Poll

Wat vind je leuker voor het volgende widm weekend?

Spelen met afvalrondes waarbij afvallers zoveel mogelijk een rol krijgen in latere opdrachten
16 (84.2%)
Een keer spelen zonder afvallers
3 (15.8%)
Anders namelijk........
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 10-01-2020, 21:48:35

Auteur Topic: Wie is de Mol Weekend  (gelezen 243123 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #400 Gepost op: 25-09-2017, 21:45:32 »
Francofobie? ;D

Ik niet hoor :P Haha, nee gewoon een stuk minder wildlife, en mensen kennen het gewoon slechter denk ik.

Oost- en Zuidelijk Afrika wil ik zeker ook nog heen hoor ::jaja:: Maar dan meer voor het landschap
Zeker weten. Is ook super gaaf. Staat ook heel hoog op mn lijstje om weer een keer te doen.. Namibie  ::love::

Maar, enjoy. Je gaat het vast fantastisch vinden/hebben.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #401 Gepost op: 25-09-2017, 22:05:00 »
Wat een weekend!

Eigenlijk had ik vanmiddag willen reageren, maar ik besloot maar een middagslaapje te gaan doen (ik had wat dat betreft geloof ik nog wat in te halen)

Echt gave opdrachten, zenuwslopende tests...... de executies iets minder zenuwslopend omdat ik twee keer als eerste aan de beurt was.
In de tweede test iets te veel gespreid om de finale te halen, maar ach: Tijdens de leukste opdracht (escape room) was ik erbij, en een vijfde plaats is ook niet slecht.

Wel super awkward dat een van mijn leerlingen ook in het huis rondliep, maar gelukkig waren er niet echt opdrachten waarbij we hele gekke dingen moesten doen.

Opdracht 0.0 was op zich ook wel goed gelukt: Van de gehaalde boodschappen is niet heel veel meer over gebleven. En ook de rekening zal voor de meesten niet echt schrikken zijn... Ik ga even kijken of ik iedereen een pm kan sturen.

Voor de volgende keer: Er was een voorstel om in de zomervakantie een langere periode samen te komen (langer dan een weekend) en uiteraard zullen er tussendoor nog wel spelletjesdagen/weekends worden georganiseerd.
juni lijkt me voor een weekend o.i.d. niet heel handig omdat dat over het algemeen examen/tentamenperiode is.

Wit is ook een kleur!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #402 Gepost op: 25-09-2017, 22:25:23 »
Staat ook heel hoog op mn lijstje om weer een keer te doen.. Namibie  ::love::

Nambia is zo covfefe ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #403 Gepost op: 25-09-2017, 23:46:00 »
Leuk om al die enthousiaste verhalen te lezen!  ::bravo::


Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #404 Gepost op: 26-09-2017, 19:43:30 »
Mensen, hoe leuk was het weekend toch! :D
2024: wie is de Mol?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #405 Gepost op: 26-09-2017, 23:52:55 »
Oh, het was fantastisch! En wat boften we ook met het weer! Iedereen nogmaals heel erg bedankt, ik heb het enorm naar m'n zin gehad. D*N, Robbie en HIDM: super georganiseerd. ::respect:: ::confettie:: Robbie en Lukie, bedankt voor de lift! Tim, je was een fijne kamergenoot. En Elise, je was een top Mol. ::bravo::

Door die foto hier in het topic dacht ik ook meteen: hmmmm... Maar tijdens het weekend zelf heb ik daar totaal niet meer aan gedacht. Ik zat wel deels op Elise 8), maar mijn bondje haalde me bij haar weg, grmbl. Was ik maar bij m'n eerste gevoel gebleven. Ik moet gewoon meer m'n eigen plan trekken, haha. ;D

Hoe dan ook: ik sluit me aan bij de mensen die de escape room geweldig vonden, wat een opdracht was me dat. ::love::

Jesp, Luus en ik hebben inderdaad wat plannen voor een evt. volgende editie, maar die moeten nog concreter gemaakt worden. We kijken wel effe naar een geschikte datum. :)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #406 Gepost op: 27-09-2017, 13:48:33 »
Ik zat wel deels op Elise 8), maar mijn bondje haalde me bij haar weg, grmbl. Was ik maar bij m'n eerste gevoel gebleven.

Je bedoelt dat Lucy je geofferd heeft :P ;)

Jesp, Luus en ik hebben inderdaad wat plannen voor een evt. volgende editie, maar die moeten nog concreter gemaakt worden. We kijken wel effe naar een geschikte datum. :)

 ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #407 Gepost op: 27-09-2017, 13:52:24 »
Je bedoelt dat Lucy je geofferd heeft :P ;)
Daar komt het in feite wel op neer ja. ;D


Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #408 Gepost op: 27-09-2017, 16:43:50 »
Ik zei toch sorry :'(
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #409 Gepost op: 27-09-2017, 17:07:40 »
ze heeft gewoon 2 mannen om haar vinger gedraaid, misbruikt en geslachtofferd ::respect::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #410 Gepost op: 27-09-2017, 17:20:22 »
Helemaal niet dat was per ongeluk ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #411 Gepost op: 27-09-2017, 17:23:33 »
niets dan respect ::respect::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #412 Gepost op: 27-09-2017, 17:24:25 »
Ik heb vannacht heel wat geniale opdrachten bij elkaar gedroomd......

Enig probleem: Toen ik wakker werd was ik ze vergeten ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #413 Gepost op: 27-09-2017, 22:39:42 »
Ik heb vannacht heel wat geniale opdrachten bij elkaar gedroomd......

Enig probleem: Toen ik wakker werd was ik ze vergeten ::hypocriet::

Next stop: dromenland again ;)
2024: wie is de Mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #414 Gepost op: 27-09-2017, 22:50:30 »
Ik zal mijn molboekje naast mijn bed leggen.... misschien helpt dat  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #415 Gepost op: 28-09-2017, 01:55:51 »
Ik zei toch sorry :'(
Jaa het is je vergeven. ::hug:: Maar onbewust heb je het echt superslim gespeeld idd. ::respect::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #416 Gepost op: 28-09-2017, 09:57:24 »
ze heeft gewoon 2 mannen om haar vinger gedraaid, misbruikt en geslachtofferd ::respect::

 ::rofl:: ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #417 Gepost op: 28-09-2017, 13:27:23 »
Zaterdag 23 september 2017

7:30 Er wordt een papiertje onder de kamerdeur van 1.19 doorgeschoven. Elise en Vieffan staat erop. Wanneer ze het briefje openen zien ze dat ze de uitverkorenen zijn voor de Secret Mission. Ze moeten clues te pakken zien te krijgen die in een codetaal staan. Ze hebben instructies meegekregen hoe deze te ontcijferen. Wanneer ze deze missie geheim houden voor de anderen en alle clues vinden, zullen ze rijkelijk beloond worden. De eerst volgende clue is te vinden in de weerwolven doos. Na het ontbijt vertel ik de mensen dat ze buiten moeten verzamelen, Elise volgt de anderen en appt Vieffan dat de huiskamer leeg is. Vieffan vind de eerste clue. Op de clue staat dat de volgende clue te vinden is bij het foute antwoord van vraag 6 van de enveloppe route.



10:30 De kandidaten zijn buiten verzameld en staan in een halve cirkel om de spelleiding. Na een introductie beginnen we met de allereerste opdracht. De Waldo’s waarmee we waren begonnen online komen één voor één nog eens voorbij. De kandidaat die links staat krijgt de eerste en moet de juiste stad erbij noemen. Online ging alles goed, maar door deze twist hadden ze uiteindelijk slechts de helft goed. Per goede waldo krijgen ze één snoepje voor in de pot. Maar ze moesten voor vrijdag 18.00 een lijstje sturen met hun verdachten. Lucy was dit vergeten en Vieffan had een verkeerd lijstje gestuurd en deze niet op tijd verbeterd. Twee snoepjes uit de pot, dus eindstand is vijf snoepjes. Bjorn werd degene die de pot zou gaan bewaken en zo liepen we door naar de volgende opdracht.

De enveloppe route: De volgende opdracht liet de groep lopen door het bos. Op de splitsingen zouden ze een enveloppe tegenkomen met een vraag en een keuze om links of rechts te gaan. Bij een fout antwoord zouden ze een fout enveloppe tegenkomen en iemand moeten achterlaten. De groep ging in een razend tempo door de vragen heen en bleef goed gokken. Ze kwamen bij vraag 7 aan: “Welk antwoord gaf de eerste afvaller op de vraag wat is de hoofdstad van Brazilië”? Er was helaas geen afvaller. De groep bedacht om iemand terug te sturen naar het foute antwoord van de vorige vraag gezien ze de opdracht toch wel zouden halen. Elise offerde zichzelf op om terug te lopen, natuurlijk ook omdat daar de volgende clue lag. De groep kwam op tijd binnen en won 7 snoepjes voor de pot.

