Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 224199 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1020 Gepost op: 10-03-2018, 22:27:21 »
ach we hebben van deze bijna mol genoten

*hear hear!*
 ::jaja::
Omnia vincit amor

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1021 Gepost op: 10-03-2018, 22:57:01 »
Geen Molcay, gewoon Olcay dus :\'(

Maar waar ik op had gehoopt dat Olcay als Molcay zou hebben gedaan heeft Jan de molman gewoon geflikt. Wel heeft Olcay het dan slim gespeeld door echt iedereen op Ruben af te sturen. Ook een manier om in de finale te komen zelfs al ga je dan zelf ook nog in Ruben als mol geloven. Terwijl je Jan op zijn ogen geloofd, een Zaraydaatje dus ;D

Olcay bedankt voor je deelname. Er brak genoeg reuring los over de manier waarop je het spel speelde. Een beetje de vrouwelijke Jan als wijze. Lekker tegendraads, je eigen spel spelen. Jammer dat je je door Jan hebt laten inpakken en nog meer jammer dat je niet de mol of winnaar bent. Maar ik heb van je genoten ::bravo:: ::brunette:: ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1022 Gepost op: 10-03-2018, 23:42:34 »
Leuke vrouw en zeer sportieve verliezer.  ::bravo::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1023 Gepost op: 10-03-2018, 23:45:52 »
Nu wil ik de beelden zien van de eerste reactie van Olcay en de andere kandidaten op het moment dat Jan zich bekendmaakte als mol. Ruben en Jan waren toen in beeld en die wisten het allebei al.

Olcay zag er ongetwijfeld zo uit:  ::oink::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1024 Gepost op: 11-03-2018, 00:10:53 »
Ik had een flesje cava klaarstaan om op Molcay - die toch gewoon Olcay  ::oink:: bleek - te drinken. Ik kon gewoon niet geloven dat Jan die verdubbelaar over de finish duwde en verdacht 'm daarom ook totaal niet. Niets is wat 't lijkt blijkt maar weer. Bij deze alle Jan-tunnelaars: jullie hadden gelijk, gefeliciteerd!  ::bravo::. Het was een mooi seizoen met leuke deelnemers!  :D
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1025 Gepost op: 11-03-2018, 00:13:51 »
Ben haar naarmate het seizoen vorderde meer gaan waarderen. Nu vond ik haar echt een smaakmaker! Wat een leuke deelnemer!  ::bravo::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1026 Gepost op: 11-03-2018, 00:14:34 »
Meh jammer, ik had haar echt de leukste Mol ooit gevonden! ::bravo::
🜃

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1027 Gepost op: 11-03-2018, 01:06:23 »
Ik wil hierbij alle Jan-stemmers (Hulpmol natuurlijk) hartelijk feliciteren! Ik was er zo zeker van dat het Olcay was. Jan heeft het echt heel goed gespeeld. Tuurlijk zag ik wel hints en bepaalde verdachte acties, maar ik zag er veel meer die naar Olcay wezen. Maar ik sta weer met beide benen op de grond. Volgend jaar beter! (eerst de Belgische mol nog. :))


Sportief van je!  ::ok:: Al had ik het ook tof gevonden als het Molcay was geworden (dan  had ik zelf door het stof gemoeten want ik was toch behoorlijk ingemetseld in de Jan-tunnel). Die verdenkingen naar Olcay snap ik wel en wat zou het grappig zijn als niemand haar verdacht in de finale. Niets is wat het lijkt.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1028 Gepost op: 11-03-2018, 01:57:04 »
Lieve Olcay,
Wat heb ik van jou genoten!
Ik heb je nooit als mol verdacht... maar wat was je een heerlijke kandidaat!

En wat heb je iedereen heerlijk op het verkeerde been weten te zetten!
Hulde!  ::bravo::

Al kom je  nu als verliezer uit de bus; je hebt het spel kleur gegeven, met je impulsiviteit en vooral oprechtheid.
Waarvoor dank!   ::joehoe::
Namens heel veel molloten, denk ik.  ::hug::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1029 Gepost op: 11-03-2018, 09:18:58 »
Heeft iemand een theorie hoe Olcay zo ver heeft kunnen komen als ze Jan niet als verdachte had?
« Laatst bewerkt op: 11-03-2018, 09:25:07 door Run »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1030 Gepost op: 11-03-2018, 09:20:21 »
De rest zat ook fout en Olcay had toevallig een paar vragen meer goed steeds  ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1031 Gepost op: 11-03-2018, 09:26:30 »
De rest zat ook fout en Olcay had toevallig een paar vragen meer goed steeds  ::rofl::
Dus voor hetzelfde geld had Simone in de finale gestaan.
Dat had van mij iets meer uitgediept mogen worden gisteren, hoeveel vragen het scheelde, en waarom Olcay de zwarte vrijstelling weggaf.
Het lijkt mij een goed idee om nummer drie ook een prijs te geven. De mol krijgt een flink bedrag waarschijnlijk, de winnaar ook en dan nummer drie niets, die toch ook een tijd moest wachten en naar het Vondelpark komt en volop in de schijnwerpers staat.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2018, 09:31:39 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1032 Gepost op: 11-03-2018, 09:30:25 »
Dus voor hetzelfde geld had Simone in de finale gestaan.

