Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6  (gelezen 121869 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #500 Gepost op: 21-01-2016, 18:16:53 »
Ja ik vind dat zulke rotvragen om te beantwoorden, weetikveel :P Blijft bij mij nooit echt iets hangen. En toen dacht ik ineens aan deze mevrouw:

[youtube]V2h8fKTb_tU[/youtube]

Had keurig een YouTubje bijgevoegd ;D

Leuk dat D*N zijn antwoorden heeft verklaard :D Vind ik altijd leuk om te lezen, dus ik ga het ook ff doen.

1. Eerste vakantie met mijn vriend, duidelijk verhaal, vaak goed gevonden. Al vond ik dat hoogtevreesverhaal ook best toepasselijk, maar nee, ik zat niet in de Vogezen
2. De bieders op mijn huis boden niet genoeg. Wisten ook veel mensen
3. Spelletjesmiddag in Sliedrecht natuurlijk, duh
4. Er zijn zoveel mensen met wie ik een gezellige avond wil, maar of we dan perse WIDM moeten kijken... Puur vanwege WIDM voor Heinz gekozen, wil echt wel eens door zijn ogen naar de aflevering kijken
5. Deze quiz natuurlijk (zonder punt :P) Omdat ik aan weinig spellen heb meegedaan, en ik spellen eigenlijk wel het leukste deel vind (heb ze wel allemaal helemaal gevolgd, behalve WIDM online, die niet helemaal, geen idee waarom mensen mij daar toch aan gekoppeld hebben)
6. De beste proef van ER omvat meerdere elementen. Vaak dus de finaleproeven, maar vorig jaar juist als openingsproef en dat vond ik een hele goeie start van de serie. Ik zag dat veel mensen dat moment uit seizoen 3 aan mij koppelden, maar zo goed is mijn geheugen niet denk ik, dat ik iets van lang geleden nog zo weet te beschrijven :P
7. Ik vind dat zo'n lief liedje van John Lennon, en bijna net zo'n sterke boodschap als Imagine, en toch zo onbekend
8.  Heb maar weinig Disney-films gezien geloof ik, maar bij Brave zaten vriend en ik afgelopen jaar allebei met tranen in de ogen, zo lief dat hij dat ook had (ik ben een huilebalk zelf)
9. Zie boven
10. Skiën. Voor wie mij op FB heeft, dat filmpje van mij op de rolbaan smaakte naar meer
11. Een bank, inkopper voor Facebook vrienden blijkbaar.
12. Ik had dienst. Ik moet altijd werken op Oudjaarsdag overdag (tenzij het in het weekend valt), maar deze keer dus tot 23u, en dan lig ik daarna helemaal op apegapen. Best lastig om dat echt nergens een keer te schrijven...

Oooo, haha, die was ik alweer vergeten.....
...maar soms even niet :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #501 Gepost op: 21-01-2016, 18:17:29 »
Ik zat niet in de finale ::niet-ok::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #502 Gepost op: 21-01-2016, 18:19:06 »
Bedankt Lucy en nogmaals geeft niet :-*

Dus jij wist al die tijd al dat ik wokkels met je wil eten! ::)   ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #503 Gepost op: 21-01-2016, 18:45:19 »
Bij deze een toelichting bij mijn antwoorden:
1. Mijn vakantie, Aruba was heerlijk! Ik heb er expres niet zomervakantie van gemaakt omdat ik pas in september/oktober op vakantie ging, is een paar keer geraden.

2. Een verplichte overplaatsing, bijna een jaar geleden nu. Ik moest weg uit een team waar ik heel close mee was, dat was nog het ergste. Daarom verbaast het me dat ik bij vraag 1 zo vaak de lieve'collega's kreeg toebedeeld. Mijn huidige team is gezellig, maar ik zou niet mijn hart bij hun uitstorten.

3. De molfandag, met leuke forummers, en dan vooral kennismaken met HIDM ::love:: maar om dat erbij te zetten was misschien iets te veel dwaalspoor. Lucy's antwoord had ook van mij kunnen zijn, maar dat was de andere poule  ::rofl::

4. Verrassend antwoord, maar met Pac-mol denk ik dat ik op een nieuwe manier leer kijken naar WIDM. Veel van jullie dachten dat ik met iederen had, maar dan ben ik bang dat ik te veel mis (ik ga de aflevering van de 6e zeker nog eens rustig terug kijken)

5. Natuurlijk de Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz!!!
6. De eetproef, met als toevoeging dat ik 'm zelf niet doe.  :-X

7. Irene Cara, Mooi nummer uit een mooie film. Altijd ondergesneeuwd door het nummer Fame.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #504 Gepost op: 21-01-2016, 18:48:59 »
8. Belle en het beest. Daar ben ik met mijn zus naar toe geweest  in de bioscoop, heerlijke film. Keerpunt in de relatie tussen mij en mijn zus, daarna werden we meer vriendinnen.
   
9.Ik kon niks bedenken, wilde heel graag een positief iets invullen. dus na lang aarzelen maar de kwis, daar heb ik een paar keer hardop om gelachen.

10. Boogschieten. weinig genoemd, is ook moeilijk te raden. Opvallend dat handbal vaak aan mij gekoppeld is. Mijn ouders hebben allebei jarenlang gehandbald en elkaar ook leren kennen op de handbalvereniging.

11. Nepboeken. En dus niet schoenen zo als meerdere keren werd gedacht. Ik ga op dit forum nooit meer iets zeggen over mijn schoenen  ::schaam::

12. Ik heb niks met oud en nieuw. gewoon de avonddienst gewerkt. Met ruime bochten om het vuurwerk heen naar huis gefietst en toen op de bank. klaar.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #505 Gepost op: 21-01-2016, 19:01:35 »
Vanwege de 'kon' bij de lieve collega's Maike ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #506 Gepost op: 21-01-2016, 19:07:33 »
Oh ja, zo ver had ik het niet gezocht.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #507 Gepost op: 21-01-2016, 19:09:11 »
Ja t hielp mij dus niet, dat was blijkbaar de hint van HDD. Ik had niet raar opgekeken als HDD zich wel eens zo vreselijk ellendig had gevoeld als dat Robbie zich wel eens voelde. Ik had dat bij Robbie niet verwacht. Vind het wel oprecht rot Robbie ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #508 Gepost op: 21-01-2016, 19:10:33 »
Ja daar schrok ik ook van  ::hug:: Robbie.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #509 Gepost op: 21-01-2016, 19:14:46 »
Ja t hielp mij dus niet, dat was blijkbaar de hint van HDD. Ik had niet raar opgekeken als HDD zich wel eens zo vreselijk ellendig had gevoeld als dat Robbie zich wel eens voelde. Ik had dat bij Robbie niet verwacht. Vind het wel oprecht rot Robbie ::hug::

ja, sorry about that ;) En dan ook al met ldh's sportpools.. we combineerden niet lekker dit jaar.
Bij mij was Robbie's antwoord heel logisch geweest - maar bij mij was het meer een doffe ellende ;)

En ja, dikke knuffel voor Robbie hoor, die had ik ook niet zien aankomen :-\\ :( ::hug::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #510 Gepost op: 21-01-2016, 19:27:53 »
Moliere mist een punt voor een goed antwoord bij mij bij vraag 7 6 zie ik.

En Maike ook zo te zien (bij HIDM dan)
« Laatst bewerkt op: 21-01-2016, 19:52:08 door Daisy »

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #511 Gepost op: 21-01-2016, 19:35:11 »
Moliere mist een punt voor een goed antwoord bij mij bij vraag 7 zie ik.
Ha, nu die andere 28 punten nog..

Pff, wat slecht dit ::schaam:: Heel veel net verkeerd gegokt, zie ik.

Gefeliciteerd weer, Stalklight! ::bravo::

En bedankt voor het organiseren, Lucy! ::bravo::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #512 Gepost op: 21-01-2016, 19:35:42 »
voor de nieuwsgierigen
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #513 Gepost op: 21-01-2016, 19:41:37 »
Yep die wist ik ::bravo::

Allereerst even mijn antwoorden

Vraag 1: Roadtrip in de USA. ::love::
Dit was echt het meest obvious antwoord in de hele quiz in mijn ogen, dus het verbaast me enorm dat Swifty en MV dit fout hebben. Het was natuurlijk één fantastische vakantie, om nooit meer te vergeten. Ik zou zo weer gaan.

