Auteur Topic: Het Rode Team!  (gelezen 28328 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Rode Team!
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2003, 19:14:26 »
Ik vind 't prima.  :)  Zij jullie 't ermee eens Annuh, Ville en Floortje?

Tja, ik vrees toch dat we iedere week in de gevarenzone zitten. Ze vinden ons blijkbaar niet leuk genoeg.  :'(

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 2-11-2003, 19:53:14 »
Ik ben het daar zeker mee eens, ik heb ook voor die Yell gekozen. Ik heb Floortje trouwens al lang niet meer op de site gezien, die kan ons uit de brand helpen! Morgen toch maar eens op school op ons stemmen ;) .

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 3-11-2003, 00:46:40 »
zullen we de yell insturen van de duizendpoot?  ;D

Hey Maapie! Over je avatar: Is Bassie inmiddels ook al naar 'Make me beautiful' geweest?

Best goed gelukt!  :)

Ohja, ik zal me even van mijn sportieve kant laten zien (en mischien levert dat nog stemmen op voor mij):

[kijk mij eens sportief bezig zijn]

Hup Rood:D

[/kijk mij eens sportief bezig zijn]

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 3-11-2003, 10:39:09 »
Ja Han, ik vind het ook een prima. Ik zal ook nog eens kijken of ik wat stemmen kan verzamelen. We hebben ze namelijk echt hard nodig!!!  ::)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #24 Gepost op: 3-11-2003, 11:07:59 »
Wees niet bang, er zijn genoeg scenario's. Immers in aflevering 3 valt er 1 team af en wordt onderverdeelt over de andere teams. Team Geel heeft al 1 afvaller gegeven en is 1 van de 2 teams die kans heeft om te worden afgebroken. Ik zal de scenario's voor jullie team even op een rijtje zetten.
1. Team Geel moet weer naar de eilandraad. Dat betekent dat de 3 overgebleven teamleden van Geel worden onderverdeelt. 1 van de 2 vrouwen Jokivin of Cora Bora zal jullie team dan gaan versterken.
2. Team Groen of Team Blauw moet naar de volgende eilandraad, in dat geval moet een 'battle' uitwijzen welk team wordt opgedeelt. Team Geel of Team Groen/Team Blauw. Als Team Blauw verliest mogen jullie Daisy, EIDM of Melktandje in jullie team verwachten. Als Team Groen verliest krijgen jullie 1 van de mannen.
3. Jullie moeten naar de eerstvolgende eilandraad. In een 'battle' met Team Geel wordt beslist welk team wordt opgedeelt. Als jullie verliezen worden de 4 overgebleven teamgenoten uit jullie team verdeelt onder de 3 andere teams. 

Oftewel nog een weekje wachten en versterking is onderweg!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 3-11-2003, 12:44:23 »
Hahaha, dankjewel Chriz. Dat geeft de burger moed!  :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 3-11-2003, 12:56:07 »
Precies!  ;D

Dames, zal ik de duizendpoot-yell maar insturen dan?  :)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 3-11-2003, 16:40:40 »
De duizendpoot is koel ;D

maapie

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 3-11-2003, 16:56:22 »
JOEPIEE!

de duizendpoot yell is ingestuurd

Hey Maapie! Over je avatar: Is Bassie inmiddels ook al naar 'Make me beautiful' geweest?

Best goed gelukt!  :)

Ja, idd, goed gelukt he! Haar geverfd, langer gemaakt, de krul erin gezet, ze hebben hem onder de zonnebank gelegd, z'n neus hebben ze van vierkant naar een normale vorm gelast, ze hebben hem normale kleren gegeven en zijn voeten verkleind. Ook zijn stembanden zijn aangepast, en er is een kleine ingreep gepleegd waardoor hij voortaan een vrouw is.  ;D ;)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 3-11-2003, 20:16:00 »
Ja, idd, goed gelukt he! Haar geverfd, langer gemaakt, de krul erin gezet, ze hebben hem onder de zonnebank gelegd, z'n neus hebben ze van vierkant naar een normale vorm gelast, ze hebben hem normale kleren gegeven en zijn voeten verkleind. Ook zijn stembanden zijn aangepast, en er is een kleine ingreep gepleegd waardoor hij voortaan een vrouw is.  ;D ;)

