Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 99130 keer)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #80 Gepost op: 8-01-2017, 12:49:20 »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #81 Gepost op: 8-01-2017, 12:49:26 »
Nog vergeten te zeggen: ik vond het een leuke Moltalk-aflevering. Chris en Margriet waren lekker op dreef. Chris was niet al te hyper (leuk hoe Margriet daar een opmerking over maakte) en Margriet was gewoon erg grappig. Ook de gasten waren erg leuk!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #82 Gepost op: 8-01-2017, 13:05:38 »

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #83 Gepost op: 8-01-2017, 13:11:13 »
En Ellie

Elllie zat niet in hetzelfde seizoen als voorgenoemden  :-*

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #84 Gepost op: 8-01-2017, 13:13:15 »
Haha, lekker stom
Margriet voelt voor mij nog als de laatste mol blijkbaar

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #85 Gepost op: 8-01-2017, 16:14:54 »
Deze eerste aflevering was zeker de moeite van het bekijken waard! Margriet en Chris vulden elkaar goed aan vond ik. Ook leuke kandidaten, en ook leuk dat degenen die niet aan de tafel zaten ook nog aan het woord kwamen.

En oh ja, ook in ieder geval bij de aankondiging Heinz in beeld...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #86 Gepost op: 8-01-2017, 16:23:49 »
En oh ja, ook in ieder geval bij de aankondiging Heinz in beeld...

Dat moet dan mijn dubbelganger zijn geweest want ik kon helaas niet bij MolTalk zijn.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Moltalk
« Reactie #87 Gepost op: 8-01-2017, 16:45:21 »
Haha, lekker stom
Margriet voelt voor mij nog als de laatste mol blijkbaar


Ik denk elke keer 'ik vond het zo'n leuke groep vorig jaar, maar wie was ook alweer de mol? Oh ja..' dus ik heb dat ook een beetje.
No Milk today???

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #88 Gepost op: 8-01-2017, 16:46:34 »
Ik heb dit heel snel uitgezet, ik vond het duo Chris en Margriet tenenkrommend...
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #89 Gepost op: 8-01-2017, 17:30:02 »
Dat moet dan mijn dubbelganger zijn geweest want ik kon helaas niet bij MolTalk zijn.
Dan zal het inderdaad je dubbelganger geweest zijn! Jammer dat je niet kon.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Moltalk
« Reactie #90 Gepost op: 8-01-2017, 20:59:38 »
Ik heb dit heel snel uitgezet, ik vond het duo Chris en Margriet tenenkrommend...
Mee eens, overdreven grapjes over hints die er sowieso niet zijn de hele tijd. Met name Chris Zegers komt echt irritant over. #Bringbackvief
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #91 Gepost op: 9-01-2017, 14:21:43 »
Ik vind ze geweldig!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #92 Gepost op: 9-01-2017, 16:21:38 »
Ik vind ze geweldig!
Dit. Met name de humor van Margriet kan ik wel waarderen.

Offline Mollerd

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mand!
Re: Moltalk
« Reactie #93 Gepost op: 9-01-2017, 18:05:29 »
Kan me goed voorstellen dat dit duo niet iedereen aanspreekt, maar zelf vind ik ze geweldig. Chris is soms misschien een iets té blije eikel, maar zijn enthousiasme tovert altijd een lach op mijn gezicht. Die man is zó vrolijk en lief. De venijnige, cynische grapjes van Margriet vind ik ook heerlijk. Voordat het seizoen waarin zij zat van start ging, was ik een beetje bang dat het een chagrijnige tante zou zijn, maar ze heeft me destijds, en ook nu weer, aangenaam verrast met haar gevoel voor humor en presenteren.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #94 Gepost op: 9-01-2017, 18:24:32 »
Ja die twee geven me een gevoel dat ik bij een wie is de mol club hoor haha. Vind het serieus leuk om te zien dat 'bekende' mensen zo enthousiast zijn over het programma. Dan word ik ook dat ook nog extra

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Moltalk
« Reactie #95 Gepost op: 9-01-2017, 18:30:59 »
Chris is gewoon een heerlijke presentator. Hij gaat echt helemaal op in zijn rol, en raakt daar dan niet over uitgesproken. En wordt ook nog eens 'hyper'... Ik heb hem ooit een 'lezing' horen geven op de vakantiebeurs, en daar was hij even enthousiast, even opgaand in zijn (toen) reisrol. En hij kon gewoon niet stoppen. De oorspronkelijk geplande 1 uur werd uiteindelijk ruim anderhalf uur, toen hij van de mensen van de ANWB toch maar eens moest stoppen ivm andere sprekers...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #96 Gepost op: 9-01-2017, 18:38:35 »
Ik heb de halve uitzending gekeken maar ook voor mij is dit presentatieduo niet favoriet. Sowieso vind ik Margriet al niet zo leuk (in WIDM, als mol of als presentatrice), maar ik mis denk ik Viv en Pat gewoon. Sowieso was ik al groot fan van hen voor WIDM, maar ik vond dat ze Moltalk echt heel leuk presenteerden. Viv ging altijd zo heerlijk op in haar overzichten en theorieën en daar kon ik heerlijk van meegenieten. En hoewel Chris ook echt enthousiast is over alle theorieën is hij mij iets té druk.

Hoe dan ook, het is al hartstikke leuk en knap van WIDM dat ze Moltalk kunnen uitzenden op zaterdagavond, dus ik ben sowieso altijd voorstander om dit programma voort te zetten en ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die heel blij zijn met de verandering van presentatoren. Denk dat het voor mij meer een programma gaat zijn wat ik aan heb staan na WIDM terwijl ik het forum lees  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Moltalk
« Reactie #97 Gepost op: 9-01-2017, 21:45:35 »
Ik zit aflevering 1 nu voor het eerst te bekijken en de eerste vijf minuten rustig praten met de gasten bevielen me fantastisch. Komt Chris er doorheen stuiteren met z'n eendjes... :-[ Ontzettend leuke enthousiaste kerel maar dit valt wel erg uit de toon. (Net als die sterrenbeelden vorige keer.) Maar ik kijk lekker door. ;)

Edit: Het wordt de komende weken vast beter, lees inhoudelijker. ;D
« Laatst bewerkt op: 9-01-2017, 22:11:06 door Heinz »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Moltalk
« Reactie #98 Gepost op: 10-01-2017, 21:23:31 »
Voor vrouwelijke fans die graag letterlijk "meer" willen zien van Chris Zegers, kijk Dumpert  ;D ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Moltalk
« Reactie #99 Gepost op: 10-01-2017, 21:27:18 »
Voor vrouwelijke fans die graag letterlijk "meer" willen zien van Chris Zegers, kijk Dumpert  ;D ;D

Omg.  ::rofl::