Terug bij de ingang van de Bosbeek werd de groep in tweeën verdeeld. Een fotogroep en een onthoudgroep. De onthoudgroep werd naar binnen gestuurd terwijl de fotogroep 10 songteksten kreeg:
Philip Phillips- Home
Michael Bublé – Home
Carrie Underwoord- Temporary Home
David Nail- Turning Home
FUN- Take your time (Coming home)
Gabrielle Aplin- Home
Jess Glynne- Take me Home
John Legend- This Time
Lea Michelle- This Time
Paul&Friends ft. Elsa- This Time

Eén songtekst moest worden gekozen en daarbij zouden ze dan foto’s maken die de andere groep duidelijk moet maken welke songtekst ze hebben gekozen. De onthoudgroep kreeg de tien liedjes alleen te horen en probeerde daarom de tekst zo goed mogelijk te onthouden. De fotogroep had Gabrielle Aplin met Home gekozen en besloot onder andere een foto te maken van het Nivonhuis 7 keer. Want het woord Home werd zeven keer gezegd in het refrein. De onthoudgroep besloot een aantal nummers door te spoelen op aansturen van zowel Lukie4 als Lucy. De onthoudgroep kreeg de foto’s van de fotogroep en waren gefrustreerd hoe weinig het waren en hoe vaag deze waren. Het huis zeven keer deed hun het meeste denken aan een Temporary Home en daar kozen ze voor. Terug buiten werd de groep weer herenigd en werd het nummer laten horen die de fotogroep had gekozen. Helaas niet het juiste nummer en dus geen snoepjes voor de pot. Vervolgens raasden beide groepen tegen elkaar in, overtuigd dat de andere groep de opdracht had verpest (en dus waarschijnlijk daar de mol zat).

De groep kreeg 15 minuten pauze. De clue van de Secret Mission was nog niet gevonden, deze zat aan de achterkant van de songtekst van het Lea Michelle liedje, deze lag nog op de tafel. Verschillende bondjes zonderde zich af. PutyourHansup, Bjorrn en Lucy stonden samen, Molcrazy en Timvdons verdwenen in het bos. Maikemeisje, Daisy en De Witte zaten nog aan de picknicktafel. Bjorrn had de pot laten rondslingeren buiten zicht en Daisy zag haar kans om een snoepje uit de pot te stelen. Maar ook De Witte had dit idee en stal onder toeziend oog van Maikemeisje enkele snoepjes uit de pot.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #418 Gepost op: 28-09-2017, 13:28:54 »
De groep werd voor de volgende opdracht opgedeeld in drie groepen. Groep 1 bestond uit: Loezel, Lukie4, Daisy, Timvdons en Molcrazy. Groep 2 bestond uit: PutyourHansup, De Witte, Hulpdakdekker en Maikemeisje. En groep 3 bestond uit: Vieffan, Lucy, Bjorrn, Elise en Starlight. Ze begonnen onderaan een trappenhuis en kregen rekensommen met details over de kandidaten de meededen. Bijvoorbeeld: Het huisnummer van Lukie4 – De schoenmaat van Maikemeisje. Het antwoord was het aantal treden dat ze omhoog moesten lopen. Na elke som moest er iemand achter gelaten worden. Kwam de laatste persoon uit op de juiste trede dan zou de groep snoepjes winnen. Dit gebeurde helaas bij geen van de drie groepen.

Het was tijd voor de lunch! Maar natuurlijk niet zomaar een lunch, een geheimenlunch. Eén voor één werden de kandidaten uit de lunch gehaald en kregen ze een geheime opdracht. Sommige kandidaten waren succesvol. Hulpdakdekker stal succesvol het mes van Loezel, Daisy noemde Tim tot tweemaal toe Tom, Loezel danste de macarena waarop De Witte vol overtuiging erin gooide dat het de kabouterdans was. Maar niet bij iedereen ging het goed. Zo moest Starlight doen alsnog ze een joker had gevonden, Maikemeisje doen alsof ze met iemand aan de telefoon zat en Molcrazy een bekend stuk tekst uit een Nederlandstalig liedje in een gewoon gesprek gebruiken, allemaal mislukt. Na afloop van de lunch kreeg de mol de kans om de geheimen te raden. Voor het goed uitvoeren kregen de kandidaten 1 snoepje, maar als de mol het geheim niet zou raden dan kregen ze er maar liefst 2! Uiteindelijk werden er 14 snoepjes verdiend, de helft.

14:00 Tijd, voor test en executie! Door technische problemen werd dit een lange pauze voor vele kandidaten. Daarnaast was Molcrazy bijna een half uur bezig met zijn test. Na de gestolen snoepjes was Lucy tot nieuwe potbewaker benoemd, die in deze pauze in het zicht van drie andere kandidaten meerdere snoepjes uit de pot liep te eten. Uiteindelijk was het tijd voor de executie. De uitslag van de Secret Mission werd nog bekend gemaakt. De laatste clue zat onder de melk bij de lunch. Wanneer ze deze hadden gevonden dan hadden ze naar het nummer op de clue moeten berichten: Mission complete en hadden ze elk een joker gekregen. Dit is ze helaas niet gelukt. Dit werd Vieffan fataal, die op tijd eruit lag. Daarnaast vielen Bjorrn, Maikemeisje en Hulpdakdekker af met slechts 5, 5 en 6 goede antwoorden op de test.


15:30 De tien overgebleven kandidaten werden naar buiten gestuurd en opgedeeld in vier quizmensen (Loezel, Lukie4, De Witte, Timvdons) en zes puzzelaars (Daisy, Lucy, PutyourHansup, Molcrazy, Starlight en Elise). De vier quizmensen kregen elk een zandloper. Wanneer ze een vraag goed zouden beantwoorden zouden ze de zandloper opnieuw mogen omdraaien. Is de zandloper leeg, dan liggen ze uit het spel. De tijd dat de vier quizmensen het volhouden is de tijd dat de puzzelaars hebben om de verschillende puzzels te voltooien. Starlight deed de IQ XOXO oplossen, PutyourHansup de boggle, Daisy uiteindelijk de rush hour met wat moeite. Deze drie gingen door met het vangnetje. Eén iemand moest deze op zijn hoofd zetten zodat de anderen hier twaalf balletjes in konden gooien (Wat er erg grappig uitzag). Andreas ging langzaam aan door de Zweedse puzzel heen, die uiteindelijk door Lucy en Putyourhansup werd afgemaakt. Elise was aan het klooien met de kubus, wat niet wou lukken. Uiteindelijk probeerde Putyourhansup nog alle stukjes diamant van de toren af te slaan zonder dat de toren om zou vallen. Dit lukte op slechts 1 stukje na tot de tijd voorbij was. De balletjes waren uiteindelijk nog wel gelukt door een goede samenwerking tussen Starlight en Daisy. Bij de quizmensen leefde alleen Lukie4 nog, maar die had een goede strategie om te wachten tot de zandloper bijna leeg was wanneer hij zeker wist dat hij een antwoord goed zou hebben. Uiteindelijk werden hier 15 snoepjes verdiend. Die gingen in de pot die op dit moment bij Elise terecht was gekomen omdat Lucy niet meer werd vertrouwd.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol Weekend Bennekom
« Reactie #419 Gepost op: 28-09-2017, 13:29:40 »
Tijdens de volgende opdracht moesten de kandidaten op 1 lijn gaan staan. Ze kregen een groen en een rood briefje en een shotglaasje. Ze kregen 12 stellingen over de kandidaten zoals: Met wie krijg je het makkelijkste ruzie? Lukie4 (Groen) of Lucy (Rood). De kandidaten moesten hier op antwoorden door hun briefje omhoog te doen van de kandidaat waarvan zei dachten dat de meerderheid dit zou antwoorden. Was je daadwerkelijk in de meerderheid? Dan mocht je blijven staan. Was dit niet zo? Dan moest je een stap naar voren doen en kreeg je een shotje water. Al snel kwamen de kandidaten erachter dat het niet zomaar water was, maar zout water. Iets minder lekker! Na drie foute antwoorden lig je uit het spel. Uiteindelijk bleven er vijf kandidaten leven, wat net genoeg was om de opdracht te halen en vijf snoepjes te verdienen.

