Auteur Topic: De molbiechten  (gelezen 11744 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De molbiechten
« Reactie #40 Gepost op: 16-04-2017, 23:30:54 »
Vraag aan Swifty: Welke molactie ben je het meeste trots op? :)

Ik ben wel trots dat de Ghosts wonnen, al was ik daar echt te laat met een rol kiezen, ik was natuurlijk niet voor Ghost gegaan als ik op tijd was, dus dat is niet een geweldige molactie.
Bij de Diamantroof wist ik de rolverdeling niet, en dat maakte het een ontzettend leuk en spannend spel, waar ik helaas faalde op het laatste moment.
De twee spellen vond ik echt het leukst om te doen, juist omdat ik ze zonder voorkennis kon spelen.

Ik baalde er van dat ik van de puzzels wel de antwoorden had gekregen, die had ik het liefst blanco opgelost. Maar uiteindelijk heb ik ze vrijwel zonder spieken gedaan, en ik denk dat ik op die Molactie het meest trots ben.
De cadeautjes bij de afvallers vond ik ook heel leuk, ik kreeg daar zoveel vrijheid van jullie om allemaal foute antwoorden te koppelen. Ik had het nog veel bonter kunnen maken, achteraf gezien.
Keep calm and eat chocolates!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De molbiechten
« Reactie #41 Gepost op: 17-04-2017, 00:00:31 »
haha wow, ik was die gesprekken met swifty al vergeten. ik heb je al redelijk rap als hoofdverdachte gehad en wou zien hoe je reageerde. Ook tof dat je me 2 keer een slimme speler noemde haha. En even voor de duidelijkheid: er zaten helemaal geen jokers in mijn molboekje.
 Ik ben er uitgegaan omdat ik te lang wou spreiden en geen beslissing durfde te nemen. swifty je was een geweldige mol  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De molbiechten
« Reactie #42 Gepost op: 17-04-2017, 09:03:49 »
Ik baalde er van dat ik van de puzzels wel de antwoorden had gekregen, die had ik het liefst blanco opgelost. Maar uiteindelijk heb ik ze vrijwel zonder spieken gedaan, en ik denk dat ik op die Molactie het meest trots ben.
Sorry, dat had ik gewoon automatisch gedaan... Maar knap dat het je ook (zo goed als) zonder deze hulp ook is gelukt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De molbiechten
« Reactie #43 Gepost op: 17-04-2017, 10:30:02 »
Swifty!!  ::respect:: ::respect::

Heel leuk geschreven! Ondanks dat je best wel wat werd verdacht, vond ik het heel leuk om te zien dat je alles behalve dichtsloeg of iets dergelijks sommige momenten, maar dat je gewoon lekker door bent blijven mollen. Er zitten hele mooie acties tussen. Mag je trots op zijn!  ::bravo:: ::bravo::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De molbiechten
« Reactie #44 Gepost op: 17-04-2017, 13:32:04 »
@ Swifty: graag gedaan
klaar voor de strijd

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De molbiechten
« Reactie #45 Gepost op: 17-04-2017, 18:32:51 »
Dankjulliewel :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De molbiechten
« Reactie #46 Gepost op: 18-04-2017, 20:42:59 »
Ik heb de biechts nu ook gelezen. Leuk dat je zoveel hebt opgeschreven! Dat je verdacht werd weerhield je niet om te blijven mollen  ::ok:: En de treinstations bij per spoor 2.0 wist ik echt niet  ::schaam::

Vraag aan jou: Wat vond je het leukst en wat vond je het moeilijkst aan het molschap?
« Laatst bewerkt op: 18-04-2017, 20:45:36 door Mollenmania »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De molbiechten
« Reactie #47 Gepost op: 20-04-2017, 12:34:17 »
Ik vond het lastig om een goed evenwicht te bewaren tussen wel mollen maar niet te opvallend de mol zijn. Je wilt graag in iedere opdracht je best doen om niets te verdienen, maar dat gaat simpelweg niet, dus stel je je dan maar tevreden met zo min mogelijk. Ik wou vooral niet dat na aflevering 2 iedereen op mij zou zitten (en dat is aardig gelukt), maar aan de andere kant moet je in de eerste afleveringen ook wel echt wat mollen, zodat mensen niet afvallen omdat je nog niets mol-achtigs hebt laten zien.
Halverwege vond ik het even echt niet leuk meer, omdat ik steeds heel snel buitenspel werd gezet door jullie. Ik ben toen maar de omslag gaan maken naar af en toe wel goeie antwoorden geven, in de hoop dat jullie die dan fout zouden 'verbeteren'. Dat maakte het daarna weer een stuk leuker voor me. Achteraf gezien had ik nog wel meer kunnen bluffen die laatste weken. Vooral bij de kofferopdracht had ik nog veel meer kunnen verhusselen, jammer dat ik dat niet durfde :P
Keep calm and eat chocolates!