Vraag 2: Werkstress
De meeste mensen hadden wel iets werkgeralteerds aan mij gekoppeld en dat was ook zo. Een overplaatsing, nee, gelukkig maar tijdelijk en ik heb niet thuis jankend op de bank gezeten (alhoewel er een aantal keer wel tegenaan), ik hield het gewoon kort en bondig. Maar het jaar is al wel weer zo begonnen dat er in 2016 bij deze quiz zomaar hetzelfde antwoord kan staan (noteer dit :P).
 ::hug:: voor Robbie

Vraag 3: Voor het eerst forummers bij mij thuis over de vloer gehad. :o
Yep, 2x zelfs! In februari kwamen Loezel en NextGP 'Wie is de Mol' kijken en in mei kwamen D*N, Lucy en weer Loezel voor een Songfestival avondje.
Uiteraard waren de spelletjesdagen tof, maar dit was toch wel overduidelijk mijn antwoord (vond ik).

Vraag 4: Als Robbieazerty claimt dat ie liever ooit mee wil doen aan WIDM, dan een relatie krijgen, dan ben ik heel benieuwd hoe het is om met hem een WIDM aflevering te bekijken!
Zou leuk zijn om a.s. zaterdag de kans te krijgen. ;D Maar het zal van HDD's treinverbinding afhangen of het lukt. Ik had hier gerust iedereen in kunnen vullen, maar ik hoorde Robbie dit tijdens de laatste spelletjesdag zeggen en toen ik de vraag zag, kwam dit als eerste in me op. Best veel mensen hadden dit goed!

Vraag 5: Deze quiz, niks leukers dan je mede-forummers beter te leren kennen toch?!
Het is toch zo? Ben zo blij dat ik 'm heb 1x heb kunnen doen. Ik kijk nu al uit naar de volgende. Ik had wel verwacht dat het niet veel geraden zou worden (zeker met antwoorden als Zomersoap en Survivor met aanvulling), maar helemaal niet, had ik niet verwacht.

Vraag 6: De slaapproef.
Pfff, ik had echt geen idee, dit was het eerste dat in me opkwam.

Vraag 7: One Direction – Story of My Life
Ik had 3 opties. The Reason van Hoobastank, maar die had zeker iedereen geraden. Een ander was Lemon Tree van Fool's Garden, maar die was ongetwijfeld ook vaak geraden (zeker door de zoekers), dus ging ik voor One Direction. Ik vind het oprecht gewoon een goed en mooi nummer, wat gewoon in mijn playlist staat. En het is ook best vaak geraden zie ik (zal ik vast wel eens iets over gepost hebben in het muziek topic, ik heb geen idee).

Vraag 8: Jungle Book
Hier heb ik echt maar iets ingevuld. Als kind natuurlijk veel films gezien, maar er is niet echt iets van 'wow' bij gebleven. Dus de Wikipedia filmlijst erbij gehaald, aantal paar films eruit gehaald en er een willekeurige ervan geprikt!

Vraag 9: Wit Licht
Dit ging over Jeroen van Koningsbrugge in The Passion waarin hij het nummer 'Wit Licht' zong. Ik krijg er nog kippevel van. Vanwege het geloof waarschijnlijk vaak aan Pjotr gekoppeld, maar ik was het toch echt!

Vraag 10: Curling! Lijkt me best geinig. Misschien iets voor een forumuitje. :p
Formule 1 lijkt me supergaaf, maar toch wel iets te hard. Misschien een Renault Clio op Zandvoort ofzo. Curling lijkt me oprecht grappig om een keer met een groep te doen.

Vraag 11: Dolce Gusto Circolo
Amerikaanse Zweetdoek? Pardon? Dat is natuurlijk HIDM met z'n Survivor doeken jongens!  :o Leek mij een enorm inkoppertje maar goed ...
Remember dat ik pas sinds een jaar koffie drink? Dus het is heel bijzonder dat ik een echt koffiezet apparaat gekocht heb. Wel grappig dat uitgerekend Swifty en Mollenvanger dit als enige goed hebben (terwijl ze vraag 1 fout hebben, of misschien juist daardoor ;))

Vraag 12: Oliebollen brengen op mijn werk.
Handig als er een kraam practisch naast je huis staat. Ik had beloofd oliebollen te gaan brengen bij mijn collega's die moesten werken en dat heb ik gedaan!


Nu ff naar de rest kijken, ik heb alweer een aantal domme fouten van mezelf gespot, en uitrekeken op wie ik het beste heb gescoord.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #514 Gepost op: 21-01-2016, 19:48:18 »
Ik vraag me nog steeds af welke sportpool LdH gewonnen had ?
De Giro-pool van de wijnreders, denk ik.

