Auteur Topic: [DG] Pauzetopic TimvDons  (gelezen 17541 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #20 Gepost op: 3-02-2016, 14:49:25 »
Daisy's Droomhuis


Daisy, jij wilt graag een wit penthouse. Op het onderstaande plaatje is de kleur wit te zien die ik in gedachte had. Ook is al te zien hoe je uitzicht eruit komt te zien.



De woonkeuken is groot en ruim opgezet. je wilt graag een open keuken. Het leek mij leuk om je keuken zo in te richten dat je aan twee kanten keukenbladen hebt. Eentje tegen de muur aan, waar het fornuis, gootsteen etc zitten, en aan de andere kant en lange keukenblad met veel opbergruimtes. Het idee is dat je dat keukengedeelte ook kan omtoveren tot bargedeelte waar je met je vrienden kan zitten.



Je woonkamer zal er een beetje in deze trans uit komen te zien. Groot, veel wit en met grote ramen



Meestal geef ik geen tips over slaapkamers. Maar ik vind dit wel een leuke slaapkamer voor jou. Je slaapkamer is net zoals je woonkamer goed verlicht. Je kan ook vanuit je slaapkamer, als je dat wilt, via de schuifdeur gelijk je dakterras oplopen.



Je wilt graag een spelletjeskamer hebben in je penthouse ::bravo:: Ik vind dat deze daar ook erg bij past. En het is een leuke combinatie met de VS. Het land dat jij erg leuk vind.



En dit spel mag zeker niet ontbreken


Je wilde een dakterras. Zoals je kan zien op de plattegrond, kan je zien dat er stuk dakterras uitsteekt. De bedoeling is dat hier een plek komt waar je samen met vrienden kan zitten onder het genot van een hapje/drankje, en dat je ook net eens er warmpjes bij zit. Ik heb verschillende varianten voor je. Ik hoor graag welke variant jou voorkeur heeft.







Ook voor jou heb ik wat leuke extra's bedacht:

Je houd van series kijken. Misschien is wordt dit wel jouw favoriete plekje?


Een andere die ik vond is deze:


Of deze?


Voor in de badkamer:




In ieder geval veel plezier met je droomhuis ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #21 Gepost op: 3-02-2016, 15:52:34 »
 ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #22 Gepost op: 3-02-2016, 18:36:49 »
We gaan eens moeilijk doen  ::jaja::

* Kleur - Wit uiteraard
* Grootte - zie onder
* Vierkant
* Soort dak - iets met zonnepanelen
* aantal verdiepingen - 3
* Andere specifieke wensen -

- op de begane grond een ruimte om schaakles in te geven (en een spelletjesdag te organiseren natuurlijk, dus het mag niet te klein zijn), verder een klein keukentje en een toilet

op de eeerste verdieping een woonkamer, keuken, toilet en dakterras (natuurlijk met leuke meubels)

op de tweede verdieping enkele slaapkamers
Wit is ook een kleur!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #23 Gepost op: 3-02-2016, 18:52:46 »
Komt voor elkaar ::ok::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #24 Gepost op: 4-02-2016, 12:17:07 »
Iedereen die zijn/haar droomhuis nog wilt laten ontwerpen, kan dit in dit topic nog doorgeven tot middernacht. Voor de ontwerpen die daarna worden ingediend ben ik bang dat ik het niet voor de deadline kan tonen.

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #25 Gepost op: 4-02-2016, 14:59:14 »
* Kleur: beige
* Grootte: groot
* Vierkant / rond: maak er wat moois van
* Soort dak: dakpannen gelegd door HDD
* aantal verdiepingen: 2
* Andere specifieke wensen:
- buitenkant: Toscaans landhuis met trap en balkon, grote tuin met wit grind, groen gras, een paar bomen en een zwembad
- begane grond: hal, keuken, woonkamer, schrijf- en muziekruimte
- eerste verdieping: twee slaapkamers met bedden, badkamer met bad
- inrichting: ouderwets met o.a. open haard, piano, typemachine, Perzisch tapijt, landschapsschilderijen, grote ronde trap met loper en voeg zelf nog wat origineels toe
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #26 Gepost op: 4-02-2016, 18:38:08 »
Leuk idee, Tim!

* Kleur: beneden baksteen, boven hout (bruin dus)
* Grote: zeer groot (ik moet mijn spullen immers kwijt)
* Vierkant / rond: vierkant.
* Soort dak: een dak dat bij de houten verdiepingen past
* aantal verdiepingen: begane grond, 2 bovenverdiepingen
* Andere specifieke wensen:
- genoeg ruimte voor mijn verzamelingen (aparte kamers dus),
- een garage voor minimaal 2 auto's
- 4 slaapkamers
- het moet wel een stedelijk huis zijn, maar dan wel met een landelijke uitstraling
- een mooi dakterras
- misschien ook een speciale 'vliegtuigkamer' indien mogelijk?

