Auteur Topic: [EK 2016] Van alles en nog wat  (gelezen 20640 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #20 Gepost op: 10-06-2016, 20:38:29 »
En 1-1 tegen Oranje, altijd lastig  ::ok::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #21 Gepost op: 10-06-2016, 20:53:08 »
Ik heb er zin an  ::hyper::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #22 Gepost op: 10-06-2016, 20:53:52 »
Dit is de slechtste openingsceremonie ooit denk ik ?

Dingen die ik me afvraag:
Wat doet die man met die knopjes eigenlijk?
en ik heb betere cancan danseresjes gezien :D
hadden ze niet even kunnen oefenen?

Leg die bal op de middenstip en ga voetballuh
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #23 Gepost op: 10-06-2016, 20:55:14 »
Dit is de slechtste openingsceremonie ooit denk ik ?

Dingen die ik me afvraag:
Wat doet die man met die knopjes eigenlijk?
en ik heb betere cancan danseresjes gezien :D
hadden ze niet even kunnen oefenen?

Leg die bal op de middenstip en ga voetballuh
eerste treffer!!!

Man oh man wat toutes rien
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #24 Gepost op: 10-06-2016, 20:56:19 »
Sympathiek, dat ze toch even memoreren dat Nederland er helaas niet bij is, door met de overvliegende Mirages de vlag uit te beelden ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #25 Gepost op: 10-06-2016, 20:58:09 »
Ik zag in mijn ooghoeken ook al allemaal oranje mensjes rondlopen. Ze missen ons wel daar.  ::jaja:: Net als al die Fransen, die denken dat wij toch minstens de kwartfinale gaan halen.  ::rofl::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #26 Gepost op: 10-06-2016, 20:58:37 »
Marseillaise: douze points

Veruit beste volkslied om te zingen voor aanvang van een wedstrijd
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #27 Gepost op: 10-06-2016, 21:01:00 »
BTW zei die Flipsen nou dat het Roemeense volkslied uit 1944 stamt? Iets met klokken en klepels denk ik. Ja, toen werd het gezongen. Maar het is toch echt geschreven nadat de Osmanen het land uit waren gemept. Beetje eerder dus.  :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #28 Gepost op: 10-06-2016, 23:31:45 »
Lineker op Twitter:

Gary Lineker ‏@GaryLineker 
If England win @UEFAEURO I'll do the first game at Euro 2020 in just my undies.....hey it worked for Leicester.

 ::rofl:: ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #29 Gepost op: 10-06-2016, 23:36:07 »
Maar voor Leicester heeft ie zijn belofte nog niet nagekomen.

BTW. Team Albanië leeft nog niet echt in Nederland. Volgens het 1 vandaag opiniepanel staat Albanië op 2 bij de landen die men het liefst z.s.m. het toernooi uit ziet vliegen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #30 Gepost op: 10-06-2016, 23:45:29 »
Maar voor Leicester heeft ie zijn belofte nog niet nagekomen.

BTW. Team Albanië leeft nog niet echt in Nederland. Volgens het 1 vandaag opiniepanel staat Albanië op 2 bij de landen die men het liefst z.s.m. het toernooi uit ziet vliegen.
Volgens mij zou hij dat doen bij de eerste aflevering voor het BPL-seizoen 2016/2017

En een klein deel van de bevolking (paar forummers) die staan wel voor #teamAlbanië.

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #31 Gepost op: 10-06-2016, 23:52:21 »
Gary gaat inderdaad presenteren in zijn onderbroek tijdens de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.

En morgen is het #teamalbanië ::cheerleader::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #32 Gepost op: 11-06-2016, 13:07:12 »
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #33 Gepost op: 11-06-2016, 13:13:35 »
Ja, prachtig, die uitgedachte vrije trappen he?

..ik leer elke dag weer wat nieuws over #teamalbanië ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #34 Gepost op: 11-06-2016, 13:45:36 »
Ik ga er geen apart topic voor aanmaken, maar even enkele potentiële sterren van het EK / om in de gaten te houden:


Als eerste uiteraard doelpuntenmaker: Dimitri Payet
Is al 29 jaar, laatbloeier, breekt nu echt door. Goed seizoen gehad bij West Ham, kan zomaar transfer maken  ::jaja::


Als tweede, een van de uitblinkers gisteren: N'kolo Kanté. Voor weinig geld is deze kleine motor (1,69 meter lang) opgepikt door Leicester bij Caen. Nu begeerd door de Europese top. Verdeelt het spel, loopt de gaten dicht, echt een topper in wording.