Vraag 1: Roadtrip in de USA. ::love::
Dit was echt het meest obvious antwoord in de hele quiz in mijn ogen, dus het verbaast me enorm dat Swifty en MV dit fout hebben.
Hoho, dat was het Donald Duck-plaatje van Trialk.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #515 Gepost op: 21-01-2016, 19:51:23 »

Vraag 11: Dolce Gusto Circolo
Amerikaanse Zweetdoek? Pardon? Dat is natuurlijk HIDM met z'n Survivor doeken jongens!  :o Leek mij een enorm inkoppertje maar goed ...
Remember dat ik pas sinds een jaar koffie drink? Dus het is heel bijzonder dat ik een echt koffiezet apparaat gekocht heb. Wel grappig dat uitgerekend Swifty en Mollenvanger dit als enige goed hebben (terwijl ze vraag 1 fout hebben, of misschien juist daardoor ;))

Ik had zelf de link gelegd met je USA-tour. Het leuk mij een logische souvenir van je trip
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #516 Gepost op: 21-01-2016, 20:04:11 »
Yep die wist ik ::bravo::

Allereerst even mijn antwoorden

Vraag 1: Roadtrip in de USA. ::love::
Dit was echt het meest obvious antwoord in de hele quiz in mijn ogen, dus het verbaast me enorm dat Swifty en MV dit fout hebben. Het was natuurlijk één fantastische vakantie, om nooit meer te vergeten. Ik zou zo weer gaan.

Vraag 7: One Direction – Story of My Life
Ik had 3 opties. The Reason van Hoobastank, maar die had zeker iedereen geraden. Een ander was Lemon Tree van Fool's Garden, maar die was ongetwijfeld ook vaak geraden (zeker door de zoekers), dus ging ik voor One Direction. Ik vind het oprecht gewoon een goed en mooi nummer, wat gewoon in mijn playlist staat. En het is ook best vaak geraden zie ik (zal ik vast wel eens iets over gepost hebben in het muziek topic, ik heb geen idee).

Vraag 9: Wit Licht
Dit ging over Jeroen van Koningsbrugge in The Passion waarin hij het nummer 'Wit Licht' zong. Ik krijg er nog kippevel van. Vanwege het geloof waarschijnlijk vaak aan Pjotr gekoppeld, maar ik was het toch echt!

Vraag 11: Dolce Gusto Circolo
Amerikaanse Zweetdoek? Pardon? Dat is natuurlijk HIDM met z'n Survivor doeken jongens!  :o Leek mij een enorm inkoppertje maar goed ...
Remember dat ik pas sinds een jaar koffie drink? Dus het is heel bijzonder dat ik een echt koffiezet apparaat gekocht heb. Wel grappig dat uitgerekend Swifty en Mollenvanger dit als enige goed hebben (terwijl ze vraag 1 fout hebben, of misschien juist daardoor ;))
1. Domme fout, ik wist gewoon niet meer wie nou waarheen op vakantie was geweest  ???
7. Ik wist het meteen. Op de een of andere manier onthouden, je hebt het er ooit tijdens mijn top zoveel over gehad. Omdat ik het ergens onthouden had, ging ik t checken.
9. Ik dat dat hier weer iemand baldadig was. Door een vaag antwoord geven. Zoals het Wilhelmus bij de liedjes. Nooit aan jou gedacht
11. Ik vond het gewoon iets voor jou een koffiezetter te kopen ;D (stond me ook iets van bij). Had m eerst bij Maikemeisje trouwens. ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #517 Gepost op: 21-01-2016, 20:06:00 »
De Giro-pool van de wijnreders, denk ik.

Ahhhh je hebt gelijk!

Heb dit jaar een deel van de wielerronde-subpools gemist, dus heb niet echt bijgehouden wie wat heeft gewonnen.
Maar nu je het zegt, kan idd heel goed dat ldh er een had meegepakt ::jaja::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #518 Gepost op: 21-01-2016, 20:12:50 »
Ah Daisy, ik had nog gezocht naar je vakantie, was helemaal vergeten dat je naar de VS was geweest :-[ En by far niet het meest obvious, Moliere haalt al een goeie aan, , maar ook de minionsokken van Lucy en de RW jas van Robbie waren enorme inkoppers.
Die dolce gusto was een gok, geen idee meer waarom die bij jou belandde.
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #519 Gepost op: 21-01-2016, 20:15:02 »
Mijn oma-zijn was ook wel bekend  :) met bijbehorende babyfoon. Maar dat stijldansen en vissen zoveel bij mij gezet is  ???  Hou ik echt niet van!
...maar soms even niet :)