Auteur Topic: [MO] Moltalk 2017  (gelezen 187505 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #700 Gepost op: 15-04-2017, 12:26:05 »
Maar bondjes worden toch steeds meer Wie is de mol achtig?

In het programma lijkt dat de evolutie te zijn ja maar ik zou iemand anders gewoon nooit genoeg vertrouwen om zeker te zijn dat de info die ik krijg ook echt is. Als Mol ligt het natuurlijk wat anders omdat je dan al alle info hebt die je nodig hebt. Zelf zou ik het niet voorstellen, misschien zou ik wel ingaan op een voorstel van een ander. Dan kan je nog zien of je eerlijk info deelt, dit half doet of je bondgenoot in de foute richting probeert te duwen.

Overigens, als ik me niet vergis - en dit kan wel gezegd worden omdat we er allebei toch al uit liggen - verdacht Daisy me omdat ik haar niet gevraagd had om samen te werken wat ik anders wel vaak doe.

Nope, ik had geen bondjes. Het kan misschien wel helpen om te weten wie anderen verdenken, maar uiteindelijk is WIDM een spel wat je in je eentje speelt. Trust nobody, enzo.

Hier sluit ik me bij aan ::jaja::

"Ik heb nog steeds geen idee hoeveel mannen of vrouwen er in de groep zaten" (precies 15 woorden) ;D :P

 ::rofl::

1. Als je antwoorden niet in de test voorkomen val je gelijk door de mand en heb je geen vertrouwen meer bij die persoon.

Dit was inderdaad wel een punt om mee op te passen. Het makkelijkst kon je wat verzinnen bij de cijfers, di- en trilemma's. Bij de persoonlijke informatie ligt het moeilijker.

Jammer voor je ::joehoe::

 :P
2024: wie is de Mol?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #701 Gepost op: 15-04-2017, 12:26:51 »
Zeker weten. Hoewel deze ook leuk is.


Hoi, ik heb even niet teruggelezen - gaat het weer over de vriend(in) van Tim?

 ::rofl:: nee over een plaatje van Dennis.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #702 Gepost op: 15-04-2017, 15:37:28 »
Is er iemand van jullie geweest die wel zijn / haar volledige formulier heeft opgestuurd zonder dat iets aangepast is?
Ik stond natuurlijk 'slechts' vanaf de zijlijn te kijken, maar in mijn eerdere spellen die ik speelde heb ik zelf in ieder geval altijd mijn officiële lijst doorgegeven. Waarom zou je dat niet doen? Ik zie daar werkelijk het nu niet van in. Ik ben benieuwd waarom jullie dat wel (zouden) doen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #703 Gepost op: 15-04-2017, 17:03:34 »
Kandidaten, morgen maken we, naast de mol/winnaar/verliezer en de biechten ook de geheime aanwijzingen naar de mol bekend. Wat is volgens jullie een 'goede' type hint?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #704 Gepost op: 15-04-2017, 17:49:41 »
Ik stond natuurlijk 'slechts' vanaf de zijlijn te kijken, maar in mijn eerdere spellen die ik speelde heb ik zelf in ieder geval altijd mijn officiële lijst doorgegeven. Waarom zou je dat niet doen? Ik zie daar werkelijk het nu niet van in. Ik ben benieuwd waarom jullie dat wel (zouden) doen!

Chaos creëren ::jaja::

Kandidaten, morgen maken we, naast de mol/winnaar/verliezer en de biechten ook de geheime aanwijzingen naar de mol bekend. Wat is volgens jullie een 'goede' type hint?

Er zal veel getypt staan, dat kan niet anders op een forum maar het zou wel mooi zijn als er ergens een plaatje of visuele hint aanwezig was ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #705 Gepost op: 15-04-2017, 17:50:55 »
Chaos creëren ::jaja::

Er zal veel getypt staan, dat kan niet anders op een forum maar het zou wel mooi zijn als er ergens een plaatje of visuele hint aanwezig was ::jaja::

Toevallig al plaatjes of een visuele hint gevonden (zonder hem te noemen?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #706 Gepost op: 15-04-2017, 17:57:20 »
Toevallig al plaatjes of een visuele hint gevonden (zonder hem te noemen?
Je mag ze natuurlijk ook naar ons mailen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #707 Gepost op: 15-04-2017, 18:25:01 »
Je mag ze natuurlijk ook naar ons mailen!

betekent dat dat er een plaatje/ visuele hint inzit?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #708 Gepost op: 15-04-2017, 18:25:26 »
Kandidaten, morgen maken we, naast de mol/winnaar/verliezer en de biechten ook de geheime aanwijzingen naar de mol bekend. Wat is volgens jullie een 'goede' type hint?

Een hint waarbij je achteraf denkt, waarom heb ik dit niet gezien? :o Dat is een goede hint ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #709 Gepost op: 15-04-2017, 18:26:01 »
betekent dat dat er een plaatje/ visuele hint inzit?
De hint bij de tour van Taiwan was sowieso een gifje dus ja
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #710 Gepost op: 15-04-2017, 18:33:31 »
Een hint waarbij je achteraf denkt, waarom heb ik dit niet gezien? :o Dat is een goede hint ::jaja::.

Dit  ::jaja::
I will follow my inner gold

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #711 Gepost op: 15-04-2017, 18:37:13 »
Dan ben ik heel benieuwd naar jullie reacties morgen  ::jaja:: ::hypocriet::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #712 Gepost op: 15-04-2017, 18:41:33 »
Toevallig al plaatjes of een visuele hint gevonden (zonder hem te noemen?
Ohja, ik had een visuele hint gevonden! Dat had ik wel al tegen MV gezegd, maar ik wil hem ook nog wel naar jullie alledrie sturen als jullie dat leuk vinden :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #713 Gepost op: 15-04-2017, 18:44:53 »
Ohja, ik had een visuele hint gevonden! Dat had ik wel al tegen MV gezegd, maar ik wil hem ook nog wel naar jullie alledrie sturen als jullie dat leuk vinden :P

Ik heb hem niet voorbij zie komen dus graag.

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #714 Gepost op: 15-04-2017, 20:36:35 »
De bekendmaking van de mol komt steeds dichterbij
Maar voordat het zover is, heb ik nog wat vragen aan jullie.

* wat vonden jullie van de locaties waar er dit seizoen de opdrachten gedaan hebben? En hebben jullie een favoriete locatie?
* Hoe vonden jullie de diversiteit aan opdrachten?
* ik heb aan meerdere kandidaten gevraagd wat hun favoriete opdracht was. Maar nu alle opdrachten gespeeld zijn, kunnen we de definitieve balans opmaken. Wat waren jullie top 3 favoriete opdrachten?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #715 Gepost op: 15-04-2017, 21:21:36 »
Mogen het ook opdrachten zijn die ik niet mee heb gedaan, maar zoals iedereen denk ik al weet vond ik de mandjes opdracht de tofste.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #716 Gepost op: 15-04-2017, 21:22:35 »
Mogen het ook opdrachten zijn die ik niet mee heb gedaan.

 ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #717 Gepost op: 15-04-2017, 21:27:40 »
::jaja::

Het probleem is dat ik elke opdracht wel iets heel tof had. Dus ik ga er eventjes over nadenken. De nieuwe opdrachten waren heel tof, maatook de opdracht voor de finale vrijstelling was heel tof en het stoorde echt niet dat die al eens gedaan was.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #718 Gepost op: 15-04-2017, 22:09:18 »
* wat vonden jullie van de locaties waar er dit seizoen de opdrachten gedaan hebben? En hebben jullie een favoriete locatie?
Je kan niet ontkennen dat jullie goed onderzoek hebben gedaan naar de locaties en ze zorgvuldig hebben gekozen en gebruikt in de opdrachten. Dus complimenten daarvoor :). Favoriete locatie is denk ik toch de 9 bochten ::jaja::.

Citaat
* Hoe vonden jullie de diversiteit aan opdrachten?
Volgens mij prima, ik heb mij in ieder geval niet gestoord in de zin van "Oh god weer een quiz" of "Pff weer een puzzel", dus ja goed eigenlijk.

Aflevering 2 was iets too much, maar dat gaven we ook aan en is daarna niet meer voorgekomen ::ok::.

Enige bij quiz-achtige opdrachten is dat er af en toe net iets teveel van dezelfde onderwerpen inzit. Voornamelijk typische "mannen" onderwerpen, wat jammer is voor mensen die daar minder van weten.

Citaat
* ik heb aan meerdere kandidaten gevraagd wat hun favoriete opdracht was. Maar nu alle opdrachten gespeeld zijn, kunnen we de definitieve balans opmaken. Wat waren jullie top 3 favoriete opdrachten?

1. Taxi-opdracht

Ik hou van dit soort opdrachten en het hielp dat ik in de juiste positie zat. Opdracht zat verder ook goed in elkaar.
2. Waar gaan we heen
Geweldige opdracht. Zoals misschien niet veel mensen weten is de "Waar gaan we heen" opdracht een standaard opdracht die er elk seizoen inzit maar elke keer net iets anders. Dit was misschien wel mijn favoriete versie.
3. Mandjesopdracht
Meeste mensen zullen deze op 1 hebben, ik denk ook vooral door de dynamiek die los kwam in de groep, wat ook de groep is aan te rekenen. Natuurlijk de opdracht zat super goed in elkaar en was een game-changer. Maar niet op 1 omdat er een gigantisch aantal items het spel in kwam.

Honorable mentions: Kabelbaan, Diner, Diamantenroof
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO] Moltalk 2017
« Reactie #719 Gepost op: 15-04-2017, 22:20:33 »
Ik heb nog een laatste video in petto morgen bij de ontknoping, maar ik heb dit seizoen nog meer gebruik gemaakt van montage/video. Is dit een verrijking van het spel, of zonde van de tijd?