succes!
« Laatst bewerkt op: 4-02-2016, 18:43:25 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #27 Gepost op: 4-02-2016, 18:39:20 »
Ik ga met beide plannen aan de slag ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #28 Gepost op: 4-02-2016, 19:41:19 »
Beste TimvDons, krijg jij van mij een munt?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #29 Gepost op: 4-02-2016, 19:42:05 »
Mooi een te horen dat je er blij mee bent ::bravo::

En bedankt voor je munt ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #30 Gepost op: 4-02-2016, 20:16:15 »
D*N Droomhuis

Begane grond


1ste verdieping



2de verdieping



3de verdieping



D*n. Je wilt graag een groot huis met 4 verdiepingen met een rare vorm. Na wat wikken en wegen ben ik uit gekomen op een mislukte achthoek met een raar uitstekeltje. Hopelijk is de vorm van het huis raar genoeg voor je ::bravo::

Je wilt graag een pastelkleurig huis. Ikzelf moet eerlijk bekennen dat ik daar nog nooit van gehoord had, maar na enkel speurwerk kwam ik erachter dat het eigenlijk meerdere kleuren zijn. IK heb voor jou enkele kleuren uitgezocht waaruit je kan gaan kiezen.



Op de begane grond heb je naast je spelletjeskamer een grote woonkamer die door de keuken met kookeiland door twee gedeeld wordt. Door deze "tweedeling" kunnen er twee ontmoetingsplekken in 1 ruimte ontstaan. Een voorbeeld van een zithoek kan zijn:



Ook wil je graag een slaapkamer met walk-in closet. Het was even passen en meten, maar het is gelukt om aan die wens te voldoen.




Je wilt graag een dakterras hebben waar je met vrienden kan verblijven.



Je wilt graag een knusse tuin hebben waar je van de zon kan genieten. Persoonlijk vind ik dit wel een tuin die bij jou zou kunnen passen.



Verder heb ik je wensen voor de fitnesszaal, opnameruimte, muziekruimte, danszaal etc verwerkt in het ontwerp. Omdat jij graag rare vormen in je huis wilt hebben, heb ik ervoor gekozen om elke verdiepingen een andere indeling te geven. Als je naar de plattegronden kijkt, zie je dat alles er ander uitziet. Je bent nog student, dus het leek mij handig om een eigen kantoortje/studiekamer te krijgen.



En niet vergeten: Je zwembad met glijbaan


En een paar extratjes":

Je wilt graag groen in je huis? Wil je ook groen in de badkamer?


Leuk voor in de logeerkamer?


Misschien leuk voor in je opnamestudio?


D*N, hopelijk ben je blij met je droomhuis ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 4-02-2016, 20:27:23 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #31 Gepost op: 4-02-2016, 20:25:42 »
Details details een walk in closet :P ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #32 Gepost op: 4-02-2016, 21:26:03 »
De_Witte's Droomhuis

Begane Grond:



1ste Verdieping



2de Verdieping



Zie hier jouw droomhuis De_Witte. En hoe kan het ook anders dan dat jou huis volledig wit is. Gelukkig kon Jan de Bouvrie helpen met het uitkiezen van de goede kleur wit ::hypocriet:: Op het onderstaande plaatje is te zien welke kleur wit ik gekozen hebt, en hoe het huis eruit kan komen te zien. Maar dan met zonnepanelen erop



Over de indelingen van het huis had je een aantal wensen. Zo wilde je dat de begane grond zo wordt ingericht dat je er schaakles kan gaan geven, maar het ook genoeg ruimte bied om een Spelletjesdag te organiseren ::bravo:: In dit ontwerp heb je genoeg ruimte voor beide activiteiten. Ook wilde je een klein keukentje. Daarnaast heb, voor enige privacy, de trap en de grote ruimte van elkaar gescheiden met een muur. Misschien een leuk schaakbord voor in de kamer?



Op de eerste verdieping wil je graag de woonkamer, met keuken, toilet en een dakterras. Ik heb een middelgroot dakterras voor je in gedachte, met een afdak erboven zodat je droog blijft. Natuurlijk in het wit, maar ook soms wat donkere kleuren, om het wit af te breken.





En ook een paar extra's voor jou:

Misschien een leuke tafel voor bij de spelletjesdag? ::hypocriet::


Een leuke kast:


Leuke bijzettafel:


En ene leuke klok


Veel plezier gewenst met je droomhuis De_witte ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 4-02-2016, 21:27:41 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2016, 23:17:20 »
Molière's Droomhuis

Begane grond


1ste verdieping


Je wilt graag een groot Toscaans huis. Gelukkig ben ik afgelopen zomer in Toscane geweest en heb ik inspiratie op kunnen doen. Ik heb kunnen regelen dat HDD je dakpannen komt leggen. De bedoeling is dat je droomhuis er ongeveer zo uit komt te zien:



Verder wil je graag een Beige-kleurige huis. Ik zat te denken aan deze kleur Beige


Rondom het huis wil je graag wit grind, groen gras en enkele bomen. Gelukkig passen jouw wensen perfect bij je woning en ik heb het als volgt in gedachte:



