Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 187364 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #100 Gepost op: 15-01-2017, 21:58:07 »
Citaat
Je gaat er natuurlijk niet vanuit dat je er als eerste uitgaat als je mee mag doen??
Ik hoop het niet nee! Maar de eerste aflevering blijft toch wel een beetje een loterij, dus het kan altijd.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #101 Gepost op: 15-01-2017, 22:00:13 »
Citaat
We gaan het zien of er weer van dit soort spellen terug komen. Toevallig nog een opdracht waar je vorig seizoen minder veel plezier aan beleefd hebt?

Pfoehhhh even denken, in ieder geval zeer weinig. De opdrachten waren toen zo goed en origineel bedacht, dat maakt het kwasi al altijd leuk/geslaagd op zich. Ik ben dan ook benieuwd of dit nieuwe van opdrachten in dit seizoen het vorige nog kan overstijgen! :) Als ik dan toch een opdracht moet bedenken dat ik me nog herinner dat iets minder leuk was, dan zou ik het racespel zeggen. Dit was een sleutelopdracht, waarin je in een computergame zo snel als je kon een bepaald traject moest afleggen om de sleutel te kunnen winnen. Opzich wel leuk, maar iets minder als je met een oude rammelbak aan het werken was die continu tegenpruttelde en bleef haperen  ::rofl:: Met de opdracht was dus zeker en vast niets mis, maar ik heb daar toen wel wat minder plezier aan beleefd dan o.a. aan de groepsopdrachten allemaal :)
Lomperik..

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #102 Gepost op: 15-01-2017, 22:01:07 »
Ik hoop het niet nee! Maar de eerste aflevering blijft toch wel een beetje een loterij, dus het kan altijd.

Of je doet een Maarten.. Alles op de grootste kans inzetten  ;)

Ik moet mijn eventuele toekomstige mollega's helemaal geen tips geven eigenlijk he..

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #103 Gepost op: 15-01-2017, 22:01:12 »
Ik hoop het niet nee! Maar de eerste aflevering blijft toch wel een beetje een loterij, dus het kan altijd.

Dat is zeker waar, en daarover zong onze gastband Train net ook al over.

Over Train gesproken. Het is tijd voor een nummer van Train

Hier is train met Drive By

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #104 Gepost op: 15-01-2017, 22:05:00 »

Misschien is 8 wel MV's geluksgetal ::vergroot::


Wie weet ::vergroot::


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #105 Gepost op: 15-01-2017, 22:17:00 »
Wie weet ::vergroot::


Geachte Mollenmania, ik acht die kans een op acht in een specifieke situatie. Welke dat is kom ik zo op, want er zijn tig getallen in de wereld beschikbaar en om nou te spreken van een kans van een op acht, acht ik dat dus alleen mogelijk als er maar acht getallen waren. Want Pi, weet je die opdracht nog? Pi is oneindig lang getal, zitten ook veel achten in. En de achtbaan heet een achtbaan, omdat de achtbaan een achtje maakt of acht rondjes rijdt. En oja, het spel verandert niet voor je ogen maar achtR je rug. Spoor acht is dat het juiste spoor? Roulette, ooit gespeeld? Nummer 8 is zwart, nummer 0 is groen. Nummer 16 is dan weer rood. Wat wordt het voor jou? Bij Darten zijn die kleuren ook aanwezig. ONE HUNDRED AND 'Eight'yyyyy!!!!! Weer die acht. Draaien je ogen al rondjes? 3 x triple 20 en je hebt? 180. Zo en nu word ik geacht weer verder te werken.  ::zwaai::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2017, 22:19:10 »
Geachte Mollenmania, ik acht die kans een op acht in een specifieke situatie. Welke dat is kom ik zo op, want er zijn tig getallen in de wereld beschikbaar en om nou te spreken van een kans van een op acht, acht ik dat dus alleen mogelijk als er maar acht getallen waren. Want Pi, weet je die opdracht nog? Pi is oneindig lang getal, zitten ook veel achten in. En de achtbaan heet een achtbaan, omdat de achtbaan een achtje maakt of acht rondjes rijdt. En oja, het spel verandert niet voor je ogen maar achtR je rug. Spoor acht is dat het juiste spoor? Roulette, ooit gespeeld? Nummer 8 is zwart, nummer 0 is groen. Nummer 16 is dan weer rood. Wat wordt het voor jou? Bij Darten zijn die kleuren ook aanwezig. ONE HUNDRED AND 'Eight'yyyyy!!!!! Weer die acht. Draaien je ogen al rondjes? 3 x triple 20 en je hebt? 180. Zo en nu word ik geacht weer verder te werken.  ::zwaai::
Dat is een hele mond vol ::oink::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #107 Gepost op: 15-01-2017, 22:20:03 »
Geachte Mollenmania, ik acht die kans een op acht in een specifieke situatie. Welke dat is kom ik zo op, want er zijn tig getallen in de wereld beschikbaar en om nou te spreken van een kans van een op acht, acht ik dat dus alleen mogelijk als er maar acht getallen waren. Want Pi, weet je die opdracht nog? Pi is oneindig lang getal, zitten ook veel achten in. En de achtbaan heet een achtbaan, omdat de achtbaan een achtje maakt of acht rondjes rijdt. En oja, het spel verandert niet voor je ogen maar achtR je rug. Spoor acht is dat het juiste spoor? Roulette, ooit gespeeld? Nummer 8 is zwart, nummer 0 is groen. Nummer 16 is dan weer rood. Wat wordt het voor jou? Bij Darten zijn die kleuren ook aanwezig. ONE HUNDRED AND 'Eight'yyyyy!!!!! Weer die acht. Draaien je ogen al rondjes? 3 x triple 20 en je hebt? 180. Zo en nu word ik geacht weer verder te werken.  ::zwaai::

Begint iemand alvast met de hints zoeken?
Frankje Lapi

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #108 Gepost op: 15-01-2017, 22:20:24 »
klaar voor de strijd

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #109 Gepost op: 15-01-2017, 22:20:29 »
Dat is een hele mond vol ::oink::
Wacht maar tot test en executie. Valt iedereen in slaap van dat gepraat van mij ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #110 Gepost op: 15-01-2017, 22:22:02 »
Wauw wat een mooi deelnemersveld! ::bravo:: Stiekem een beetje jaloers als Survivor host, waarvoor te weinig aanmeldingen waren ::hypocriet::.


D*N, je hebt met vele forumspellen meegedaan. Wat maakt De Mol anders dan andere spellen hier?

Ik sta hier vooral bekend om mijn tactische sluwheid, sterke allianties en harde spel. Dat is in spellen als Survivor, De wonderen der wereld en andere alliantie spellen een grote doorslaggevende factor. Bij de mol is dit niet zo, want als je de mol niet weet dan maakt het niet uit hoeveel tactische dingen je hebt gedaan, hoeveel mensen je aan je zijde hebt of hoe goed je de opdrachten hebt uitgevoerd. In een spel als de mol ben ik veel kwetsbaarder. Tegelijkertijd vind ik het erg fijn dat we elkaar niet gaan wegstemmen, want met een reputatie als deze wordt het toch steeds lastiger om ver in het spel te komen ::vergroot::. Dat betekend overigens niet dat ik mijn tactisch inzicht niet ga gebruiken dit spel ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #111 Gepost op: 15-01-2017, 22:25:40 »
Wacht maar tot test en executie. Valt iedereen in slaap van dat gepraat van mij ::rofl::
::slaap:: ::slaap:: ::rofl::

