Poll

Wie is de Mol

Evelien De Bruijn
14 (9.3%)
Evi Hanssen
35 (23.3%)
Jamie Trenité
3 (2%)
Merel Westrik
46 (30.7%)
Niels Littooij
3 (2%)
Nikkie de Jager
10 (6.7%)
Rick Paul van Mulligen
11 (7.3%)
Robert van Beckhoven
5 (3.3%)
Sarah Chronis
17 (11.3%)
Sinan Can
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 150

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 319750 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #400 Gepost op: 10-06-2018, 11:44:15 »
Mooi gevonden van Mollende_Moller. ::ok::

Bart Meijer zit niet in de stills van de uitzendingen van Het Klokhuis op NPOstart.nl de laatste weken  ...ik weet niet of dat programma meerdere presentatoren per aflevering heeft, maar andere presentatoren (zoals Nienke de la R.B.) zie ik wel steeds voorbij komen:


https://www.npostart.nl/het-klokhuis/VPWON_1256937

ik kan niet verder terug dan 21 mei, maar geen afbeeldingen van Meijer.

Ik neem aan dat iemand die kinderprogramma's presenteert ook zelf kinderen heeft, en dan is een media stilte van 3+ weken ruim voor de zomer schoolvakantie heel erg verdacht.


blijkt had lijkt moeten zijn maar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Beide mannen zeggen Rik daar te hebben gespot, of impliceerden dat, dus het is echt een WIDM spoiler. Of we worden bewust misleid.  :-\\

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #401 Gepost op: 10-06-2018, 12:02:43 »

Ik neem aan dat iemand die kinderprogramma's presenteert ook zelf kinderen heeft, en dan is een media stilte van 3+ weken ruim voor de zomer schoolvakantie heel erg verdacht.
huh ?
carlo en irene van het beste kinderprogramma ooit (telekids) hadden toen geen kinderen, carlo nog steeds niet trouwens.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #402 Gepost op: 10-06-2018, 12:04:49 »
Bart Meijer zit niet in de stills van de uitzendingen van Het Klokhuis op NPOstart.nl de laatste weken  ...ik weet niet of dat programma meerdere presentatoren per aflevering heeft, maar andere presentatoren (zoals Nienke de la R.B.) zie ik wel steeds voorbij komen:

Nu zegt dat eigenlijk niks, want het zijn nooit live uitzendingen of uitzendingen die heel kort van te voren gemaakt worden. Zo waren ze eens bij mijn vader op het werk en hebben ze pas maanden later die uitzending uitgezonden, dus daar zou ik niet teveel naar kijken. Daarnaast is Bart ook deze periode nog gewoon te zien in De Beste Vrienden Quiz, maar ik neem aan dat de opnames hiervoor ook al eerder waren.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #403 Gepost op: 10-06-2018, 12:16:45 »
Is dit niet allemaal te toevallig?

Ilan die dan of de crew van John of de crew van WIDM heeft gespot in een hotel en vervolgens zit de crew van John in het vliegtuig met de crew van WIDM. Of maakt Ilan deel uit van de crew van John? Dan zou het antwoord "misschien" op de vraag of hij Rik heeft gespot nog wel te verklaren zijn, hij zag Rik wel in het vliegtuig, maar het verhaal over het hotel is nep? Of zouden beide crews ook nog in hetzelfde hotel gezeten hebben? Ik vind het allemaal wel heel erg toevallig..
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #404 Gepost op: 10-06-2018, 12:23:39 »
De kandidaten en crew kunnen helaas niet reizen met een juten zak over hun hoofd, dus hoe ze ook reizen: iemand zal ze ooit ergens tegenkomen. Op de heenweg gescheiden laten reizen, dat zou niet zo lastig moeten zijn. De crew gescheiden houden van Rik (die door zijn rol als presentator nou eenmaal ''blikvanger'' is) zou ook niet zo moeilijk zijn. Maar ook al reist hij alleen in mei: het zal aan WIDM gekoppeld worden.

De enige mogelijkheid om een dergelijke (finalisten-)spoiler te voorkomen is de hele groep bij elkaar te houden en gezamenlijk terug te reizen.

