Poll

Wie is het meest populair op het eiland?

LC (groen)
2 (3.4%)
Melktandje (groen)
2 (3.4%)
Test (groen)
3 (5.1%)
Robin...(groen)
7 (11.9%)
Intikker (groen)
3 (5.1%)
Bertha531 (groen)
10 (16.9%)
Daan (groen)
3 (5.1%)
Floortje (rood)
3 (5.1%)
Han13 (rood)
3 (5.1%)
Ville (rood)
3 (5.1%)
Annuh (rood)
4 (6.8%)
Jokivin (rood)
5 (8.5%)
Maapie (rood)
4 (6.8%)
Cora Bora (rood)
7 (11.9%)

Totaal aantal stemmen: 36

Auteur Topic: De populariteitspoll!  (gelezen 36893 keer)

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De populariteitspoll!
« Reactie #260 Gepost op: 26-11-2003, 20:35:43 »
Ik ga Team Blauw een beetje blij maken dan, ook al konden ze het zelf ook wel weten, volgende week is er een leidersbattle, dus er komt helemaal geen eilandraad deze week. (Zie kalender). Daisy, Test of Han13 zal dan moeten vertrekken.

beetje blij maken  ??? dan moeten we misschien Daisy missen  :'(
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 26-11-2003, 20:46:08 »
Nu hebben wij als leider wel ineens heel veel kans om te moeten vertrekken!  :'( :'( :'(

Nou bij deze vast: vaarwel iedereen! Ik red 't natuurlijk nooit tegenover Daisy en Test.  :-[

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 26-11-2003, 20:53:04 »
Nu hebben wij als leider wel ineens heel veel kans om te moeten vertrekken!  :'( :'( :'(

Nou bij deze vast: vaarwel iedereen! Ik red 't natuurlijk nooit tegenover Daisy en Test.  :-[

kom kom... was jij niet die leider van dat populaire rooie eiland  ??? komt vast wel goed  :-*
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #263 Gepost op: 26-11-2003, 21:32:46 »

Een lekkere Christoffeltaart, of een progrestaart zal wonderen doen, let maar eens op

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 26-11-2003, 22:09:55 »

Tuurlijk wel!! Wij staan met ons hele team achter jou! En dat zijn er al meer dan die van Blauw ;D .

maapie

• Gast
« Reactie #265 Gepost op: 26-11-2003, 22:12:41 »
Tuurlijk wel!! Wij staan met ons hele team achter jou! En dat zijn er al meer dan die van Blauw ;D .

zie quote!  ::ok::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #266 Gepost op: 27-11-2003, 07:08:24 »

Zoals ik had begrepen, verloren de leiders op een bepaald moment alleen maar hun immuniteit, en daar hoefden ze niets voor te doen (of te laten).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 27-11-2003, 09:12:05 »

zie quote!  ::ok::

Dat is lief van jullie!  :-*

Jammergenoeg hebben Test en Daisy tot nu toe geloof ik bijna iedere keer meer stemmen dan mij gekregen bij de populariteitspoll, dus ik twijfel toch erg of ik wel door zal gaan. Jullie moeten dan ook maar vast 'n beetje aan de toekomst denken en beslissen wie dan jullie nieuwe leider zal worden. 

Zoals ik had begrepen, verloren de leiders op een bepaald moment alleen maar hun immuniteit, en daar hoefden ze niets voor te doen (of te laten).

Nou, zoals Chriz 't hier heeft neergezet, zal een van de leiders afvallen en lijkt 't me dus niet dat we alleen onze immuniteit verliezen. Er zal 'n leiderschapsbattle zijn, waarbij de leider die 't minst populair is zal moeten afvallen. Ik heb verder geen idee of dit alleen aan populariteitspoll zal liggen of dat iedereen ook 'n stem mag uitbrengen.  :-\

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #268 Gepost op: 27-11-2003, 12:13:53 »
Kop op Han! Jij bent een hele sterke persoonlijkheid en ook al sta je tegenover 2 andere sterke persoonlijkheden, je bent echt niet minder! In het topic 'Wat is de CSC?' staat een korte beschrijving van de leidersbattles:

Vergeet niet, er komt een moment dat een leider zijn immuniteit verliest en dat er vanaf dat moment kan worden afgerekend met de voormalig leider. Dat is nog niet alles, nadat er 4 executies zijn geweest, strijden de 4 leiders tegen elkaar. Alle eilandbewoners die er dan nog zijn, mogen bepalen welke leider er weg moet. Hierin zijn alle stemmen vrij. Een eilandbewoner kan zijn eigen leider wegstemmen of een andere leider wegstemmen. Een team kan zich bundelen en een complot vormen om een leider van een ander team weg te stemmen en er kunnen zelfs verbonden worden gesloten met andere teams. 2 of zelfs 3 teams kunnen zich bundelen tegenover een ander team en proberen hun leider weg te stemmen. 

Volgende week moeten dus alle 16 overige expeditieleden (dus ook de 3 leiders) een stem uitspreken over welke leider moet verdwijnen. Bij een gelijkstand tellen de stemmen van de leiders dubbel, als het dan nog gelijk is, telt de populariteit. Hoe dan ook, het zal spannend worden.

• Forumlid
« Reactie #269 Gepost op: 28-11-2003, 10:44:34 »
Weekuitslag:

1. Rood 29 stemmen
2. Groen 28 stemmen
3. Blauw 23 stemmen

Totaaluitslag Kandidaten (na 5 rondes, 297 stemmen):
1) Molice (groen) - 26 stemmen
2) Bodejosm43 (groen) - 24 stemmen
3) Jokivin (rood) - 23 stemmen
4) Ville (rood) - 20 stemmen
5) Daisy (blauw) - 19 stemmen
6) Bertha531 (groen) - 17 stemmen
6) Annuh (rood) - 17 stemmen
8) Daan (groen) - 15 stemmen
8) Test (groen) - 15 stemmen
8) Robin... (blauw) - 15 stemmen
11) Han13 (rood) - 14 stemmen
11) Maapie (rood) - 14 stemmen
11) Cora Bora (blauw) - 14 stemmen
14) Melktandje (blauw) - 13 stemmen
14) LC (blauw) - 13 stemmen
16) Intikker (groen) - 12 stemmen
17) Floortje (rood) - 9 stemmen

Ik ben blij om te zien dat het steeds beter gaat met de poll. Steeds meer mensen stemmen. Top! Ik heb geen tijd om de aflevering nog te schrijven. Misschien vanmiddag of vanavond of morgen

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 28-11-2003, 16:00:49 »
De poll is weer geopend voor de nieuwe week  ::ok::, helaas is de meest populaire Survivor 'Molice' de Competitie uitgestemd  :'(

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 28-11-2003, 16:24:12 »
Iedereen bedankt die op me gestemt heeft  ::ok:: tevergeefs helaas  :'(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #272 Gepost op: 28-11-2003, 17:58:46 »
Beetje zuur is het wel, he, om op nummer 1 te staan, en dan toch, of is het DAAROM te moeten vertrekken? Ik dacht toch dat veel stemmen halen, betekende dat je een harde werker was, en dat je populair was.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 28-11-2003, 18:37:38 »
Ik heb natuurlijk niet mogen stemmen voor deze executie, maar degenen die wel mochten stemmen kunnen natuurlijk ook strategisch bezig zijn geweest. Juist omdat molice zo populair was, hebben ze hem er misschien wel uit gestemd. Hij zou immers 'n zware tegenstander voor de overwinning kunnen zijn. Dit zijn gewoon maar wat speculaties hoor.

Maar dat maakt 't natuurlijk nog niet minder jammer dat molice als populairste kandidaat de expeditie heeft moeten verlaten.  :-[

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #274 Gepost op: 28-11-2003, 19:01:26 »
Ik ben het met je eens hoor Han. (slijmoffensief ;D) Molice is waarschijnlijk aan zijn eigen populariteit ten onder gegaan.  :-\
Geniet nooit met mate...

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 28-11-2003, 19:39:00 »
Ook al is het erg lullig voor Molice, het is natuurlijk wel het mooie van het spel, ook al ben je hardstikke populair, dat betekent nog niet dat je met 3 vingers in de neus  ::) de finale bereikt. Wie de finalisten worden is dan ook totaal nog niet te voorspellen eig.

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 28-11-2003, 22:12:31 »
Voor de geinteresseerden... ik heb vanaf nu dus 1 stem te koop !  ;)

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 28-11-2003, 22:12:57 »
Ik ben het met je eens hoor Han. (slijmoffensief ;D) Molice is waarschijnlijk aan zijn eigen populariteit ten onder gegaan.  :-\
*zucht* kgloof niet dat dat helpt... :'(

EDIT: Wat weet jij trouwes dat ik niet weet?  >:( ;)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 30-11-2003, 20:17:10 »
Molice, je was een topkandidaat, ik wil niet teveel kwijt over de stemming van blauw, ik kan alleen zeggen: aan ons heeft 't niet gelegen ::ok::.

En nu maar hopen dat ik 't overleef, als dezelfde tactiek wordt toegepast zie ik het somber in :'(. Maar als de blauw/geel tactiek overwint, kan ik op 2 oren slapen ;D. Ben zeer benieuwd, ik wil absoluut nog niet weg!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #279 Gepost op: 1-12-2003, 10:02:27 »
Voor de geinteresseerden... ik heb vanaf nu dus 1 stem te koop !  ;)

wat vraag je ervoor?? ik heb er heel veel voor over!!  ;D