Poll

Hoe vaak vindt jij normaal (rekening houdende met de nauwkeurigheid)

1x
5 (23.8%)
2x
7 (33.3%)
3x
6 (28.6%)
4x
0 (0%)
5x
0 (0%)
Oneindig
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 12-11-2003, 23:30:42

Auteur Topic: Cheaten met stemmen.  (gelezen 4429 keer)

Offline The Red Devil [TRD]

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go HJ !
Cheaten met stemmen.
« Gepost op: 5-11-2003, 23:30:42 »
Immers ieder weldenkend mens weet dat 1 stem per persoon eerlijk en gebruikelijk is. Dat er dan toch mensen zijn, die de mazen in het reglement denken te hebben ontdekt en dan vinden dat het toch anders mag, …is gewoon niet leuk.
Ze hebben dan ook alleen die gevallen bij gesteld waarvan heel duidelijk was, dat daar meer aan de hand was dan alleen maar een bedrijf waar iedereen stemt. Gelukkig waren het maar enkele gevallen en zijn ze blij met de inzet die zovele andere kandidaten met hun kiezers aan de dag hebben gelegd.
Echter is men nu wel weer druk aan het werk om het stemsysteem minder fraudegevoelig te maken. (redactie: wat eeuwig jammer dat zulke dingen nodig zijn) !
Bah, HJ eruit ! .... GO ELLEN !!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #1 Gepost op: 6-11-2003, 00:44:57 »
Ik vind zelf stemmen 1 keer.... en prikken meerdere keren.

Offline r.stoffer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #2 Gepost op: 6-11-2003, 00:52:17 »
Ik dacht dat dit langzaam wel duidelijk was maar ik weet wel beter....
Je beschuldigd toch weer mensen die niets verkeerd hebben gedaan dus eerst met de mensen praten over wie je het hebt en dan een mening geven....
Want ik denk dat als je hele systeem bekijkt klopt er helemaal niets van....
Als mensen gaan speculeren dan kunnen we zeker de hele planetrace wel opdoeken want overal is er wel een verhaal te verzinnen dat er iets niet klopt en dat er vals word gespeeld of dat alles al vantevoren is bedacht.......
en dan het stemmen alles gewoon 1 keer

ron

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #3 Gepost op: 6-11-2003, 07:18:17 »
ik vind wel dat ze het mogenlijk moeten maken om ieder gezinslid
tekunnen laten stemmen 4 mensen in 1 gezin kunnen namenlijk wel fan zijn
van 4 verschillende avonturiers en er zijn geen 4 pc's in ieder huis

ook zou ik graag zien dat als ik om 19 uur thuis kom van me werk ik de cp's die dan zijn geweest nog wel me stem kan geven 3cp's dus ook 3x stemmen
« Laatst bewerkt op: 6-11-2003, 07:36:44 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #4 Gepost op: 6-11-2003, 07:33:20 »
ik stem met iedere email die ik heb 1x en dat vind ik normasal.Ik zou alleen wel meer willen prikken,maar ja,dat kan niet.

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2003, 07:35:12 »
Zoland er geen duidelijke regels, en zeker geen grotere prikpunten zijn, dat dat mm werk wat we nu hebben, kan ik me voorstellen dat mensen meerdere keren prikken.

Touchwood

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2003, 07:42:12 »
en dan nog blijkt als het cp geraden is dat iedereen er een milimeter van af heb gezeten

zoals toen met de vvv van cp2 iedereen wist dat het vvv moest zijn
je prikte was niet goed
verder zoeken dan
nieuwe hint weer leide alles richting vvv weer maar eens prikken dan daar
alle gebouwen straten en pleinen in de buurt van vvv gebouw laten prikken

weer niks
zoeken zoeken
nieuwe hint
weer leide alles naar vvv
wie kan er nog prikken wie heb nog wat over ???

ja wat willen ze nou eigenlijk ???