Ik zou het op zich niet zo erg vinden om ''voortijdig'' te weten wie er meedoet en waar het seizoen is opgenomen. In praktische zin zal het de accommodatiekosten opjagen.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #405 Gepost op: 10-06-2018, 12:28:52 »
De kandidaten en crew kunnen helaas niet reizen met een juten zak over hun hoofd, dus hoe ze ook reizen: iemand zal ze ooit ergens tegenkomen. Op de heenweg gescheiden laten reizen, dat zou niet zo lastig moeten zijn. De crew gescheiden houden van Rik (die door zijn rol als presentator nou eenmaal ''blikvanger'' is) zou ook niet zo moeilijk zijn. Maar ook al reist hij alleen in mei: het zal aan WIDM gekoppeld worden.

De enige mogelijkheid om een dergelijke (finalisten-)spoiler te voorkomen is de hele groep bij elkaar te houden en gezamenlijk terug te reizen.

Ik zou het op zich niet zo erg vinden om ''voortijdig'' te weten wie er meedoet en waar het seizoen is opgenomen. In praktische zin zal het de accommodatiekosten opjagen.


Ik vind het juist leuk om te speculeren van te voren over het land en de deelnemers. Maar spoilers over het spelverloop vind ik echt niet leuk.. Dan zijn de eerste 9 afleveringen al niet meer leuk, omdat je al weet welke 3 er in de finale zitten..
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #406 Gepost op: 10-06-2018, 14:05:17 »
huh ?
carlo en irene van het beste kinderprogramma ooit (telekids) hadden toen geen kinderen, carlo nog steeds niet trouwens.

Ja, Bart blijkbaar ook niet. :P


Nu zegt dat eigenlijk niks, want het zijn nooit live uitzendingen of uitzendingen die heel kort van te voren gemaakt worden. Zo waren ze eens bij mijn vader op het werk en hebben ze pas maanden later die uitzending uitgezonden, dus daar zou ik niet teveel naar kijken. Daarnaast is Bart ook deze periode nog gewoon te zien in De Beste Vrienden Quiz, maar ik neem aan dat de opnames hiervoor ook al eerder waren.

Ah, bedankt. Naïef van me.


Is dit niet allemaal te toevallig?

Ilan die dan of de crew van John of de crew van WIDM heeft gespot in een hotel en vervolgens zit de crew van John in het vliegtuig met de crew van WIDM. Of maakt Ilan deel uit van de crew van John? Dan zou het antwoord "misschien" op de vraag of hij Rik heeft gespot nog wel te verklaren zijn, hij zag Rik wel in het vliegtuig, maar het verhaal over het hotel is nep? Of zouden beide crews ook nog in hetzelfde hotel gezeten hebben? Ik vind het allemaal wel heel erg toevallig..

De Tunnelvisie brengt het nieuws nu ook dat WIDM zich "hoogstwaarschijnlijk" in
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
afspeelt, en die hebben met Ilan Hoekstra contact gehad, zo lijkt het:

https://twitter.com/DeTunnelvisie/status/1005055858882080769
https://twitter.com/DeTunnelvisie/status/1005768893829402624

Dus ik durf de gok aan dat ze hem betrouwbaar vonden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #407 Gepost op: 10-06-2018, 14:36:01 »
Ik ben benieuwd wanneer de update over Nienke op de site van De Tunnelvisie is geplaatst.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #408 Gepost op: 10-06-2018, 17:41:16 »
Ik ben benieuwd wanneer de update over Nienke op de site van De Tunnelvisie is geplaatst.

Ik zie dat ze er inmiddels op staan.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline molly88

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #409 Gepost op: 10-06-2018, 21:26:18 »
Nieuwe naam: Rick Paul van Mulligen. Acteur, o.a. A'dam - E.V.A.

Op zijn Instagram is er een stilte tussen 15 mei en 7 juni. Zijn post op 7 juni is over filmopnames in Indonesië, deze hebben in april plaatsgevonden, dus de foto is niet van 7 juni.