En Cora maar beweren dat ze niet veel veranderen! :

iemand gister nog gekeken? ik vond de verbeteringen maar minimaal deze keer..  :-X

Enige minpuntje is toch die rooie neus; die was toch wel toepasselijk in dit kamp?  ;)

de duizendpoot yell is ingestuurd

Ohnee! Toch niet de duizendpootyell!!  :o

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #30 Gepost op: 3-11-2003, 20:47:40 »
Duizendpootyell? Hadden WIJ die maar bedacht, maar duizenpoot RIJMT helemaal niet op groen

maapie

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 3-11-2003, 21:05:34 »
Ohnee! Toch niet de duizendpootyell!!  :o

Duizendpootyell? Hadden WIJ die maar bedacht...

;D ;D ;D

ik (en kamp rood natuurlijk!) word beroemd!! :D
« Laatst bewerkt op: 3-11-2003, 21:07:07 door Maapie »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #32 Gepost op: 3-11-2003, 21:16:10 »
Nog wat exclusief beeldmateriaal toegevoegd (Bassie halverwege...)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #33 Gepost op: 4-11-2003, 14:40:37 »
ik kom hier even zeggen dat ik ROOD wel ok vind! zet 'm op....en versla die groenen!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 5-11-2003, 22:27:01 »
Dames, aangezien alle andere teams ook al hun yell bekend hebben gemaakt, bij deze ook de officiele bekendmaking van onze yell  :D (en tevens wordt dit topic effe weer wat opgekrikt  ;) ):

Ook al hebben we geen brood,
geen duizendpoot of kokosnoot,
al zijn we half dood,
we steunen elke kampgenoot,
WANT WIJ ZIJN ROOD!

Bedacht door onze Maapie. Ik vind 'm nog steeds prachtig.  8)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 6-11-2003, 08:58:14 »
Hij blijft top inderdaad! Kan me niet voorstellen dat een andere yell het wint van deze!!!  :D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #36 Gepost op: 6-11-2003, 10:23:53 »
Een nieuwe opdracht waar jullie wederom tot en met woensdag de tijd voor hebben (deze opdracht is niet verplicht): Ontwerp een teamlogo!

Wederom is de prijs, een voedselprijs!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #37 Gepost op: 6-11-2003, 23:29:38 »
Gewoon, zomaar...

Omdat wij jullie zo leuk vinden!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #38 Gepost op: 7-11-2003, 12:57:22 »
Houdt u van geel?
U bent perfectionistisch, positief en energiek. U houdt van vernieuwing en uitdagingen en heeft een onderzoekende geest. Uw ambities worden vaak gerealiseerd en u bent bijna altijd in een vrolijke stemming. Geel wordt geassocieerd met de zon en is warm en stralend. Net als de zon, ziet u als geelliefhebber zich vaak als de persoon om wie alles draait. U kunt egoïstisch zijn en u houdt er niet van om op de tweede plaats te komen. Hoewel u van natuur vrijgevig bent, bent u diep van binnen vrij verlegen waardoor u vaak gereserveerd overkomt. U bent origineel en de beste ideeën komen vaak van u. Pas als het aankomt op andermans ideeën, kunt u ongeduldig zijn. Zeker als u vindt dat ze minder doordacht zijn dan de uwe. Personen die u als vriend hebben vinden u betrouwbaar, vandaar dat ze u vaak hun diepste geheimen vertellen. U bent algemeen bezorgd over het goede van de maatschappij. Dit uit u meer door er over te praten dan door er daadwerkelijk wat aan te doen. Begrippen die worden geassocieerd met geel zijn: originaliteit, vindingrijkheid, idealisme, creativiteit, artisticiteit en spiritualiteit.

Als dat niet het profiel van team rood is, dan weet ik het niet meer...
Life's a riddle, keep answering the questions...

maapie

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 7-11-2003, 15:54:10 »
Een nieuwe opdracht waar jullie wederom tot en met woensdag de tijd voor hebben (deze opdracht is niet verplicht): Ontwerp een teamlogo!

Wederom is de prijs, een voedselprijs!

:-\ nee he, ik kan wel rijmen maar ik kan echt helemaal niet overweg met die tekenprogrammas... nou ja ik ga het proberen  :-\