Elseid Hysaj, een speler van #teamAlbanië kan hier niet ontbreken. Onbekende naam in het topvoetbal, maar speelt toch maar mooi bij Napoli na zijn doorbraak eerder bij Empoli. De 23-jarig rechtsback kan bij een goed EK zomaar nog een stapje omhoog gaan maken. Barca zoekt na het vertrek van Dani Alves nog een rechtsback  ::vergroot::


19 jaar is Breel Embolo van FC Basel, maar voor hoe lang speelt deze talentvolle en atletische spits nog voor deze club? Sowieso hebben de Zwitsers een getalenteerde groep met Xhaka, Shakiri en Rodriquez. Half Europa schijnt echter al achter hem aan te zitten en misschien is hij wel een van de nieuwe generatie topspitsen.


Bij zijn club Everton krijgt Ross Barkley te maken met Ronald Koeman. Maar hoe lang is deze zeer technische middenvelder/spelverdeler nog aanwezig bij die club? Een goed EK kan voor de 22-jarige Barkley wel eens een miljoenentransfer opleveren.


Sowieso hebben de Engelsen een paar geweldige talenten rondlopen, denk aan Dele Alli (speelde vorig seizoen nog in de leauge one), Raheem Sterling en Marcus Rashford. Maar dat zijn aanvallers en middenvelders. Ploeggenoot van Barkley, Josh Stones, is een van de meest begeerde en talentvolle verdedigers van zijn generatie. Oogt misschien een beetje als een slungel, maar gaat een duel niet uit de weg om zijn man uit te schakelen en maakt slidings als een malle.


Er zijn misschien dagen dat je het Slowaakse elftal niet volgt, maar niet te missen is Marek Hamsik. De 28-jarige middenvelder is de absolute ster bij het nationale team en beschikt over een fluwelen traptechniek. Al jaren is hij ook een vaste waarde bij Napoli, waar van de drie-eenheid Cavani en Lavezzi vertrokken, bleef de man met de hanenkam de club trouw. Of zorgt dit EK voor een mooie transfer...?

Meer spelers volgen nog...

« Laatst bewerkt op: 11-06-2016, 14:06:44 door Mollenvanger-MV »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #35 Gepost op: 11-06-2016, 13:57:35 »
Ah er komt nog een deel! Ik miste Jansen al  :D
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #36 Gepost op: 11-06-2016, 14:11:33 »
Ah er komt nog een deel! Ik miste Jansen al  :D
Die zit in de serie spelers om in de gaten te houden op het WK 2018 :D Dit was 'm voor nu even. Ga later weer verder :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Van alles en nog wat
« Reactie #37 Gepost op: 11-06-2016, 14:26:43 »
leuk ::ok::


----

Op de Uefa site wordt een liveblog per wedstrijd bijgehouden. Dat is niet echt nieuws (omroep brabant doet dat zelfs bij wedstrijden van RKC geloof ik) maar het wordt gedaan door 2 verslaggevers. In het geval van de huidige wedstrijd zit er dus één te typen uit Wales en één uit Slowakije. Krijg je wel aardige dingetjes. Het blijft wel heel positief naar elkaar natuurlijk
« Laatst bewerkt op: 11-06-2016, 18:31:27 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [EK 2016] Van alles en nog wat
« Reactie #38 Gepost op: 15-06-2016, 09:36:01 »
Citaat
Cristiano Ronaldo is niet te spreken over de manier waarop de spelers van IJsland dinsdagavond het gelijkspel (1-1) tegen Portugal vierden.

"Ik dacht dat ze het EK al gewonnen hadden, zo vierden de spelers het punt na afloop", reageerde een teleurgestelde Ronaldo na de wedstrijd. Portugal kwam in het EK-duel in Saint-Étienne wel op voorsprong door een doelpunt van Nani, maar Birkir Bjarnason tekende na rust voor de gelijkmaker.

"IJsland probeerde niks", klaagde Ronaldo. "Ze hebben alleen maar verdedigd, verdedigd en verdedigd en gecounterd. Het was een gelukkige avond voor hen. Wij hadden de drie punten verdiend, maar het is prima zo."

Het was voor IJsland hoe dan ook een historische avond. Het kleinste land dat zich ooit voor het EK kwalificeerde, speelde bij het debuut op een eindtoernooi gelijk. En dat terwijl bijna 10 procent van de totale bevolking (330.000) als supporter aanwezig was in Saint-Étienne. Ronaldo kon zich bij de vreugde niets voorstellen.

"Het was ongelooflijk. Als ze niet proberen te voetballen en alleen maar willen verdedigen, toont dat alleen maar hun bekrompen mentaliteit aan. Ze gaan geen rol van betekenis spelen in deze competitie", besloot de Portugese sterspeler.

Aaaah... ik zei aan het eind van de wedstrijd al, waarschijnlijk gaat ie straks weer huilen. Ik krijg nog gelijk ook.  ::)

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [EK 2016] Van alles en nog wat
« Reactie #39 Gepost op: 15-06-2016, 09:38:26 »
Typisch weer zo uitspraak van een voetballer die zich zo goed voelt terwijl hij ee niks van bakt ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela