Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Hierbij mijn keuzeKandelaar 1: Oe helemaal zelf geknutseld. Leuk. Snap de setting vd foto niet helemaal.Kandelaar 2:Wel leuke setting zo ... met kerstlampjes?Mijn keuze gaat naarSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Nr 1 Heeft duidelijk tijd ingezeten om te maken. Knap gedaan. Nr 2 is gewoon een bestaande in een leuk jasje, maar het jasje is voor mij niet belangrijk genoeg.
De kandelaar die ik het beste vindt is:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Kandelaar 1
Hier het zuryrapport van gig:Kandelaar 1: Eenvoudig, minimalistisch, decorstuk uit een toneelstuk, is het wel al droog? Kandelaar 2: Sfeerplaatje, terracotta decoratie, straalt luxe uit, elektrisch licht erbij is dat een toevoeging? Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Zo verschillend en daarom ook zo moeilijk om te kiezen 2 ziet er het mooist uit, maar 1 is zelfgemaakt (althans dat mag ik hopen) en dus kies ik voor de geknutselde, nummer 1 wint!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
626 gasten en 2 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland