanwezig bij de persdag.
Geschiedenis wijst uit dat je mol altijd aanwezig was bij de persdag. (Ookal was Magriet vorig jaar laat, en stond ze daardoor niet op de groepsfoto, ze was er wel)

Doe met die info wat je wilt... ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #3 Gepost op: 10-12-2015, 11:00:00 »
Tim was niet aanwezig bij de persdag.
Geschiedenis wijst uit dat je mol altijd aanwezig was bij de persdag. (Ookal was Magriet vorig jaar laat, en stond ze daardoor niet op de groepsfoto, ze was er wel)

Doe met die info wat je wilt... ;)

Goeie ;D
Persoonlijk vond ik hem nog niet verdacht. Voor zover je daar nu iets over kan zeggen natuurlijk ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #4 Gepost op: 18-12-2015, 09:23:19 »
Ben ik de enige die zich irriteert aan zijn twittergedrag? Als ik denk ik ga even het twitterblokje checken, kijken wat de deelnemers hebben geplaatst over widm, moet ik me eerst door tig (soms onzinnige) tweets van Tim Wurmen  ::) :P Hoop dat hij tijdens de serie daar iets meer structuur in aanbrengt. Verder denk ik dat Tim best ver kan komen.

Offline merpie13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #5 Gepost op: 20-12-2015, 11:50:29 »
Goeie ;D
Persoonlijk vond ik hem nog niet verdacht. Voor zover je daar nu iets over kan zeggen natuurlijk ;)
Maar dat hij er niet bij was, wijst er toch juist op dat hij dan misschien NIET de mol is?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #6 Gepost op: 20-12-2015, 12:03:43 »
Maar dat hij er niet bij was, wijst er toch juist op dat hij dan misschien NIET de mol is?
Uiteindelijk gaat het er ook gewoon om of de Mol kan komen, en anders helaas. Hoe graag Tim als hij de Mol is ook zou hebben gewild, hij zat in Thailand. De Mol was ook op álle Molfandagen aanwezig, op ééntje na (2012).

Welkom op het forum trouwens! ::joehoe::
...óf niet!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2016, 11:06:23 »
Het is heel absurd, maar ik dacht ik zeg het even.

Ik was de vodcast van 2013 nog eens aan het nakijken en daarin zag ik dit fragment: Tim met achter hem op de muur een 13 doorkrapt en een 16 naast. Betekent dit dat Tim in 2013 niet de mol was, maar dat een Tim in 2016 wel de mol zou zijn.

Zouden de bedenkers zo een tips geven voor  latere seizoenen of is dat onmogelijk?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #8 Gepost op: 1-01-2016, 12:02:28 »
Vergeet het, nog nooit eerder gedaan en bovendien is de kans dat een Tim de mol is vrij klein. Eerst moet hij mee willen doen, de tijd hebben om mee te gaan en vervolgens zou hij dan de mol willen zijn. 

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #9 Gepost op: 1-01-2016, 22:45:12 »
Wel leuk gevonden!

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2016, 11:05:01 »
Mijn (svdb) mol, bij deze reserveer ik een plek in de tunnel!


Wat me opvalt aan zijn kandidatenfoto: hij heeft geen groen/bloemen/planten op zijn achtergrond als enige, alleen het bruine. Ik weet niet of dat een hint kan zijn?

Offline Moljood

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #11 Gepost op: 2-01-2016, 18:00:52 »
DAMES EN HEREN:

Ookal vind ik Tim Hofman niet uitzonderlijk verdacht, ik zet wel in voor hem op de poule, waarom?
Omdat in de Teaser (introductiefilmpje) kwam hij voor in een opdracht met kano's. Die opdracht is níet in de eerste aflevering, Marjolein komt er ook in voor.

« Laatst bewerkt op: 2-01-2016, 18:01:34 door Lukie4, Reden: persoonlijke reclame verwijderd »

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2016, 20:14:15 »
 ::tandpastasmiley::
Ben ik de enige die zich irriteert aan zijn twittergedrag? Als ik denk ik ga even het twitterblokje checken, kijken wat de deelnemers hebben geplaatst over widm, moet ik me eerst door tig (soms onzinnige) tweets van Tim Wurmen  ::) :P Hoop dat hij tijdens de serie daar iets meer structuur in aanbrengt. Verder denk ik dat Tim best ver kan komen.

Behoorlijk!

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2016, 21:54:50 »
Ik vind 'm zo ONverdacht... Hij lijkt echt oprecht een té fanatieke speler die echt geen voorkennis lijkt te hebben. Strepen is vroeg, maar ik ga 'm wel onderaan m'n lijstje zetten.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2016, 22:14:36 »
Ik vind hem ook totaal onverdacht

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2016, 23:48:43 »
Ik vind hem niet zo zeer verdacht, maar ik vind hem wel een fantastische aanwinst voor de groep. Met veel charme verovert hij vrouwen, trekt zijn eigen plan met het molgeld en zet zichzelf lekker op de kaart. Ik heb vanavond heerlijk om hem gelachen en ik hoop dat hij er nog lang in blijft! Hij geeft sjeu aan de groep!  ::bravo::

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2016, 00:12:52 »
Inderdaad, totaal onverdacht maar heel leuk!

Type Chris/Tygo/Daniel

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2016, 16:05:35 »
Als hij de mol is, zou dat wel een heel voor de hand liggende keuze zijn van de programmamakers. Dus op dit moment zeg ik: hij is niet de mol.
Hij is wel iemand die me waarschijnlijk op m'n zenuwen gaat werken.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2016, 18:14:39 »
Ik zie in hem ook geen mol.

De mol weet dat zijn afbeelding op het geld staat. Tim gaat meteen als hij het geld krijgt het geld onderzoeken en blijft daarna geld zelf houden en daaromheen de hele discussie voor penningmeester. Dan leg je in mijn ogen veel te veel nadruk op het geld zelf

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2016, 19:30:01 »
Ik vind Tim echt een leuke kandidaat, hoop ook dat hij er lang in zal zitten.

Hij is niet mijn mol (voor nu), maar heb wel het idee dat we wel moeten letten op zijn biechten etc, op zijn Twitter/Instagram zijn ook geregeld gedichten te vinden en hij is geloof ik wel veel bezig met taal.. mocht hij de mol zijn dan verwacht ik dat in zijn taalgebruik nog hints kunnen zitten.