Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 187399 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #200 Gepost op: 17-01-2017, 17:24:19 »
Op deze site
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Zie je onder andere staan dat: r, afkorting voor de Thaise vlaktemaat rai
Thailand.

Ik denk dat de R steeds staat voor rai in Thailand en dat we daar heen gaan. Als we dan toch met de trein naar Rusland en evt. Japan gaan waarom Thailand niet mee pakken?
Dat wordt een lange reis in de trein  ::rofl:: Maar inderdaad niet onmogelijk  :)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #201 Gepost op: 17-01-2017, 17:31:49 »
Dat wordt een lange reis in de trein  ::rofl:: Maar inderdaad niet onmogelijk  :)
Hahah ::rofl::

Online RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #202 Gepost op: 17-01-2017, 17:35:01 »
Dat wordt een lange reis in de trein  ::rofl:: Maar inderdaad niet onmogelijk  :)

Ugh, en ik heb meestal last van reisziekte als ik lang in de bus of trein zit... Ik kijk ernaar uit  ::kots::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #203 Gepost op: 17-01-2017, 17:53:11 »
Ugh, en ik heb meestal last van reisziekte als ik lang in de bus of trein zit... Ik kijk ernaar uit  ::kots::
Zal ik spuugzakjes meenemen?

Online RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #204 Gepost op: 17-01-2017, 18:08:15 »
Zal ik spuugzakjes meenemen?

Graag  ::tandpastasmiley::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #205 Gepost op: 17-01-2017, 18:21:59 »
* Lukie4 opteert ook hier voor een kamer alleen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #206 Gepost op: 17-01-2017, 18:31:10 »
Volgende keer zou ik inderdaad eerder gestart zijn. Ik had het grootste deel van mijn formulier al een paar dagen klaar,maar ik moest de brief nog schrijven. Dat was ook steeds de reden dat ik dacht: Nu niet, want daar heb ik nu even geen tijd/inspiratie voor.

Ben je niet bang dat je tijdens het spel te weinig tijd zal hebben?

Ben je van plan om het spel volledig alleen te spelen of ga je mogelijke bondje(s) sluiten? Of wil je dat niet vertellen?

Eerst überhaupt in het spel komen natuurlijk  :P Ik verwacht wel te proberen bondjes te sluiten, maar ik ben niet van plan mensen blind te vertrouwen. Wie weet houden ze je voor de gek om je van hun Mol af te houden, of wie weet is het de Mol zelf.  ::rofl::

Voor je het weet ben je de nieuwe Zarayda Groenhart

En aan wat voor bedrag denk jij? 10.000 euro, 25.000 euro? 35.000 euro misschien??

Hoger dan 35.000 euro, gewoon zoveel geld als er te verdienen valt, laten we dit jaar maar hopen op een Mol die even niet goed zijn/haar werk doet!

En jij denkt dat het geld op onze rug groeit :o ::vergroot::

Ja, dat ook. Maar de nationaliteit van Mario zelf is Italiaans. Japan zou ook nog kunnen. Dat leid ook weer naar dat filmpje waarin je Arjen Lubach ziet, hij deed mee in Japan.

Alles kan ::vergroot::

Nog een vraag: Jij bent één van je jongste mogelijke kandidaten dit seizoen. Ik neem aan dat jij ook nog op school zit. Zal school niet ten kosten gaan van dit spel? Of komt dat wel goed?
« Laatst bewerkt op: 17-01-2017, 19:02:28 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #207 Gepost op: 17-01-2017, 18:57:35 »
Zal jouw school niet ten kosten gaan van bijvoorbeeld school?

lol
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #208 Gepost op: 17-01-2017, 19:03:28 »
Ik kan de spanning niet aan, ik wil weten of ik mee mag doen  :P
#teamamaimiljaarde

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #209 Gepost op: 17-01-2017, 19:04:13 »
*begint als een gek te lezen over de Thaïse cultuur
2024: wie is de Mol?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #210 Gepost op: 17-01-2017, 19:15:17 »
Alles kan ::vergroot::

