Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading  (gelezen 15552 keer)

Offline Qicksel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #40 Gepost op: 14-02-2018, 13:38:18 »
Ik schaak zelf en ik ken geen Ladas, wat is zijn voornaam?

ALs je erop googlet, kom je op een Dimitrios Ladas uit uit Griekenland. Maar dat is gewoon leuk googlewerk. Zeker geen bekende schaker; ik bedoel je kan mij ook op die site vinden met ongeveer dezelfde rating ;D. Maar de kans dat ik ooit een widm hint word, acht ik zeer klein (mijn achternaam is ook wel geen automerk).

https://ratings.fide.com/card.phtml?event=4243099

Offline themollenator

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #41 Gepost op: 14-02-2018, 14:00:34 »
Is het eigenlijk duidelijk of je spullen eruit had kunnen gooien om de bewoner in de auto te plaatsen of was dat een no go?  ::rofl::
ik meen dat Art zei dat je mocht her pakken, lijkt me dus van wel. ik denk dat ze toch wel coulant zijn geweest qua spullen IMHO er stonden zo veel spullen dat het echt nooit allemaal mee kon.

Offline Looierd

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #42 Gepost op: 14-02-2018, 18:33:42 »
ALs je erop googlet, kom je op een Dimitrios Ladas uit uit Griekenland. Maar dat is gewoon leuk googlewerk. Zeker geen bekende schaker; ik bedoel je kan mij ook op die site vinden met ongeveer dezelfde rating ;D. Maar de kans dat ik ooit een widm hint word, acht ik zeer klein (mijn achternaam is ook wel geen automerk).

https://ratings.fide.com/card.phtml?event=4243099

Daarom gaf ik al aan dat de link met de schaker wat vergezocht is. Maar het feit dat er Ladas staat vind ik persoonlijk wat raar...

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #43 Gepost op: 14-02-2018, 22:05:17 »
Waar staat dan Ladas? Ik zie overal Lada's staan

Kan ook gewoon een foutje zijn natuurlijk, engelse schrijfwijze is zonder '

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #44 Gepost op: 14-02-2018, 22:13:06 »
Ik denk dat dit bedoeld wordt:


Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #45 Gepost op: 14-02-2018, 22:48:35 »
 ::ok:: dank je

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #46 Gepost op: 15-02-2018, 10:19:14 »
Ik denk dat in dat font gewoon geen ' zit. ;)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #47 Gepost op: 15-02-2018, 10:38:18 »
In een testvraag zit de opdrachttitel ook.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #48 Gepost op: 15-02-2018, 15:07:45 »
Ik denk dat in dat font gewoon geen ' zit. ;)
Afleveringtitels zijn hetzelfde font, met aanhalingtekens.

Ik vond het in elk geval erg slordig, tenzij het een hint is. Zelfde categorie als "Ee n verhaal apart" wat mij betreft.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #49 Gepost op: 15-02-2018, 21:45:37 »
In een testvraag zit de opdrachttitel ook.

Het blijft toch wel een rare zin door die spelfout. Ze hadden het ook " laden in een lada " of zo kunnen noemen.

En waarom wilde Simone direct chauffeur zijn? Had ze dan een grotere kans om alleen in het huis te zijn en gooide Stine toen roet in haar mollenmaaltijd????

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #50 Gepost op: 16-02-2018, 23:31:33 »
In een testvraag zit de opdrachttitel ook.

Hier ook iets raars gevonden: als je op Stine wilt stemmen welke auto kies je dan? Ze laat Jan in de steek en helpt Simone bij het laden. Moet je op de blauwe of witte auto klikken?

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #51 Gepost op: 17-02-2018, 09:04:55 »
Hier ook iets raars gevonden: als je op Stine wilt stemmen welke auto kies je dan? Ze laat Jan in de steek en helpt Simone bij het laden. Moet je op de blauwe of witte auto klikken?
Dat is inderdaad lastig te kiezen. In het topic met de testvraag heb ik ervoor gekozen dat Stine samenwerkte Simone (het langst in ieder geval), maar het kan ook dat ze de originele indeling hebben aangehouden (samen met Jan)

Ik denk dat het voor kandidaten duidelijker is dan voor ons. Ook de vraag met de hotelkamers was voor ons moeilijk te beredeneren.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2018, 09:06:54 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #52 Gepost op: 17-02-2018, 12:19:11 »
Als ik kijk hoe de Lada's volgeladen zijn denk ik niet dat de makers dit hadden verwacht. Alleen Ruben en Olcay pakken 'netjes' in. Simone en Jan laden op de kofferbak en verder buiten de imperial. Ik snap dat Jan, Simone en Stine alles meekregen. Ook denk ik dat Simone in eerste instantie alleen wilde en het tegenviel dat Stine kwam helpen. Als Simone de mol is dan kun zij niet anders dan goed inpakken onder toeziend oog van Stine.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2: Lada's met lading
« Reactie #53 Gepost op: 17-02-2018, 13:25:44 »
De uitspraken van Olcay kloppen ook met het dagboek van de mol ze had hard gewerkt en was wel aan een nieuwe manicure toe. En ze propte de achterbank stelselmatig vol. Hoe vaker ik me verdiep in het duel Stine Simone hoe minder ik er van overtuigd ben dat 1 van die 2 de mol zou zijn.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2018, 14:08:48 door foxhunter »