Ik ga toch even op zoek naar hints.  :-[ Wie weet  :D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #112 Gepost op: 15-01-2017, 22:26:03 »
Geef je jokers aan Wouterv.
Het wordt tijd dat ik mijn bijnaam uit de Virtual Mole 2, jokertje, weer opnieuw mag claimen  ::hypocriet::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #113 Gepost op: 15-01-2017, 22:28:46 »
::slaap:: ::slaap:: ::rofl::

Ik ga toch even op zoek naar hints.  :-[ Wie weet  :D

Ik ga mee op zoek
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #114 Gepost op: 15-01-2017, 22:33:54 »
Wauw wat een mooi deelnemersveld! ::bravo:: Stiekem een beetje jaloers als Survivor host, waarvoor te weinig aanmeldingen waren ::hypocriet::.
Ik sta hier vooral bekend om mijn tactische sluwheid, sterke allianties en harde spel. Dat is in spellen als Survivor, De wonderen der wereld en andere alliantie spellen een grote doorslaggevende factor. Bij de mol is dit niet zo, want als je de mol niet weet dan maakt het niet uit hoeveel tactische dingen je hebt gedaan, hoeveel mensen je aan je zijde hebt of hoe goed je de opdrachten hebt uitgevoerd. In een spel als de mol ben ik veel kwetsbaarder. Tegelijkertijd vind ik het erg fijn dat we elkaar niet gaan wegstemmen, want met een reputatie als deze wordt het toch steeds lastiger om ver in het spel te komen ::vergroot::. Dat betekend overigens niet dat ik mijn tactisch inzicht niet ga gebruiken dit spel ;).

Jouw voorkeur gaat dus meer uit naar tactische spelen zoals Survivor ::vergroot::
Maar je geeft ook aan dat je met een spel als de mol 'makkelijker' verder kan komen vanwege jouw reputatie.
Je gaat je bijna afvragen welke type spel er beter bij je past?!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #115 Gepost op: 15-01-2017, 22:36:23 »
Terwijl wij naar de reclameblokken gaan ik ga naar bed  ;D kunnen jullie genieten van meer nummers van train

Vragen kunnen altijd beantwoord worden. Ik zal daar morgen op reageren.

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #116 Gepost op: 15-01-2017, 22:36:29 »
Geachte Mollenmania, ik acht die kans een op acht in een specifieke situatie. Welke dat is kom ik zo op, want er zijn tig getallen in de wereld beschikbaar en om nou te spreken van een kans van een op acht, acht ik dat dus alleen mogelijk als er maar acht getallen waren. Want Pi, weet je die opdracht nog? Pi is oneindig lang getal, zitten ook veel achten in. En de achtbaan heet een achtbaan, omdat de achtbaan een achtje maakt of acht rondjes rijdt. En oja, het spel verandert niet voor je ogen maar achtR je rug. Spoor acht is dat het juiste spoor? Roulette, ooit gespeeld? Nummer 8 is zwart, nummer 0 is groen. Nummer 16 is dan weer rood. Wat wordt het voor jou? Bij Darten zijn die kleuren ook aanwezig. ONE HUNDRED AND 'Eight'yyyyy!!!!! Weer die acht. Draaien je ogen al rondjes? 3 x triple 20 en je hebt? 180. Zo en nu word ik geacht weer verder te werken.  ::zwaai::

Pfoe nog meer hints, of is het een dwaalspoor? Ga er naar kijken... Waarachtig mooie tekst weer!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #117 Gepost op: 15-01-2017, 22:36:57 »
Ik ga mee op zoek
Zouden we naar 8 landen gaan? Of een land met 8 letters? ::hypocriet::

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #118 Gepost op: 15-01-2017, 22:37:55 »
D*n is ook gewoon fenomenaal in opdrachten. Ik krijg nog steeds nachtmerries van dwdw 2 finale. Daar waren echt onmogelijke opdrachten bij die hij deed slagen  ::bravo::
#teamamaimiljaarde

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #119 Gepost op: 15-01-2017, 22:38:26 »
Wanneer vertellen jullie de kandidaten nou?