Auteur Topic: Poule A Frankrijk - Roemenië - Albanië - Zwitserland  (gelezen 34999 keer)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Poule A Frankrijk - Roemenië - Albanië - Zwitserland
« Reactie #100 Gepost op: 19-06-2016, 23:07:29 »
Een ploeg die maar 1x gescoord heeft, heeft nog kans op de volgende ronde. Dat is best triest....

Maargoed het kan. Maar dan nog denk ik dat 3 punten met een doelsaldo van -2 niet genoeg is
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #101 Gepost op: 19-06-2016, 23:10:28 »
Nou even puur gesteld:

België wint van Zweden (blijft op 1 punt)
Italië wint/gelijk tegen Ierland (1 of 2 punten) Dan zijn zij al slechter

Stel Tsjechië speelt gelijk tegen Turkije hebben zij 2 punten (dan zijn zij ook slechter). Stel Tsjechië verliest heeft Turkije drie punten, maar ja 3-0 tegen Spanje...

Stel Noord-Ierland verliest van Duitsland want niet onmogelijk is en Oekraïne verliest of gelijk tegen Polen... dan hebben zij ook maar 2 punten en is Noord-Ierland derde.

Kansen genoeg met 3 punten voor Albanië  ::jaja:: En dus ook zelfs kans dat Noord-Ierland meegaat.

De poules van IJsland en Wales daar hebben de nummers drie nu al 2 of 3 punten. Dus zal daar de nummer drie vast mee gaan.
« Laatst bewerkt op: 19-06-2016, 23:12:24 door Mollenvanger-MV »
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #102 Gepost op: 19-06-2016, 23:16:34 »
Groep D & E met het van komen inderdaad.
Anderen.. allemaal erg kleine kans.

Dus ik geef ze geen coinflip om eerlijk te zijn :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #103 Gepost op: 19-06-2016, 23:25:05 »
Groep E ben ik met jullie eens, daar gaat normaal gesproken de nummer 3 niet door.

Groep D ben ik het niet zo mee eens, ik schat de Tsjechen wel een stukje hoger in dan de Turken.

Groep B en E gaat hem voor de Albanezen zozo niet worden.

Groep C, daar gaat Noord-Ierland normaal gesproken verliezen van Duitsland. Maar we vergeten dat de Noord-Ieren momenteel een doelsaldo hebben van +1. Die moeten dan met 4-0 verliezen om een slechter doelsaldo te krijgen dan Albanië (vanwege een groter aantal doelpunten voor). Dus ook dat gaat hem voor Albanië niet worden.

Het hangt dus waarschijnlijk van Turkije-Tsjechië af voor onze Albanezen.....
You'll never walk alone

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #104 Gepost op: 20-06-2016, 00:01:55 »
Komt goed voor #teamalbanië
We gaan duimen voor ze
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 20-06-2016, 07:07:31 »
Als Engeland nou met 3-0 van Slowakije wint..... (en Wales niet verliest van Rusland, of met 3-0 verliest van Rusland...)

edit: De Engelsen werken nog niet echt mee....
« Laatst bewerkt op: 20-06-2016, 22:13:02 door de_witte »
Wit is ook een kleur!

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 21-06-2016, 23:20:35 »
Het wordt zo goed als onmogelijk voor team Albanië om bij de beste 4 te horen.

Slowakije(4p), noord-ierland (3p maar doelpuntensaldo 0), Turkije (3p doelpuntensaldo -2, maar 2 gemaakte doelpunten) doen beter.

Zij kunnen enkel nog doorgaan als Italië en België niet verliezen in groep E en Ijsland en Portugal dit ook doen in groep F.
Als één van beide landen een puntje pakt, heeft dat er 3 maar een saldo van 0.

klaar voor de strijd

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #107 Gepost op: 21-06-2016, 23:26:13 »
It's much worse than that.

Hongarije staat op 4 punten. Portugal op 2.
Hongarije moet winnen.

Dat zou toch prachtig zijn - Albanië door en Christiano Ronaldo (en Pepe) eruit? Als dat gebeurt, dan hoef ik geen sinterklaascadeautje meer dit jaar ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 21-06-2016, 23:33:21 »
It's much worse than that.

Hongarije staat op 4 punten. Portugal op 2.
Hongarije moet winnen.

