Auteur Topic: Fantasy Tennis Tour 2018  (gelezen 55024 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #180 Gepost op: 5-03-2018, 19:31:15 »
Ik ga best aardig alleen Nadal nekt me weer eens
You'll never walk alone

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #181 Gepost op: 5-03-2018, 21:18:10 »
Tja ach, het klassement kan zomaar weer omgegooid worden als Nadal straks Roland Garros weer wint.

Maar vooralsnog vind ik dit wel een leuk seizoen, al heb ik geen idee waarom eigenlijk.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #182 Gepost op: 5-03-2018, 21:21:46 »
Die 2 ATP-1000 toernooien komen nu. Dat is altijd wel een soort mijlpaal in het seizoen.
Net als R.G. inderdaad. Als het gravelseizoen erop zit.
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #183 Gepost op: 5-03-2018, 22:22:33 »
Ik vind er geen klap aan, dit seizoen ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #184 Gepost op: 12-03-2018, 10:52:35 »
Indian Wells was nog niet zo heel boeiend, maar afgelopen nacht, amai..
Ik ga gewoon even alle kwarten af mbt seeds die eruit liggen.

1e kwart:
Fognini (seed 16) is gesneuveld door Chardy; ik kwam er tevens gister pas achter dat ik Chardy in m'n team heb ::rofl::
En that's it, maar dit minder schokkende kwart werd dan ook (eer)gister gespeeld.

2e kwart:
Dimitrov (seed 3) eruit door Verdasco!
Rublev (seed 27) eruit door Fritz; Fritz die dit jaar nog weinig had laten zien, aangezien hij vooral Challengers speelde, maar dit is niet gek.
Ramos (seed 19) eruit door Coric, niet heel onverwacht.
Dzumhur (seed 26) verliest tegen Kicker.

3e kwart:
Sock (seed 8 ) ligt er NIET uit! Na slechts 1x in z'n 8 gespeelde partijen dit jaar, vond ik dit ook even een vermelding waard ;D
Pouille (seed 9) daarentegen wel, verloren tegen Bhambri. Bambix stond bij het begin van dit seizoen nog 116e, en is zodoende door niemand verkozen.
Schwartzman (seed 14) ligt eruit tegen Baghdatis - dat doet me weer wat beter voelen dat Bagh m'n beide 100+ knulletjes eruit sloeg :P
Edmund (seed 21) sneuvelt tegen Sela.
Raonic (seed 32) verliest eveneens NIET! Na een rampzalige seizoensstart, waarin hij verloor van Alex De Minaur; Lacko; en Steve Johnson (en alleen won van Taro Daniel - wie?), weet hij ditmaal te winnen van aanstormende Auger.
Zverev (seed 4) behoudt daarentegen zijn enigszins zwalkende vorm, en verliest van Joao Sousa..


4e kwart
Djokovic (seed 10) verliest! Van Taro Daniel, de knul die we zojuist hebben leren kennen als degene die werd verslagen door een vormloze Raonic. :o Waarna Taro een 3e ronde heeft tegen Leonardo Mayer, vanwege terugtrekken van Nishi ::)
Isner (seed 15) verliest niet geheel onverwacht van Monfils, die in veel betere vorm is.
Gilles Vlak-hem-nooit-uit Muller (seed 24) blijft ook met z'n vorm worstelen, en verliest van Herbert.


Vooral het 3e kwart ligt totaal open.

Daarnaast:
- Kyrgios trekt zich vooraf terug; ongetwijfeld vanwege een elleboog of schouderblessure ofzo ::)
- Nishikori trekt zich vooraf terug, want die is ziek!
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #185 Gepost op: 14-03-2018, 22:10:30 »
Hm, geen heel best toernooi dit voor mijn team. Bovenin heb ik alleen nog Federer en onderin Lopez, Raonic en Del Potro. Cilic helaas al eruit tegen de oerdegelijke Duitser Kohlschreiber. Met een finale Federer-Del Potro kan ik de schade misschien nog beperken.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #186 Gepost op: 15-03-2018, 10:19:18 »
En dan vliegt Lopez eruit door Querrey.

De kwartfinales zijn:
Federer-Chung
Coric-Anderson

Querrey-Raonic
DelPo-Kohlschreiber.

Dus de onderste helft is niet enorm interessant. Querrey en Kohlschreiber zijn 0x gekozen; Raonic door bijna iedereen. Alleen DelPo is een speler met effect op de poule, 7 van de 13 teams hebben hem.

