Auteur Topic: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'  (gelezen 19088 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #20 Gepost op: 20-01-2018, 22:58:05 »
Autootjes-opdracht: super leuk.
Vrijstellingopdracht: volgende keer graag weglaten.
Paraglide-opdracht: helemaal prima.

Ik vind er veel leuke kandidaten bij zitten. Emilio lijkt me een superleuke gast, Ruben en Simone ook positief verrassend, en superjammer dat Bella weg is, vond haar zeer verfrissend.

Maar geen wóórd over Jean-Marc? Ik dacht dat we te weten zouden komen "hoe zijn vertrek valt in de groep"? (weet nu al niet meer waar ik dat las). Niets over meegekregen.

Edit: In de autootjesopdracht wederom Ruben zwaar onverdacht. Goedkoopste auto en veel rode auto's "bezighouden".
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2018, 23:07:16 »
Ik vind het ook altijd leuk om per afdeling te kijken naar waar ik als mol zou willen staan/ zitten/ zijn.
In deze aflevering: op de grond bij Molcast (Ruben/ Stine/ Olcay/ Emilio), als bijrijder bij de Pacman race of alleen in de auto (Simone/ Ruben/Jan/Emilio/ Bella), en als eerste aan de beurt bij de opdracht Kwestie van Vertrouwen....(Ruben/ Emilio, Loes/ Bella)

Conclusie: Emilio en Ruben dan is beste posities (en ik verdenk Ruben echt niet, dus mijn tunnel wordt dieper.....
Ben het compleet met je eens. Alleen één opmerking, volgens mij heb je Stine & Jan omgewisseld? Jan zat namelijk voor een groot deel van de eerste opdracht aan het stuur..?
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2018, 23:09:00 »
Ik zou Olcay geen penningmeesterschap geven na wat er vorige week gebeurde met het geld ;)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #23 Gepost op: 20-01-2018, 23:11:41 »
Ben het compleet met je eens. Alleen één opmerking, volgens mij heb je Stine & Jan omgewisseld? Jan zat namelijk voor een groot deel van de eerste opdracht aan het stuur..?
Ja inderdaad, nu je het zegt! Dan kan Stine er ook bij op de lijst, conclusie: Stine, Emilio en Ruben
Meer L

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #24 Gepost op: 21-01-2018, 02:22:21 »
Wat een goed seizoen weer, voelt echt veel spannender dan afgelopen jaren  ::bravo:: en ik vind Emilio heel leuk (en een beetje verdacht).

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #25 Gepost op: 21-01-2018, 02:54:55 »
Kriebels bij dit shot...


Finalisten in beeld? Naast afvaller dit keer...


*Bella, je was top!*
Omnia vincit amor

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #26 Gepost op: 21-01-2018, 03:16:58 »
Wat een supergave opdrachten hebben ze toch.
(die met de doosjes dan even minder)
Bij de paragliding leek het mij er zelfs op, dat de mol even dacht 'fuck dat spel, ik ga gewoon even genieten' als ie tenminste in de lucht hing.
Zoals een mol eerder al eens gedacht heeft, seizoen of zes terug, ben 't even kwijt wie.


Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2018, 08:49:16 »
Vrijstellingopdracht: volgende keer graag weglaten.
Zo zie je maar, ieder zijn smaak. Ik vond dat een top-opdracht!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2018, 13:20:31 »
Het valt me op dat bij elke test vraag 3 in beeld komt.

Afl.1:
Jean-Marc beantwoord vraag 3: In welk land zat de mol tijdens de opdracht? Armenië (Bella en Simone)

Afl.2:
Olcay beantwoord vraag 3: Had de mol een voertuig met rupsbanden tijdens de opdracht met de graafmachines? Ja (Ruben)

Afl.3:
Ruben beantwoord vraag 3: Heeft de mol min-geld gepakt tijdens de kwestie van vertrouwen-opdracht? Ja (Bella, Ruben, Emilio, Simone, Stine en Olcay)

Nu nog een verband.

