Auteur Topic: Het Blauwe Team!  (gelezen 24160 keer)

maapie

• Gast
Re: Het Blauwe Team!
« Reactie #120 Gepost op: 26-11-2003, 19:23:23 »
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden eigenlijk...  8) :)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
« Reactie #121 Gepost op: 26-11-2003, 19:42:54 »
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden eigenlijk...  8) :)
anders ik wel  ;D 8) ;D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 26-11-2003, 19:43:45 »
Let niet op de spelfouten...

De Jokivin rap
Tijdens de CMC kan je winnen en verliezen, aangezien ik wil dat blauw wint, vind ik het moeilijk om tussen rood en groen te kiezen. Dus ik maak m’n keuze op m’n gevoel en niet met een doel. Wordt het een heertje of een dame? Amen! Tsjaa, rood is tot nu toe altijd vrij van executies gebleven en de teamspirit is goed, dat is wat ‘t ‘m doet. Dus de winnaar komt daarvan, dat is mijn idee. Oke, wie dan de 5 wordt het dan? De keuze is zwaar, dat is waar. Sorry geen Floor, da’s geen luisterend oor (bye!), er is een dame die ik nooit zie, dat is Maapie (see ya!). Je hebt nooit 2x geluk, dus Ville valt weg, wat een pech (toedels!). Dus moet ik kiezen tussen de laatste 2, o jee, de keuze is moeilijk ik weet ’t niet meer, keer op keer vind ik ’t zwaar om te kiezen, want dan ik verliezen, ik kies altijd fout, m’n verstand laat in de steek, maar ik moet kiezen voor 1 keer, maar eigenlijk wil ik dat niet voor geen goud. Ik kan helaas niet zeggen dat ik zelf win, dus moet ik kiezen en wordt ... Jokivin! (Joh Joh Joh!) Ja Jokivin. (Joh Joh Joh!) Ja Jokivin (Joh Joh Joh!). JOKIVIN! (Joh Joh Joh!).

Waarom Jokivin, nou keuze simpel, altijd lief, geen dief van ’t eiland. Always stays strong, will always surive. That’s the right spirit of life. Jokivin, de support van mij kan je krijgen, je gaat ‘t blauwe eiland vast en zeker bedreigen, ik wens je veel succes op je eiland rood, hopelijk zit je straks niet zonder brood. Want een dame als jij verdient dan niet. Zeker niet, o nee, want jullie hebben ’t al zo zwaar zonder wc, o jee, ik dwaal af van het eigenlijk plan, hoe kan dat dan? Ik lul teveel over onzin, Jokivin is dat niet, die verdient dan niet, altijd de juiste instelling, en de juiste inbreng en de juiste inmeng. Iedereen kan zeggen wat wie wil, Jokivin is misschien wel redelijk stil, maar zal nooit en te nimmer horen klagen, als het fout gaat in ’t leven, zal zich nooit op ’t foute pad begeven, en zal onder alle omstandigheden overleven! Daarom zeg ik je ... Jokivin gaat winnen, dit is het enige wat ik kan verzinnen.

YOH!

('t vet gedrukte woord is een toevoeging chriz, was een schrijffoutje)
« Laatst bewerkt op: 26-11-2003, 19:45:38 door Daisy »

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #123 Gepost op: 26-11-2003, 19:53:25 »
ik..........ik........ik..............ehhhhhhh

ben sprakeloos
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 26-11-2003, 20:04:15 »
Bedankt voor de positieve reacties :D ::ok::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 26-11-2003, 20:59:38 »