De bovenste helft is wat dat betreft een stuk boeiender (Federer 6x; Chung 3x; Coric 6x; Anderson 1x); en zeker ook inhoudelijk, aangezien Federer-Chung een woest interessante Aussie Open-halve finale leek te gaan worden, totdat Chung blessureproblemen bleek te hebben en halverwege moest opgeven.
That said, Federer hoort nog steeds / wederom de stevige favoriet te zijn, ook aangezien Chung sindsdien in minder grootse vorm lijkt te zijn. (Terwijl Federer sindsdien in 9 wedstrijden slechts 1 set heeft laten liggen)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #187 Gepost op: 17-03-2018, 10:00:04 »
Coric wint van Anderson  ::oink::
(en federer, raonic en delpo winnen ook)


Ik heb 4 halve finalisten in Indian Wells :o
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #188 Gepost op: 17-03-2018, 10:36:06 »
Ik ben al blij met twee ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #189 Gepost op: 19-03-2018, 00:08:51 »
Wow wat een epische wedstrijd van Delpo en Federer.  ::bravo::

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #190 Gepost op: 21-03-2018, 22:45:12 »
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::Fantasy Tennis Tour 2018 - Week 10/11 ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::
Locaties

Indian Wells (Masters)

Punten
160 punten: Del Potro
80 punten: Federer
40 punten: Raonic, Coric
20 punten: Chung, Anderson, Querrey, Kohlschreiber
10 punten: Chardy, Cuevas, Fritz, Carreno Busta, Lopez, Baghdatis, L. Mayer, Herbert

Winnaars
1 winnaar: Kiss my ace, De Genivelleerden, Ahw! Oh!, Team Advantage 2018, Grand Sla'm, De elektrische vliegenmeppers, The Deucebags

Bagels
Geen

Verdubbelaars
Geen
----------------------------------------
50 - Medvedev: The Hawkeyes, De Genivelleerden, Team Advantage 2018
40 - Simon: Kiss my ace
40 - Tiafoe: The Deucebags
10 - Delbonis: NET KO

Klunzen
20 - Chung: NET KO
----------------------------------------
110 - Chung: NET KO
30 - Bedene: The Deucebags
20 - Gojowczyk: Kiss my ace, The Hawkeyes, Team Advantage 2018, Vamos!, De elektrische vliegenmeppers
10 - Benneteau: Ahw! Oh!, Grand Sla'm, Game set match 2
10 - Basilashvili: Bagels and Deuces 3.0

Verdubbelde toernooien
Geen
----------------------------------------
ATP 250:
50 - Net KO: Doha
0 - The Hawkeyes: Sofia
ATP 500:
40 - NET KO: Dubai

Top 3 van de week
1 De Genivelleerden 350
2 Team Advantage 2018 / The Deucebags 290
# The Hawkeyes 20
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #191 Gepost op: 21-03-2018, 22:45:26 »
::vlaglinks:: ::vlaglinks:: ::vlaglinks:: Stand na week 10/11 ::vlagrechts:: ::vlagrechts:: ::vlagrechts::
::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader:: The Deucebags ::cheerleader:: ::cheerleader:: ::cheerleader::

::confettie:: ::confettie:: De Genivelleerden ::confettie::  ::confettie::

::dans:: Team Advantage 2018 ::dans::

Volledige stand
1 The Deucebags 1610
2 De Genivelleerden 1540
3 Team Advantage 2018 1420
4 Bagels and Deuces 3.0 1160
5 De elektrische vliegenmeppers 1150 +2
6 Game set match 2 1090
7 NET KO 1060 -2
8 Kiss my ace 890 +1
9 The Vatican Saints 4 880 -1
10 Ahw! Oh! 820 +1
11 Grand Sla'm 760 +2
12 The Hawkeyes 680 -2
13 Vamos! 600 -1

Week 12/13

Miami (Masters)

Verdubbelde toernooien
Geen
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #192 Gepost op: 21-03-2018, 23:06:33 »
Aaaah nog een plaats omhoog ::rofl:: ::bravo::

Welkom Hawkeyes (Fabiann volgens mij?) bij de "omg-ik-sta-zelfs-onder-D*N" club ::rofl:: ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #193 Gepost op: 21-03-2018, 23:07:34 »
Aaaah nog een plaats omhoog ::rofl:: ::bravo::

Welkom Hawkeyes (Fabiann volgens mij?) bij de "omg-ik-sta-zelfs-onder-D*N" club ::rofl:: ;D

 ::rofl::



Het zou toch zoveel beter zijn voor mijn poule als Robin Haase eens een mental coach in de arm zou nemen. Vandaag geen vuiltje aan de lucht, hij loopt lekker te spelen, kan zo in twee sets klaar zijn, tot ie weer een mental breakdown krijgt en ruzie krijg met de scheidsrechter en natuurlijk weer iemand in het publiek.  ::) ::rofl:: Uiteindelijk gelukkig wel gewonnen.

