Auteur Topic: [Aflevering 1] Opdracht 1: Kluis, geld en jokers  (gelezen 55924 keer)

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1: Kluis, geld en jokers
« Reactie #240 Gepost op: 4-03-2018, 10:19:42 »
Ziet iemand wat ik zie bij de binnenkomst in het hotel van Ruben en Olcay?
Het ziet er uit alsof Ruben iets heel stoms heeft gedaan en echt even moet schakelen om zijn aandacht erbij te houden. Misschien heeft ie wel gezegd dat het niet goed ging met zijn vriendin of heeft ie heel slecht geslapen in het vliegtuig. Olcay bekijkt het van schuin achter hem en helpt hem op te starten met het samenvatten van wat art net zei.
Ik kan het zo moeilijk van me af schudden dat ik denk dat hij al door de mand viel voor het begon. Het verklaard iig wel dat Olcay niets met een molboekje doet. Voor het geld gaat en al vanaf het begin goed zit.
Ik hoop dat ik er een beetje naast zit. Als Ruben de mol blijkt en daar lijkt het op. Best jammer.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 10:21:14 door Poontang »

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1: Kluis, geld en jokers
« Reactie #241 Gepost op: 4-03-2018, 17:04:30 »
Ziet iemand wat ik zie bij de binnenkomst in het hotel van Ruben en Olcay?
Het ziet er uit alsof Ruben iets heel stoms heeft gedaan en echt even moet schakelen om zijn aandacht erbij te houden. Misschien heeft ie wel gezegd dat het niet goed ging met zijn vriendin of heeft ie heel slecht geslapen in het vliegtuig. Olcay bekijkt het van schuin achter hem en helpt hem op te starten met het samenvatten van wat art net zei.
Ik kan het zo moeilijk van me af schudden dat ik denk dat hij al door de mand viel voor het begon. Het verklaard iig wel dat Olcay niets met een molboekje doet. Voor het geld gaat en al vanaf het begin goed zit.
Ik hoop dat ik er een beetje naast zit. Als Ruben de mol blijkt en daar lijkt het op. Best jammer.

Als dit zo is zou ik juist alles opschrijven wat Ruben doet.

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1: Kluis, geld en jokers
« Reactie #242 Gepost op: 4-03-2018, 21:10:50 »
Ziet iemand wat ik zie bij de binnenkomst in het hotel van Ruben en Olcay?
Het ziet er uit alsof Ruben iets heel stoms heeft gedaan en echt even moet schakelen om zijn aandacht erbij te houden. Misschien heeft ie wel gezegd dat het niet goed ging met zijn vriendin of heeft ie heel slecht geslapen in het vliegtuig. Olcay bekijkt het van schuin achter hem en helpt hem op te starten met het samenvatten van wat art net zei.
Ik kan het zo moeilijk van me af schudden dat ik denk dat hij al door de mand viel voor het begon. Het verklaard iig wel dat Olcay niets met een molboekje doet. Voor het geld gaat en al vanaf het begin goed zit.
Ik hoop dat ik er een beetje naast zit. Als Ruben de mol blijkt en daar lijkt het op. Best jammer.

Het lijkt alsof de binnenkomst opnieuw is opgenomen. Olcay pakt bij binnenkomst een flesje water, terwijl ze wanneer, ze naar de TV kijken, je op de achtergrond het dienblad ziet staan met 2 flesjes water, alsof ze nog geen flesje heeft gepakt.
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1: Kluis, geld en jokers
« Reactie #243 Gepost op: 4-03-2018, 21:11:59 »
#Watergate

(Kon het niet laten  :-[)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1: Kluis, geld en jokers
« Reactie #244 Gepost op: 4-03-2018, 21:16:02 »
Je ziet sowieso Olcay niet op het bed in de reflectie van de tv. Terwijl ze daar toch echt voor stond of op zat. Lijkt erop dat de filmpjes met Art ook een keer zonder de kandidaten erbij is opgenomen, voor een goed shot.
🜃

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] Opdracht 1: Kluis, geld en jokers
« Reactie #245 Gepost op: 4-03-2018, 21:23:21 »
Precies. Het beeldscherm is opgenomen voor dat de kandidaten binnen kwamen. Niemand in de reflectie. 2 flesjes. Bij binnenkomst zie ik haar 1 flesje pakken.
Waarschijnlijk bij de check of alles het doet opgenomen.

En ja ze zal vast alles van Ruben hebben opgeschreven. Maar een paar velletjes is genoeg dan. Hoeft zich toch maar op 1 kandidaat te focussen.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 21:26:01 door Poontang »