Dat zou toch prachtig zijn - Albanië door en Christiano Ronaldo (en Pepe) eruit? Als dat gebeurt, dan hoef ik geen sinterklaascadeautje meer dit jaar ::ok::

klopt, het moet zijn als beide landen een puntje pakt, ligt albanië eruit
klaar voor de strijd

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 21-06-2016, 23:49:43 »
Tja.... hadden ze maar voor de 2-0 moeten gaan in plaats van rond de cornervlag te gaan dansen... ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #110 Gepost op: 22-06-2016, 09:51:00 »
True. Vond ik ook een uitermate vreemde keuze - ben benieuwd of ze daar daadwerkelijk over hebben nagedacht.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #111 Gepost op: 22-06-2016, 13:59:13 »
Als ik eerlijk ben: ik moet er niet aan denken. Ik ben zeker niet voor Portugal, maar Albanië in de achtste finales ipv Portugal? Dan is de afgang van dit EK compleet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #112 Gepost op: 22-06-2016, 14:14:17 »
Albanie kan er toch niets aan doen dat Portugal onder de maat presteert? Het toernooi gaat nu de knockout-fase in. En daarbij valt iedere ronde de helft af, tot er 2 overblijven die onderling mogen uitmaken wie Europees kampioen mag worden.

12 jaar geleden was het Portugal, dat wel even dacht de titel binnen te slepen, alleen al omdat ze toevallig thuis speelden. Ze hadden buiten de Grieken gerekend.

Wat ik ermee zeggen wil: er doen nu 24 landen mee, die allemaal graag het toernooi winnen. Er zijn er nu een paar naar huis, maar bij de landen die nog verder hopen te komen, zitten voor mij toch een paar aangename verrassingen. Waarom zou Wales of desnoods Kroatië geen kampioen mogen worden? Als zij ervoor hebben gespeeld, en ze winnen alle wedstrijden vanaf nu, dan zijn ze de terechte kampioen.

De titel hoort voor mij namelijk niet automatisch aan een van de ''grote'' landen toe te vallen, het zijn juist de landen van wie het vooraf niet werd verwacht, die het toernooi kleur geven. En als dan 1 van die kleinere landen de titel grijpt, dan hebben ze hem verdiend ook.
« Laatst bewerkt op: 22-06-2016, 14:16:25 door Bodejos »

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #113 Gepost op: 22-06-2016, 14:16:23 »
Als ik eerlijk ben: ik moet er niet aan denken. Ik ben zeker niet voor Portugal, maar Albanië in de achtste finales ipv Portugal? Dan is de afgang van dit EK compleet.

Ik vind het wel leuk als Albanie door gaat. Portugal heeft tot nu toe heel slecht gespeeld. En dat geld voor het hele team niet alleen voor onze grote vriend C.Ronaldo.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #114 Gepost op: 22-06-2016, 14:27:02 »
Kroatië mag van mij zeker ook kampioen worden.

En Portugal heeft inderdaad nog niet goed gespeeld. Maar om nu te zeggen dat Albanië sterk gespeeld heeft? Als ik heel eerlijk ben zijn er maar een paar landen die (redelijk) goed hebben gespeeld dit EK tot nu toe!
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #115 Gepost op: 22-06-2016, 14:33:05 »
Ik krijg ligt het gevoel dat je vanwege Ronaldo hoopt dat Portugal doorgaat ::rofl:: Als dat niet waar is, neem ik mijn woorden terug hoor ;)

En als neutrale kijker is het toch leuk dat kleine voetballandjes het goed doen op het EK?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #116 Gepost op: 22-06-2016, 14:43:10 »
Nee, niet vanwege Ronaldo... Tuurlijk heb ik hem als topscorer, maar ik zie gewoon veel liever dat de (zogenaamde) toplanden doorgaan... Daarnaast denk ik dat juist de neutrale kijker liever naar landen als Portugal, Engeland, Duitsland en Frankrijk kijkt, dan naar landen als Albanië, IJsland, Slowakije en Noord Ierland.
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #117 Gepost op: 22-06-2016, 14:48:23 »
Het is natuurlijk altijd leuk als topland het goed doen, maar wij genieten er toch van als bijvoorbeeld een club als Leicester City kampioen van Engeland wordt?

Ikzelf hoop ook dat niet een land als Duitsland, Engeland of Frankrijk kampioen wordt, maar een minder groot voetballand, gewoon omdat het leuk. Het hoeft niet perse Albanië te zijn. Een land als Wales of Kroatië vind ik ook leuk.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #118 Gepost op: 22-06-2016, 14:52:56 »
Het is natuurlijk altijd leuk als topland het goed doen, maar wij genieten er toch van als bijvoorbeeld een club als Leicester City kampioen van Engeland wordt?
Ik denk dat ik een van de weinigen was die dus niet had genoten van het kampioenschap van Leicester. Maar in Nederland toen ook niet van de kampioenschappen van AZ en Twente...
Ich bin ein Bärliner!

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 22-06-2016, 18:29:45 »
Ik hoor ze in Albanië (en Turkije) roepen dat er nu afgefloten moet worden!
Wit is ook een kleur!