Let niet op de spelfouten...
De Jokivin rap
Tijdens de CMC kan je winnen en verliezen, aangezien ik wil dat blauw wint, vind ik het moeilijk om tussen rood en groen te kiezen. Dus ik maak m’n keuze op m’n gevoel en niet met een doel. Wordt het een heertje of een dame? Amen! Tsjaa, rood is tot nu toe altijd vrij van executies gebleven en de teamspirit is goed, dat is wat ‘t ‘m doet. Dus de winnaar komt daarvan, dat is mijn idee. Oke, wie dan de 5 wordt het dan? De keuze is zwaar, dat is waar. Sorry geen Floor, da’s geen luisterend oor (bye!), er is een dame die ik nooit zie, dat is Maapie (see ya!). Je hebt nooit 2x geluk, dus Ville valt weg, wat een pech (toedels!). Dus moet ik kiezen tussen de laatste 2, o jee, de keuze is moeilijk ik weet ’t niet meer, keer op keer vind ik ’t zwaar om te kiezen, want dan ik verliezen, ik kies altijd fout, m’n verstand laat in de steek, maar ik moet kiezen voor 1 keer, maar eigenlijk wil ik dat niet voor geen goud. Ik kan helaas niet zeggen dat ik zelf win, dus moet ik kiezen en wordt ... Jokivin! (Joh Joh Joh!) Ja Jokivin. (Joh Joh Joh!) Ja Jokivin (Joh Joh Joh!). JOKIVIN! (Joh Joh Joh!).
Waarom Jokivin, nou keuze simpel, altijd lief, geen dief van ’t eiland. Always stays strong, will always surive. That’s the right spirit of life. Jokivin, de support van mij kan je krijgen, je gaat ‘t blauwe eiland vast en zeker bedreigen, ik wens je veel succes op je eiland rood, hopelijk zit je straks niet zonder brood. Want een dame als jij verdient dan niet. Zeker niet, o nee, want jullie hebben ’t al zo zwaar zonder wc, o jee, ik dwaal af van het eigenlijk plan, hoe kan dat dan? Ik lul teveel over onzin, Jokivin is dat niet, die verdient dan niet, altijd de juiste instelling, en de juiste inbreng en de juiste inmeng. Iedereen kan zeggen wat wie wil, Jokivin is misschien wel redelijk stil, maar zal nooit en te nimmer horen klagen, als het fout gaat in ’t leven, zal zich nooit op ’t foute pad begeven, en zal onder alle omstandigheden overleven! Daarom zeg ik je ... Jokivin gaat winnen, dit is het enige wat ik kan verzinnen.
YOH!
('t vet gedrukte woord is een toevoeging chriz, was een schrijffoutje)