Auteur Topic: Realitynet Game Night  (gelezen 452716 keer)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #560 Gepost op: 22-06-2017, 15:30:46 »
hhmmmmm, ik kan toch niet....
Wit is ook een kleur!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #561 Gepost op: 24-06-2017, 12:16:47 »
ik heb een bruiloft maar wens jullie veel plezier!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #562 Gepost op: 25-06-2017, 21:43:04 »
Uhm.. Ik kan geloof ik toch niet want ik dacht dat het op donderdag was maar het is vrijdag de 29e?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #563 Gepost op: 25-06-2017, 21:45:42 »
het is op donderdag de 29e
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #564 Gepost op: 25-06-2017, 21:48:26 »
Maar donderdag is toch de 28e?

Uh nevermind. Ik ben in de war. en ik kan ook gewoon....

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #565 Gepost op: 26-06-2017, 21:00:44 »
Tot mijn spijt moet ik mij afmelden. Er is iets anders tussen gekomen helaas.
Hopelijk de volgende keer ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #566 Gepost op: 27-06-2017, 12:06:59 »
OK dus we hebben 14 deelnemers:
Lucy, Hans, Frank, Kaaasje, LdH, Lama, Daisy, belg, Juulx1, Pjotr, Mollenmania, Loezel, elise, Gupp

Voor wie het spel helemaal niet kent, verwijs ik je graag naar deze uitleg. Uiteraard gebeurt het in chat vorm en verloopt het dus zo:
1. Je krijgt je rol via privé bericht in de chat
2. Voor wolven wordt een aparte chatroom aangemaakt die ze kunnen joinen zodat ze elkaar daar kunnen zien en overleggen. Er zijn vast manieren om dit te hacken en weet ik wat, maar laten we het gewoon leuk houden en dat dus niet doen. :)
3. Vervolgens roep ik in de algemene chat iedereen één voor één op om zijn/haar actie uit te voeren. Die voert de actie vervolgens ook via privé bericht met mij op de chat uit.
4. Ik kondig aan wie het slachtoffer van de wolven is.
5. Vervolgens kan men in de algemene chat onderling discussiëren op wie ze willen stemmen. Ik stel een timer in en na 5 minuten stopt de dag fase en moet er gestemd worden.
6. Ik vraag iedereen om alvast de naam te typen van de persoon op wie je gaat stemmen. Daarna tel ik af 3, 2, 1, GO en drukt iedereen op ENTER. Ik tel weer op tot 5. Elke stem die na de 5 binnen komt telt niet meer mee. Dit is om te voorkomen dat je kijkt wie op wie stemt om vervolgens dezelfde naam ook maar snel in te typen.
7. De stemmen worden geteld, het slachtoffer dat gelyncht wordt, wordt bekend gemaakt. En we beginnen een nieuwe nacht .

Zoals gezegd, kunnen er op het moment zelf nog mensen meedoen, ik zal een paar reserve rollen in de buurt houden die dan mee kunnen doen. We beginne nwel stipt (of dat ga ik tenminste proberen). Dus als je binnen komt wanneer het spel al bezig is, kan je helaas niet meer mee doen.
Ik heb reeds een samenstelling van rollen gemaakt op basis van de toegekende punten, om een zo evenwichtig mogelijk spel te hebben tussen de wolven en de burgers.
Ik zal de rollen hier reeds posten, zodat spelers alvast kunnen lezen wat ze zijn en wat ze doen. (in een volgende post, want het werd te lang)


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #567 Gepost op: 27-06-2017, 12:07:11 »
Wolven team
2 Weerwolven: duiden elke nacht een slachtoffer aan
Wolvenwelpje: wordt wakker met de wolven en duidt ook mee slachtoffers aan. Als het welpje wordt vermoord, worden de wolven de volgende nacht zo kwaad dat ze TWEE slachtoffers maken!
Boze Tovenaar: Hoort bij het wolventeam, maar weet niet wie de wolven zijn, noch weten de wolven wie de boze tovenaar is. De Boze Tovenaar gaat op zoek naar de ziener voor de wolven. Elke nacht mag hij iemand aanduiden en ik vertel hem dan of het de ziener is of niet.