Nog een vraag: Jij bent één van je jongste mogelijke kandidaten dit seizoen. Ik neem aan dat jij ook nog op school zit. Zal school niet ten kosten gaan van dit spel? Of komt dat wel goed?
Klopt, ik ben 13 en doe 2 gymnasium. Ik moet wel zeggen dat ik nu in de tweede best een chill rooster heb (4 keer tot 15:20 en 1 keer tot 13:30). Ik woon ook dicht bij school, ca. 5 minuutjes lopen (I know ik heb hier geluk mee) en dat maakt het al niet echt een probleem. Ik zal altijd wel een plekje vrij hebben en anders meld ik het gewoon, zoals ik op donderdag 26 december (de start?) nog toetsweek heb, maar naast die toetsen heb ik juist ook weer zeeën van tijd. Eigenlijk zou school geen probleem moeten zijn ::ok::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #211 Gepost op: 17-01-2017, 19:22:33 »
Klopt, ik ben 13 en doe 2 gymnasium. Ik moet wel zeggen dat ik nu in de tweede best een chill rooster heb (4 keer tot 15:20 en 1 keer tot 13:30). Ik woon ook dicht bij school, ca. 5 minuutjes lopen (I know ik heb hier geluk mee) en dat maakt het al niet echt een probleem. Ik zal altijd wel een plekje vrij hebben en anders meld ik het gewoon, zoals ik op donderdag 26 december (de start?) nog toetsweek heb, maar naast die toetsen heb ik juist ook weer zeeën van tijd. Eigenlijk zou school geen probleem moeten zijn ::ok::

Jemig, is gymnasium niet lastig? Ik doe zelf vwo en vind het al erg moeilijk.
Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #212 Gepost op: 17-01-2017, 19:23:32 »
VWO is verzamelnaam voor Atheneum en Gymnasium
Gymnasium is Atheneum met Grieks en Latijn
toch ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #213 Gepost op: 17-01-2017, 19:26:56 »
Jemig, is gymnasium niet lastig? Ik doe zelf vwo en vind het al erg moeilijk.
Ik heb zelf ook VWO gedaan, maar ik vond het ook zeer pittig. Met name de bovenbouw (leerjaar 5 vooral) heeft me regelmatig veel stress en hoofdpijn gebracht  ::rofl::
Succes met school in ieder geval!! ::ok::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #214 Gepost op: 17-01-2017, 19:34:10 »
VWO is verzamelnaam voor Atheneum en Gymnasium
Gymnasium is Atheneum met Grieks en Latijn
toch ?
Jep.
Jemig, is gymnasium niet lastig? Ik doe zelf vwo en vind het al erg moeilijk.
Haha, ik hoor wel van mijn broers dat jaren 3/4 erg lastig zijn juist! 3 omdat je dan echt nog veel verschillende vakken hebt en 4 heb je wel al je pakket gekozen, maar doe je echt veel uren (één van mijn broers heeft strakjes iedere dag tot het 8ste :o)
En dat ik niet 3 kwartier naar huis moet fietsen is ook wel een mazzelaar.

EDIT:
Ik heb zelf ook VWO gedaan, maar ik vond het ook zeer pittig. Met name de bovenbouw (leerjaar 5 vooral) heeft me regelmatig veel stress en hoofdpijn gebracht  ::rofl::
Succes met school in ieder geval!! ::ok::
Thanks!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #215 Gepost op: 17-01-2017, 20:01:21 »
Klopt, ik ben 13 en doe 2 gymnasium. Ik moet wel zeggen dat ik nu in de tweede best een chill rooster heb (4 keer tot 15:20 en 1 keer tot 13:30).

Dat vind je een chill rooster? :o
I will follow my inner gold

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #216 Gepost op: 17-01-2017, 20:10:27 »
Ik heb zelf ook VWO gedaan, maar ik vond het ook zeer pittig. Met name de bovenbouw (leerjaar 5 vooral) heeft me regelmatig veel stress en hoofdpijn gebracht  ::rofl::
Succes met school in ieder geval!! ::ok::

Thanks! (En ik heb al gehoord dat het nog veel meer gaat worden inderdaad, maar moet goedkomen  ::tandpastasmiley:: )
Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #217 Gepost op: 17-01-2017, 20:14:51 »
Geloof me, in vergelijking met de afgelopen en nog komende studiedrukte verlang ik soms terug naar de tijd van het VWO (die ook al druk was) ;D

Online RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #218 Gepost op: 17-01-2017, 20:17:04 »
Geen vrijstellingen dus, dat wordt dus een aantal opdrachten schrappen  ;D
En even zonder dollen. Waarom weinig kans op vrijstellingen. Die zouden bijvoorbeeld voor jouw alleen maar gunstig kunnen zijn.

Als ik er één zou verdienen wel, maar die kans is klein. Als iemand anders een vrijstelling of een joker heeft, wordt de kans voor mij groter dat ik een rood scherm te zien krijg. Van de andere kant, jokers en vrijstellingen brengen wel heel veel intriges met zich mee, en dat is natuurlijk heerlijk in een spel als dit  ::tandpastasmiley::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #219 Gepost op: 17-01-2017, 20:46:18 »
Heerlijke gesprekken zo. Leer ik iedereen vast goed kennen, handig voor in mijn molboekje :D