Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231671 keer)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #300 Gepost op: 10-12-2018, 22:56:52 »
Goeie aflevering voor de hunters. Knap hoe ze Lotte tot in de haven van Monnickendam hebben weten te volgen.

Die dames staan er nu inderdaad het beste voor. Daar toch een inschattingsfoutje gemaakt door niet op Joris, maar op zijn ouders te focussen.

En geven Sven en Anouk het nu helemaal op? Ik dacht mij uit een eerder seizoen te herinneren dat het een team ook zonder de tweede code was gelukt het extractiepunt te achterhalen.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #301 Gepost op: 10-12-2018, 23:11:36 »
Dat is Selmar ook gelukt toch
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #302 Gepost op: 11-12-2018, 07:39:23 »
Ik denk toch dat Lotte er het beste voorstaat. Ze waren natuurlijk dichtbij in monnikendam, maar hadden geen 'bewijs' dat Lotte hier zat. Lotte heeft wel al een boot etc. geregeld richting extractiepunt. De dames nog niet.
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #303 Gepost op: 11-12-2018, 19:25:14 »
Anouk en Sven hadden het wel geniaal uitgedacht allemaal. Met die foto's op whatsapp, met het betrekken van een winkelier die van niks wist. Pech dat het chatten via een game toch af te luisteren viel.
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #304 Gepost op: 12-12-2018, 23:30:38 »
Vandaag de aflevering teruggekeken, leuk dat iedereen nog in de race is. Wat een slimme truc van de Hunters om aan de informatie te komen van Sven en Anouk. De dames hebben het heel slim gespeeld om aan de informatie over het extractiepunt te komen en Lotte, ik hoop dat ze niet wordt gepakt. Op zich is die kans aanwezig want hoewel ze in de buurt waren, hadden ze (nog) geen concreet spoor naar het adres waar ze nu zit. Ik denk dat als ze in de ochtend de Hunters kan omzeilen (geen woordgrapje :P) dat ze de beste kansen heeft omdat ze al een boot heeft en weet dat de Hunters ook in de buurt zijn, waar zij weer op kan anticiperen met haar helpers. Ben benieuwd wat Sven en Anouk gaan doen zonder missende cijfers in de finale.

Wat ik mezelf trouwens afvraag, en misschien kan (als dat mag natuurlijk) Selmar daar antwoord op geven. Krijgt het Hunterteam als het spel en de opnames afgerond zijn bijvoorbeeld te horen hoe dichtbij ze waren geweest tijdens het spel zoals bijvoorbeeld bij Lotte in de haven? Of moeten jullie dan ook wachten tot dat dat op tv te zien is? En hoe frustrerend of juist leuk is dat om dat dan te zien?
« Laatst bewerkt op: 12-12-2018, 23:32:43 door MollenvangR-Art »

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #305 Gepost op: 15-12-2018, 20:26:32 »
Vandaag de aflevering teruggekeken, leuk dat iedereen nog in de race is. Wat een slimme truc van de Hunters om aan de informatie te komen van Sven en Anouk. De dames hebben het heel slim gespeeld om aan de informatie over het extractiepunt te komen en Lotte, ik hoop dat ze niet wordt gepakt. Op zich is die kans aanwezig want hoewel ze in de buurt waren, hadden ze (nog) geen concreet spoor naar het adres waar ze nu zit. Ik denk dat als ze in de ochtend de Hunters kan omzeilen (geen woordgrapje :P) dat ze de beste kansen heeft omdat ze al een boot heeft en weet dat de Hunters ook in de buurt zijn, waar zij weer op kan anticiperen met haar helpers. Ben benieuwd wat Sven en Anouk gaan doen zonder missende cijfers in de finale.

Wat ik mezelf trouwens afvraag, en misschien kan (als dat mag natuurlijk) Selmar daar antwoord op geven. Krijgt het Hunterteam als het spel en de opnames afgerond zijn bijvoorbeeld te horen hoe dichtbij ze waren geweest tijdens het spel zoals bijvoorbeeld bij Lotte in de haven? Of moeten jullie dan ook wachten tot dat dat op tv te zien is? En hoe frustrerend of juist leuk is dat om dat dan te zien?
Het meeste zien we pas op tv; sommige dingen horen we bij de verhoren met gepakte kandidaten; en soms horen we het van regie, maar altijd achteraf.

Voor mij (ons) is het een beetje van beiden. Ja, we spelen een spel dat we willen winnen, maar aan de andere kant maken we ook een tv programma er daarvoor is het mooie tv.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #306 Gepost op: 17-12-2018, 21:25:46 »
Made <> Edam

Echt dat niemand daar aan gedacht heeft.  ::rofl::
Zelfs de hunters niet.

