Auteur Topic: [Aflevering 3] Opdracht 3: Molcast  (gelezen 25187 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3: Molcast
« Reactie #120 Gepost op: 27-01-2018, 16:15:25 »
Dat tweede lijkt mij logischer. Je mag er toch vanuit gaan dat de anderen na afloop nog eens op de kaartjes gaan kijken, en als ze dan zien dat er geknoeid is met de kaartjes... Handschriften herken je over het algemeen redelijk snel, dus dat zal niet het slimste kunnen zijn wat een mol zou kunnen doen bij deze opdracht.

Lijkt me ook. Maar toch: Simone begon met hoofdstuk 4 Kunst en Cultuur, en eindigt dus (naar ik aanneem) met hoofdstuk 3 Sport. Stine krabbelt haar antwoord op een kaartje op de plek van Olcay, die de categorie Eten en Drinken voor zich had liggen. Je zou verwachten dat ze op dat moment op de plek van Emilio zou staan, die de sportkaartjes voor zich had. Ik vond het opvallend.

EDIT: Of Simone moet zo laat met haar mol-cast gestart zijn, dat ze vlak voor het landen nog met haar derde hoofdstuk (Eten en Drinken) bezig was. In dat geval stond Stine goed, en is Simone verdacht.

Heel veel kun je natuurlijk ook weer niet afleiden uit dat ene beeld, maar ik wilde het toch even melden.

« Laatst bewerkt op: 27-01-2018, 16:36:31 door Newbie2 »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3: Molcast
« Reactie #121 Gepost op: 27-01-2018, 16:35:16 »
Lijkt me ook. Maar toch: Simone begon met hoofdstuk 4 Kunst en Cultuur, en eindigt dus (naar ik aanneem) met hoofdstuk 3 Sport. Stine krabbelt haar antwoord op een kaartje op de plek van Olcay, die de categorie Eten en Drinken voor zich had liggen. Je zou verwachten dat ze op dat moment op de plek van Emilio zou staan, die de sportkaartjes voor zich had. Ik vond het opvallend.


Ja, maar de grondploeg heeft de kaartjes ook op goed gevoel opgehangen. "Wat wordt gedronken bij de nationale volkssport?" is op voorhand niet zo makkelijk te plaatsen. Hij hing volgens mij ook bij "Eten en drinken" terwijl hij bij "Sport" hoorde te hangen. Dus met dat soort dingetjes moeten we ook rekening houden.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3: Molcast
« Reactie #122 Gepost op: 27-01-2018, 16:56:18 »
Ja, maar de grondploeg heeft de kaartjes ook op goed gevoel opgehangen. "Wat wordt gedronken bij de nationale volkssport?" is op voorhand niet zo makkelijk te plaatsen. Hij hing volgens mij ook bij "Eten en drinken" terwijl hij bij "Sport" hoorde te hangen. Dus met dat soort dingetjes moeten we ook rekening houden.

Zat ik ook aan te denken. Of gewoon gaandeweg verschoven kaartjes op tafel. Wat zeker is is dat de anderen al klaar lijken te zijn, terwijl Stine nog druk bezig is. Dan krijg ik nu toch het idee dat Simone wel erg laat gestart is met haar mol-cast. (Zie EDIT hierboven).