Dan op 8 juni een post waarin hij reageert op het nieuws dat hij genomineerd is voor een toneelprijs. Nieuws dat al een week oud was. Een beetje late reactie, nietwaar? Want wellicht was hij weg...?

Oh ja, en hij volgt Eveline de Bruijn en Sara Chronis nog niet zo lang  ;)

Offline xlieiwie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #410 Gepost op: 11-06-2018, 09:16:40 »
Nieuwe naam: Rick Paul van Mulligen. Acteur, o.a. A'dam - E.V.A.

Op zijn Instagram is er een stilte tussen 15 mei en 7 juni. Zijn post op 7 juni is over filmopnames in Indonesië, deze hebben in april plaatsgevonden, dus de foto is niet van 7 juni.

Dan op 8 juni een post waarin hij reageert op het nieuws dat hij genomineerd is voor een toneelprijs. Nieuws dat al een week oud was. Een beetje late reactie, nietwaar? Want wellicht was hij weg...?

Oh ja, en hij volgt Eveline de Bruijn en Sara Chronis nog niet zo lang  ;)

En Rik vd Westelaken volgt hem  ::jaja::

Wordt je trouwens behoorlijk gek van. Ook iemand als Evi Hanssen, Ireen Wust en Sander Hoogendijk, die we al afgeschreven hadden zijn de potentiele kandidaten/Rik gaan volgen.. En via het account van Rik zie je tóch een account van Merel Westik. Wel prive.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2018, 09:39:23 door xlieiwie »

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #411 Gepost op: 11-06-2018, 09:31:20 »
Nina de la crox heeft een kind van hem en een andere man lees ik net. Dat is toevallig haha

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #412 Gepost op: 11-06-2018, 09:40:14 »
EDIT: ik gooi er weer even een nieuwe naam in. Wat denken jullie van Nicolaas Veul. Misschien niet de eerste waar je aan zou denken, maar qua social media activiteit lijkt hij wel een mogelijkheidje?

Ik heb nog even verder gekeken rondom Nicolaas Veul; hij volgt Rik, Jan, Thomas, Art, widm en ook veel andere kandidaten van verschillende seizoenen. Daarnaast heeft hij vanaf 15 mei niks meer op Instagram gepost, na 4 mei niks meer op Twitter en tussen 4 mei en 6 juni had hij een stilte op Facebook. Nu zal hij weinig bekendheid hebben bij een groot publiek, maar hij werkt als programmamaker bij de VPRO en heeft ook veel presentatieklussen daarvoor gedaan/doet hij nog steeds. Ik laat hem zeker op mijn lijstje staan... ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline xlieiwie

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #413 Gepost op: 11-06-2018, 09:42:26 »
Zo, een week en een heleboel namen verder. Sorry dat ik blijkbaar over Merel Westrik heen heb gelezen, het waren er ook zo veel..

Ik heb de lijst bijgewerkt tot nu toe -denk ik dus-. Bedankt voor al jullie speurwerk, de credits zijn nogmaals voor jullie! We houden veel, veel teveel namen over. Dus ik ben benieuwd wie er iets weet of kan vinden over de eerste twee categorieën.

_______________________________

Geopperde kandidaten die nog niet actief zijn geweest met hoge kans dat ze mee doen
- Sarah Chronis
- Evelien de Bruijn
- Glenn de Randamie (Typhoon)
- Merel Westrik
- Thomas Erdbrink
- Marijn Schrijver
- Nicolaas Veul
- Bart Meijer
- Rick Paul van Mulligen

Kandidaten die ik nog niet echt weg durf te strepen
- Margot Boer  - Social media niet toegankelijk
- Leontinte Borsato – Dubbele foto’s, fotoshoot foto’s. Wel een familiefoto met moederdag (13 mei) maar bij de trouwdag alleen een collage van oude foto’s..
- Jetske van den Elsen – sowieso weinig actief
- Nikki de Jager (Tutorials) – post normaal elke dag, maar is ineens twee (..) weken stil op instagram
- Niels Littooij (Nielson) - post wel op instagram ivm uitkomend nummer, maar geen persoonlijk foto’s
- Daan Nieber – heeft alleen 1 juni een post geplaatst, zonder zichzelf erop
- Harry Piekema – Niet actief op social media. Agenda op de website niet meer toegankelijk.
- Lennart Timmerman – mediastilte, maar postte van januari t/m maart ook niks.
- Carmen Verheul  - Je kunt toch gaan twijfelen na dat youtubefilmpje.
- Victor Vlam – mediastilte, maar post erg weinig.
- Dee van der Zeeuw – lijkt ruim 20 dagen in Griekenland gezeten te hebben, maar was ook niet aanwezig op de verjaardag van vriend (?) Enzo Knol

Geopperde kandidaten die niet mee kunnen doen
- Sharon den Adel – heeft 28 mei opgetreden
- Juliette van Ardenne – was zwanger
- Bart Arens – deed 21 mei stukjes van de house top 1000
- Barry Atsma – was 28 mei in het eye filmmuseum
- Sarah Banier – was aanwezig bij the flying dutch
- Jim Bakkum – doet mee aan het perfecte plaatje wat nu opgenomen wordt
- Robert ten Brink – is op 28 en 31 mei actief op twitter.
- Joel Broekaert – verhaal geplaatst op 19-5 in den Haag
- Edwin Evers – is na een week afwezigheid gewoon weer te horen op de radio
- Ruud Feltkamp – was bij Nederland staat op tegen kanker op 29 mei
- Stijn Fransen – is 20 mei een weekend weg geweest volgens instagram
- Annette Gerritsen – bezoekt een balletvoorstelling op 23 mei
- Ronald Goedemond – heeft 25 mei een foto geplaatst
- Evi Hanssen – heeft 26 mei live haar radioprogramma gepresenteerd
- Abbey Hoes – momenteel op Cuba voor opnames ‘Verliefd op Cuba’
- Isa Hoes - Isa speelt op 4 juni in het theater met Medina Schuurman
- Ellen Hoog – is 2 juni naar taste of amsterdam geweest en 3 juni naar open air
- Sander Hoogendoorn – post op 3 juni een verhaal van het strand van Nusa Lembongan
- Josje Huisman – post gewoon in deze periode
- Astrid Joosten – heeft op 1 juni telefonisch gereageerd bij shownieuws
- Pricilla Kneeteman – 25 mei in de efteling volgens haar verhaal
- Iris Kroes – is op 1 juni te gast geweest bij de roodshow
- Jamai Loman – instagram verhaal foto op 25 mei
- Anouk Maas – post volop op instagram
- Tosca Menten – 20 mei blijkbaar ergens op een school geweest volgens instagram
- Victor Mids – is bij de toppers geweest
- Fatima Moreira de Melo – was op Roland Garros
- Chazia Mourali – op 2 juni is er een boek van haar uitgekomen
- Antoin Peeters – persenteerde gewoon het nieuws
- Meral Polat – 23 mei in het luxor geweest (ballsandtalent award)
- Nienke de la RiveBox – nam 26 en 27 mei de grote geschiedenisquiz op
- Edine Russel – is rond 30 mei op guccicruise gegaan
- Herman van de Sande – nam 26 en 27 mei de grote geschiedenisquiz op
- Bo Saris (Boris)– heeft 25 mei nog opgetreden in Doetinchem
- Elise Schaap – Was bij het Young Patrons Circle Gala
- Henry Schut – was gewoon op TV
- Medina Schuurman – Medina speelt op 4 juni in het theater met Isa Hoes
- Yolante Sneijder – post gewoon volop
- Jeroen Spitzenberger – Jeroen speelt op 4 juni in het theater
- Stefan Stasse - was op 21 mei in Toronto
- Maan de Steenwinkel – Was 27 mei de gast bij ‘de beste liedjes van’
- Willemijn Verkaik – staat nog in een musical in Berlijn
- Stijn van Vliet – was van 18 op 19 aanwezig bij de show van de tante joke karaoke band
- Willem Voogd  -Heeft volgens instagram begin juni de transsiberieexpres gepakt
- Jessie Jazz Vuijk – post volop op instagram
- Frits Wester – liep op 27 mei mee in een team in Voorburg
- Eva van de Wijdeven –was op 1 juni te gast bij het Young Patrons Gala
- Ireen Wust – instagram post van 3 juni, en soortgelijke foto op verhaal die dag
- Toprak Yalciner– is hoogzwanger
« Laatst bewerkt op: 11-06-2018, 09:56:57 door xlieiwie »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #414 Gepost op: 11-06-2018, 13:02:14 »
Er werd door iemand op Twitter al dan niet serieus gesuggereerd dat John van den Heuvel misschien zelf meedeed aan WIDM...