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #29 Gepost op: 21-01-2018, 13:31:28 »
@Brtdm: De naam van de Mol telt 3 letters. Zoiets misschien.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #30 Gepost op: 21-01-2018, 13:58:07 »
@Brtdm: De naam van de Mol telt 3 letters. Zoiets misschien.

Jan? Of toch Ron?  ;)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #31 Gepost op: 21-01-2018, 14:04:45 »
Ruben had als enige de rupsbanden in aflevering 2 en pakte mingeld bij de vertrouwen-opdracht in aflevering 3.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #32 Gepost op: 21-01-2018, 15:05:25 »
Mooie aflevering weer. Enige minpunt vond ik dan opdracht 2, maar verder : top!
Ook een leuke groep, waarbij ik nog steeds geen idee heb wie nu de mol is. Mijn gevoel zegt nog steeds Simone, maar verder? Er is bijna geen kandidaat die niks mollerigs of kandidaterigs heeft gedaan. Ik weet het gewoon niet meer!
Ich bin ein Bärliner!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #33 Gepost op: 21-01-2018, 19:25:42 »
Als jan een groen scherm krijgt is iedereen blij.
Behalve Loes, zij lijkt het er niet mee eens te zijn.
(mijn persoonlijke invulling)



Waarom krijgen we bij het rode scherm van Bella de reactie van Tine, Loes en Ruben helemaal niet te zien  ???




Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #34 Gepost op: 21-01-2018, 19:29:51 »
Maakt het heel veel uit als je de zwarte vrijstelling weggeeft?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nautdv_15

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #35 Gepost op: 21-01-2018, 19:32:48 »
Art zegt bij de mol cast opdracht dat er 4000 euro te verdienen valt, 100 euro per vraag dus 40 vragen. Aan het einde van de opdracht als de uitslag bekend wordt gemaakt liggen er nog maar 39 vragen op tafel. De mol zal 1 vraag hebben weggestopt. Dat kan de mol alleen maar hebben gedaan als de mol beneden stond. Dat waren Olcay Ruben Stine en Emilio.

Offline Nautdv_15

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #36 Gepost op: 21-01-2018, 19:34:27 »
Maakt het heel veel uit als je de zwarte vrijstelling weggeeft?
ja, je weet nooit 100% zeker wanneer deze persoon hem inzet

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #37 Gepost op: 21-01-2018, 20:00:11 »
Art zegt bij de mol cast opdracht dat er 4000 euro te verdienen valt, 100 euro per vraag dus 40 vragen. Aan het einde van de opdracht als de uitslag bekend wordt gemaakt liggen er nog maar 39 vragen op tafel. De mol zal 1 vraag hebben weggestopt. Dat kan de mol alleen maar hebben gedaan als de mol beneden stond. Dat waren Olcay Ruben Stine en Emilio.

éen vraag wegmaken vind ik wel een heel magere molactie. Zeker als er ook risico is om betrapt te worden. Tenzij die ene vraag een directe link naar de mol in zich heeft....

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #38 Gepost op: 21-01-2018, 20:04:02 »
éen vraag wegmaken vind ik wel een heel magere molactie. Zeker als er ook risico is om betrapt te worden. Tenzij die ene vraag een directe link naar de mol in zich heeft....
100 euro is inderdaad niet veel, maar waarom zou je als kandidaat stiekem een vraag verstoppen  ::rofl:: ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 3] - 20 januari: 'Kreupelstraat'
« Reactie #39 Gepost op: 21-01-2018, 20:07:58 »
Om verdacht over te komen bij andere kandidaten?

Edit: of misschien is ie gewoon per ongeluk op de grond gevallen of weggewaaid of was er een logische reden dat ze ff een nieuw shot moesten hebben toen het al opgeruimd was en daardoor per ongeluk een kaartje misten etc etc ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!