En je wilt graag een zwembad in de tuin. Gelukkig heb je daar ruimte genoeg voor


Dan de begane grond. Veel wensen heb je niet. Je wil wel graag een schrijfkamer/muziekkamer, dus ik heb deze in het ontwerp werkt. Vanuit je woonkamer is deze ruimte gemakkelijk te bereiken. De deur kan op slot, dus wanneer je rustig alleen kan zijn, is dat mogelijk. Je wilt graag een ouderwetse inrichting, en ik vind dit wel bij jou passen (denk ik). En natuurlijk een Open Haard





Je wilt graag een piano in je huiskamer. Misschien wil je ook wel een aquarium? Dat weet ik niet. Maar je kan het wel goed combineren:



Dan de 1ste verdieping. Je wilt graag 2 slaapkamers en een badkamer mét bad. Ook wil je graag een balkom. Daarom heb ik voor elke slaapkamer een eigen balkon bedacht waar je 'ochtends wakker kan worden of 's avonds de zonsondergang kan bekijken.



Ook wil je graag een badkamer met een bad. Hopelijk vind je deze badkamer mooi


En net zoals voor de rest, ook voor jou enkele leuke extratjes:

Je wilt graag een piano. Vind je deze piano ook leuk?


Misschien voor in de tuin?


Of toch liever deze in de tuin?


Een mooie typmachine voor op je schrijfkamer


Je wilt graag een grote ronde trap hebben met een loper. Ik vind deze loper bij jouw huis passen.



Een groot blauw Perzisch Tapijt


Hopelijk ben je blij met je droomhuis. Veel plezier ermee Molière ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 10-02-2016, 12:53:59 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #34 Gepost op: 5-02-2016, 11:18:38 »
Sodemieter, wat een huizen  ::oink::  Mag ik op je huis passen als je op vakantie gaat?
...maar soms even niet :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #35 Gepost op: 5-02-2016, 13:02:06 »
Sodemieter, wat een huizen  ::oink::  Mag ik op je huis passen als je op vakantie gaat?

Op mijn huis Gig?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #36 Gepost op: 5-02-2016, 13:11:37 »
Op mijn huis Gig?

Op alle huizen die je ontworpen hebt!
...maar soms even niet :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #37 Gepost op: 5-02-2016, 13:44:24 »
 ::rofl:: Ik vind het goed.

Trouwens, deze kwam in vandaag tegen en die moet 100% zeker nog bij het huis van De_Witte

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #38 Gepost op: 5-02-2016, 13:56:04 »
LdHmolletje's Droomhuis

Begane Grond:


1ste verdieping


2de verdieping


LdHmolletje, je wilt graag een zeer groot vierkant huis waar je al je spullen kwijt wilt. Daarnaast wil je ook graag een grote garage waar minstens twee auto's neergezet kan worden. Hopelijk is deze garage groot genoeg voor jou.



Als we kijken naar je begane grond, kan je zien dat alle ruimte op de begane grond, en ook de beide verdiepingen via de centrale hal te bereiken zijn. Naast de ruime woonkeuken heb ik ook op de begane grond 2 ruimte gecreëerd waar je onverstoord bezig kan zijn met je hobby's. Verder wil je graag in een stedelijke omgeving wonen, maar met een landelijke uitstraling. Misschien past deze keuken daarbij?



Op de 1ste verdieping heb ik jouw wens van de 4 slaapkamer vervuld. Geen van de vier slaapkamers grenst aan elkaar, en dat is goed voor de privacy in huis. Daarnaast is er ook een badkamer. En misschien is dit een leuke inrichting voor de "master" bedroom?



Op de tweede verdieping heb ik nog extra ruimte's gecreëerd voor je hobby, net zoals een speciale vliegtuigkamer. En hoewel ik deze al verwerkt heb ik het huis van De_witte, en ik liever niets kopieer, doet ik het toch. Deze hoort gewoon in die kamer.



Daarnaast mag een mooie grote foto op de wand niet ontbreken? Misschien vind je deze mooi?


En daarnaast is extra opslagruimte nooit verkeerd. Hopelijk heb je geen last van hoogtevrees?


Wat is nou mooier dan je huis mee naar buiten te nemen. Het zou mooi zijn om het landelijke sfeertje te verwerken in je tuin. En dat dan te combineren met een ontmoetingsplek voor jou en je vrienden.

De laatste wens die je graag wilde, was een dakterras. Voor jou heb ik een groot en ruim dakterras in gedachten waar je tot rust kan komen, kan genieten van de omgeving of gewoon met vrienden kan gaan zitten.



Enkele extra's voor in jou huis:

Een leuke trap, die ook nog eens gemaakt is van gerecyclede materialen:


Misschien leuk voor in de tuin?


Ook voor in je tuin!


Altijd handig voor als er extra bezoek komt!
« Laatst bewerkt op: 5-02-2016, 13:58:19 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic TimvDons
« Reactie #39 Gepost op: 5-02-2016, 16:20:44 »
Ik mis nog het een en ander...
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."