Echt als die gast geen Nederlander was, zou ik er wrs mijn tv voor uitzetten, in plaats van aan.  ;D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #194 Gepost op: 21-03-2018, 23:13:18 »
Aaaah nog een plaats omhoog ::rofl:: ::bravo::

Welkom Hawkeyes (Fabiann volgens mij?) bij de "omg-ik-sta-zelfs-onder-D*N" club ::rofl:: ;D
Pfff ik suck echt in dit spelletje. :\'(
🜃

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #195 Gepost op: 21-03-2018, 23:43:54 »
+2 ::dans::

Maar nog steeds onder D*n :(
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #196 Gepost op: 21-03-2018, 23:56:15 »
LdHmolletje is next ::super::

Heeft iemand nog tips of ik iets moet doen met die verdubbelaar? Ik doe daar nooit iets mee omdat ik geen idee heb wat ik moet doen ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #197 Gepost op: 22-03-2018, 09:22:55 »
LdHmolletje is next ::super::

Heeft iemand nog tips of ik iets moet doen met die verdubbelaar? Ik doe daar nooit iets mee omdat ik geen idee heb wat ik moet doen ::hypocriet::
Je kan 2 dingen doen:

1. Serieus de lijst van toernooien erbij pakken en een paar dagen voor zo'n toernooi begint het speelschema erbij pakken, kijken waar de meeste van jouw spelers meedoen en hoe gunstig het speelschema is

of 2. Gewoon random een stad naar keuze eruit pakken waarvan jij denkt: leuk, daar wil ik ooit nog eens heen, daar schijnt de zon is het altijd lekker week en dat brengt vast ook geluk voor mijn pool (aanrader voor jou denk ik).

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #198 Gepost op: 24-03-2018, 23:09:45 »
 ::oink:: Ik neem volgend jaar ook Kokki in mijn team. Wat is dit nu weer?  ::rofl::  Wel jammer, dat je ook Federer hebt HDD, anders was dit wel heel mooi voor je geweest.

Ik ben niet zo blij nu.  :(

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fantasy Tennis Tour 2018
« Reactie #199 Gepost op: 27-03-2018, 19:00:39 »
::oink:: Ik neem volgend jaar ook Kokki in mijn team. Wat is dit nu weer?  ::rofl::  Wel jammer, dat je ook Federer hebt HDD, anders was dit wel heel mooi voor je geweest.

Ik ben niet zo blij nu.  :(

En vervolgens verliest Kokki van Verdasco :(

Sowieso durf ik nog niet al te hard voor Kokki te juichen. Hij draait tot nu toe in 2018 eigenlijk heel solide tegen 100+'ers, maar worstelt vooralsnog tegen sterkere oppositie.
Het is mooi, en heel onverwacht, dat hij wint tegen Federer. Maar verder in 2018 tegen sterke tegenstanders:
Feli Lopez, atp rank 38, verloren;
Verdasco, atp 39, verloren;
Medvedev, atp 53, verloren;
Baghdatis, atp 102, verloren.

Ik zal supporteren hoor, maar ik verwacht niet direct dat hij blijft stunten ;D Had vooraf ongeveer even hoge verwachtingen van Nishioka, m'n anderen 100+'er, en die kan nog geen potten breken.

En sowieso kan het verkeren. Vorig jaar had ik, if memory serves, aanvankelijk Chung in m'n team. Bij het eerste wisselmoment gedumpt. Bij het tweede wisselmoment terug in m'n team. En hij beleeft momenteel een heel solide jaar. Net als Coric, waarbij het al een paar jaar op hoog van zegen is dat hij eindelijk z'n potentie nakomt, die eveneens ineens een heel goed jaar heeft. Maar van beide, en ook Kokki en Nishioka: geen idee hoe die over een paar maanden staan te ballen.

Heb eigenlijk alleen Chung gezien dit jaar, AO tegen Djoko, dat was dan wel zeer indrukwekkend. Chung staat overigens in de kwartfinale tegen Isner - die onverwacht Cilic eruit heeft geslagen. Daarmee zijn seeds 1-3 er inmiddels uit (Federer, Cilic, Dimitrov)/
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.