Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Ik houd t kort want ik heb morgen geen tijd. Daarnaast was t in mijn ogen ook niet heel moeilijk.Voor mij is Trudeau de duidelijke winnaar. Omdat er meer echte selfies tussen zaten kwam t bij dit team over dat ze er veel meer moeite voor hebben gedaan. Leuke orginele foto's, maar ook dingen die echt bij de teamleden pasten. De O foto is natuurlijk geniaal. .Bij t andere team vond ik alleen Hans een goede bijdrage leveren. Misschien hadden ze geen tijd, maar ik vind t geen prijs waard.
Hierbij mijn juryrapport voor het selfie alfabet. A. Laurier, bij de selfie van Trudeau denk ik eerder aan Machu Picchu dan aan de Andes.B. Laurier, de selfie van Trudeau is wel grappig maar ik vind bier iets origineler dan een bril.C. Laurier, chemie haal ik er niet zo 1-2-3 uit.D. Trudeau, het is een ketting van dobbelstenen, darten is origineler.E. Trudeau, overduidelijk.F. Trudeau, flesje is te makkelijk.G. Laurier, alleen kijkende naar de selfie van Trudeau haal ik er niet zo snel het woord gevaarlijk uit.H. Trudeau, hoesje is te makkelijk.I. Laurier, immuniteit blijkt niet uit de selfie als je niet weet dat het hier om immuniteit gaat.J. Laurier, jury is te makkelijk.K. Laurier, een klinker aanwijzen is wel heel origineel, not. L. Laurier, volgens mij is het losers en niet loosers. M. Trudeau, staat je goed schat.N. Laurier, jammer genoeg niet helemaal naakt.O. Laurier, sinds wanneer is Omygold een woord?!P. Trudeau, what's up with the microwave?!Q. Trudeau, sowieso.R. Trudeau, respect.S. Trudeau, moest even twee keer kijken om de stick te zien.T. Laurier, te laat is een beetje vergezocht.U. Trudeau, ik kan niet beoordelen of het een universiteit is.V. Laurier, zijn vrouwenstudies altijd in spiegelbeeld?W. Laurier, de hockeywedstrijd had ook een training kunnen zijn.X. Laurier, xxx is geen woord.Y. Trudeau, wat een lenigheid.Z. Laurier, bah Jesper.Laurier 15 - 11 Trudeau
Ik kies voor Laurier... daar zitten veel minder onlogische woorden tussen (eigenlijk alleen Atlas en slaginstrument waar ik in eerste instantie een ander woord bij zou denken....)Trudeau is veel vager...... en dan ook nog "Holland" durven zetten bij de Nederlandse vlag
Hmm, even zien. Dit is een selfie-opdracht heb ik begrepen. Als ik de foto's van het eerste team bekijk, is dat er niet echt aan af te zien. Alleen de laatste zes foto's zijn echte selfies met een persoon erop. Ja, volgens de regels mag je ook een briefje met je naam gebruiken, maar ik als jurylid wil in een selfie-contest ook echt gezichten zien! Bij Laurier is dit alleen bij de laatste zes letters het geval. Hansie grijpt de kans om zich in zijn Spaanse habitat vast te leggen. ¡Muy bién! Ik ben er alleen wel een beetje ondersteboven van.Van team Trudeau word ik een stuk blijer. Niek doet een mooie Peruaanse muts op, ik zie Hillo op allerlei manieren waarop ik hem liever niet zie (goeie sixpack, dat wel), Swifty is stoned van de qat, en kom op: een hond met een bril! Er zit humor in, ik zie leuke gezichten, kortom, voor mij is het duidelijk:Trudeau wint deze ronde
Hier mijn score:In ieder geval kan ik zeggen dat het beiden zeer afwisselende en mooie alfabetten zijn, maar er moet een winnaar komen. Daarom kijk ik per letter wat ik de beste/leukste vind. Degene met de meeste punten wint. Laurier-TrudeauA: Atlas of Andes. Beiden in dezelfde richting, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de (zelfgenomen?) foto van Trudeau: 0-1B: Bier of Boomer met bril. Een lastige... Leuk is bij het bier dat het ook nog een Belgisch bier is. Daarom allebei een puntje! 