Of Ron. Dat blijft toch wel een beetje een zwakte in het programma, zeker als je een geweldige (onverdachte) Mol hebt als Jan.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1033 Gepost op: 11-03-2018, 09:58:43 »
Heeft iemand een theorie hoe Olcay zo ver heeft kunnen komen als ze Jan niet als verdachte had?

Ik denk dat het gebrek aan een molboekje waarschijnlijk haar redding is geweest. ;D

Stine en Simone verdachten net als haar Ruben, en wisten waarschijnlijk meer van Ruben, ofwel, minder van Jan. Dan heeft ze waarschijnlijk per ongeluk misschien wat antwoorden op Jan ingevuld, en daarom ging ze door.

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1034 Gepost op: 11-03-2018, 10:30:25 »
Ik denk dat het gebrek aan een molboekje waarschijnlijk haar redding is geweest. ;D

Stine en Simone verdachten net als haar Ruben, en wisten waarschijnlijk meer van Ruben, ofwel, minder van Jan. Dan heeft ze waarschijnlijk per ongeluk misschien wat antwoorden op Jan ingevuld, en daarom ging ze door.

Dat zou wel een grap zijn, in de finale zitten door het niet gebruiken van een molboekje  ::rofl::
Maar denk dat het idd wel zo is dat ze minder details wist en zo dingen aankijkt die meer op Jan sloegen. Zelfs telkens 1 vraag is al genoeg om niet de slechtste te zijn.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1035 Gepost op: 11-03-2018, 10:41:30 »
Ja, Simone en Stine beten zich gewoon harder vast in de verkeerde mol, dus terecht naar huis. En Ron zn exit vond ik sowieso oneerlijk. Dat is een verhaal apart.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1036 Gepost op: 11-03-2018, 11:06:47 »
Olcay was voor mij overduidelijk niet de Mol, maar heb zo van haar genoten als kandidaat. Wat een geweldige, grappige vrouw. Echt super leuk. Waarom er zoveel mensen op haar zaten is mij echt een raadsel. Zij was de enige van alle kandidaten die ik vanaf het begin nooit verdacht heb.
Maar man wat heb ik van haar genoten.  ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1037 Gepost op: 11-03-2018, 11:16:53 »
Geweldige kandidaat ::bravo:: ::bravo::

Tot het moment dat ze tegenover Art stond tijdens de finale. Man, wat een plaatsvervangende schaamte.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1038 Gepost op: 11-03-2018, 11:18:20 »
Olcay was voor mij overduidelijk niet de Mol, maar heb zo van haar genoten als kandidaat. Wat een geweldige, grappige vrouw. Echt super leuk. Waarom er zoveel mensen op haar zaten is mij echt een raadsel. Zij was de enige van alle kandidaten die ik vanaf het begin nooit verdacht heb.
Maar man wat heb ik van haar genoten.  ::bravo::

Grappig dat had ik juist met Jan. Ik zei nog ik snap niet dat er  mensen zijn die Jan als mol zien :P Dat maakte het overigens wel leuk op het forum....

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen
« Reactie #1039 Gepost op: 11-03-2018, 11:24:39 »
Ja het was zeker verdeeld hier. Maar ik geloofde ook niet in haar omdat ik haar zelden iets verdachts zag doen. Jan daarentegen wel. De dure telefoontjes voor niks, niets doen bij het verven van de brug. Ze de verkeerde kant op sturen bij de opdracht waar Stine onder de grond zat met Emilio en Loes. Er waren best wel veel gekke dingen. Bij Olcay zag ik die helemaal niet. Zag dat ze gewoon super hard haar best deed om zoveel mogelijk geld te pakken. Dat zou een mol toch nooit doen? Ik heb dit topic dan ook helemaal niet gelezen omdat ik er gewoon nooit aan getwijfeld had dat zij het uberhaubt kon zijn. Het was niet logisch voor mij.

Ik ben nog nieuw in dit programma en probeer het altijd zo rationeel mogelijk te bekijken. Streep de mensen weg van wie je zeker bent en richt je op de rest. Zo had ik vorig jaar ook een paar mensen van wie ik zeker was: Immanuelle, Diederik en Sanne. Dus die haalde ik dan door op mijn lijstje.
Maar ja Jan stond dit jaar ook nooit op de lijst, niet tot Stine vertrok. Dus op zich zegt dat ook niks.

Ja ik weet niet, maar Olcay voelde niet aan als de mol voor mij. Ik zag het gewoon echt niet.
Maar vond haar echt helemaal top als kandidaat. Zelden zo gelachen om iemand.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.