Auteur Topic: n.a.v. topic "Avonturier Ellen" op Planet Race 2003  (gelezen 14604 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:n.a.v. topic "Avonturier Ellen" op Planet Race 2003
« Reactie #40 Gepost op: 15-11-2003, 18:19:48 »
Er was nog een vraag die opviel:

Mag een crewlid of moderator van Planetrace.org fan zijn van één van de avonturiers?

Tsja,.......ik ben fan ;D

Anders zou ik voor jullie niet marathon uren draaien om deze site mooi en vol info te proppen en ook nog een Fanrace te maken, waar ik door al die troubles niet aan toekom om de oplossingen na te kijken ;)

Tuurlijk mogen wij fan zijn , waarom niet? Ieder crewlid en iedere moderator geeft daar zijn/haar eigen invulling aan. Ik heb er voor gekozen mij wat betreft mijn fanschap op de vlakte te houden. Maar ik was Michèlefan. Helaas zij moet naar huis. Nu ben ik fan van........ ;)

Maar anderen komen daar recht vooruit. En daar is niks verkeerds mee. Er is nergens een belangenverstrengeling wat wordt geopperd omdat wij een "zuster" site van planetrace.nl zouden zijn. Wij hebben geen banden met hen waardoor ons fanschap invloed zou kunnen hebben op de uitslag. Ik zie ook niet hoe dat zou kunnen.

Jullie mogen er van uitgaan ondanks dat wij onze voorkeuren hebben ten aanzien van avonturiers dat geen invloed heeft op de berichtgeving of op de manier van moderaten etc.
Ik kan ze in ieder geval niet ontdekken.

Nou ik hoop dat dit dan ook een beetje duidelijk is voor jullie en we nu weer lekker aan de slag kunnen met het zoeken naar CP's en het er voor zorgen dat de Avonturiers naar de volgende bestemming gaat komen in......grijnzzzzzzz ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline BabieLu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ehhh, iemand de kerstman nog gezien?
Re:n.a.v. topic "Avonturier Ellen" op Planet Race 2003
« Reactie #41 Gepost op: 15-11-2003, 18:28:26 »

Laten we nou de sfeer goedhouden en met z'n allen zorgen dat er van deze race nog wat te maken valt. Shake hands en zand erover!!!!! :) :)

Ben ik helemaal met je eens Mapel, maar nog 1 vraagje!
De hele week was er al 'gesodemieter' op die topic, wat elke keer weer met de mantel der liefde werd bedekt.
Maar op vrijdag komt meneer, oh nee, Malcolmpje binnen en gooit pas echt de knuppel in het hoenderhok. Hij besluit posts aan te passen (zijn goed recht), echter zonder de poster te informeren.(een PM was genoeg en fatsoenlijk geweest)
En uiteindelijk omdat er commentaar op zijn gedrag komt, raar he, sluit hij de topic.

Met andere woorden, de hele week, terwijl jij, Mollemans, Jeroen en CompuArt er waren, worden er geen drastische maatregelen genomen, maar zodra Malcolmpje binnenkomt wordt er met van alles gedreigd en gedaan.
Beetje meten met 2 maten lijkt me...

Zo, mijn laatste woorden erover. Ik ga snel onder dit zand uit wat erover gegooid wordt.
Paraplu's te koop!!!

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re:n.a.v. topic "Avonturier Ellen" op Planet Race 2003
« Reactie #42 Gepost op: 15-11-2003, 21:28:30 »

Er is nergens een belangenverstrengeling wat wordt geopperd omdat wij een "zuster" site van planetrace.nl zouden zijn. Wij hebben geen banden met hen waardoor ons fanschap invloed zou kunnen hebben op de uitslag. Ik zie ook niet hoe dat zou kunnen.

Jullie mogen er van uitgaan ondanks dat wij onze voorkeuren hebben ten aanzien van avonturiers dat geen invloed heeft op de berichtgeving of op de manier van moderaten etc.
Ik kan ze in ieder geval niet ontdekken.


Twee dingen wil ik graag nog duidelijk hebben / maken.

Ten eerste het zuster site gebeuren. Planetrace.nl heeft al diverse keren verwezen naar deze site als officiele bron van hints en informatie voor de race. Dan mag je verwachten dat alle fans van welke avonturier dan ook hier terechtkomen.

Ten tweede
Dan treffen zij hier moderators aan die buiten dit forum om met een grote groep forummers contact heeft via een andere site. Dan lijkt het mij dat in bepaalde situaties de mening tov een discussie enigzins beinvloed kan worden in het voor of na-deel van een van de twee. Ik zeg niet dat de uitslag daarmee beinvloed wordt, dat is een heel ander punt. Als voorbeeld het geval met jeroen234 en zijn opmerking over het wel of niet goed stemmen op Ellen. Een in eerste instantie onschuldige opmerking die echter door een grote groep verkeerd opgevat wordt omdat zij diegene zien als de moderator van deze site, (lees: onderdeel van de crew) en hij daarbij verkondigt in zijn signature dat hij fan is van Peter Paul.

Voor de (beginnende) Ellen fans komt dat dus als volgt over:
In een topic over Ellen, is er een crewlid van de site (die zich PP fan verklaart) wat, zoals BabieLu het verwoord, insinuaties maakt richting de Ellen fans. Hoe komt DAT over denk je zelf?
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: n.a.v. topic "Avonturier Ellen" op Planet Race 2003
« Reactie #43 Gepost op: 17-11-2003, 19:49:55 »
Nogaals heel simpel Jeroen is geen lid van de crew hij is moderator, wat houdt dat in dat hij kijkt of er in bepaalde topics zaken voorkomen die niet volgens bepaalde regels zijn.

Verder heb ik niet gelezen wat er door wie gezegd is en geloof me dat wil ik ook geheel niet.
Het lastige van internetcommunicatie is het ontbreken van een visueel aspect. Een smiley is gauw gezet en zou een lach kunnen betekenen in de zin van het is maar een grapje, maar het zou evengoed kunnen zijn ik lach om je, ik lach je uit, etc etc.

Ik ben geen fan van een avonturier, maar heb bij bv iets als expeditie robinson wel iemand waar ik voor ga, en bij de Mol had ik dat ook,. Ik vind dat je als schrijver,moderator, crewlid in zaken waarbij jij er staat namens de site onafhankelijk moet proberen te zijn. Ik probeer in afl verslagen over een serie ook alle deelneemrs evenveel tijd te geven, maar dat lukt je gewoon niet omda je niet aan jezelf kunt ontlopen.

Ik ben blij da er weer genoeg zand was en dat we verder kunnen gaan .

En even om te lachen er was toch zon behoefte aan competitie, zorgen we een keer voor wat egzonde rivalitieit tussen 2 groepen fans is het weer niet goed .  (en deze was echt enkel om erom te lachen )
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld