Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
ik weet van niks praat mij es ff bij dan
Het groene eiland is veel te klein voor ons allemaal, zeker straks na de samensmelting. Komt nog bij, dat er ook plaats moet zijn voor al onze fans, de enige oplossing is dan een eigen planeet. We komen deze week wat moeizaam op gang, dat kan kloppen, maar het is pas maandag. Tenminste: bij mij.
Molicitius is groot zat hoor en bovendien kunnen de kandidaten niet van de eilanden af. Je kunt proberen te zwemmen, maar als je dat probeert laat ik m'n haaien los. Eenmaal op het eiland, kom je er niet meer af, totdat ik het zeg
Wordt het logo met de sterren jullie definitieve logo? Zeg het me dan tegen. Morgen wil ik graag het definitieve logo.
Een heel hartelijk welkom aan Bertha531 en Intikker. Ik weet zeker dat jullie je gaan thuis voelen op ons eiland. De kleine meningsverschillen die we hadden zo af en toe kunnen wat mij betreft vergeten worden. Het wordt tijd om samen te werken en de andere teams nog meer te gaan verslaan dan we al deden. De afgelopen week hadden we een klein dipje waardoor we uiteindelijk net niet de meeste stemmen hebben gehaald. Maar met jullie komst ben ik zeker van dat had helemaal goed gaat komen. Laten we het glas heffen... PROOST!!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
702 gasten en 19 vaste bezoekers