Briljante finish, echt supergoede tactiek van de meiden met bliksemafleiders. Jammer dat ze niet niet 1 minuutje eerder richting het water gingen, dan hadden ze het allebei gehaald.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #307 Gepost op: 17-12-2018, 21:27:36 »
Geniaal einde
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #308 Gepost op: 17-12-2018, 21:58:39 »
prachtig einde zeg.
Super bedacht van die meiden ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #309 Gepost op: 17-12-2018, 22:31:05 »
Wat was dat gaaf zeg!! ::bravo:: ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #310 Gepost op: 17-12-2018, 22:56:38 »
Heel goed bedacht, goeie winst van die meiden!


Ben blij dat ik de uitzending grotendeels kon vooruitspoelen, wat een langdradig gedoe...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Hunted
« Reactie #311 Gepost op: 17-12-2018, 23:00:21 »
Jaa kippenvel! ::bravo:: Had echt niet verwacht dat ze zó ver zouden komen, heel erg goed gespeeld!

Wel mega knap van Sven en Anouk om nog zo dichtbij te komen, maar helaas. Snapte niet helemaal hoe dat telefoongesprek was gegaan. Hoezo gingen de hunters er vanuit dat Sven de telefoon van die helper op zou pakken, bijvoorbeeld? ("Spreek ik met Sven?") En dachten ze dan echt niet dat Sven en Anouk in de stress zouden schieten om het feit dat hun live locatie dus blijkbaar uitgelekt was? Leek mij logisch dat in die stress geen afspraken gemaakt konden worden. Wel erg jammer, was benieuwd hoe het was gegaan als ze wel tot een deal zouden zijn gekomen!!

En sneu voor Lotte, maar dat zat er dik in: de ervaring leert dat het wegkomen op een boot een moeilijke/onmogelijke opgave is...

Ook jammer dat er na de ontknoping zo weinig tijd was om door te praten op tv, hoop dat het deel op internet nog nieuwe interessante zaken bevat: ga ik nog terugkijken.

Al met al weer een mooi seizoen en wat een grap van Made/Edam: hilarisch achteraf ::bravo:: ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #312 Gepost op: 18-12-2018, 11:15:13 »
Was inderdaad een superspannend einde!  ::bravo::

(en het tussendoor gezever had voor mij ook niet gehoeven, heb ook veel doorgespoeld. Live finale met 20 terugkijkblikken op alles dat we al eens hebben gezien, hoeft voor mij niet perse)



Haha en grappig vond ik ook:
Ellie: Maarten (of hoe ie ook heette) jij helpt met de vragen die via internet binnen komen?
Maarten (of hoe ie heet): Ja er komen héél veel vragen binnen! Als ik een goeie heb laat ik het weten!


Met andere woorden, alles dat al binnen gekomen was was bagger.  ::rofl::

En dan wat later:
Ellie: Maarten, heb je een vraag binnen gekregen?
Maarten: Ja, Dorien houdt van Filinta.


Topvraag!  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #313 Gepost op: 18-12-2018, 11:37:14 »
Het meeste zien we pas op tv; sommige dingen horen we bij de verhoren met gepakte kandidaten; en soms horen we het van regie, maar altijd achteraf.

Voor mij (ons) is het een beetje van beiden. Ja, we spelen een spel dat we willen winnen, maar aan de andere kant maken we ook een tv programma er daarvoor is het mooie tv.
Bedankt nog voor je antwoord Selmar  ::ok:: Dit kwam ook in de uitzending gisteren wel een beetje terug van de andere Hunters die een soortgelijke vraag kregen.

Dan over de live-uitzending van gisteren: dat einde  ::oink:: mooi einde, van een mooi seizoen. Volgens mij ook voor de eerste keer dat er, om met de woorden van Sven te spreken, er een gelijkspel is. Ik vond in tegenstelling tot de vele negatieve reacties (niet hier) de live finale niet eens zo heel storend al kan er volgend jaar nog wel wat beter.

Pluspunten:
+ Alle kandidaten (dus ook de eerder afgevallen) en een aantal Hunters komen aan het woord over het spel en hoe zij het hebben beleefd. Iets dat niet per se gewoon is voor dit programma. Die gesprekken voegen wat mij betreft wel wat toe. Geven een mooi kijkje achter de schermen (want een aflevering is maar 50 minuten en er gebeurt zoveel meer dat wij niet zien).
+ Vragen van kijkers kunnen worden gesteld (moeten naar mijn idee wel voornamelijk spel-inhoudelijke vragen zijn).
+ Goede opbouw in de show naar de finalebeelden toe, maar daar zit ook gelijk een minpuntje in verstopt.

