Auteur Topic: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld  (gelezen 26690 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #60 Gepost op: 22-01-2018, 22:30:21 »
als hij er voor was gaan staan,  had die Mercedes gewoon in zijn achteruit gegaan. Dus was dat een zinloze actie denk ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #61 Gepost op: 22-01-2018, 22:30:44 »
Geen idee. Ze reden elkaar tegemoet en de rode auto reed gewoon door. Het is mij niet duidelijk waarom hij niet probeert om haar tegen te houden. Mocht dat niet als je in tegengestelde richting reed?

Ze rijden nog altijd op de openbare weg. Ik denk dus dat de verkeersregels nog altijd gevolgd moesten worden.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #62 Gepost op: 22-01-2018, 22:32:07 »
Ze rijden nog altijd op de openbare weg. Ik denk dus dat de verkeersregels nog altijd gevolgd moesten worden.

Dat zal het zijn. Art zei inderdaad dat ze zich aan de verkeersregels moesten houden. Dat zal waarschijnlijk ook voor de rode auto's hebben gegolden.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #63 Gepost op: 22-01-2018, 22:52:38 »
Wat staat hier? ::vergroot:: Heeft me de hele opdracht bezig gehouden. Op de andere kant staat het Mollogo dus is speciaal gedrukt ::vergroot::
Doe je dan zoveel moeite voor. Heb je eindelijk alle letters goed en wel bij elkaar gezocht, staat er gewoon 'Georgië'... ::)
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #64 Gepost op: 22-01-2018, 23:00:54 »
Je hebt gelijk!
Haha ja een dimlampje binnen overdag aan hebben, en die joekels van een bordjes op het dak van de auto's gaven geen hint weg zeker ::rofl:: ::zwaai:: ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #65 Gepost op: 22-01-2018, 23:05:49 »
^Helaas...

Simone had de binnenverlichting de hele rit aanstaan en de anderen allemaal niet. Dat is een duidelijk signaal voor de rode autootjes. Toch gewoon vertrouwen winnen? En nog meehelpen met duwen das 2x200. Zo kom je wel uit de Kreupelstraat.
Poging tot hint: Simone laat de binnenlichten aan. In het donker moet je dit nooit doen: dan lijkt het buiten nóg donkerder en zie je minder van de weg. Echter, de mol houdt van het donker en kiest zijn weg ook altijd in het duister.

Ja, zwakke hint ik weet het. Weet iemand iets beters? Binnenlicht aan is nl. best opnerkelijk.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #66 Gepost op: 22-01-2018, 23:13:35 »
Doe je dan zoveel moeite voor. Heb je eindelijk alle letters goed en wel bij elkaar gezocht, staat er gewoon 'Georgië'... ::)

Jammer. Maar evengoed bedankt, want ik was hier ook heel benieuwd naar.

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2018, 02:22:38 »
Wat een heerlijk opdracht weer! Ik hou van opdrachten met auto's maar dit is een topper. En dan die Lada Samara in het rood ::love::

Maar dan, wat is de beste plek voor de mol? Hoog bedrag? Logisch. X2? Logisch. Maar bij die laatste had je moeten afgaan. Beste plek in de auto? Voor beide plekken valt wat te zeggen, maar de meest logische plek voor mij zou zijn aan het stuur. Daar kan je volgens mij het meeste mollen. Zeker gezien enkele van die auto's automaten leken te zijn (en daar kan niet iedereen even goed mee rijden als je handgeschakeld gewend bent).

Lijkt me dat je als mol juist niet de auto met een hoog bedrag kiest. Als je het redt breng je veel geld in de pot. Als je faalt ben je super verdacht. Ik denk dat de mol achter het stuur zit en kiest voor een lager bedrag dan 750,-  Ruben is nu niet verdacht maar verliest wel geld. Simone wint 200,- een mol kan dat verantwoorden als het winnen van vertrouwen. Hetzelfde geldt voor Loes.
Als bijrijder heb je (te) weinig invloed. Emilio wel weer slim om de wekker te vergeten.
Waarom werd Olcay nu ineens klemgereden? Ik verdenk haar totaal niet maar ze was wel het meest verdacht hierdoor.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2018, 08:33:29 »
Volgens de voice-over van Loes hadden de kandidaten afgesproken dat degene die van zichzelf overtuigd was dat hij/zij goed kon rijden de auto's met de hoge bedragen zouden pakken. Logisch dus dat de bijdehandjes  Jan en Olcay dat deden.

Ik kan me niet voorstellen dat de mol als bijrijder mee wil, inderdaad veel te weinig invloed. Helemaal als je bij Jan in de auto zat, die croste er wat af zeg ;D

Emilio was een goede begeleider en Bella is inmiddels naar huis.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2018, 18:38:30 »
Art zegt: 'Let op, er rijden ook drie rode auto's en die gaan proberen jullie uit te schakelen door jullie uit te sluiten.
Ik heb toch echt VIER auto's gezien!


Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2018, 18:41:55 »
Art zegt: 'Let op, er rijden ook drie rode auto's en die gaan proberen jullie uit te schakelen door jullie uit te sluiten.
Ik heb toch echt VIER auto's gezien!



De mol zat in de vierde rode auto

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #71 Gepost op: 23-01-2018, 18:44:53 »
 ???

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #72 Gepost op: 23-01-2018, 18:45:28 »
De mol zat in de vierde rode auto
Ron?! :o ::rofl::
...óf niet!

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #73 Gepost op: 23-01-2018, 18:50:37 »
Dat is echt ronduit vreemd. Misschien is er eentje van een dorpsbewoner? Kan me haast niet voorstellen, maar ik vind de auto rechtsboven toch een beetje uit de toon vallen. Was dit niet ook de auto die onderaan de heuvel ineens wegreed bij Loes en Emilio?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #74 Gepost op: 23-01-2018, 18:57:33 »
Misschien had éen van de rode auto's ook pech en hebben ze een reserve ingezet.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #75 Gepost op: 23-01-2018, 18:59:03 »
Jeetje, goed gezien! Dat was mij niet eens opgevallen! (zeker teveel op die gave Lada gelet)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #76 Gepost op: 23-01-2018, 18:59:21 »
Dat is echt ronduit vreemd. Misschien is er eentje van een dorpsbewoner? Kan me haast niet voorstellen, maar ik vind de auto rechtsboven toch een beetje uit de toon vallen. Was dit niet ook de auto die onderaan de heuvel ineens wegreed bij Loes en Emilio?
Met zwaailicht? Hmm..  ::rofl::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #77 Gepost op: 23-01-2018, 19:26:20 »
Hahhahaa totaal niet opgemerkt, wat goed gezien mOlmuis! Cool  :)
Dan ga ik bijna de twee kandidaten verdenken die alleen in een auto zaten: Ruben en Simone, zal een van hen stiekem een rode auto ingestapt zijn?  ::rofl::
Meer L

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #78 Gepost op: 23-01-2018, 19:46:52 »
Dan ga ik bijna de twee kandidaten verdenken die alleen in een auto zaten: Ruben en Simone, zal een van hen stiekem een rode auto ingestapt zijn?  ::rofl::

Ruben was wel vrij snel af  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #79 Gepost op: 23-01-2018, 19:47:54 »
Ruben was wel vrij snel af  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Nog lekker veel tijd om met een rode auto rond te knorren  ::rofl::
Meer L