dan zou die foto van Rik in het vliegtuig natuurlijk op de heenreis zijn gemaakt ...hoop ik toch.  :P


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Weet iemand of Van den Heuvel normaal een programma opneemt in deze periode?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #415 Gepost op: 11-06-2018, 13:23:06 »
Er werd door iemand op Twitter al dan niet serieus gesuggereerd dat John van den Heuvel misschien zelf meedeed aan WIDM...

dan zou die foto van Rik in het vliegtuig natuurlijk op de heenreis zijn gemaakt ...hoop ik toch.  :P


Als John meedoet, kan hij dit niet openbaar maken. Hij heeft dan immers getekend voor geheimhouding (met boeteclausules van honderdduizenden euro's). Hij zou dit dan alleen kunnen doen op verzoek van de Avro, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

Wat mij sowieso opvalt: waarom publiceert RTL Boulevard deze foto? Wat heeft Boulevard / John van den Heuvel daarmee te winnen? Speculaties over wie meedoet zijn alleen interessant voor de molloten onder ons; het grote publiek interesseert het maanden voor uitzending niet of nauwelijks wie wel of niet mee zou doen. Tegelijkertijd kunnen ze er de productie nogal kwaad mee aandoen; hoe meer ongeautoriseerde details naar buiten komen hoe sneller we gespoilerd kunnen worden. Is het dat allemaal waard?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #416 Gepost op: 11-06-2018, 15:19:34 »
Carmen Verheul is blijkbaar weer terug...

Citaat
Lol, Gerard Ekdom tegen nieuwslezeres Carmen Verheul: ‘Welkom terug van Wie is de Mol?’ #widm

https://twitter.com/Mollotig/status/1006061444687892480



Als John meedoet, kan hij dit niet openbaar maken. Hij heeft dan immers getekend voor geheimhouding (met boeteclausules van honderdduizenden euro's). Hij zou dit dan alleen kunnen doen op verzoek van de Avro [...]

Ja, klopt.

Het hangt ervan af hoe je dat telefoongesprek met Ilan Hoekstra bij Coen & Sander interpreteert, denk ik. Sommigen halen er heel iets anders uit dan ik.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #417 Gepost op: 11-06-2018, 16:22:49 »
Ik zou het wel een toffe stunt vinden als John zelf meedoet. Dat zou dan natuurlijk in overleg met de productie een (heel vroege) publiciteitsstunt zijn. Hij heeft eerder al aangegeven ooit eens mee te willen doen.

Zou alleen dan inderdaad eerder over de heenweg dan de terugweg moeten gaan.
...óf niet!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #418 Gepost op: 11-06-2018, 17:06:41 »
Ik heb even een stukje van een vlog in Griekenland gezien van EnzoKnol en Dee is er gewoon bij. Grote kans dus dat Dee niet meedoet.

Edit: Ik heb mogelijk een nieuwe naam. Jelle de Jonge, 43 jaar, regisseur.
Is vanaf 11 mei niet meer actief op Twitter tot 2 juni.
Normaal post hij bijna elke dag wel iets, twee weken geen enkele post, komt nauwelijks bij hem voor.

« Laatst bewerkt op: 11-06-2018, 17:38:00 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2019
« Reactie #419 Gepost op: 11-06-2018, 18:27:28 »
https://twitter.com/DianaWinder/status/1006207825956298752

Evelien de Bruijn is ook weer terug van "vakantie"  ::jaja::


Evelien en Carmen lijken me nu zo goed als zeker.