Minpunten
- Veel herhaling van dingen die we al gezien hebben (laat dan of nooit vertoonde beelden zien, of maak de ontknoping wat langer). Daardoor hebben we in tegenstelling tot andere slotuitzendingen van seizoen 1 en 2 weinig gezien van de laatste vluchtdag, behalve de echte ontknoping.
- Weinig echte gesprekstijd voor de laatst overgebleven duo's, terwijl dat toch de mensen zijn die het het langst hebben volgehouden.
- Online vervolg: als je minder herhalingen in de aflevering zou stoppen, kan het online gedeelte dat maar 15 minuten duurde ook makkelijk in de uitzending worden gestopt. En 15 minuten napraten is dan ook best kort. 
 
En oja Made - Edam, gaan we bij Hunted nu ook al Wie is de mol achtige hints in het programma krijgen  ::rofl:: (wel leuk gedaan trouwens).
« Laatst bewerkt op: 18-12-2018, 11:42:27 door MollenvangR-Art »

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #314 Gepost op: 18-12-2018, 11:45:32 »
Bedankt nog voor je antwoord Selmar  ::ok:: Dit kwam ook in de uitzending gisteren wel een beetje terug van de andere Hunters die een soortgelijke vraag kregen.

Dan over de live-uitzending van gisteren: dat einde  ::oink:: mooi einde, van een mooi seizoen. Volgens mij ook voor de eerste keer dat er, om met de woorden van Sven te spreken, er een gelijkspel is. Ik vond in tegenstelling tot de vele negatieve reacties (niet hier) de live finale niet eens zo heel storend al kan er volgend jaar nog wel wat beter.

Pluspunten:
+ Alle kandidaten (dus ook de eerder afgevallen) en een aantal Hunters komen aan het woord over het spel en hoe zij het hebben beleefd. Iets dat niet per se gewoon is voor dit programma. Die gesprekken voegen wat mij betreft wel wat toe. Geven een mooi kijkje achter de schermen (want een aflevering is maar 50 minuten en er gebeurt zoveel meer dat wij niet zien).
+ Vragen van kijkers kunnen worden gesteld (moeten naar mijn idee wel voornamelijk spel-inhoudelijke vragen zijn).
+ Goede opbouw in de show naar de finalebeelden toe, maar daar zit ook gelijk een minpuntje in verstopt.

Minpunten
- Veel herhaling van dingen die we al gezien hebben (laat dan of nooit vertoonde beelden zien, of maak de ontknoping wat langer). Daardoor hebben we in tegenstelling tot andere slotuitzendingen van seizoen 1 en 2 weinig gezien van de laatste vluchtdag, behalve de echte ontknoping.
- Weinig echte gesprekstijd voor de laatst overgebleven duo's, terwijl dat toch de mensen zijn die het het langst hebben volgehouden.
- Online vervolg: als je minder herhalingen in de aflevering zou stoppen, kan het online gedeelte dat maar 15 minuten duurde ook makkelijk in de uitzending worden gestopt. En 15 minuten napraten is dan ook best kort. 
 
En oja Made - Edam, gaan we bij Hunted nu ook al Wie is de mol achtige hints in het programma krijgen  ::rofl:: (wel leuk gedaan trouwens).
Dank voor je complimenten en aanvullingen, ik zal ze doorgeven. Het was voor ons ook even zoeken, en de productie had ook nog niet veel ervaring met live-tv. Daardoor is de uitzending flink uitgelopen; op de planning was er wel ruim tijd na de finale om na te praten.

En wat betreft Made-Edam, tja dat krijg je als Anton de eindredactie doet 😃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #315 Gepost op: 18-12-2018, 22:38:35 »
Fantastisch seizoen weer met een verrassende finale! ::bravo::

Live-uitzending vond ik wat tegenvallen, leek nogal op die van Expeditie Robinson van de laatste jaren, ook zo langdradig... ::gaap::
🜃

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #316 Gepost op: 29-01-2019, 17:52:31 »
ik zag net dat de aanmelding voor seizoen 4 gesloten is.
Wisten we al dat er nog een seizoen zou komen???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #317 Gepost op: 29-01-2019, 18:36:38 »
Ik dacht een aankondiging gezien te hebben na afloop vd finale, maar ik kan me vergissen. Anyway, goed nieuws. ::ok::

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #318 Gepost op: 29-01-2019, 19:10:31 »
Ik dacht een aankondiging gezien te hebben na afloop vd finale, maar ik kan me vergissen. Anyway, goed nieuws. ::ok::

Zeker, was in de laatste (en volgens mij ook die er voor) een aankondiging voor.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hunted
« Reactie #319 Gepost op: 29-01-2019, 20:55:05 »
leuk leuk leuk leuk ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.