wat ze dus wouden was dat je precies in de C prikte en totaal nergens anders dat heb de leden die voor pp speelden 60x prikken gekost

was bijna niemand meer die nog kon prikken tegen de tijd dat cp geraden was

met dit cp is de afval race van de fans begonnen
iedere dag vallen er nu fans uit die niet meer prikken en alleen nog maar stemmen om hun avonturier in de race tehouden
zo dat er teminste nog 6 mensen lol in het buiteland kunnen hebben
en iets om nog lang over tepraten

over deze race wordt door fans ook nog lang nagepraat maar die zullen alleen de netatieve dingen lang herinderen

vandaar dat als er niks meer tedoen is
iedere fan de gezelighied van eigen chat opzoekt
of verder gaat met zijn eigen leven

en niet lang op de pr gerichte chats blijft zitten
valt niks natepraten
iedereen wordt alleen maar sagie daar van
vergeten dus snel die hap en hopen maar weer dat het morgen beter is
we blijven hopen.........

« Laatst bewerkt op: 6-11-2003, 07:49:43 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline watchdog

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2003, 09:03:20 »
Ik wil toch even reageren op het stukje van "the red devil", vooral omdat ondertekend wordt met "GO HJ".
Ik ben het met hem eens dat het stemsysteem fraude gevoelig is en zo lek is als een zeef, maar diegene die daar veel gebruik c.q. misbruik van maakt zijn HJ en z'n fans. Op zijn oude website stond hoe een zekere Nico (de broer van zijn vriendin) elke dag bijna een uur bezig was om met alle email adressen te stemmen. Nadat in het forum opmerkingen hierover geplaatst werden het stukje en de gemaakte opmerkingen snel verwijderd.

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2003, 10:13:19 »
Ik geloof niet dat we nu ook nog eens met modder naar elkaar moeten gaan gooien !!
Ik denk dat er door fangroepen van elke avonturier wel mogelijkheden bedacht zijn om zoveel mogelijk stemmen te kunnen uitbrengen.... Eerlijk of niet.

En eerlijk is eerlijk... denk je nu écht dat er een notaris de stemmen aan het tellen is ??? Natuurlijk niet, dus of je nu 1 x stemt of 1000 keer stemt op een avonturier... van hogerhand wordt toch bepaald wie de vrijstelling krijgt. (Call me paranoïa  ;D) We weten toch allemaal van vorig jaar dat PR dingen naar zijn hand kan/wil zetten.

Ga gewoon lekker door met wat je doet en hoe je het doet. Erger je niet aan elkaar (neuh... frustraties genoeg toch al met de probs die we als fans --> sorry gidsen, met het spel zelf hebben)en maak plezier. Da's het belangrijkste.

En als je dan toch wil zeuren.... bundel je krachten en zorg dat je met z'n allen de mensen bij Advance zo ver krijgt dat er SNEL actie ondernomen wordt !

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #9 Gepost op: 6-11-2003, 10:20:58 »
LooneyCe,...hier de laatste ontwikkelingen naar Advance toe!! :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Maurice

  • Forumlid
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #10 Gepost op: 6-11-2003, 10:35:19 »
Das een mooi bericht.

En zoals ik eerder las we kunnen met modder blijven gooien het is en blijft een spel waar ik tot nu toe een hoop plezier aan heb.

En ik denk dat er hier meerdere mensen met me eens zijn.

punt
vincent nr 3 !!!

Offline looneyCe

  • Forumlid
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #11 Gepost op: 6-11-2003, 11:37:28 »
En als je dan toch wil zeuren.... bundel je krachten en zorg dat je met z'n allen de mensen bij Advance zo ver krijgt dat er SNEL actie ondernomen wordt !


Het contact met Advance is super via jou Mapel. Nix op aan te merken.... daarom roep ik ook "bundel je krachten".
Als we 1 contactpersoon hebben die met Advance praat (lees "als Mapel met Advance praat"  ;D ) dan hebben we meer kans van slagen lijkt me !!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Cheaten met stemmen.
« Reactie #12 Gepost op: 6-11-2003, 11:53:15 »
Mooi gesproken LooneyCe, ik sluit me volledig bij je aan!