Auteur Topic: De Arena  (gelezen 53844 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Arena
« Reactie #120 Gepost op: 19-02-2016, 19:38:56 »


Beter?  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Arena
« Reactie #121 Gepost op: 19-02-2016, 19:44:02 »
 :P
2024: wie is de Mol?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Arena
« Reactie #122 Gepost op: 19-02-2016, 19:45:22 »
Die had ik eigenlijk van Lukie zelf verwacht ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Arena
« Reactie #123 Gepost op: 19-02-2016, 20:13:31 »
ik was wel weer klaar met je :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Arena
« Reactie #124 Gepost op: 19-02-2016, 20:16:35 »
Zullen we weer on topic gaan ::)

Ik zal vanavond nog de chatlog posten ::jaja::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Arena
« Reactie #125 Gepost op: 19-02-2016, 20:30:34 »
 ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Arena
« Reactie #126 Gepost op: 19-02-2016, 20:35:43 »
Jammer Molbelg!  ::hug::

Goed gespeeld Jann!  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Arena
« Reactie #127 Gepost op: 19-02-2016, 22:30:46 »
Zie bijlage

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Arena
« Reactie #128 Gepost op: 20-02-2016, 12:30:24 »
Maar maar maar.. waar is mijn glorieuze overwinning? :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Arena
« Reactie #129 Gepost op: 29-02-2016, 21:25:15 »
Het is weer tijd voor een duel in de Arena.

De eerste duellist kennen we reeds, diegene werd helaas allerlaatste bij de rankingproef.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar wie is de tegenstander. Deze gladiator heeft de keuze uit de laagste 3 uit de huidige ranking. Zij hebben alle 3 geen immuniteit gewonnen, dus de keuze is uit
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik weet van Catshee dat ie wi-fi problemen heeft, dus hopelijk zijn die snel opgelost.


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Arena
« Reactie #130 Gepost op: 29-02-2016, 21:27:45 »
::zweet::
Keep calm and eat chocolates!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: De Arena
« Reactie #131 Gepost op: 29-02-2016, 22:04:49 »
Het is weer tijd voor een duel in de Arena.

De eerste duellist kennen we reeds, diegene werd helaas allerlaatste bij de rankingproef.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar wie is de tegenstander. Deze gladiator heeft de keuze uit de laagste 3 uit de huidige ranking. Zij hebben alle 3 geen immuniteit gewonnen, dus de keuze is uit
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik weet van Catshee dat ie wi-fi problemen heeft, dus hopelijk zijn die snel opgelost.


Ja zo net na de deadline, begon mijn telefoon erg te trillen en leek de wifi weer langzaam op gang te komen.

Anyways, Jann is te goed in duels en dus eng, er zitten te weinig meisjes in het spel en wij mannelijke gladiatoren hebben toch wat nodig om naar te kijken (echt in die kerkers waar we in zitten opgesloten is Lucy het lichtpuntje van de dag) en... Wie blijft er dan eigenlijk nog over?

Oh ja, de man die zich altijd geruisloos in de schaduwen verbergt. Ik denk dat ik hem toch eens uit die schaduwen ga trekken en de shadow uitdaag voor dit duel. Ik kies Molcrazy!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Arena
« Reactie #132 Gepost op: 29-02-2016, 23:29:40 »
Het duel dat jullie gaan spelen is Gokkend Papier/Steen/Schaar!

Alle spelers hebben gekozen voor papier, steen of schaar. De tijd van inzenden, bepaalt de volgorde waarin ze gezet gaan worden (snelste eerst, etc). We beginnen dan bij de eerste persoon en werken zo het rijtje af. Die volgorde is:
Timvdons
Jann
NextGP
Swifty
Robbieazerty
Daisy
Lucy
Nys-fan
Wouterv
Juryus Caesar

De uitgedaagde duellist mag beginnen, dat is Molcrazy. Hij beslist of hij tegen timvdons wil spelen of gokken.
Als hij speelt, kiest hij dus openlijk in dit topic zelf ook voor papier, steen of schaar in de hoop het potje te winnen.
zoals jullie waarschijnlijk weten, is steen machtiger dan schaar, schaar machtiger dan papier en papier machtiger dan steen.
Dan is het aan Catshee om te gokken op de uitkomst van het spel. Wint Molcrazy of niet? Beide duellisten starten met 1 chip en die chips worden dus gebruikt om te gokken.
Vervolgens wordt de uitkomst bekend gemaakt.
Als Molcrazy van Timvdons wint, krijgt hij een aantal chips. In de eerste 4 rondes is dat 1 chip, in de volgende vier rondes 2 chips en in de laatste 2 rondes zelfs 3 chips.
Dan wordt ook gekeken of Catshee het juist gegokt had. Als het juist is, wordt zijn inzet verdubbeld. Als het fout is, is hij zijn inzet kwijt. En als het een gelijkspel is, krijgt hij zijn inzet gewoon terug.