1-2C: Cava of Chemie. Die chemie is een doordenkertje. Maar zeker origineel, al had ik het leuk gevonden als je nog een erlenmeier oid erbij had gedaan. Maar toch: 1-3D: Dobbelstenen of Darten. De dobbelsteenfoto is mooier, maar de ander door de uitvoering origineler, daarom allebei een punt: 2-4E: Elastiekje of Eilandraad. Die foto van het elastiekje is wel erg simpel. Die foto van de eilandraad naast origineel bedacht ook nog mooi uitgevoerd, daarom: 2-5F: Flesje of Fietsen. Waarom geen foto met fazant? De uitvoering van de fietsfoto is leuker, maar ja, D*N had min of meer een voorzetje gegeven met een foto met fiets, daarom dus het flesje: 3-5G: Glas of Gevaarlijk: Het glas is weer simpel, gevaarlijk vele malen origineler, daarom : 3-6H: Hoesje of Holland. Tja, met Holland ben ik als Hagenees wel tevreden, maar of je de rest van Nederland ermee blij maakt? Het hoesje is misschien niet de interessantste foto, maar toch: 4-6I: Ijsthee of Immuniteit. Deze is duidelijk, immuniteit is mooi bedacht, en ook nog eens een leuke foto! Daarnaast kunnen we twisten of de IJ een IJ is of een Ij... 4-7J: Java of Jury. Hoewel ik me met de jury best wel gevleid voel, vind ik in dit geval Java origineler en ook mooier uitgevoerd, daarom: 5-7K: Keybord of Klinkers. Beiden zijn een interessante optie. De een misschien wat leuker in beeld gebracht, de ander misschien net iets onverwachter, daarom beiden een punt: 6-8L: Laptop of Loosers. Loosers is zeer origineel, al zal de tegenstander dat natuurlijk niet zo zien. Daarom: 6-9M: Magnetron of Makeup. Ik ben geen fan van fotshop, en daar lijkt het naar... Of zie ik het verkeerd? (zo niet: mijn excuses) Maar goed, daarom gaat mijn puntje naar de magnetron. 7-9N: Neusspray of Naakt. Tja, als je daadwerkelijk naakt op de foto durft verdien je het punt. En dus: 7-10O: Oregano of Omygold. Bij die tweede kan ik me eerlijk. gezegd geen idee maken wat je bedoelt. De oregano krijgt daarom het puntje: 8-10P: Poffertjes of Panty. Poffertjes zijn lekker, maar de manier waarop de panty in beeld is gebracht... Leuk! 8-11Q: Quotient of Qat: Van beiden vind ik het een leuke optie, en daarom verdienen jullie allbei een puntje: 9-12R: Rijst of Rokje. Rijst is lekker, maar als je je vriend in een rokje krijgt verdient dat alleen al een punt! 9-13S: Slaginstrument of Sti(c)k. Had je nou een pauk genomen was het nog een gelijkspel geweest, maar de dubbele bodem bij sti(c)k is knap bedacht! 9-14T: Tand of Te laat. Hopelijk heb je geen tand getrokken voor deze foto. Die foto van te laat is in ieder geval eentje met een mooie expressie, maar zou natuurlijk meer betekenissen kunnen hebben, daarom een gelijkspel: 10-15U: Universiteit of Uiltje: Een lastige, maar mijn lichte voorkeur gaat toch uit naar de universiteit. 11-15V: Vijver of Vrouwenstudies: Hoe bedenk je het, vrouwenstudies! De vijver is leuk, maar de vrouwenstudies knapper bedacht, dus: 11-16W: Winkelstraat of Wedstrijd. Bij de wedstrijd hadden wel iets meer sporters in beeld mogen zijn. Daarom geen gelijkspel, en winst voor de winkelstraat: 12-16X: X-benen of XXX. Een vriendin met x-benen is leuk! En de Xxx-jes ook, daarom een gelijkspel: 13-17Y: Yoghurt of Yoga. Mooie uitvoering van de yoga... Daarom: 13-18Z: Zonnebril of Zaaddonor: De foto met de zonnebril is mooi, maar de zaaddonor, vooral met de expressie erbij: subliem! 13-19En daarom dus een uiteindelijk grote 13-19 overwinning voor Trudeau! Gefeliciteerd!
Allereerst, ik vond beide selfiealfabetten erg leuk, maar toch merkte ik een groot verschil. In kamp Laurier werden foto's genomen van een elastiekje, of van een laptop. Maar er miste iets, iets wat ik wel zag bij kamp Trudeau. Humor en creativiteit. Ik vond van hun kamp de foto's van Gevaarlijk en Sti(c)k erg leuk, omdat het erg originele foto's waren. Daarom gaat mij keuze uit naar Kamp Trudeau!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
778 gasten en 12 vaste bezoekers
RealityTV vandaag