De Jokivin rap
Tijdens de CMC kan je winnen en verliezen, aangezien ik wil dat blauw wint, vind ik het moeilijk om tussen rood en groen te kiezen. Dus ik maak m’n keuze op m’n gevoel en niet met een doel. Wordt het een heertje of een dame? Amen! Tsjaa, rood is tot nu toe altijd vrij van executies gebleven en de teamspirit is goed, dat is wat ‘t ‘m doet. Dus de winnaar komt daarvan, dat is mijn idee. Oke, wie dan de 5 wordt het dan? De keuze is zwaar, dat is waar. Sorry geen Floor, da’s geen luisterend oor (bye!), er is een dame die ik nooit zie, dat is Maapie (see ya!). Je hebt nooit 2x geluk, dus Ville valt weg, wat een pech (toedels!). Dus moet ik kiezen tussen de laatste 2, o jee, de keuze is moeilijk ik weet ’t niet meer, keer op keer vind ik ’t zwaar om te kiezen, want dan ik verliezen, ik kies altijd fout, m’n verstand laat in de steek, maar ik moet kiezen voor 1 keer, maar eigenlijk wil ik dat niet voor geen goud. Ik kan helaas niet zeggen dat ik zelf win, dus moet ik kiezen en wordt ... Jokivin! (Joh Joh Joh!) Ja Jokivin. (Joh Joh Joh!) Ja Jokivin (Joh Joh Joh!). JOKIVIN! (Joh Joh Joh!).

Waarom Jokivin, nou keuze simpel, altijd lief, geen dief van ’t eiland. Always stays strong, will always surive. That’s the right spirit of life. Jokivin, de support van mij kan je krijgen, je gaat ‘t blauwe eiland vast en zeker bedreigen, ik wens je veel succes op je eiland rood, hopelijk zit je straks niet zonder brood. Want een dame als jij verdient dan niet. Zeker niet, o nee, want jullie hebben ’t al zo zwaar zonder wc, o jee, ik dwaal af van het eigenlijk plan, hoe kan dat dan? Ik lul teveel over onzin, Jokivin is dat niet, die verdient dan niet, altijd de juiste instelling, en de juiste inbreng en de juiste inmeng. Iedereen kan zeggen wat wie wil, Jokivin is misschien wel redelijk stil, maar zal nooit en te nimmer horen klagen, als het fout gaat in ’t leven, zal zich nooit op ’t foute pad begeven, en zal onder alle omstandigheden overleven! Daarom zeg ik je ... Jokivin gaat winnen, dit is het enige wat ik kan verzinnen.

YOH!

COOL!

Waarom zit ik niet meer in blauw?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 26-11-2003, 21:16:48 »
Waarom zit ik niet meer in blauw?

in gedachten hoor je nog gewoon bij ons hoor  :-*
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 26-11-2003, 22:08:02 »

De Jokivin rap

YOH!

Zit ik niet in team Rood dan?? ::)  :'( ::niet-ok:: >:( ???

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 26-11-2003, 23:15:32 »
Ik citeer

Ach, ik ben ook maar een mens :P

Sorry :'(

Zal ik een rondje geven in de bar :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 26-11-2003, 23:20:47 »
Zit ik niet in team Rood dan?? ::)  :'( ::niet-ok:: >:( ???

Ik word ook niet bij naam genoemd hoor in de rap, dus 't kan ook nog zo zijn dat ze mij vergeten is ipv jou. (en dat ze jou dus bij die 2 waaruit ze moeilijk kan kiezen rekent) :-[ 

Maar de rap is echt ontzettend cool! En jokivin verdient 't!  :D

Ik denk trouwens dat jullie gaan winnen met deze orginele inzending...

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 26-11-2003, 23:27:39 »
Ik hoop 't Han. Jullie inzending ken ik niet, die van Groen wel, die moet te verslaan zijn (hoewel jij dat erg jammer zou vinden denk ik ;)).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 27-11-2003, 09:17:35 »
Ik hoop 't Han. Jullie inzending ken ik niet, die van Groen wel, die moet te verslaan zijn (hoewel jij dat erg jammer zou vinden denk ik ;)).

Die van ons is bij verre niet zo orgineel als die van jullie (hoewel hij wel erg leuk is hoor), dus die competitie winnen jullie makkelijk. En ja de inzending van groen, wat kan ik daar over zeggen? Ik ben natuurlijk wel vereerd dat ze m'n eendje hebben genomen, en 't resultaat mag er zeker zijn, maar of 't van De Jokivin Rap kan winnen? Dat moeten we nog maar afwachten denk ik.  ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #132 Gepost op: 27-11-2003, 12:25:48 »
De ene voedselopdracht is nog niet ten einde of de volgende dient zich aan. Volgende week is het 5 december. Zal Sinterklaas ook de 3 eilanden bezoeken? In ieder geval moeten jullie een verlanglijstje maken (min 1 kado en max 5). Het team met het meest orgineel kado krijgt dat kado ook daadwerkelijk. Veel succes!  ::ok::

Volgende week is er een leidersbattle. De kans dat jullie leider Daisy moet vertrekken is 33%. In het geval dat Daisy moet er een nieuwe leider komen oftewel jullie moeten op zoek naar een reserve-leider. Deze leider heeft GEEN immuniteit, GEEN dubbele stem in een eilandraad en doet NIET mee aan de 2de leidersbattle. Het is meer een fictieve leider die de groepsbeslissingen neemt, zorgt voor de organistatie bij voedselopdrachten en dergelijke en bovendien is het een enorme eer! De reserve-leider kan op 2 manieren worden gekozen:
1. Door een stemming
2. De huidige leider kan zijn evt. opvolger aanwijzen

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #133 Gepost op: 27-11-2003, 13:01:19 »
Edit: Bericht is inmiddels verstuurd. En LC en Cora Bora, jullie hebben nog even de tijd om jullie lijstje in te sturen wie jullie van het groene team eruit willen hebben. Maak van die kans gebruik!

Ik hem mijn lijstje al verstuurd hoor Daisy

Nog een keer sturen?

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 27-11-2003, 15:53:04 »
Ik hem mijn lijstje al verstuurd hoor Daisy

Nog een keer sturen?

Sorry LC, ik verwarde je met Melktandje (jullie lijken ook zo spreken op elkaar ;D). Maar melktandje en cora kunnen inmiddels niet meer  stemmen, jullie hebben genoeg tijd gehad. Chriz, als 't goed is ligt de stem van Team Blauw nu in je PM box!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 29-11-2003, 23:40:48 »
De ene voedselopdracht is nog niet ten einde of de volgende dient zich aan. Volgende week is het 5 december. Zal Sinterklaas ook de 3 eilanden bezoeken? In ieder geval moeten jullie een verlanglijstje maken (min 1 kado en max 5). Het team met het meest orgineel kado krijgt dat kado ook daadwerkelijk. Veel succes!  ::ok::

Volgende week is er een leidersbattle. De kans dat jullie leider Daisy moet vertrekken is 33%. In het geval dat Daisy moet er een nieuwe leider komen oftewel jullie moeten op zoek naar een reserve-leider. Deze leider heeft GEEN immuniteit, GEEN dubbele stem in een eilandraad en doet NIET mee aan de 2de leidersbattle. Het is meer een fictieve leider die de groepsbeslissingen neemt, zorgt voor de organistatie bij voedselopdrachten en dergelijke en bovendien is het een enorme eer! De reserve-leider kan op 2 manieren worden gekozen:
1. Door een stemming
2. De huidige leider kan zijn evt. opvolger aanwijzen

Al ideeeen, iemand?

Offline melktandje

• Forumlid
  • het leven is te kort om moeilijk te doen
« Reactie #136 Gepost op: 30-11-2003, 22:35:35 »
sorry sorry, ik weet het, ben veel teveel met mezelf bezig, zal niet meer gebeuren ::niet-ok::
het is beter gehaat te worden om wie je bent, dan geliefd om wie je niet bent

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 1-12-2003, 14:44:14 »
Iemand enig idee voor 't cadeau? Ik nl. niet. Dat van een rezerveleider mogen jullie allemaal zelf op lossen, ik hoop dat jullie allemaal niet mij weg willen, want ik wil nog lang niet naar huis!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 2-12-2003, 17:52:16 »
Iemand enig idee voor 't cadeau? Ik nl. niet. Dat van een rezerveleider mogen jullie allemaal zelf op lossen, ik hoop dat jullie allemaal niet mij weg willen, want ik wil nog lang niet naar huis!

Ik heb wel een idee voor een kado, het is een kado voor blauw en groen, namelijk dat de afvallers die terug willen terug mogen naar hun team ::ok:: :-* ;) :) 8)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 2-12-2003, 17:54:37 »
gaaf idee! Maar rood dan?
Augurken zijn net krokodillen!!!