Maar Molcrazy mag dus ook beslissen dat hij niet tegen Timvdons wil spelen en Catshee dus moet spelen. In dat geval moet catshee papier, steen of schaar kiezen en moet Molcrzy gokken of catshee wint of niet.

Daarna is het de beurt aan catshee om te bepalen of hij tegen Jann wil spelen of liever wil gokken op MC versus Jann.
Degene met de meeste chips na 10 rondes is de winnaar. Bij gelijkspel, worden er nog 2 rondes gespeeld (zodat elke speler een keer kan kiezen of ie wil spelen of gokken) en kijken wie er dan de meeste chips heeft. Hopelijk is het dan geen gelijkspel meer.

De papier, steen of schaar keuze van Daisy en mij wordt hier in alle eerlijkheid gepost. Dus je weet bij Daisy en bij mij al sowieso het juiste symbool waartegen je moet strijden.
De andere spelers mogen via pm (en kopieer Daisy en mij dan ook mee in  zodat wij het ook spannend mee kunnen volgen) naar Mc óf catshee óf allebei sturen welk symbool je gekozen hebt. Maar je ze mogen daarover liegen. We zitten nog steeds in het thema vertrouwen. Het is aan catshee en MC om uit te maken of ze hen vertrouwen of niet en wat ze met die info doen.

Juryus Caesar moet ook nog een symbool kiezen (ik pm em wel even) en de kandidaten die NIET in het duel zitten, mogen individueel via pm naar Daisy en mij stemmen of Juryus Caesar de waarheid moet posten over zijn symbool of niet.
Om dat dit niet helemaal eerlijk zou zijn tegenover catshee, aangezien hij tegen Juryus Caesar uit komt, mogen jullie ook over wouterv stemmen of hij de waarheid moet posten of niet. Wouterv, jij bent dus de enige die NIET via pm mag sturen naar MC en catshee welk symbool je hebt.

Het handigste zou zijn als dit snel in de chat gespeeld kan worden. Kunnen jullie dinsdagavond?
Er mag intussen ook al wel hier gestart worden. De kandidaten mogen ook alvast (of niet) pm'en naar MC en/of catshee welk symbool zij hebben gekozen.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Arena
« Reactie #133 Gepost op: 29-02-2016, 23:36:21 »
Succes mannen!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Arena
« Reactie #134 Gepost op: 29-02-2016, 23:37:15 »
Dankjewel.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Arena
« Reactie #135 Gepost op: 29-02-2016, 23:38:43 »
Alsjeblieft
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Arena
« Reactie #136 Gepost op: 29-02-2016, 23:47:11 »
Hoe lang duurt dit ongeveer denken jullie? Weet niet of morgen zo handig is :-\\ Al snap ik wel dat het vooruit moet gaan. Morgen bv tussen 19u30 en 21u lukt me wel waarschijnlijk.
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Arena
« Reactie #137 Gepost op: 29-02-2016, 23:54:24 »
Geen idee hoe lang het duurt, ik heb het zelf ook nog nooit eerder gedaan.
Ik krijg sowieso morgen mijn moeder over de vloer en ben overmorgen zelf weg. Maar kan wel met de laptop naast moeder zitten en dus ook vanaf 19:30. Ik gok dat het in een uurtje toch wel te doen zal zijn.

Maar niets weerhoudt jullie om nu alvast te starten natuurlijk. Dan pikken we in de chat op waar jullie gebleven waren.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De Arena
« Reactie #138 Gepost op: 1-03-2016, 00:22:02 »
Succes heren! Gaat spannend worden!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: De Arena
« Reactie #139 Gepost op: 1-03-2016, 00:23:50 »
Morgenavond zou moeten lukken... Redelijk druk ook nu met een ander online spelletje en deze week staat er sowieso veel op het programma.