Burger team
Ziener: Mag elke nacht de rol van een ander zien.
::love:: Cupido kiest 2 personen (mag ook zichzelf zijn) die geliefden van elkaar worden. Als de ene sterft, sterft de andere automatisch ook van verdriet. Als 1 een wolf is en de ander een burger, moeten ze natuurlijk beiden zien te overleven tot het eind.
Heks: heeft één drankje om een slachtoffer van de wolven weer tot leven te brengen en één om iemand te doden.
Leerling Ziener: Als de Ziener dood is, wordt de Leerling Ziener de nieuwe Ziener.
::confettie:: Prins: Als de Prins voor de eerste keer de meeste stemmen krijgt om gelyncht te worden, wordt bekend gemaakt dat hij de Prins is. Hij wordt dan niet gelyncht (maar kan vanaf dan wel gelyncht worden) en de nieuwe nacht begint meteen. Als de weerwolven hem doden, is hij meteen dood.
::kots:: Zieke: Als de weerwolven de Zieke opeten, worden ze zelf ziek en kunnen ze de volgende nacht niemand eten.
Bink: Deze sterke jongen gaat niet meteen dood als de weerwolven hem hebben aangevallen. Hij sterft overdag dus niet, maar overlijdt wel aan zijn verwondingen de dag nadien.
::heks:: Vervloekte: Hoort aanvankelijk bij de burgers, maar als de weerwolven hem aanduiden, verandert hij zelf in een wolf en hoort bij het wolven team.
::vergroot:: Aanschouwer: Krijgt in de eerste nacht te horen wie de Ziener is. (maar niet wie de leerling ziener is)
::proostbier:: Dronkaard: wordt pas in de 3e nacht nuchter, waarop hij beseft wie hij is (lees: krijgt dan één van de overgebleven rollen)
 ::nieuwsgierig:: Onruststoker: Mag één keer voorstellen om 2 personen tegelijk te lynchen die dag.
:( Martelaar: Mag zich opofferen om de plaats van de gelynchte persoon in te nemen, voordat de rol van de gelynchte bekend gemaakt wordt.
8) Bodyguard: Kiest elke nacht iemand anders om te beschermen. Die persoon kan niet vermoord worden door de wolven.

Apart Team
Crimineel: Wijst de eerste nacht 2 personen aan. Als die personen op het einde van het spel dood zijn en de crimineel leeft zelf nog, dan wint hij. De burgers winnen ook nog steeds als alle wolven dood zijn en de wolven als alle burgers dood zijn. De crimineel is zijn eigen team en wordt dus bij geen van beide groepen gerekend.
« Laatst bewerkt op: 28-06-2017, 11:54:13 door Robbieazerty »

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #568 Gepost op: 27-06-2017, 15:15:52 »
Een dronkaard?  Maar ik kan donderdag helemaal niet ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #569 Gepost op: 27-06-2017, 17:42:07 »
Een geluk dat het niet op vrijdag is, want dan had het zomaar kunnen zijn dat ik de aanvang had moeten missen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #570 Gepost op: 27-06-2017, 18:23:14 »
Ik mis de weerhamster. ;D

Nee hoor grapje, leuke rollen Robbie, heb er zin in ::ok:: (ik moet t alleen niet vergeten :-X)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #571 Gepost op: 27-06-2017, 18:31:11 »
Dit klinkt heel tof, wordt mijn eerste spelletje weerwolven ooit  ::rofl::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #572 Gepost op: 27-06-2017, 19:12:20 »
Ziet er echt leuk uit! Leuke rollen ook, ben benieuwd hoe de combinatie gaat werken. ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #573 Gepost op: 27-06-2017, 22:03:41 »
Dit klinkt heel tof, wordt mijn eerste spelletje weerwolven ooit  ::rofl::

Same  ::rofl::

Ziet er leuk en tof uit, Robbie!
Frankje Lapi

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #574 Gepost op: 27-06-2017, 23:20:59 »
Klinkt goed  ::bravo::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #575 Gepost op: 28-06-2017, 02:07:22 »
Leuk Robbie!  ::bravo::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #576 Gepost op: 28-06-2017, 16:50:11 »
Een dronkaard?  Maar ik kan donderdag helemaal niet ::hypocriet::

 ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #577 Gepost op: 29-06-2017, 08:45:24 »
Heb er zin in, vanavond al! Heb veel van de rollen nog nooit gespeeld, dus ben erg benieuwd.  ::bravo::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #578 Gepost op: 29-06-2017, 09:05:14 »
Ik kijk er ook naar uit! :) Ik heb best wat potjes (online) Weerwolven gedaan, maar deze rollen zaten daar over het algemeen niet bij. Leuk dus! Nog maar 11 uurtjes... ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Realitynet Game Night
« Reactie #579 Gepost op: 29-06-2017, 18:10:28 »
Kan ik op m'n telefoon meedoen? ::bloos::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!