Terug in de huiskamer vroeg Robbie drie kandidaten om hem te helpen wat dingen naar beneden te tillen. Daisy, De Witte en PutyourHansup boden zich aan en liepen mee naar boven. Boven aangekomen liepen ze de kamer van Robbie in, die de deur achter hun dicht trok. De zeven kandidaten beneden kregen te horen dat hun drie medekandidaten waren opgesloten in een escape room en ze bevrijd konden worden door samen te werken. Beneden werden sloten open gebroken, puzzels gemaakt en code verzamelt. Maar ook in de escape room zelf werd dit gedaan. Er stond o.a. een verrekijker waarmee ze een code konden zien die buiten op een boom hing, er hing een sleutel doolhof aan de wand die ze met een magneetje naar het einde konden brengen en nog veel meer. 35 minuten in de opdracht wou het nog steeds niet lukken om te ontsnappen. Uiteindelijk werden er drie hints gekocht en werden de drie kandidaten net op tijd bevrijd. Dit leverde nog maar 7 snoepjes op.

18:30 Tijd voor de Test en Executie! Nu hoofdverdachte Vieffan niet meer in het spel zat, zouden meer kandidaten goed zitten? De test ging, ondanks de aanwezigheid van Molcrazy, een stuk sneller deze keer doordat de technische problemen waren opgelost en we twee werkende laptops hadden. Uiteindelijk waren er duidelijk twee groepen. De helft die het niet wist (minder dan 8 antwoorden goed) en de helft die het wel wist (meer dan 9 goed). Putyourhansup, De Witte, Molcrazy, Timvdons en Daisy vielen af. De finalegroep bestond dus uit: Lukie4, Loezel, Lucy, Starlight en Elise.



Na het avondeten ging het spel verder. Gezien iedereen op dit moment Elise verdacht als mol, werd de pot gewisseld naar Lukie4. Voor de volgende opdracht zochten we naar twee mensen die goed in raadsels waren. Niemand ging hier snel op in, waarna Elise en Lucy twijfelend hun hand opstaken. De andere drie gingen naar de speelkelder waar ze een veld van briefjes voor zich zagen. Dit veld hadden de twee boven ook. Ze hadden per vakje een raadsel. Zouden ze deze oplossen dan kwamen ze erachter of er een mijn lag of niet. Ze konden de drie beneden opbellen en ze veilig naar de uitgang leiden. Maar wat ze niet wisten was dat er twee verleidingen op het speelbord lagen beneden. Informatie van een afvaller en een joker. Na een tijdje was het duidelijk voor Lucy en Elise hoe de route eruit zag. Starlight mocht als eerste gaan lopen en volgde de instructies braaf. Na haar volgde Loezel die ook binnen kwam. Als laatste ging Lukie4, die na een paar stappen al explodeerde. 6 snoepjes werden er verdiend en geen verleidingen.

De laatste opdracht was Chinese Whispers. Er moest een woord gecommuniceerd worden van kandidaat 1 naar kandidaat 5 op verschillende manieren. Lukie4 was de eerste en mocht in tien woorden het woord omschrijven en versturen via whatsapp naar Lucy. Lucy moest een Elise instrueren bij het maken van een tekening van dit woord. Elise haar tekening zou gaan naar Loezel die het woord moest uitbeelden aan Starlight die het woord moest raden. Ze raadde uiteindelijk “Circus”. De oplossing was “Circustent”. Gezien de karige pot waren de spelleiders coulant en werd de helft, 5 snoepjes, verdiend.

Tijd voor de allerlaatste Test en Executie! Iedereen kwam bij elkaar voor de bekendmaking. Eerst vielen er nog twee kandidaten af. Dit waren helaas Lukie4 en Lucy, die 15 goede antwoorden gaven. Toen kwam het antwoord van de dag: Wie is ……de Mol? Elise! Er werd gejuicht, maar er was nog een vraag, wie heeft er gewonnen? Starlight! Met 19 goede antwoorden was ze de verdiende winnaar. Loezel werd de verliezend finalist met 17 goede antwoorden.  Er werd nog lang nagepraat die avond.

Dat was de samenvatting van het eerste Wie is de Mol Weekend. Iedereen bedankt voor het geweldige weekend!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human