Auteur Topic: Het Rode Team!  (gelezen 28223 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Rode Team!
« Reactie #160 Gepost op: 3-12-2003, 19:44:00 »
Ik heb het lijstje gezien hoor  ::ok:: Ik zag je iig verder zeggen dat een onbeperkte druivenvoorraad onmogelijk is. Jullie zitten op een noodrantsoen en dat is eigenlijk onbeperkt voedsel.

Oke, geen probleem. Dan voert Heath ons maar stukjes kokosnoot. Is ook lekker...  ;)

Citaat
en ik moet vandaag weten wie de reserveleider wordt. Deze opdracht is verplicht en jullie worden gestraft als het niet wordt uitgevoerd.

Oke, ik zal de dames 'ns aansporen om 'n stem voor 'n nieuwe leider uit te brengen.  :)

maapie

• Gast
« Reactie #161 Gepost op: 3-12-2003, 19:59:11 »
Ik vind ons lijstje ook goed!!

(maar ik wil george, ik weet niet eens wie die Heath Ledger ofzo is  :-\ plaatje?)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 3-12-2003, 20:04:56 »
Dit is Heath:

Niet verkeerd toch? Zie 'm maar als 'n soort blonde George.  ;)

Edit: ik heb pas 2 stemmen voor de nieuwe leider binnen, dus reageer aub snel! (dit heeft natuurlijk geen enkele invloed als jullie niet meer online komen vanavond, maar goed.  ::) ) Als ik niet alle stemmen op tijd (=vanavond nog) binnen heb, zal ik gewoon alleen de stemmen die ik wel heb laten meewegen. Mocht daar 'n gelijke stand bij zijn, dan beslis ik denk ik wie van degenen met de meeste stemmen 't wordt. Is dat oke?  ???
« Laatst bewerkt op: 3-12-2003, 20:13:32 door Han13 »

maapie

• Gast
« Reactie #163 Gepost op: 3-12-2003, 22:24:21 »
nee, die is zeker niet verkeerd  ;D  ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #164 Gepost op: 4-12-2003, 12:46:56 »
De nieuwe (niet-verplichte) opdracht:

De CSC heeft nog een orginele 'leader' nodig oftewel een CSC-song. Deze song moet natuurlijk wel orgineel zijn (dus niet 'Op een onbewoond eiland') en passen bij CSC (dus niet 'Mien, waar is mijn feestneus'). Het team met het orgineelste nummer wint de prijs!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 4-12-2003, 14:15:42 »
Haha! Dit wordt onze nieuwe yell! ;D

Nou, dan ga ik er vanuit dat ik ons verlanglijstje zo wel kan insturen. Ik moet 'm geloof ik vandaag nog inleveren, dus ik denk dat ik 'm zo dan maar naar Chriz ga sturen. Ik denk dat maapie en Floortje er wel mee instemmen.  :)

- Lieke -

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 4-12-2003, 14:16:43 »
Edit: ik heb pas 2 stemmen voor de nieuwe leider binnen, dus reageer aub snel! (dit heeft natuurlijk geen enkele invloed als jullie niet meer online komen vanavond, maar goed.  ::) )

Check ;D Ik las heel het ge-pm net pas ;D . Maar ik ben het ermee eens :) !!

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 6-12-2003, 12:29:50 »
Gefeliciteerd Team Rood,

Het geluk kan niet op, deze week weer 2 proeven gewonnen en leider Han13 is niet weggestemd in de Leidersbattle. Gefeliciteerd, Han. Je zit bij de laatste 11. Ook moeten jullie deze week weer als team een extra stem uitbrengen voor de eilandraad van Team Groen. Veel succes!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 6-12-2003, 22:48:25 »
* Annuh loopt juigend een rondje over het eiland

JUIG!!!!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 7-12-2003, 13:28:00 »
Geweldig! Mijn geluk kan iig niet meer op! We hebben de 2 proeven gewonnen (yes, we krijgen Heath Ledger!  ;D ) en ik hoef niet weg!  :D

Bedankt voor alle steun Rood!

maapie

• Gast
« Reactie #170 Gepost op: 7-12-2003, 20:35:01 »
JOEPIEE!

ROOD RULEZ!

en heath natuurlijk  ;D echt cool dattie gewoon in het wild rondloopt op ons prachtige eiland, en ons ook nog voert met stukjes kokosnoot en druiven  :D :-*  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 8-12-2003, 23:31:18 »
Mmmm, effe over onze extra stem voor Groen. Ik neem aan dat we weer 'n lijstje moeten inleveren namens Rood, dus willen jullie me aub zo snel mogelijk 'n lijstje opsturen? Dan zal ik er weer 't gemiddelde van nemen en aan Chriz ons gezamelijke lijstje sturen.  :)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 8-12-2003, 23:52:10 »
Mmmm, effe over onze extra stem voor Groen. Ik neem aan dat we weer 'n lijstje moeten inleveren namens Rood, dus willen jullie me aub zo snel mogelijk 'n lijstje opsturen? Dan zal ik er weer 't gemiddelde van nemen en aan Chriz ons gezamelijke lijstje sturen.  :)

Ik heb hem gestuurd! Laat maar weten als je hem niet hebt ontvangen :) .

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 9-12-2003, 09:25:51 »
Ik heb 'm gekregen Annuh!  :)

Nu nog de rest van de lijstjes, maar ik stuur iedereen wel effe 'n PM. (ik denk namelijk niet dat iedereen 't hier dagelijks volgt)

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 9-12-2003, 09:42:43 »
Ik lees het hier wel dagelijks hoor Han, maar was toch blij met je pm als reminder  :D. Heb je die inmiddels ontvangen...?
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

maapie

• Gast
« Reactie #175 Gepost op: 9-12-2003, 17:56:23 »
Ik heb m'n lijstje ook ge pee emt!  ::ok::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 9-12-2003, 18:37:54 »
Ik heb de lijstjes van Ville, jokivin en maapie ontvangen vandaag. Bedankt dames!  :)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 9-12-2003, 20:50:12 »
Ik heb de lijstjes van Ville, jokivin en maapie ontvangen vandaag. Bedankt dames!  :)

Alleen Floortje nog dan.

En wat doen wij voor theme-song?
Misschien die van The A-Team ;) .

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 10-12-2003, 12:26:53 »
Hij moet vandaag ingeleverd worden en het lijstje voor de eilandraad morgen 'kee?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 10-12-2003, 15:22:29 »
Hij moet vandaag ingeleverd worden en het lijstje voor de eilandraad morgen 'kee?

Oops, dames: welk liedje wordt 't nu?  ???

We kunnen trouwens ook 't liedje van 'Ovide en z'n vriendjes' doen. Is ook wel toepasselijk, want gaat tenslotte over 'n eiland en kokosnoten enzo.  ;D

Kent iedereen dit liedje? Anders ga ik effe op zoek naar de songtekst, want die moet hier ergens op 't forum staan. (ik weet alleen niet meer waar  :-[ )

't lijstje maak ik vandaag denk ik al in orde, want ik denk niet dat ik nog wat krijg van Floortje.  :-\
« Laatst bewerkt op: 10-12-2003, 15:25:01 door Han13 »